'PSV heeft bijna beet: Brands hoopt komst verdediger dit weekend af te ronden'

'PSV heeft bijna beet: Brands hoopt komst verdediger dit weekend af te ronden'

vrijdag 18 augustus 2017 om 12:40

PSV heeft zijn gewenste nieuwe linksback bijna binnen. De Brabanders hopen de komst van Douglas Santos dit weekend of kort daarna af te ronden, meldt het Eindhovens Dagblad vrijdagmiddag.

De 23-jarige Braziliaan wil graag naar PSV en de persoonlijke voorwaarden lijken dan ook geen groot struikelblok te vormen. Technisch manager Marcel Brands hoopt Santos definitief in te lijven, maar het is niet duidelijk of er al een akkoord ligt met Hamburger SV. Mochten de clubs er niet uitkomen, dan is ook huur met een optie tot koop nog een optie.

PSV heeft door het vertrek van Davy Pröpper naar Brighton & Hove Albion de financiële middelen om toe te slaan. Het wachten is op HSV. De Hamburgers willen zich eerst verzekeren van de diensten van FC Augsburg-verdediger Konstantinos Stafylidis (23). Beide clubs staan zaterdag tegenover elkaar en een deal komt er niet voor die wedstrijd. PSV zit daardoor nog even in de wachtkamer.

Santos is al geruime tijd de beoogde opvolger van Jetro Willems in Eindhoven. Hij moet de concurrentie aangaan met Joshua Brenet en Kenneth Paal.

Plaats een reactie

Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:47
Lijkt me zeer welkom voor PSV, nu gelijk Brenet lozen. Wat een eng mannetje is dat zeg...
Vind ik leuk
Harrie82 +2439
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:48
Goede back Up voor Arias.
En Paal heb je voor de linkerkant.
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:55
Ik hoop voor PSV dat Arias wel blijft trouwens, vind dat persoonlijk een erg goede rechtsback! Paal is prima als backup voor links maar Brenet moet je gelijk verkopen als je de kans krijgt, Voetballend zeer middelmatig tot slecht en als persoon nog veel erger.
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:48
ben ik met je eens. Zowel Arias als Paal, als ook dat we Brenet moeten bedanken. Brenet is goed voor het niveau Roda of Excelsior misschien, maar niet PSV
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:51
En ik denk dat PSV ook wel in staat is een betere backup voor Arias te halen dan Brenet, bv Klaiber of Troupee. Ik had een van die graag als vervanger van Karsdorp gezien persoonlijk!
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:00
Troupee haal je niet als backup voor Arias... hooguit als vervanger voor Arias bij vertrek. Ze kunnen beter een talent van jong PSV doorschuiven dan dat ze Brenet er houden. Die zal zich niet verder doorontwikkelen vrees ik. Zonde.. want het is echt geen verkeerde jongen.
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:01
Hmm ja heb je opzich wel een punt zou zonde van Troupee zijn! Wie lopen er als RB rond in de jeugd bij psv die de eventuele overstap zouden kunnen maken?
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:24
Eerlijk? Geen idee.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:39
Met zijn uitspraken is hij geschikt als macotte, maar laat die linksbackpositie maar aan Paal of Santos over!
Vind ik leuk
DubRtd +14997
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:57
HSV betaalde €7.5 miljoen voor die gast een jaar geleden. Die komt echt niet voor 3 knaken over uit Hamburg en lijkt me wat dat aan gaat een tikkie duur als back up
Vind ik leuk
Harrie82 +2439
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:08
Ik reageer op het dumpen van Brenet. Santos komt als LB, back Up Paal.
Arias RB, back Up Brenet.
Vind ik leuk
DubRtd +14997
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:10
Stuk duidelijker zo, ja.

Vind ik leuk
mba4u2c +713
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:12
En ook nog eens twee in het doel!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:52
Brazilianen en PSV gaan beter samen dan Ajax en Brazilianen
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:56
Ah joh muv van Botti heeft mijn cluppie nog nooit een fatsoenlijke Braziliaan gehad ;) maar PSV en Brazilianen hebben over t algemeen een vrij succesvol huwelijk in Nederland!
Vind ik leuk
jaja_PSV +17551
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:28
Reden: psv is een warme club.
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:29
Dat is te merken ja.
Vind ik leuk
mba4u2c +713
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:14
Ja, het schijnt daar heel wat mensen te heet onder de voeten te worden...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:25
Ajax zit in je, je bedenkt wel een reden om de naam Ajax te noemen.
Vind ik leuk
Zultkop +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:49
Jij moet de reclame in man.
Vind ik leuk
mba4u2c +713
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:15
Welnee, hij moet bij de radio gaan werken. Dan kunnen we hem tenminste afzetten...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:23
Waarom zet je me wel eerst aan dan?
Vind ik leuk
mba4u2c +713
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:15
Bij mij niet hoor...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:28
Nee ajax en Colombianen gaan goed samen. Alleen na een seizoen komen ze erachter dat de coke bij de bulldog op is en gaan ze vliegen
Vind ik leuk
pinkelman +2633
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:55
Enge mannetjes hebben ze wel meer, wat denk je van Locadia?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 12:56]
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:57
Haha, ja die is bijna net zo erg ja! Ik zou liever zien dat ze Lammers de kans gaven daar! Ik vind die jongen veel meer talent hebben dan Locadia..
Vind ik leuk
Leeuw +3008
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:23
Iemand eng vinden zonder opgaaf van redenen? Wat een intelligente opmerking.

Voetballers zijn of slim of juist niet. Maar iemand eng vinden is een persoonlijke mening. Ik vind die jongens helemaal niet eng, maar misschien niet zo slim met hun media optredens.
Vind ik leuk
pinkelman +2633
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:26
Heb de indruk dat Locadia zich ook wel erg goed vind en nogal minderwaardig tegen zijn tegenstanders kijkt.. vind ik toch wel enge maniertjes hebben
Vind ik leuk
Leeuw +3008
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:28
Hahaha.... enge maniertjes... die had ik nog niet gehoord.
Vind ik leuk
psvisch +622
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:07
Ben je zo bang aangelegd dan dat je Locadia eng vindt?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:40
Best een sympathieke kerel, maar voetballen kan hij niet.
Vind ik leuk
Quareck +2987
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:48
De strijd aan gaan met brenet.. hij heeft vorige week gekeken en gezien dat die strijd een formaliteit is en hij gerust naar Eindhoven kan komen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:48
Is dit de gezochte geweldenaar die PSV dichter bij een goede eindklassering gaat brengen? Bankzitter van HSV, topper in de Bundesliga....
Vind ik leuk
DrJ +667
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:50
Arias was ook bankzitter bij Sporting...
Vind ik leuk
Roekoe +4408
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:50
Ach.. onze versterkingen zijn bijv spelers met tribuneplaatsen van fiorentina en Basel. Geef t een kans
Vind ik leuk
Quareck +2987
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:52
Zelfs Messi en Ronaldo zitten thuis wel eens op de bank
Vind ik leuk
Sebasje +195
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:42
Zij hebben vast ook wel een hele mooie bank. Of misschien wel twee: een gewone bank en een reserve bank...
Vind ik leuk
Zultkop +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:51
Waarschijnlijk ook nog 1 of 2 tuinbanken ;)
Vind ik leuk
Sebasje +195
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:46
En als de één dan bij de ander op bezoek komt, laat hij hem stiekem plaatsnemen op de reservebank....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:02
Dat zegt vaak niets. Veel mensen die het bij de ene organisatie niet goed doen, komen ergens anders tot wasdom. Plek en omgeving zijn belangrijke succes- én faalfactoren.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 13:07]
Vind ik leuk
JOJO +1195
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:14
Perfect! Nu proberen Isi of Schwaab te verkopen, zodat je niet 3 rechtsbenige verdedigers in de gelederen hebt.
En dan wellicht proberen Thomas Vermaelen aan te trekken...
Zou ik in ieder geval geweldig vinden. Categorie Moreno, Guardado en mag weg bij Barca. Met zijn ervaring en linkerpoot, kan hij heel belangrijk zijn.
Vind ik leuk
AFC +3751
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:20
Wel apart... Niemand in de media zeikt over psv dat de selectie niet optijd in orde was
Vind ik leuk
masterpsv +5348
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:35
Kijk altijd naar jezelf ;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:37
Onvoorstelbaar dat ze een bankzitter van een andere club gaan halen . Denken ze nu echt beter met hem te gaan worden . Dit gaat echt een dramatisch seizoen worden voor ons PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:43
Ging bij Arias goed, bovendien heeft deze jongen een redelijke staat van dienst in Brazilie, is hij niet zomaar verleerd lijkt me.
Vind ik leuk
Mass +1474
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:46
Dat verwacht ik niet...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:00
We hebben een nieuwe nummer 10!

https://www.youtube.com/watch?v=Rg_inHLsniI
Vind ik leuk
mba4u2c +713
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:11
Zou die Konstantinos Stafylidis niet een betere optie zijn?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:02
Het zal mij benieuwen of deze speler echt concurrentie is want hij heeft het bij hsv niet gered en die voetballen echt dramatisch.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:32
Dit moet haast wel een hele goeie zijn ........
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:33
Yes, dit zou natuurlijk geweldig zijn. Wat een heerlijke speler is dit ! En psv en Brazilianen is verrekes LEKO !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV heeft bijna beet: Brands hoopt komst verdediger dit weekend af te ronden'