Conte lacht Costa hard uit na interview: 'Dit is funny, hij is verleden tijd'

Conte lacht Costa hard uit na interview: 'Dit is funny, hij is verleden tijd'

vrijdag 18 augustus 2017 om 14:37

De relatie tussen Chelsea-manager Antonio Conte en Diego Costa wordt met de dag slechter. De Italiaanse oefenmeester heeft vrijdag hard gereageerd op de uitspraken van de spits de laatste dagen.

De verbannen Costa kondigde donderdag aan naar Atlético Madrid te willen en ging vrijdag in de aanval tegen Chelsea, dat een te hoge vraagprijs zou hanteren waardoor Atlético hem niet kon kopen. "Ik weet dat het aanbod hoger zal zijn dan wat Chelsea voor mij heeft betaald", zegt de man van 38 miljoen. "Maar mijn manager zegt dat Chelsea een bedrag wil waar Atlético niet aan kan voldoen."

Conte werd vrijdag op de persconferentie geconfronteerd met deze uitspraken en eerdere uitspraken van de spits over de 'criminele behandeling van Chelsea' en sloeg terug. "Iedereen bij Chelsea weet wat er met hem is gebeurd. Het is geweldig. Het is geweldig", begon Conte te lachen. "Ik lach hier liever over. Dit interview is funny. Voor mij is Costa verleden tijd." De twee liggen met elkaar overhoop sinds een vermeend appje van Conte richting Costa dat hij voor het nieuwe seizoen niet meer welkom is.

Plaats een reactie

dhrwobo +8837
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:40
Conte is gewoon genant. Hij heeft dit veroorzaakt. Hij heeft dit laten escaleren (met z'n domme appje). En vervolgens lacht hij het weg omdat hij het simpelweg niet meer kan redden met woorden... het is een mega ongemakkelijke situatie voor hem...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 14:40]
Vind ik leuk
Thobar +2675
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:41
Respectloos gedrag.
Van een leidinggevende is dat tegenwoordig schering en inslag mn wanneer men niet meer met je verder wil, echt een manager. Fijn dat we in de voetbalwereld daarvan kunnen meegenieten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 14:45]
Vind ik leuk
Stig +990
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:42
En zo is het, maar ik snap het nog steeds niet.
Vorig jaar heeft hij er voldoende gemaakt om zeker dit jaar nog van nut te zijn.
En daarbij hij houd altijd 2-3 spelers bezig.
Erg rare bedoeling van die Conte..
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:29
Costa verdiend genoeg om zich gewoon te gedragen en niet zulke rare dingen roepen in de media. Die voetballers moeten eens kappen met zielig doen. Die krijgen in een jaar net zoveel geld waar een land in Afrika een heel jaar van kan eten.

EDIT: Conte moet ook niet zo neerbuigend doen. Zegt genoeg over Conte.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 15:31]
Vind ik leuk
dhrwobo +8837
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:09
Dit heeft niks met verdienen te maken Matthijsje. Al verdien je miljoenen. Als mensen jou zeeeeer respectloos behandelen, dan mag je daar tegenin gaan. Ik geef hem in dit geval GROOT gelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:38
Ik geef alleen aan dat voetballers niet zo moeten janken en God elke dag op de blote knieen mogen bedanken. Overigens noem jij mij Matthijsje dat getuigd ook niet van veel respect. Maar op zijn van Gaals: I see it through the fingers.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 16:40]
Vind ik leuk
Mass +1474
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:26
Geld heeft er niets mee van doen...Hij is manager...manager van een grote club. Dan dien je een diplomatiek antwoord te geven, netjes en correct. Hoort bij de functie vind ik.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:40
Kinderachtig gedoe via de media zeg. Hoe meer geld op je bank rek, des te sneuer je wordt?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 14:41]
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:54
Word ;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:11
Hoezo? Leuk dat je de behoefte hebt om te mierenneuken maar het is "je word+t". Dus ik snap niet waarom je mij foutief probeert te verbeteren.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:13
Gezondverstandt lol
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:17
En ook al had ik het fout.. Dat mierengeneuk word ik toch zo moe van. Dit is een voetbalsite, geen tien voor taal site haha.
Vind ik leuk
Woudo +7542
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:15
Hij is word + t. Je niet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:16
Je loopt, je fietst, je zeikt.. waarom geen je wordt dan?
Vind ik leuk
036 +2462
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:49
Je wordt. Dus met een t. Corrigeren op zich is al belerend zoal jij dat doet. Als jijzelf er dan ook nog naast zit dan .......
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:12
Je begrijpt wat er bedoeld wordtd toch? Pretentieus kommageneuk.

Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:15
des te sneuer je 'loopt' dus word+t.... trololololol
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:41
Geen sterke reactie van Conte, vraag me toch af waarom Conte uberhaupt een appje naar Costa heeft gestuurd waaorm hij hem niet meer nodig heeft dit seizoen..
Vind ik leuk
Zjor +289
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:58
Snap je nu een beetje wat ik bedoel? Als ik zo afgeserveerd werd als verleden tijd terwijl je gewoon bij dezelfde club onder contract staat zou ik ook moeilijk gaan doen. Dat je niet met Costa verder wilt OK maar zo hoef je toch niet te doen joh, beetje respect heen en weer kan geen kwaad
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:03
Klopt, maar hij heeft gewoon een contract waar normaal gesproken niet in staat dat ze thuis mogen blijven als ze uit de basis gehaald worden etc.
Hoeveel hij ook betekent heeft voor de club, een contract is een contract wat inhoud dat jij geld krijgt van de club en zij bepalen of je er mag blijven of niet, zodra je weg wilt kan dat prima, moet je zelf maar met geld komen en anders gewoon mondje dicht
Vind ik leuk
Stig +990
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:28
En opnieuw heb je het bij het verkeerde eind Martyynho.
Hij blijft niet thuis omdat hij uit de basis gehaald is zoals jij aangeeft.
Hij blijft thuis omdat hij een SMS heef gekregen dat hij niet meer gewenst is.
Zou jij nog elke dag naar je werk gaan als je daar niet meer gewenst bent?
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:34
Aangezien jij niet weet wat voor werk ik doe heeft het geen zin om te zeggen dat ik dan alsnog zou gaan:) buiten dat voor mij geen transfersom zal worden betaald is dat toch wat anders.
Hij heeft een contract en moet ontzettend blij zijn met wat hij verdient. Hoe zijn werkgever met hem omgaat moet mij maar slikken en als hij dat niet wilt heeft hij genoeg geld om het af te kopen. Dat is hoe het werkt.
Vind ik leuk
Stig +990
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:42
Laat maar dit is trekken aan een dood paard.
Succes verder op VP
Vind ik leuk
Bdog +3331
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:41
Casta Conte naar verluid niet om lachen.
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 14:45
Je zou van een trainer een iets proffesionelere opstelling mogen verwachten
Vind ik leuk
Sanders +1667
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:05
Griezel
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:12
38 miljoen?!
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:24
Ik vind die Conte met de dag enger worden>
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:42
Ja Chelsea is gewoon n k#t duppie ,nooit van gehouden en zal er ook nooit van komen na. Maar dat is mijn mening
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:17
Als Conte inhoudelijk gaat reageren, dan komt er weer een tegen reactie. Er is teveel gebeurd tussen die 2. Conte heeft zich al 5 maanden lopen irriteren aan Costa. Die was blij dat t seizoen voorbij was.
Weg met die k..., l ...., h ..., t ... !
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:30
Costa is een idioot, zowel binnen als buiten het veld.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:46
Wat een arrogante zak die conte. Bah.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Conte lacht Costa hard uit na interview: 'Dit is funny, hij is verleden tijd'