'Utrecht-beul' is zich van geen kwaad bewust: Weet dat hij van duels houdt

'Utrecht-beul' is zich van geen kwaad bewust: "Weet dat hij van duels houdt"

vrijdag 18 augustus 2017 om 16:18

ADO Den Haag-middenvelder Danny Bakker vindt alle ophef rondom zijn persoon schromelijk overdreven. Bakker blesseerde in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht zowel Anouar Kali als Yassin Ayoub, maar is zich van geen kwaad bewust.

"Ik heb het zelf niet zo gevolgd en ik vind dat het niet zo heel erg was", aldus Bakker tegenover Omroep West. "Ik heb wel gehoord dat de KNVB er serieus naar gekeken heeft, maar uiteindelijk is het op niets uitgelopen en daar ben ik wel blij mee. Het is niet zo dat ik met opzet iets heb gedaan. Kali verloor de bal en ging het duel in. Ik weet dat hij daar ook wel van houdt. Maar ik raakte zijn voet, een beetje ongelukkig. Er was totaal geen opzet in het spel."

Kali heeft een ingescheurde achillespees opgelopen na het duel met Bakker. De pas net bij FC Utrecht teruggekeerde middenvelder is twee maanden uit de roulatie. Ook Ayoub moest het veld verlaten na een duel met Bakker, maar kwam er een stuk beter vanaf dan zijn ploeggenoot. Woensdagavond tegen Zenit Sint-Petersburg was Ayoub gewoon weer van de partij.

Plaats een reactie

PDJong +1000
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:23
Is geen opzet. Irrelevant dus.
Vind ik leuk
Thobar +2669
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:47
Kan best zo zijn, geen opzet, maar zo werkt het niet of beter zo hoort het niet te werken.
Wanneer je dermate hard en onbesuisd ingaat dat het risico op een blessure van je tegenstander heel groot is zit de opzet in het aangaan van die actie met risico dat het fout gaat en ben je schuldig.
Vergelijk het met iemand die gaat rijden met alcohol op of zit te appen achter het stuur die wil ook geen ongeluk veroorzaken, maar is wel weloverwogen het risico daarop aangegaan en derhalve schuldig aan dat ongeluk
Vind ik leuk
Stack5 +572
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:24
2x voet over de bal op de enkel van de tegenstander. Dit doen mensen per ongeluk in de 6e klasse. Dit is gewoon een triest figuur de gefrustreerd is dat ie zoek gespeeld wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:18
Bakker mist in elk geval zelfbeheersing en -reflectie. Hopelijk heeft zijn Groenendijk hem alle hoeken van de kleedkamer laten zien.
Vind ik leuk
kevinleo +1728
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:33
geen opzet maar wel ontzettend lomp als je 2 keer te laat of verkeerd zit, je bent gewoon sloom meneer bakker.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:35
Niet de eerste keer, Bakker. Lompe houthakker.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:54
Daar heeft Utrecht er een aantal van rondlopen in het team denk met name aan Kali de meesterschopper, Janssen etc.
Vind ik leuk
koosje +89
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:36
ik denk dat het niet per ongeluk ging. nog niet misschien. iedereen die een beetje gevoetbald heeft weet precies wat ik bedoel.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:39
twee middenvelders in twintig minuten eruit schoppen is gewoon opdracht geweest.
Vind ik leuk
pro +75
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:01
Als je tot twee keer toe zo onbesuisd een duel in gaat dan ben je gewoon lomp. Zelfs de zaterdagamateurs (met alle respect voor alle zaterdagamateurs) zijn minder lomp.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:14
Dit bericht maakt het alleen maar erger. Wat een simpele ziel ben je als je zo reageert op twee smerige overtredingen. Ik vrees voor meer blessures.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:25
Het is jammer dat zo'n nietszeggende onbenul eventuele europese aspiraties voor nederland verder bemoeilijkt. Danny Bakker, je bent geen Nigel de jong en zult het ook nooit worden Sukkel
Vind ik leuk
defons +1240
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:26
Die bakker is nog gekker dan ik verwacht had. Die vent moet stoppen met voetbal .

Bakker op kunstgras is nog gevaarlijker als een belg met een handgranaat .

Niet expres hij ging vol met zijn noppen naar voren voor de enkel van kali die het duel al gewonnen had wat een mafkees die bakker.
Vind ik leuk
allround +1025
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:56
Ik denk dat je de beelden nog eens na moet kijken. En ook die remakil (what's in a name??) . Op moment van inzetten, keert hij zijn lichaam. Kali staat met zijn lichaam naar de bal toe. Hoe kan het dan zijn, dat hij zijn achillespees heeft geblesseerd? Ajoepie loopt al weer vrolijk rond. wat een heisa om niets. Maar wanneer de criticasters zo goed op letten, observeer dan ook de spelers van je eigen team dit seizoen. Danny THE MAN...... ps. Danny is een wereld gozah en is altijd correct naar mensen toe. Zelfs naar die flapdrol van een Petroniets toe.
Vind ik leuk
defons +1240
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:44
Tja ik zag dat je fan ben van ado dus kon deze reactie verwachten.

Man doe je oogkleppen af jullie ado fans zijn ook de enige maar dan ook de enige die dit goed praten.

Nou dan ben je in mijn ogen net zo gek als Bakker zelf
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:23
Even terugkomend op enkele maanden geleden toen FC Den Haag bij FC Utrecht op bezoek was en dat de ploeg van Ten Hag toen ook drie keer rood had kunnen krijgen. Daar hebben we toen die kale gek ook niet over horen klagen?
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 22:08
Ik kan me nog die keer herinneren dat het toenmalige FC Den Haag thuis tegen de FC Utrecht zo slecht bezig waren dat er eigenlijk 4x rood had moet vallen aan Den Haag kant en dat ze uit de competitie gehaald hadden moeten worden.
Maar ja.... dat was toen.
Vind ik leuk
mcmodd +11401
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:02
Hé, dacht ik toen ik even je profiel bekeek omdat je bericht zo sterk afwijkt van die anderen, hė een ADO-fan...
En als je in termen van 'kale gek' over onze trainer spreekt dan begrijp je toch wel dat wij weten wat voor vlees we in de kuip hebben met jou? En als je het over drie maanden geleden hebt, stel dat die gedachten ook bij Danny Bakker in zijn hoofd zat, dan zullen we, indien dat correct is, niet met een onschuldige Bakker te maken hebben, maar met iemand die wraakzuchtig en bewust gemeen is. Drie maanden geleden hebben we je hierover niet gehoord trouwens.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 09:06]
Vind ik leuk
allround +1025
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:04
Dan moet je even de archieven in duiken jochie. Aangezien mijn korte geheugen niet goed werkt , kan ik me die uitdrukking " kalender gek" niet herinneren dat dit uit mijn iq van 120+ komt. ;) al met al wens ik FCU van harte geluk in st. Petersburg.
Vind ik leuk
remakil +1642
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:51
Dit zegt genoeg over het denkvermogen van Danny Bakker. "Ik vond het zelf niet zo erg".. dus met de noppen vooruit inkomen is normaal voor deze jongen en collega's blesseren is dan het gevolg. Maar dat vindt Danny dus normaal..

Zullen we wedden, dat wanneer Danny dit weekend zelf zo geraakt wordt, hij en heel ADO er schande van spreekt? Mark my words...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 17:51]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:21
Wát een gelul zeg Rentokil. Bij elke club gaan supporters tekeer als hun cluppie tekort gedaan wordt en dat vind ik logisch.
Ik geloof best wel dat er frustratie in spelers zat na de grote misser op 1-0 en vervolgens een onterechte goal om je oren krijgen, maar doorgaans is Bakker een jongen die zelf de schoppen krijgt ipv uitdeelt. Als dan zelfs de scheidsrechter en de tuchtcommissie verder niet handelen na de beelden goed bestudeerd te hebben, dan is het klaar.
Vind ik leuk
remakil +1642
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:53
Beetje triest om iemands naam te verbasteren in je reactie, maar dat zegt meer over jou, dan over mij...

De reden dat de KNVB niets meer kan, is omdat die blinde scheids het "beoordeeld" heeft. Dan mag de aanklager niet meer in actie komen. Anders had Danny Bakker gewoon 3 potjes mogen brommen.

Dus de regels zitten de KNVB tegen, dankzij het geblunder van Ed Janssen.

En terugkomend op die onterechte 0-1. Even daarvoor werd er onterecht afgefloten voor buitenspel, toen Kerk de vrije doortocht had. Dus jammer niet zo over frustraties. Die Bakker is gewoon een schoppende idioot met beperkte voetbalvermogens...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:02
Even terugkomend op enkele maanden geleden toen FC Den Haag bij FC Utrecht op bezoek was en dat de ploeg van Ten Hag toen ook drie keer rood had kunnen krijgen. Daar hebben we toen die kale ook niet over horen klagen?
Vind ik leuk
remakil +1642
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:15
Was het niet zo dat wij toen uit bij jullie ook alles tegen hadden? Ja, wij wonnen wel... maar van Boekel miste een pingel, na een overtreding op Ayoub. De elleboog bij Haller werd met geel afgedaan ipv met rood, dus flikker op met je oude koeien!

Gaat om nu, want met dit domme gezwets hoeven ze nooit meer te fluiten! Zal vast wel eens een overtreding gemaakt zijn op Aadje Mansveld, dus vandaag hoeven we niette fluiten... dom gezwets!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:19
Flikker lekker zelf op idioot!

Waar het nu mij omgaat is dat je onze trainer achteraf niet hoor lullen over dit en dat en Ten Hag dat altijd wel doet, maar hand in eigen boezem steken is er niet bij bij hem!
Vind ik leuk
remakil +1642
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:22
Wat lul je nou over trainers joh? Gaat om die schoppende idioot, of wil je van Zweden er ook nog ff bijhalen? Groenendijk liep vorig seizoen ook te janken... maar hij moet zijn spelers eens leren voetballen..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 22:22]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:36
Ik lul niet! ik confronteer je met de feiten op de neus.

Het gaat erom dat wanneer zijn eigen spelers zwaar de fout ingaan dat niet negatief wordt beoordeeld in de media door de trainer, maar owee als het andersom is dan staat meneer als een bezetene langs de zijlijn.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 22:41]
Vind ik leuk
remakil +1642
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:43
Feiten? Bullshit uit een afgelopen seizoen...
Vind ik leuk
allround +1025
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:04
Ik zat verleden seizoen bij FCU -ADO. En daar werd niet alleen ADO bestolen Door die Erdoğan scheidsrechter, maar de reacties vanuit de ere tribune was ongelooflijk chauvinistisch. Het leek wel of ik in de arena zat. Trieste mensen daar. Ook wel logisch dat ze daar triest zijn , aangezien ze niet aan het strand wonen. ;)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:39
Ik ken ook een ADO supporter die elke uitwedstrijd bijwoont en op de eretribune zit en toevallig had ie het ook daar over hoe misselijkmakend het thuispubliek daar op de eretribune wel niet is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 11:27]
Vind ik leuk
allround +1025
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:06
Niet is????
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:27
Wel niet is.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:39
Voetbal is een contactsport en soms gaat dat bedoelt of onbedoeld gepaard met grove overtredingen. We gaan het zien in het verloop van de competitie of jullie schoppers zich gedeisd weten te houden.
Vind ik leuk
remakil +1642
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:44
Contact is prima, maar niet met de noppen vooruit... weet jezelf ook wel, keyboardridder...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:42
Spreek je later wel.

Fijne avond en nog een mooi seizoen toegewenst.
Vind ik leuk
remakil +1642
zaterdag 19 augustus 2017 om 22:58
En... liep die Groenendijk vandaag niet vreselijk te jammeren langs de kant?
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:01
Niet in die mate als die kale bats bij jullie. Die van jullie staat 90.min lang langs de zijlijn om de 4e arbitrale man te beinvloeden, vies eng ventje.
Vind ik leuk
remakil +1642
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:04
Hahaha, kneus... dat is nou het verschil tussen een winnaar en een loser! Ten Hag is een topcoach en Groenendijk een middelmatig geval. Leuk voor jullie, Excelsior en Willem II...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:14
Heeft niks met winnaar te maken sukkel, meer met onsportief gedrag! Hij zal nooit de tegenpartij gelijk geven al weet ie nog dat ie fout zit. Eng naar mannetje.
Vind ik leuk
remakil +1642
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:17
Het enge mannetje zit achter jouw toetsenbord. Zeur maar over Ten Hag hoor, de resultaten spreken voor zich. Kan je enkel over dromen...
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:22
Goede resultaten prima, maar hij moet wel consequent en realistisch blijven en dat is hij vaak niet en dat siert hem niet
Vind ik leuk
remakil +1642
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:59
Hij is een winnaar, iemand die de dag nadat zijn zoon een ernstig ongeluk kreeg, gewoon weer voor de ploeg stond om ze richting de EL voorronde te coachen.

Of hij wel of niet realistisch is, dat is en blijft een mening van jou. Elke coach kijkt door zijn eigen bril, wat Groenendijk vandaag zegt is ook niet realistisch..

Ten Hag is niet de man die met complimenten strooit, of die staat te jubelen langs de kant. We winnen van Zenit en direct na afloop heeft hij de focus al op Willem II en Zenit uit. Wat mij betreft is de man zeer realistisch..

Als je die koekenbakker van Ajax hoort praten, dan is dat tenenkrommend. Ten Hag is niet mediageniek, geen charmeur, maar een absolute vakman met passie voor zijn werk. Je hoeft hem
niet sympathiek te vinden, hij is het wel. Maar jij mag hem best een engerd vinden hoor, ligt niemand wakker van en Fons is ook een engerd. Zet maar eens je andere bril op...

Ps... de grootste engerd loopt bij Heerenveen. Streppel... let daar maar eens op.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 00:00]
Vind ik leuk
mcmodd +11401
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:15
Vreemd, je mist een kans en dan moet de tegenstander daarvoor aangepakt worden? En dan die, wat jij noemt, "onterechte" goal. Op TV was na enkele herhalingen te zien dat dit buitenspel was. Waarom na enkele herhalingen? Omdat het ging over de voorvoet van een FC Utrechtspeler. Dus buitenspel ja, toegegeven. Maar dat dit door de assistent werd gemist is niet erg raar want dat moment van buitenspel staan ten opzichte van het moment dat er gepasst werd is praktisch niet waar te nemen. En al helemaal niet door ADO-spelers op het veld, die dan ook niet protesteerden. Dit alles GroenGeel, is niet te koppelen aan t w e e onbesuisde intentionele acties van Bakker.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:10
Bakker is gewoon een hele middelmatige voetballer die het moet hebben van hard werken en soms een beetje onbesuisd is,maar hij doet het absoluut niet met opzet.......
Vind ik leuk
mcmodd +11401
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:22
Ook al zou dit niet met opzet zijn bennings, het blijft onbesuisd en gevaarlijk. Dan zou dit nog met geel beloond kunnen worden toch? Onbesuisd inkomen is ook niet toegestaan. Ik ben blij met je rustige reactie, de scheldwoorden die anderen gebruiken heb jij niet nodig, en al is het een beetje een raar systeem, ik geef je wel een duimpje.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:35
Dat geef ik zelf ook al aan dat hij onbesuisd inkomt regelmatig,alleen het is bij hem geen opzet maar desondanks had een gele kaart op zijn minst niet misstaan.....
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:56
buiten die twee overtredingen waar hij rood voor had mogen hebben had hij wel een hele zieke steekpas met buiten kant van ze voet, mooie voetballer !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Utrecht-beul' is zich van geen kwaad bewust: "Weet dat hij van duels houdt"