'Ik heb afspraken gemaakt met Ajax. Daar houd ik het bij. Gaat over speelminuten'

'Ik heb afspraken gemaakt met Ajax. Daar houd ik het bij. Gaat over speelminuten'

vrijdag 18 augustus 2017 om 23:00

Stan van Bladeren maakt zich niet druk om de concurrentiestrijd bij Ajax. De doelman had gehoopt een plekje op te schuiven in de pikorde van de Amsterdammers, maar toen haalde de club ineens Kostas Lamprou als derde doelman van het eerste elftal. Van Bladeren hoopt nu op speelminuten bij Jong Ajax.

"Of ik me zorgen maak? Nee, dat is Ajax. Dat is het enige antwoord dat ik kan geven", zegt Van Bladeren tegen FOX Sports. "Ze kunnen iedereen halen die ze willen. Dat is terecht. Je moet gewoon de beste zijn. Op het moment dat je het niet goed doet, staan er anderen in de rij. Je moet zorgen dat je goed speelt. Een beetje druk is nooit erg, daar word je niet slechter van."

Van Bladeren heeft vrijdagavond in ieder geval zijn visitekaartje afgegeven met Jong Ajax. De doelman bleek een grote sta-in-de-weg voor sc Cambuur, de tegenstander. "Het ging erg goed. Ik heb mijn ploeg redelijk vaak op sleeptouw kunnen nemen", aldus de doelman, die nog wat vertelt over zijn positie in Amsterdam. "Ik heb wat afspraken gemaakt met Ajax. Daar houd ik het bij. Dat gaat over speelminuten."

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 23:02
Goede instelling, laat maar zien wat je kan!
Vind ik leuk
Drobtine +1845
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:41
Als Bazoer, Tete, Riedewald, El Ghazi, Gudelj en Kishna die instelling hadden gehad zouden ze nu in Ajax 1 spelen
Vind ik leuk
Jozef +17802
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:44
Dat vermoeden heb ik ook...
Vind ik leuk
furgist +1018
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:53
gudelj, wie is dat ook al weer?
Vind ik leuk
Dordmund +1246
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:03
Komt er niet heel matig
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:44
Mag ik de interpunctie zelf toevoegen?
Komt er, niet heel matig!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:04
Als je niet beter dan lampie bent kan je beter meteen stoppen
Vind ik leuk
Jozef +17802
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:46
Het zal er wel op neer komen dat deze jongen speelt en dat dat lampie waar je het over hebt zich een heel seizoen de splinters in zijn kont kan zitten op de reservebanken. Lijkt me ook gewoon logisch. Zulke heb je ook nodig....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:07
Stan heeft een prima wedstrijd gespeeld.
Topper.
Vind ik leuk
3ismo +2687
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:13
over 2jr gaat die voor 222mlj!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:16
Afspraak over speeltijd... Riskant
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:24
Is dit nu de derde of de vierde keeper van Ajax. Dit boeit me echt geen ene reet. Kom op zeg. Of gaat die ook naar Tottenham. Zet deze flauwekul op Ajax primeur alsjeblieft zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:13
#Stopdebeloften
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:59
Haha, "Dat is Ajax. Ze kunnen iedereen halen die ze willen". Dus voor het eerste elftal willen ze blijkbaar gewoon niet?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik heb afspraken gemaakt met Ajax. Daar houd ik het bij. Gaat over speelminuten'