Bekritiseerde Veltman: 'Hoe weten zij nu hoe ik me dan gedraag?'

Bekritiseerde Veltman: 'Hoe weten zij nu hoe ik me dan gedraag?'

zondag 20 augustus 2017 om 20:45

FOX Sports-analisten Ronald de Boer en Arnold Bruggink waren afgelopen donderdag - na de nederlaag van Ajax tegen Rosenborg - behoorlijk kritisch op Joël Veltman. De aanvoerder van de Amsterdammers heeft het commentaar van de twee 'meegekregen', zegt hij in gesprek met Metro. De Boer en Bruggink zeiden onder meer dat de Oranje-international niet geschikt is als captain. 

"Ik vind het wel een beetje makkelijk om te zeggen dat ik een slechte aanvoerder ben. Ik weet ook wel dat het beter kan. De kritiek op mijn spel was terecht, maar dat staat los van het aanvoerderschap. Hoe weten zij nu hoe ik me gedraag tijdens trainingen en in de kleedkamer?", reageert Veltman.

"Ik heb sowieso het gevoel dat ik eerder kritiek krijg als persoon dan iemand anders en dat is als aanvoerder van Ajax alleen maar meer geworden", vervolgt hij. "Er wordt extra op me gelet. Ik loop al een tijdje mee en heb dat al lang geaccepteerd. Die band voelt niet als een extra last. Ik droeg hem vorig seizoen ook af en toe en dat scheelt."

Lees ook: Bruggink en De Boer rekenen af met Veltman: "Heeft al genoeg fouten gemaakt"

Poll

Vind jij Veltman geschikt als aanvoerder?

(3826 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 20 augustus 2017 om 20:47
Kijk dan die poll. Waardeloos als aanvoerder. Het is echt jullie slechtste speler.
Vind ik leuk
RDB2402 +2881
zondag 20 augustus 2017 om 20:56
Marc vond Sinkgraven ook een optie voor centrum verdediger ... tja je moet toch wat met al die miskopen
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:57
Onderhand een overmarskerkhof
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:02
Wat een onzin. Overmars doet prima werk. Het zijn de RvC die de hand op de knip leggen. Bergkamp die teveel macht heeft. Dit is niet de schuld van Overmars.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:22
Als het Overmars al niet lukt om hem te verpatsen, dan moet wel heel erg slecht zijn?;)
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 21:22]
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
zondag 20 augustus 2017 om 20:59
Eerste zin is sarcasme toch?
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:01
Leuk verzinsel, heb je er nog meer?
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:20
En, lig jij wakker van niet doen......
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
maandag 21 augustus 2017 om 01:51
Off topic....( sorry )

Geweldig he ? die Huntelaar ! wat een fijne voetballer is dat toch en ook zo sympathiek, een echte nuttige aanvullende waarde voor het elftal.
Dat wordt een feestje in Huize Lefmeister !
[Reactie gewijzigd op maandag 21 augustus 2017 om 01:52]
Vind ik leuk
feyeniels +16891
zondag 20 augustus 2017 om 20:47
Logisch dat je kritiek krijgt als je als speler met veel ervaring bij Ajax nog steeds zoveel ongelukkige momenten hebt.
Vind ik leuk
036 +2462
zondag 20 augustus 2017 om 20:55
Top. Zo kun je het ook formuleren.
Vind ik leuk
xaja32 +21
zondag 20 augustus 2017 om 20:49
De tegen goal was weer zijn fout vandaag
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:07
Een fout of gewoon een schitterende actie van de tegenstander? Kan ook hè
Vind ik leuk
wilheimus +1124
zondag 20 augustus 2017 om 21:11
De schitterende actie volgde pas nadat Veltman heel simpel werd uitgespeeld. De manier waarop hij instapte was echt kinderlijk..
Hoe Idrissi het afrondde was echt prachtig daarna
Vind ik leuk
furgist +1452
zondag 20 augustus 2017 om 21:24
we moeten idrissi niet te kort doen inderdaad
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 11:15
Juist!
Vind ik leuk
036 +2462
zondag 20 augustus 2017 om 21:08
Dat is het probleem van verdedigers. Als de aanval 5 kansen mist wordt het publiek kritisch. Als een verdediger 1 fout maakt, en dat kost hen de wedstrijd........ is die verdediger de slemiel en een kl....zak en wat dies meer. Als de aanval er 2 ingeschoten hadden dan was de wedstrijd gewonnen. Eigenlijk een simpel verhaal.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 21:09]
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
zondag 20 augustus 2017 om 21:25
Dit is weer zo'n typische haat alleen puur om te haten. Ja Veltman een foutloze wedstrijd? Nee hij liet zijn tegen speler 1 keer 1 centimeter aan hem voorbij gaan ja een blunder. En tegen Rosenborg is niemand de bal van de lijn opgevallen of de tackles op Bendtner die er door was nee alleen dat hij weg gleed. Hier kan ik niet tegen.
Vind ik leuk
Kuip +3152
zondag 20 augustus 2017 om 23:06
Sil heeft het telkens over haat richting Veltman, maar dat is onzin. Veltman lijkt me een heel aardige jongen, echter ik heb al een aantal keer onderbouwd aangegeven dat hij te kort komt voor Ajax. Duidelijk is dat ik niet de enige ben. Behalve zo'n 90% van alle voetballiefhebbers zijn er ook veel analisten die hem zwak vinden. Nogmaals dat heeft niets met haat te maken, maar puur met het beoordelen van spelers. En die beoordeling is op basis van een seizoen of vijf.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
maandag 21 augustus 2017 om 01:54
De hele achterste linie blinkt niet uit.......Veltman is geen uitzondering.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:50
Die 8% 'Ja' komt op het conto van Sil Meijer...
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:52
Met afstand de slechste Ajaxied
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:52
Zo'n naam bouw je op in de loop der jaren. Haha.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:53
Hahaha, gaat deze man nou serieus huilie huilie doen? Ajax wint eindelijk een keer een wedstrijd daar hebben de supporters lang op moeten wachten. Echter als ze donderdag alsnog worden uitgeschakeld door Rosenborg dan is het wel echt crisis in Amsterdam lijkt mij. Wordt tijd dat het hele zooitje ongeregeld uit de technische staff op non actief gezet wordt
Vind ik leuk
chicken +6162
zondag 20 augustus 2017 om 20:57
Je hebt helemaal gelijk tot je over het technisch hart begon. Daar startte de bullshit..
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
zondag 20 augustus 2017 om 21:01
Wat is daar de bullshit aan dan? Al die pipo's van de rvc moete sws weg de rest mag van mij blijven en misshien iemand in de dick advocaat functie om marcel keizer evt te helpen
Vind ik leuk
chicken +6162
zondag 20 augustus 2017 om 21:11
Dat zeg je goed....rvc...
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
maandag 21 augustus 2017 om 01:55
Door wie ?
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:53
Geweldige voetballer...
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:54
Kritiek is ook gewoon terecht

Speelt elke wedstrijd als een dooie zeekoe

Altijd de zelfde fouten

Tegen goal van Groningen (mooie goal overigens) kan hij zich zelf ook verwijten

Staat lucht te dekken en stapt in als een beginneling

Valt gewoon geen eer aan te behalen

Vervang deze kneus alsjeblieft door die nieuwe vleugel verdediger of zet voor mijn part van Leer daar neer..die zal het nog beter doen

Meteen een andere aanvoerder want dit straalt helemaal niks uit
Vind ik leuk
gustare +239
zondag 20 augustus 2017 om 20:55
al 2 jaar steeds slechter gaan spelen ipv beter. had verkocht moeten worden ipv aanvoerder. maakt de ene na de andere fout die punten kost. niet zeuren dus als je dan ook kritiek krijgt.
Vind ik leuk
Nova +950
zondag 20 augustus 2017 om 21:04
Vriendjespolitiek
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:57
Ik hoor je niet roepen ging weer de fout in bij de tegengoal
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:57
Klopt helemaal wat hij zegt. Vooropgesteld dat ik Veltman geen geweldenaar vind is het wel zo dat deze jongen, naast terechte kritiek, ook een hele berg onterechte kritiek over hem heen krijgt.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:25
Zoals?
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 21:25]
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:28
Als je de reacties hier zo leest zou Ard van Peppen nog een betere speler zijn. Sommigen denken zelfs dat Van Leer het beter zou doen op de rechtsback. Allemaal ietsje overdreven denk je ook niet?

Daarnaast is het zo dat wanneer je vanuit een tactisch oogpunt naar de wedstrijden van Veltman gaat kijken hij het nog zo slecht niet eens doet. Echter blijft dat altijd en overal onderbelicht. Hij wordt enorm gezocht door de media en al helemaal door de voetballiefhebbers.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:32
Hij word helemaal niet gezocht.
Hij bied zichzelf aan op een presenteerblaadje.
De kritiek die hij krijgt is gewoon terecht, daar hij vele blunders maakt als verdediger.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:38
Ik zie wekelijks verdedigers de fout maken die hij vandaag ook maakte. Echter horen we daar weinig of niks over. En dat terwijl Veltman voor de rest echt een hele goede wedstrijd speelde. Tuurlijk maakt hij veel te veel fouten, maar hij wordt ook wel degelijk gezocht en werkelijk overal op afgerekend.

Ik vind dat veel te makkelijk, maar de meeste mensen gaan er nog in mee ook zonder dat ze hem wekelijks in actie zien.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:56
Hij is ook de aanvoerder toch?
En die kritiek is gewoon terecht.
Als een keeper de hele wedstrijd prachtige reddingen maakt, maar ook 2 blunders, dan wordt hij daar ook op afgerekend.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:08
Hier komen we toch niet uit.

Ik blijf het gewoon uitermate vreemd vinden dat een speler voor alles en nog wat uitgemaakt wordt, ieder foutje benoemd en uitvergroot wordt en dat er dan nog mensen zijn die hun schouders ophalen en zeggen dat het terecht is.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:11
Dat ze hier in de recties op VP hem voor van alles en nog wat uitmaken noem ik geen kritiek.
Ik heb het over de media.
Die kritiek vind ik terecht.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:29
Tot op zekere hoogte. De kritiek dat hij nooit aanvoerder had mogen worden vind ik bijvoorbeeld wat overdreven. Er waren namelijk gewoon niet zoveel opties voor aanvoerder en zoals hij zelf ook al aangeeft, hoe kunnen wij daar over oordelen als we geen flauw benul hebben over hoe dat achter de schermen gaat? Misschien is hij wel een vertrouwenspersoon voor veel spelers, weten wij veel.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:38
Een aanvoerder moet een leider zijn.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:42
Tja, ik heb met eigen ogen gezien dat hij altijd voorop loopt op de training, ontzettend veel coacht tijdens de wedstrijd en zo af en toe ook een schreeuw geeft naar een medespeler als die niet op staat te letten.

En dat is precies wat ik bedoel, er wordt maar wat geroepen zonder dat men zelf even op onderzoek uitgaat, een training bezoekt en eens dicht op het veld gaat zitten bij een wedstrijd.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:52
Het welbekende " frankdeboertje " die hij al maakt sinds hij bij ajax speelt, heeft hij nog steeds niet afgeleerd.
Vind het gewoon geen zekerheid die er altijd staat.
Verder zal hij best sociaal zijn in de omgang en/of hard zijn best doen op de trainingen, dat weet ik niet.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:41
Het gaat er meer om hoe je het óp de schermen doet en niet achter.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:42
Dat is jouw mening, geen feit.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:10
Redenen waarom Veltman gezocht wordt :

1. Onder de Boer speelde hij elke bal breed of terug
2. Onder Bosz speelt hij Tete uit de basis (FYI, Tete is beter)
3. Pakt domme kaarten in de meest belangrijke wedstrijden
4. Als opkomende back heb je er echt geen reet aan, staat te dicht bij de vleugelspits en loopt te vaak compleet nutteloos over de vleugelspits heen.
5. Heb hem als aanvoerder nog geen enkel keer verhaal zien halen bij de scheidsrechter, afgelopen donderdag was er een moment dat hij dit echt had moeten doen. Veltman liep gewoon weg.

Het is misschien lullig voor de persoon Veltman maar het is een harde wereld, je wordt afgerekend op je prestaties, niet op je persoonlijkheid.

Kunnen we dan nu eindelijk afscheid nemen van Veltman nu we die nieuwe Colombiaan hebben? Of start ie eerst in de B1?
Vind ik leuk
vinny99 +690
zondag 20 augustus 2017 om 22:26
Puntje 5 is ook een hele goede... Heb dat hier eerder ook iets over gezegd ..
We delen dezelfde mening
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:27
1. Dat deden ze allemaal
2. En dat is zijn schuld? Omdat jij Tete beter vindt moet Veltman maar zeggen tegen Bosz dat hij niet wil spelen? De enige coach die tot nu toe vol voor Tete ipv Veltman heeft gekozen is Blind...
3. Klopt helemaal, maar dat doen er nog wel meer bij Ajax hoor. Alleen vorig jaar tegen Schalke en Lyon was wel heel erg inderdaad.
4. Nutteloos is dat zeker niet, want wanneer hij dat niet doet heeft de buitenspeler dubbele dekking. Dat is echt één van de basisprincipes in het moderne voetbal hoor.
5. Klopt hoor, vind ik ook wel een beetje.

En die Colombiaan is volgens jou nu al een verbetering tov Veltman? Dat heb je al gezien na precies 0 officiële wedstrijden voor Ajax? Veel te makkelijk.

Maar los van dit alles. Ik ben absoluut geen fan van Veltman en ik vind tot op zekere hoogte de kritiek ook terecht, maar ik vind het gewoon bizar hoeveel onzin die man te verduren krijgt. En dat niet alleen van fans van de tegenpartij, maar ook enorm veel van Ajacieden. Het lijkt haast een sport op zich.

Daar reageer ik op, niet op zijn prestaties, waar je overduidelijk je vraagtekens bij kunt hebben.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:39
Nou, ik snap je punt(en) wel hoor. Veltman heeft gewoon een hoop tegen. Alle punten die ik opnoem zijn uiteraard te counteren (vooral puntje 4, inderdaad hij neemt een mannetje mee maar dat zou een gevolg moeten zijn van het feit dat hij ook echt iets gaat doen).

Dat balletje breed begint uiteraard vooral bij de "opbouwende" verdediging en Veltman werd vanaf het begin gebracht als een verdediger die kan voetballen / opbouwen. Dat balletje breed bij hem vond ik bij hem veruit het meest irritant.

Die Colombiaan, ik zeg niet voor niets (licht) cynisch, of start ie in de B1. Geen idee wat dat voor speler is.

Dat hij Tete uit de basis speelt is niet zijn schuld maar dat heeft voor een enorme afgunst gezorgd onder een groot deel van de Ajax supporters. Hij is niet de schuldige van dat maar is wel degene die met zijn hoofd elke keer op het veld stond toen Tete daar had moeten staan.

Kortom, ik vind dat je gelijk hebt dat hij (overmatig) veel gezocht wordt. Een beetje Manolev-light achtig.

edit : en dat zijn prestaties niet horen bij iemand die al zoveel jaar in de basis bij Ajax staat. Sterker nog, hij wordt er nog voor beloond ook (wederom een extra puntje onder de noemer "afgunst, deel Ajax supporters).
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 22:42]
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:43
Dat vind ik nou zo mooi aan discussies, dan praat je even en blijk je gewoon bijna dezelfde mening te hebben ;)

Ik snap ook wel dat men het niet ziet zitten in deze jongen, maar om hem dan uit te gaan schelden etc. is voor mij echt een brug te ver. Zeker wanneer je jezelf Ajacied noemt.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 22:45]
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
maandag 21 augustus 2017 om 02:01
Het afgelopen seizoen scoorde hij ( Veltman ) een 8.4 bij de FOX uitverkiezingen, en moest alleen Arias voor zich laten. ( 2e plaats dus als beste verdediger )
Veltman staat al sinds de Boer, bij Bosz en nu weer Keizer in de vaste basis.
Veltman is geselecteerd door Advocaat als International.
Het geeft aan dat het ED nivo laag is en Ajax niet wil investeren in beter materiaal.
De leiding stelt; met Veltman moeten jullie het doen, put uit en daar kan Veltman ook niets aan doen, die doet z'n uiterste best.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 augustus 2017 om 02:04]
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:00
Er is voor Ajax maar 1echte aanvoeder ,mits ie speelt en dat Klaas jan Huntelaar
Vind ik leuk
poklane +2919
zondag 20 augustus 2017 om 21:00
Goh, zo'n 200 wedstrijden in het profvoetbal en aanvoerder van Ajax, dan kijken mensen extra naar je ja.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:03
hij maakt ook net ff teveel beslissende fouten , vandaag ook weer
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
zondag 20 augustus 2017 om 21:04
Tsja Joël. Blijkbaar weet iedereen dat. Trek je er niks van aan heb schijt. Je moet Arnold Bruggink en Ronald de Boer helemaal niet serieus nemen. Teamgenoten zijn positief over je. Je schijnt volgens de meeste de grappigste te zijn op de trainingen en kleedkamer en staat goed in de ploeg. Je bent zeker geschikt als aanvoerder heb volste vertrouwen in je.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:08
Wederom wanbeleid.
Veltman kan hier niets aan doen - dit is gewoon stom van Ajax. Veltman aanstellen als aanvoerder. Hij is de gene die verkocht had moeten worden.

Tete, Riedewald (in potentie echt toppers) verkopen. Vorig jaar Bazoer en El Ghazi. Als je die gasten op de juiste manier gebruikt ook super bruikbaar. Bazoer zou nu helemaal goed van pas komen.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
zondag 20 augustus 2017 om 21:14
Godverdedomme hoevaak moet het nog gezegd worden... Tete, Riedewald etc wilde ZELF niet blijven, sterker nog tete wilde helemaal niet verlengen
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:26
Daar blijven ze eindeloos over zeuren, ze wilden inderdaad zelf weg.
Vind ik leuk
036 +2462
zondag 20 augustus 2017 om 21:55
Last van emotie?
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
zondag 20 augustus 2017 om 22:42
Irritatie
Vind ik leuk
5by5 +483
zondag 20 augustus 2017 om 21:09
Misschien krijgt die sneller kritiek omdat hij de zwakste schakel is bij ajax
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:11
Heb altijd wel medelijden met Veldman. Geen wereldspeler, maakt ook geregeld fouten maar heb het idee dat alles wat mis gaat aan hem wordt aangerekend.

Het is geen aanvoerder als je hem ziet spelen. Heeft genoeg moeite om zijn eigen wedstrijd goed te spelen. Anderzijds zijn er geen echte leiders bij dit Ajax. Vd Beek is onervaren, Ziyech te individualistisch, Viergever is een waterdrager.
Vind ik leuk
vinny99 +690
zondag 20 augustus 2017 om 21:21
Als je tijdens de wedstrijd nou eerst eens begint met naar de scheids toe te gaan wanneer de scheids een onterechte vrije trap of gele kaart geeft. Ga eens " klagen" of om uitleg vragen ,dat alleen is al een grote vooruitgang VELTMAN...ipv met je handen in de zij te staan toekijken van 30 meter afstand..Dat mag hoor als aanvoerder naar de scheids gaan !!!! Aanvoerder ben je voor een grootste deel tijdens de wedstrijd.. Dat Veltman dit antwoord geeft , geeft al aan dat hij het niet snapt wat aanvoerder zijn inhoud... Help je medespelers eens in bescherming te nemen voor overtredingen en wijs de scheids daarop Veltman!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 21:23]
Vind ik leuk
furgist +1452
zondag 20 augustus 2017 om 21:22
Helaas vertolken de Boer en Bruggink het onderbuik gevoel van een hele hoop voetballiefhebbers, vriend en vijand
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 20 augustus 2017 om 21:22
100 % ongeschikt. Word eens wakker keizertje.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:36
vond veldman beste van het veld .
Redde zyech een paar keer door zijn fouten te hetstellen.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:44
Mooi al opmerkingen en commentaar over Veltman door supporters van een andere club.

Dat heet de aandacht van je eigen clubje verleggen.

Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:52
Je ziet hopelijk ook hoeveel van je eigen vriendjes veltmannetje uitkotsen?
Vind ik leuk
036 +2462
zondag 20 augustus 2017 om 21:57
Zijn er minder dan die jou uitkotsen. (Inkoppertje)
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:58
Als Schepper en stem van de waarheid kan je nou eenmaal niet bij iedereen geliefd zijn . Het is een hard bestaan waarvoor ik alles opoffer . Iemand moet het doen .
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:42
Als ze week in, week uit Arias, Paal, of Brenet specifiek gaan bekijken op elke actie en deze dezelfde media aandacht geven als Veltman kotst hier ook iedereen deze speler uit.

Ditzelfde geld voor Haps, Diks, van der Heijden.

Hoe meer artikelen over Veltman des te meer kotsen mensen hem uit. Alleen de goede dingen van deze speler zien maar weinig mensen.

Van mij mag hij echt blijven.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:06
ramptourisme is onvermijdelijk!
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:51
Ik ben gewoon blij dat ie heeft bijgetekend..... En dat dijks ook weer basis staat..... Met al dat geld daar laten ze hem flink buiten de broek hangen.....
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:52
veldman is gewoon geen back, altijd centraal gestaan, heeft dezelfde voorzet als Dijks, hard en op kniehoogte
Vind ik leuk
tikkietoe +2804
zondag 20 augustus 2017 om 21:53
Figuren als Boilesen en Veltman, zwakke spelers je niet voor goed geld kunt verkopen, ze worden lang opgehemeld met het aanvoerderschap bij Ajax.
Vind ik leuk
Hyena +19680
zondag 20 augustus 2017 om 22:08
Ik mis Klaassen.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 23:52
Ik mis Tete
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 20 augustus 2017 om 22:15
Je had ook naar het buitenland moeten gaan Joel om je carriere een frisse start te geven. Veel mensen vinden je sowieso een beperkte verdediger en nu hebben we ook nog niet echt gezien dat je die aanvoerdersband verdient hebt door de manier waarop je de media te woord staat.

Misschien moet je even de interviews van Klaas bekijken van vanmiddag, steek er wat van op in hoe je als aanvoerder je moet gedragen en vooral wat je moet zeggen.

Ik wil best geloven dat je ongelofelijk je best doet om die rol te pakken, maar dat betekend nog niet dat je er ook geschikt voor bent.
Vind ik leuk
Ajax020 +242
zondag 20 augustus 2017 om 22:30
Veltman is een goede speler voor Ajax. Tuurlijk maakt hij wel eens een foutje maar de Ligt, Viergever en Dijks zijn alle 3 minder. Met de Ligt naast hem wordt het niet beter, die is gewoon nog niet goed genoeg. Heb ook mijn twijfels of de fouten van de Ligt uit zijn spel gaan. Er is op dit moment, buiten Huntelaar, geen leider in het team.
Vind ik leuk
14forever +6829
zondag 20 augustus 2017 om 22:31
Speelde weer.een degelijke pot vandaag.
Vind ik leuk
Han147 +24
zondag 20 augustus 2017 om 22:37
Ik hoop dat ie nog lang bij Ajax blijft!
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:43
Calimero
Vind ik leuk
poklane +2919
zondag 20 augustus 2017 om 23:58
Het gaat bij Ajax ff een maandje minder, iets wat elk team wel een keer overkomt, en de spelers kunnen gelijk niet meer tegen wel verdiende kritiek. Als je niet tegen kritiek kan moet je lekker bij de Albert Heijn achter de kassa gaan zitten of vloeren gaan schoonmaken bij de plaatselijk school, maar dan moet je niet wekelijks voor honderden duizenden mensen live op TV elke week een dik salaris incasseren. Mensen geven hun geld uit een seizoenskaart, los kaartje of Fox Sports abonnement om jouw te zien terwijl je flink wat geld verdiend, dan mogen die mensen best kritiek hebben als je slecht speelt.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 23:59]
Vind ik leuk
rpaulp50 +3157
maandag 21 augustus 2017 om 02:07
https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/1881669/top-beste-vleugelverdedigers

Veltman; 2e beste verdediger achter Arias: de Boer, Bosz en Advocaat zijn ook een positieve mening toegedaan.
Het ED nivo is dus laag.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 11:19
Commentatoren moeten ook wat te zeggen hebben voor hun geld. Het gaat vaak om de vraagstelling en die is bij die van Gangelen bijvoorbeeld altijd insinuerend. Of Veltman een goede aanvoerder is, daar gast alleen Keizer over. Laten Bruggink en de Boer liever iets over voetbal, techniek en taktiek, melden. Daar hebben we wat aan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 augustus 2017 om 11:20]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bekritiseerde Veltman: 'Hoe weten zij nu hoe ik me dan gedraag?'