Grafstemming bij Feyenoord: Het was heel stil in de kleedkamer

Grafstemming bij Feyenoord: "Het was heel stil in de kleedkamer"

zondag 10 september 2017 om 12:42

Feyenoord won zaterdagavond dan wel met 4-2 bij Heracles Almelo, maar na het laatste fluitsignaal overheerste toch de teleurstelling bij de landskampioen. Volgens Jens Toornstra was het stil in de kleedkamer. 

Bij rust stond Feyenoord met 3-0 voor. Na de pauze werd het tot ieders verrassing nog spannend: de thuisploeg kwam terug tot 3-2 en in de slotfase werd het spannend. "Het verschil tussen de eerste en tweede helft was veel te groot", aldus Toornstra in gesprek met Voetbal Inside. 

"Dat moet beter. De eerste helft speel je goed, zo'n tweede helft mag dan niet gebeuren. Het was heel stil in de kleedkamer. We waren allemaal erg teleurgesteld. In de rust waren we juist heel tevreden. Dan is het wel zonde dat je op zo'n manier het veld afstapt."

Of trainer Giovanni van Bronckhorst boos was? "Hij was kritisch - en dat moet ook." 

Poll

Wat wordt de uitslag bij Feyenoord - Man City?

(3042 stemmen)

Plaats een reactie

BassieN +5661
zondag 10 september 2017 om 12:44
Heb gehoord dat Kevin na het zien van Heracles - Feyenoord al een Bruyne broek heeft
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 12:46
Hahaha ik verslik me bijna in me bakkie pleur gozer.
Vind ik leuk
FF1908 +148
zondag 10 september 2017 om 13:54
Diks was gister inderdaad verschrikkelijk slecht. Alsof ie niet wist wat ie moest doen, waar ie moest lopen. Wat moet dat worden tegen City?
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 16:48
De Bruyne was gisteren weer meesterlijk... hopelijk heeft ie zijn avond niet....
Vind ik leuk
United FC +10334
zondag 10 september 2017 om 18:41
Heerlijke assists weer!
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 18:44
Gruwelijke goede speler....
Vind ik leuk
United FC +10334
zondag 10 september 2017 om 18:52
Zeker weten! City heeft ook een goed elftal.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 19:03
Wij inderdaad ook! Het is de vraag of City in de sterkst mogelijke opstelling aan de aftrap verschijnt.... wij in ieder geval zonder Jorgensen....
Vind ik leuk
United FC +10334
zondag 10 september 2017 om 19:05
Hoop het niet voor je! Jorgensen is wel erg jammer dat hij er niet bij is.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 19:06
We moeten 5-3-2 gaan spelen...
Vind ik leuk
United FC +10334
zondag 10 september 2017 om 19:43
Wie zet je in de aanval? B & B?
[Reactie gewijzigd op zondag 10 september 2017 om 19:44]
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 19:44
Ze zijn wel wat aan de lichte kant, maar dat lijkt me wel de beste oplossing...
Vind ik leuk
United FC +10334
zondag 10 september 2017 om 19:47
Kan in de tweede helft altijd nog Larsson inbrengen. Bilal is geen optie lijkt me ;p
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 12:45
Ach dit soort wedstrijdjes heb je er wel eens tussen zitten. Maar geeft wel aan wat voor gretigheid er in de ploeg zit.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 12:47
Goed dat ze kritisch zijn na een overwinning. Verschil was ook veel te groot. Wel een heel goede ploeg.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 12:50
Die grafstemming behoort ook geheel bij deze grafclub uit Rotterdam.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2024
zondag 10 september 2017 om 12:58
Ach lieverd, niet meer van die azijn drinken hoor, word je zo zuur van.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 13:01
We hebben er weer een nieuw bluffertje bij. Zit je met je capuchon op terwijl je dit berichtje typt.....
Vind ik leuk
orion73 +615
zondag 10 september 2017 om 13:46
Fijn te lezen dat je ze serieus neemt anders zou je niet zo puberaal reageren.
Vind ik leuk
buddha +4125
zondag 10 september 2017 om 13:56
kansloze reactie
Vind ik leuk
Sjaak12 +247
zondag 10 september 2017 om 13:58
Je moet je naam wijzigen in Amster DOM.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 16:42
4 wedstrijden 12 punten en oh ja cl en wat heeft die club uit adam oh ja niks mafkees!!!!!
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 18:43
Zei die goser met z'n grafmuil.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 19:18
Veel plezier in Europa dinsdag/woensdag! Oh wacht...
Vind ik leuk
13 +1451
maandag 11 september 2017 om 00:23
Daar zou jij als graftak prima bij passen dan.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 12:51
ik zou ook teneergeslagen zijn als ik zo een shirt aan moet
Vind ik leuk
Jimmi +803
zondag 10 september 2017 om 12:58
De kinderen zijn er ook weer. Lekker naar de zondagschool geweest?
Vind ik leuk
Harremans +1299
zondag 10 september 2017 om 13:00
Haha. Ik kan dr wel om lachen, mensen die topsportmentaliteit een beetje gaan afdekken.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 13:12
Haal die Nelom eruit aub
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 13:14
Ik wil als ajacied bij deze Feyenoord heel veel succes wensen aankomende woensdag tegen City! In de competitie is het anders maar ik vind het wel zo netjes om de 'aartsvijand' het maximaal haalbare succes toe te wensen!

Mijn club heeft geen recht van spreken op dit moment....
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste = Wij zijn Ajax, wij zijn de rijkste... pffff....

Succes, mijn waarde rotterdammers!
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 13:18
Mooie reactie, kompaan!
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 13:25
Ben wel geen Feyenoorder maar RESPECT voor je bericht!
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 14:39
Slijmbal
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 18:00
Dit vind ik nu heel mooi om te lezen, zeker als geducht "aartsrivaal". Bedankt en zelf ook een mooi seizoen toegewenst! Al mag je 2 wedstrijden wel wat minder presteren uiteraard...
Vind ik leuk
djk1 +171
zondag 10 september 2017 om 13:17
Ongelofelijk naief om te denken dat je met Nelom en Diks en Kramer ook maar een schijn van kans hebt om te winnen tegen dit City. Ik geef ons 5% kans op een gelijkspel en 1% op winst. Dat laatste gebeurt alleen als zij snel rood krijgen, wij een keer in de kruising schieten en zij ook nog een zwakke dag hebben.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 13:19
Gaat er gespeeld worden met Kramer dan?
Vind ik leuk
djk1 +171
zondag 10 september 2017 om 13:29
Beter niet inderdaad. JPB en Berghuis voorin en Amrabat of St Juste erbij in 532 of 442. Is alleen elke hoge voorzet voor hun.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 13:54
24 % kans op winst, de gokindustrie hoef je niet leren rekenen
Vind ik leuk
djk1 +171
zondag 10 september 2017 om 16:54
Mijn geld op City ;-)
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 13:20
Prima (kampioens) instelling !!!!
Vind ik leuk
Teo Smith +11751
zondag 10 september 2017 om 13:30
Lat dat gemakzucht maar ecen achterwege tegen city en psv. We zijn degelijk maar nog niet geweldig.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 14:49
Elke wedstrijd weer.....vorig seizoen ook op het einde. Gelukkig bleef El Ahmadi wel bij de les.
Vind ik leuk
zondag 10 september 2017 om 21:03
Hoop dat we winnen maar denk dat city net aan het langste eind trekt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Grafstemming bij Feyenoord: "Het was heel stil in de kleedkamer"