Advies voor Feyenoord: Niet het meest leuke om naar te kijken, maar...

Advies voor Feyenoord: "Niet het meest leuke om naar te kijken, maar..."

maandag 11 september 2017 om 18:46

De Eredivisie-resultaten van Feyenoord hoeven niet noodzakelijkerwijs te lijden onder het drukke Champions League-programma. Analisten en ex-Feyenoorders John de Wolf (foto), Mario Been en Regi Blinker denken juist dat de Rotterdammers baat hebben bij het spelen van Champions League-wedstrijden.

"Ik heb daar wel een goed gevoel bij", aldus Blinker tegenover FOX Sports. "Ik heb naar de selectie gekeken, goede dubbele bezetting op meerdere posities. Je kunt de ene week Larsson laten spelen en de andere week Boëtius. Dat is van hetzelfde niveau." Been sluit zich hierbij aan. "Als de resultaten in de Champions League goed zijn, geeft dat een boost en krijg je er alleen maar extra kracht van."

Over hoe Feyenoord de wedstrijden in moet gaan, verschillen de analisten van mening. De Wolf stelt dat Feyenoord niet bang moet zijn voor Manchester City, Napoli en Shakhtar Donetsk. "Je moet ze vooral niet overschatten. Wel rekening houden met hun kwaliteiten, maar vooral de dingen blijven doen waar je goed in bent." Been vindt echter dat Feyenoord zich juist moet aanpassen. "Je moet proberen de nul te houden. Dat is niet altijd leuk om naar te kijken, maar het is wel het meest realistische. Je kan wel gedragen worden door het publiek, maar je moet niet va banque spelen."

Lees meer over:Feyenoord

Poll

Kan Feyenoord potten breken in de Champions League?

(7962 stemmen)

Plaats een reactie

Maxidi +2702
maandag 11 september 2017 om 18:48
Dodelijk effectief...
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:49
Feyenoord overwinterd gewoon..............in of uit die CL dat maakt geen F*ck uit;)
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 18:50
Wees er maar niet zo zeker van.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:06
Een Rotterdammer blijft altijd zingen ;)
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 19:13
Na volgende week nie meer :D
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:36
Juist wel. Dat is Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:53
Nee dat doen alleen PSV supporters ;)
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 19:54
we're the farmers, the mighty farmers
we never win in Fean :D
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:56
Ik moest serieus thuis lachen haha. Ik moet niet vaak om je grappen lachen maar bij deze.
Vind ik leuk
Djambo +1753
maandag 11 september 2017 om 19:04
Wordt 6 en nul of een punt. Maar dat is geen schande geen Nederlandse club zou het beter doen.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:30
Ja hehe. Bijna iedereen overwintert. Dus hopenlijk jij, ik en feyenoord ook....
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 19:32]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:02
Feyenoord overwinterd in de eredivisie.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:18
Jullie ook.......maar dan wel opgepaste afstand van ons;)
Vind ik leuk
Mo +4437
maandag 11 september 2017 om 18:50
Niet overschatten? City heeft een elftal met enkele spelers van wereldklasse. Napoli heeft ook een geweldig team. Als je Uit bij Napoli of City speelt en daarna tegen Ajax of Psv is ook een nadeel
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 18:50]
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 18:50
En Schaktar is ook goed en redelijk onbekend in Nederland. Oftewel 5 wedstrijden de underdog! (Oek uit)
Vind ik leuk
Mo +4437
maandag 11 september 2017 om 18:51
Normaal gesproken verlies je er 5. Shaktar heeft een sterke ploeg en ik zie Feyenoord daar niet van winnen, zeker uit niet. Thuis kan het natuurlijk wel
Vind ik leuk
Vamos M +2709
maandag 11 september 2017 om 18:55
Jou Ajax en mijn PSV spelen helaas geen Europees..
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 18:57
'Jou Ajax'

Serieus ben je nou oprecht zo dom of wil je alleen zo overkomen altijd?
Vind ik leuk
Vamos M +2709
maandag 11 september 2017 om 19:00
Zo ik heb een gevoelige snaar geraakt zo te zien.
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 19:02
Je begint een beetje vervelend te worden. Besteed de tijd die je in VP-trolls zet en wie weet bereik je ooit nog wat
Vind ik leuk
Vamos M +2709
maandag 11 september 2017 om 19:05
Je kan echt niet tegen een grapje. Ik herken je niet Timmio jammer want eerste kon er wel met je gelachen worden. Bij deze maak ik geen geintje meer met je, want zie dat je er niet tegen kan en dan reageer je fel. ik neem het niet al te serieus het leven, dus ja....
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 19:10
Je kan veel tegen me zeggen, maar dat ene niet.

Helpt ook niet mee dak je nooit heb gemogen.
Vind ik leuk
Vamos M +2709
maandag 11 september 2017 om 19:14
juist wel dat ene. Nogmaals ik zal geen grapje tegen je maken. Je bent niet meer de Timmio die ik van vp kende. Dat wel te maken hebben dat jij je te veel hebt in gelikt bij de Ajax fans dat is mijn mening hoe ik erover denk.

Ik hoop dat je ooit weer terug de oude Timmio wordt maar ben bang dat dat nooit meer gaat gebeuren helaas.

Ik zal wel beetje hoop houden je de oude ik wordt.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 19:16]
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 19:17
De Timmio die je van VP kende heeft zich altijd van je afgekeerd.

En dat Ajax fans inlikken is natuurlijk ook een aparte uitspraak. Zeker omdat ik nu geïrriteerd reageer opo het feit dat je me er eentje noemt. Zo erg zal ik er dan wel niet in hebben gelikt of wel?
Vind ik leuk
Vamos M +2709
maandag 11 september 2017 om 19:20
Laat maar je ben echt oprecht onherkenbaar. Ben je Timmio wel?
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 19:21
Nee man ik heet Henk...
Vind ik leuk
J Kiprich +7600
maandag 11 september 2017 om 19:25
Henk, ik heb hier Bert voor je aan de lijn!
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 19:27
Goedendag Bert, waarvoor belt U me op?
Vind ik leuk
J Kiprich +7600
maandag 11 september 2017 om 19:33
Hallo Henk? Ik versta u luid en duidelijk!
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 19:37
Dat is mooi, waar kan ik U mee helpen?
Vind ik leuk
J Kiprich +7600
maandag 11 september 2017 om 19:42
https://m.youtube.com/results?q=henk%20belt%20bert&sm=3
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 19:45
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Vind ik leuk
United FC +10334
maandag 11 september 2017 om 23:03
Rick roll lol
Vind ik leuk
United FC +10334
maandag 11 september 2017 om 23:00
Ja je spreekt met Evert! Met Evert Baptist! Je weet wel uit Vriescheloo!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:29
Vooral die gruwelijke taalfout xD
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:58
Ons Feyenoord wel!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 18:51
Zo wat een uitspraken weer van de heren. Kom op jongens die open deuren kennen we nou ook wel.
Vind ik leuk
Mo +4437
maandag 11 september 2017 om 18:54
Goh inderdaad dalijk vallen de scharnieren er nog uit
Vind ik leuk
flipper +797
maandag 11 september 2017 om 18:51
Zr mogen van mij alle Cl wedstrijden winnen!
Vind ik leuk
Snuck +421
maandag 11 september 2017 om 18:53
Ik denk dat meneer de Wolf Feyenoord niet moet overschatten. Ik weet niet of hij Napoli tegen Nice heeft zien spelen. Ik denk het niet.
Vind ik leuk
Kuip +2477
maandag 11 september 2017 om 18:57
Mensen realiseren zich nog steeds niet hoe enorm groot het kwaliteitsverschil is. Als Manchester of Napoli echt gas geven dan wordt Feyenoord met 6-0 van de mat geveegd.
Meestal nemen dit soort ploegen bij een 2-0 voorsprong wat gas terug. En dan maar hopen dat je toevallig nog een doelpunt maakt voor een goed gevoel.
Lekker met z'n allen voor de pot gaan hangen en proberen stand te houden is het beste advies. Frankrijk-Luxemburg scenario.
Vind ik leuk
Santi +12916
maandag 11 september 2017 om 19:00
Wie weet gaat die ene kans er net als ManU in.

Zefls al sta je achter hoop houden. PSV deed dat ook en had de achterstand ineens omgekeerd en uiteindelijk gingen ze door toen iedeereen wist dat we kansloos zouden zijn..


Succes Fey! :D
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 19:03
“You have to believe. Otherwise, it will never happen.”

“To accomplish great things we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe."

Oftewel: winnen begint met geloven dat je het kunt.
Vind ik leuk
Utca030 +1180
maandag 11 september 2017 om 19:07
Gewoon van je eigen kracht uitgaan lekker voetballen. Je ziet wel waar het schip strandt
Vind ik leuk
Fredsjhe +2024
maandag 11 september 2017 om 19:28
Mario Been die Feyenoord adviseert om op de nul te spelen. Ironisch...
Vind ik leuk
Marco S +2507
maandag 11 september 2017 om 19:39
Ik snap ze wel.. kijk naar buiten; nu al winter..
Vind ik leuk
Snuck +421
maandag 11 september 2017 om 19:45
Waarom kan ik vaak naar een paar uur geen reactie op een post plaatsen?
Wel een gewone reactie maar niet rechtstreeks op een post.
Vind ik leuk
J Kiprich +7600
maandag 11 september 2017 om 19:54
Klik je op het topic vanuit je meldingenscherm? Anders gewoon via het topic gaan.
Vind ik leuk
Snuck +421
maandag 11 september 2017 om 19:56
Vanuit het topic. Maar nu lukt het wel weer. Zal wel aan mij liggen.
Maar bedankt!
Vind ik leuk
Guust +3195
maandag 11 september 2017 om 19:47
Ik hoop voor ze dat het lukt, het vervelende is dat ze dat bij Ajax en PSV ook zo positief van te voren waren, maar dan werden ze met de neus op de feiten gedrukt, gewoon genieten iig.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:01
Volop in de aanval!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 20:08
Het word moeilijk maar we hebben een goed FEYENOORDTEAM geconcentreerd en uitgenast voetballen
Vind ik leuk
jeepee +722