Advies voor Feyenoord: Niet het meest leuke om naar te kijken, maar...

    Advies voor Feyenoord: "Niet het meest leuke om naar te kijken, maar..."

    maandag 11 september 2017 om 18:46

    De Eredivisie-resultaten van Feyenoord hoeven niet noodzakelijkerwijs te lijden onder het drukke Champions League-programma. Analisten en ex-Feyenoorders John de Wolf (foto), Mario Been en Regi Blinker denken juist dat de Rotterdammers baat hebben bij het spelen van Champions League-wedstrijden.

    "Ik heb daar wel een goed gevoel bij", aldus Blinker tegenover FOX Sports. "Ik heb naar de selectie gekeken, goede dubbele bezetting op meerdere posities. Je kunt de ene week Larsson laten spelen en de andere week Boëtius. Dat is van hetzelfde niveau." Been sluit zich hierbij aan. "Als de resultaten in de Champions League goed zijn, geeft dat een boost en krijg je er alleen maar extra kracht van."

    Over hoe Feyenoord de wedstrijden in moet gaan, verschillen de analisten van mening. De Wolf stelt dat Feyenoord niet bang moet zijn voor Manchester City, Napoli en Shakhtar Donetsk. "Je moet ze vooral niet overschatten. Wel rekening houden met hun kwaliteiten, maar vooral de dingen blijven doen waar je goed in bent." Been vindt echter dat Feyenoord zich juist moet aanpassen. "Je moet proberen de nul te houden. Dat is niet altijd leuk om naar te kijken, maar het is wel het meest realistische. Je kan wel gedragen worden door het publiek, maar je moet niet va banque spelen."

    Poll

    Kan Feyenoord potten breken in de Champions League?

    (7965 stemmen)

    Plaats een reactie

    Maxidi +3704
    maandag 11 september 2017 om 18:48
    Dodelijk effectief...
    Vind ik leuk
    Mo +11026
    maandag 11 september 2017 om 18:50
    Niet overschatten? City heeft een elftal met enkele spelers van wereldklasse. Napoli heeft ook een geweldig team. Als je Uit bij Napoli of City speelt en daarna tegen Ajax of Psv is ook een nadeel
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 18:50]
    Vind ik leuk
    010 armie +1923
    maandag 11 september 2017 om 18:51
    Zo wat een uitspraken weer van de heren. Kom op jongens die open deuren kennen we nou ook wel.
    Vind ik leuk
    Mo +11026
    maandag 11 september 2017 om 18:54
    Goh inderdaad dalijk vallen de scharnieren er nog uit
    Vind ik leuk
    flipper +1482
    maandag 11 september 2017 om 18:51
    Zr mogen van mij alle Cl wedstrijden winnen!
    Vind ik leuk
    Snuck +495
    maandag 11 september 2017 om 18:53
    Ik denk dat meneer de Wolf Feyenoord niet moet overschatten. Ik weet niet of hij Napoli tegen Nice heeft zien spelen. Ik denk het niet.
    Vind ik leuk
    Kuip +6401
    maandag 11 september 2017 om 18:57
    Mensen realiseren zich nog steeds niet hoe enorm groot het kwaliteitsverschil is. Als Manchester of Napoli echt gas geven dan wordt Feyenoord met 6-0 van de mat geveegd.
    Meestal nemen dit soort ploegen bij een 2-0 voorsprong wat gas terug. En dan maar hopen dat je toevallig nog een doelpunt maakt voor een goed gevoel.
    Lekker met z'n allen voor de pot gaan hangen en proberen stand te houden is het beste advies. Frankrijk-Luxemburg scenario.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8228
    maandag 11 september 2017 om 19:03
    “You have to believe. Otherwise, it will never happen.”

    “To accomplish great things we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe."

    Oftewel: winnen begint met geloven dat je het kunt.
    Vind ik leuk
    Utca030 +9877
    maandag 11 september 2017 om 19:07
    Gewoon van je eigen kracht uitgaan lekker voetballen. Je ziet wel waar het schip strandt
    Vind ik leuk
    Fredsjhe +2420
    maandag 11 september 2017 om 19:28
    Mario Been die Feyenoord adviseert om op de nul te spelen. Ironisch...
    Vind ik leuk
    Marco S +4135
    maandag 11 september 2017 om 19:39
    Ik snap ze wel.. kijk naar buiten; nu al winter..
    Vind ik leuk
    Snuck +495
    maandag 11 september 2017 om 19:45
    Waarom kan ik vaak naar een paar uur geen reactie op een post plaatsen?
    Wel een gewone reactie maar niet rechtstreeks op een post.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14970
    maandag 11 september 2017 om 19:54
    Klik je op het topic vanuit je meldingenscherm? Anders gewoon via het topic gaan.
    Vind ik leuk
    Snuck +495
    maandag 11 september 2017 om 19:56
    Vanuit het topic. Maar nu lukt het wel weer. Zal wel aan mij liggen.
    Maar bedankt!
    Vind ik leuk
    Guust +5309
    maandag 11 september 2017 om 19:47
    Ik hoop voor ze dat het lukt, het vervelende is dat ze dat bij Ajax en PSV ook zo positief van te voren waren, maar dan werden ze met de neus op de feiten gedrukt, gewoon genieten iig.
    Vind ik leuk
    maandag 11 september 2017 om 20:08
    Het word moeilijk maar we hebben een goed FEYENOORDTEAM geconcentreerd en uitgenast voetballen
    Vind ik leuk
    jeepee +783