De Boer volledig gefileerd: 'Het was onnodig. De arrogantie straalde er vanaf'

De Boer volledig gefileerd: 'Het was onnodig. De arrogantie straalde er vanaf'

maandag 11 september 2017 om 21:43

Frank de Boer is door The Sun volledig door de gehaktmolen gehaald. Volgens de Engelse krant hadden de spelers van Crystal Palace het niet op hun ex-trainer, omdat hij op het veld regelmatig liet zien het voetballen nog niet verleerd te zijn.

'De Nederlander werd al vroeg door de Palace-spelers bekritiseerd toen hij zat te pronken met zijn skills waarmee hij 112 interlands bij het Nederlands elftal heeft verdiend tijdens een glansrijke carrière', schrijft de boulevardkrant.

Volgens The Sun konden de spelers van Palace het niet waarderen dat De Boer regelmatig met hoogstandjes op de proppen kwam. 'De Boer legde ballen dood op z'n voet, draaide vervolgens weg en schoot ze vervolgens vlak voor de ogen van de Palace-spelers in de kruising. Het was onnodig. De arrogantie straalde er vanaf. Zijn carrière eindigde elf jaar geleden, maar hij kon het niet laten om voor de ogen van zijn spelers op te scheppen.'

Plaats een reactie

maandag 11 september 2017 om 21:44
Hahahahahahaha
Vind ik leuk
Youri99 +4688
maandag 11 september 2017 om 21:48
Ja dat konden die spelers van cp niet, ballen in de kruising schieten... laat staan in het doel haha
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:23
Toch wel mooi dat een 47 jarige trainer dingen laat zien die 90% van het team niet eens kunnen nadoen.
Om de trainer nou arrogant te noemen omdat hij op zn 47e meer kwaliteit laat zien dan al die jonge pikkies bij elkaar, slaat ook nergens op.
Het lijkt mij juist geweldig om een trainer te hebben die dit laat zien op de training, dwingt ie bij mij alleen maar een hoop respect mee af.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:11
Wijlen Brian Clough kon ook niet op waardering rekenen van de spelersgroep van Leeds United. Die hebben hem laten vallen als een baksteen. Hij was ook beter dan de gemiddelde spelers aldaar.
Wie weet is dit ook zo'n scenario geweest joh.
Komt wel goed met Franky hoor.
Geen zorgen.
Vind ik leuk
Suomi71 +414
dinsdag 12 september 2017 om 00:22
Klopt, zouden ze zoiets ook over Maradona zeggen op trainingen?
Vind ik leuk
_AJAX_ +1625
dinsdag 12 september 2017 om 06:48
Ja, dat zag je Advocaat niet doen op z'n 47e...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:21
Je vergist je in de leeftijd want van Bronckhorst is pas 42 jaar;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:51
Wat lul jij nou?

Gio voelt zich na vanavond 60+
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 22:57
En ik 80;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:08
Hahah! Ach dit zat er dik in. Leermomentje voor Feyenoord, volgende wedstrijd weer knallen ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:09
Vriend van me;)
Vind ik leuk
Kuip +2486
maandag 11 september 2017 om 22:31
Ik vind het belangrijker dat een trainer zijn visie kan overbrengen op een groep. Frank was een fantastische voetballer maar is een waardeloze trainer. Zal z'n laatste kunstje geweest zijn als trainer. Prima trainer voor de Zouaven of zo.
Is didactisch en psychologisch een prutser.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:53
Dat doet de Boer juist, zijn visie overbrengen naar de groep.
Crystal Palace wilde juist de speelstijl van De Boer overnemen en toepassen in het Engelse voetbal, terwijl dat eigenlijk tegen de principes ingaat van alle Engelse ploegen.
Maar om dit voor elkaar te krijgen heb je tijd nodig, tijd die je in de Premier League niet krijgt.
Je haalt toch een trainer zodat hij zijn spel gaat toepassen bij de ploeg, en niet zodat hij zich maar moet gaan aanpassen aan de manier van hoe ze vroeger hebben gespeeld, dan moet je namelijk een andere trainer zoeken die wel op deze manier wil spelen.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 22:55]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 00:52
Zelfs Pep heeft er tijd voor nodig met City.
Vind ik leuk
_AJAX_ +1625
dinsdag 12 september 2017 om 06:52
Eigelijk dom werk om z'n visie over te brengen.
In de premium league is het allemaal heel simpel. Een fitte ploeg en alle ballen naar de spitsen. Daarom heet het ook resultaat voetbal.
Vind ik leuk
Korm +18989
dinsdag 12 september 2017 om 08:07
enige fout die hij maakte was 3-4-3 te spelen, dat is voor zo'n ploeg killing.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:13
Goeie assistent ernaast zou in dat geval wonderen kunnen doen.
Laten we hopen dat ie ervan geleerd heeft.
Vind ik leuk
Johan.l +3512
dinsdag 12 september 2017 om 08:43
Het zal niet uit Rotterdam komen hoor, waar komt dat onderkruipend gevoel nu vandaan?
Vind ik leuk
Kuip +2486
dinsdag 12 september 2017 om 20:33
Feiten liegen niet.
Vind ik leuk
Gerro +2593
maandag 11 september 2017 om 23:52
Ze hebben er nog geen gemaakt geloof ik misschien had de Boer zich zelf moeten opstellen haha
Vind ik leuk
Pino61 +8206
maandag 11 september 2017 om 22:19
Idd, the Sun....
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 01:53
Wat een sneu en zielig volk daar bij Crystal Palace triest kan niet meer worden aan vuil maken .
Je moet trots zijn dat je een trainer hebt die lekker mee kan voetballen en zn ding doet het moet jouwe als speler juist meer drive geven om beter te worden dan de trainer zelf.
Gewoon motivatie ik zie de ergernis hier niet van in hoor.
Vind ik leuk
Guusman +409
maandag 11 september 2017 om 21:45
Lol

Kan je toch alleen maar om lachen.
Zie het helemaal voor me.
Dat is denk ik typical, the missing link, precies waar het mis gaat.
Hij mist iets in de communicatieve vaardigheden die essentieel zijn om een goeie trainer, maar vooral peoplesmanager te zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 21:52]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:45
iets om te leren voor die spelers
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:46
Is dit nieuws? Pff...
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:46
dat zegt genoeg over het niveau van die spelers
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:47
Eerlijk gezegd vind ik dit wel mooi hoor.

Wat een verwende knaapjes trouwens zeg, bij Ajax vonden die spelers dit juist prachtig. Je zou zeggen dat die Engelse roempestoempers nog wel wat zouden kunnen leren van De Boer, maar blijkbaar is hun tere ego belangrijker.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:05
Dit is the sun he... zou het hele verhaal met een korreltje zout nemen ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:47
"Hij ademde zelfs. WAT EEN SCHANDE!"

Onzin medium.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:48
Waarom heeft nooit 1 van die Crystal spelers De Boer dan een doodschop gegeven ...zo jammer ;)
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:50
Omdat je baas een doodschop geven meestal geen goeie carrieremove is :p
Vind ik leuk
Simon1989 +1879
maandag 11 september 2017 om 22:11
Heb je deze held ook weer.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:50
.
Vind ik leuk
flipper +801
maandag 11 september 2017 om 21:50
Reactie ook.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:50
The Sun.. dat kansloze roddelblaadje is nog te goor om je reet mee af te vegen!
Vind ik leuk
Marco S +2512
maandag 11 september 2017 om 21:50
Ik ga gelijk solliciteren.. weinig techniek als coach is dus een pre..
Vind ik leuk
SLAYUR +86
maandag 11 september 2017 om 21:50
Donder op met die kut sun domme krant
Vind ik leuk
Recycle +1658
maandag 11 september 2017 om 21:50
Dit lijkt haast wel een sarcastisch artikel. Kan me niet voorstellen dat dit serieus voor irritatie zorgt..
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:54
Het pulptabloid The Sun schrijft doelgroepgericht.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:00
De Volksverlakkerij en het NSB Handelsblad niet? iets met links en propaganda
Vind ik leuk
remakil +1090
maandag 11 september 2017 om 21:54
Ja, daar konden de houthakkers niet tegen...
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:54
Wat een onzin
Vind ik leuk
Teo Smith +11856
maandag 11 september 2017 om 21:54
Wie neemt the sun nog serieus...
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:54
Serieus??? XD
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 21:57
Geweldig
Vind ik leuk
AFC +2701
maandag 11 september 2017 om 22:01
Damn.... dan zou je als speler niks waard zijn als je daar aan ergert.. Het is juist moeilijk om dingen aan te nemen van iemand die zelf niet eens 3 x hoog kan houden
Vind ik leuk
Truth +2582
maandag 11 september 2017 om 22:04
bij real lopen ze op met zidane ...bij palace reageerden ze als kleine kinderen precies
Vind ik leuk
Truth +2582
maandag 11 september 2017 om 22:05
Ze hebben gestemd ....ze willen vinnie jones
Vind ik leuk
Sil95 +2055
maandag 11 september 2017 om 22:05
Tja ik snap wel dat de spelers van Palace daar niet tegen konden. Die worden dan iedere keer op pijnlijke wijze met hun tekortkomingen geconfronteerd. De meeste spelers van Crystal kunnen daar enkel van dromen. Aan de andere kant zou ik juist als speler zeer geïmponeerd zijn dat je door zo'n voormalige topspeler getraind wordt.
Vind ik leuk
Siem +106
maandag 11 september 2017 om 22:08
Hadden die spelers iets van kunnen leren
Hij kan meer dan jonge spelers
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 22:09]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:14
Ik ben geen fan van de Boer, maar als dit arrogantie is wat was Cruijff dan ??? Die deed dat in zijn tijd bij Barcelona ook. Die werd op handen gedragen.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 22:16]
Vind ik leuk
North +1605
maandag 11 september 2017 om 22:15
Nou dan is er ook genoeg mis met de mentaliteit van de spelers. Als ze dat al arrogant vinden.. Dan zijn het geen kerels.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:15
Geweldig. Hij kon gewoon mee en zijn spelers zagen dat ook. Tja, dat was ff wennen na Big Sam.
Vind ik leuk
Bizzy +4535
maandag 11 september 2017 om 22:21
En dan straks eindigen ergens bij Kortrijk of Excelsior Moeskroen. Frank is hard op weg zijn trainers carriere te verkloten
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:22
Donder toch op met die bagger van the Sun

Zo een beetje de meest waardeloze krant die er bestaat

Verzinnen hun artikelen ter plekke zelf lijkt het
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:22
Frank was een goeie verdediger maar trainer is toch iets anders en moet je over andere capaciteiten beschikken....en ik weet eigenlijk niet of hij daar over beschikt
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:24
Ik bedoel maar. Dat arrogante gedrag van een Ajaxman. Vreselijk. Kan er niets van. Doei.
Vind ik leuk
Rtbos79 +132
maandag 11 september 2017 om 22:25
Dat arrogantie ervanaf straalde snap ik wel. Maar zo zit je gezicht nou eenmaal in elkaar. Die boze arrogante emotieloze blik. Maar ja zo is hij nou eenmaal. Ontslag is onterecht, maar gaat om resultaten dus raken ze al snel in paniek
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:41
Misschien was de Boer zo overtuigd van zijn visie dat hij het ten koste van alles heeft doorgezet. Hij wist niet dat hij gokte in een miljoenenbal.
Had zich beter eerst aan het Engelse spel kunnen aanpassen en beetje bij beetje zijn visie in het spel kunnen leggen. Een stappenplan.

Dit was wel gedurfd, maar heel naïef.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 05:10
Dat wisten ze toen ze de Boer aannamen. Of denk je dat ze hem om zn naam hebben gekozen? Als ze een trainer wilden die het Engelse spel speelden, hadden ze een ander moeten kiezen.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:28
Dit heeft totaal niets met arrogantie te maken maar met spelvreugde. Van Hanegem had er lol in om in het kampioensseizoen '93 als trainer er tijdens de training er veel vrije trappen in te schoppen en de spelers pikten dat omdat de Kromme na Cruijff een grootheid was.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:33
Zal wel niet gezegd hebben tijdens de gesprekken met de voorzitter dat hij naast het coachen van het team ook de wedstrijden wel mee kon spelen. Het niveau was zo laag dat hij op z'n leeftijd makkelijk mee kon doen.
Dat zou meer een opmerking van van Gaal zijn.

Vind ik leuk
Cfc +863
maandag 11 september 2017 om 22:34
Wat een prachtvent
Vind ik leuk
Gozert +2153
maandag 11 september 2017 om 22:34
The Sun is de Engelse Speld neem ik aan?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:35
Over hoe Ernst Happel als trainer met zijn nog altijd puike traptechniek het respect van zijn spelers afdwong bestaat een mooie anekdote. Er doen verschillende versies van dat verhaal de ronde. In de meest betrouwbare vindt het plaats gedurende zijn ADO-tijd. Tijdens een training drong een aantal spelers er bij de Oostenrijkse oefenmeester op aan om het voor gezien te houden vanwege de stromende regen. Happel plaatste daarop een flesje op de lat van een doel, zette zich op dertig meter achter de bal en trapte het flesje met een loepzuiver schot van de lat. Vervolgens keerde hij zich om en zei dat elke speler die het hem kon nadoen naar binnen mocht. Wijselijk waagde geen van hen een poging.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:35
Blijft een ajax man,die zijn super arrogant,hoop dat ik nooit iets meer van hem hoor
Hoogmoed komt voor de val
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:09
van jouw clubje hoop ik ook zo min mogelijk nog te horen de eerstvolgende 20 jaar!!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:40
Dan ben je als trainer dus veel beter dan je spelers.....zegt genoeg denk ik. Zie mijn baas ook af en toe ballen in de kruising schieten....weet je meteen hoe ik mij voel!
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:48
Als dit klopt snap ik wel dat ze 4 wedstrijden hebben gespeelt en 0 goals gemaakt hebben!!! En dat ligt niet aan Frankie
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:49
Het is en blijft een Amsterdammer! *kots*.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 05:12
Frank de Boer heeft gespeeld voor een Amsterdamse club. Maar een Amsterdammer is hij zeker niet. Geboren en getogen in Grootebroek. Een plaatsje in Noord-Holland.
Vind ik leuk
Barry10 +528
maandag 11 september 2017 om 22:52
Trainers hebben het maar zwaar met die voetballers van tegenwoordig. Wat een watjes.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:54
Zo zie je maar dat daar in engeland geen verstand van voetballen hebben is toch triest zeg meer over de spelers en die 2e rangsclubje
Vind ik leuk
Dicky +3320
maandag 11 september 2017 om 22:56
Ik geloof nooit dat spelers zich hier aan zouden storen. Ik vind Frank De Boer in tegenstelling tot zijn broer helemaal niet arrogant.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 22:58
joh meen je niet, arrogant ?
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:05
ach joh, de sun is de voetbal inside van Engeland . niet serieus te nemen
[Reactie gewijzigd op maandag 11 september 2017 om 23:05]
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:21
Wat een larie koek als dit waar 8s zeg.
De overbetaalde spelers hadden moeten denken zal hem is een poepie laten ruiken ouwe gek.
Nee hoor klagen dat nu een trainer hebben die op hoog niveau gebald heeft.
Tja als ze niks willen leren dan lekker met die 5.5 miljoen lekker terugkomen op het oude nest.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:31
Morten Olsen lacht nu ongewild in zijn vuistje..

Ooit werd hij gesaboteerd door 2 spelers ..Die speler snapt nu wat het betekent als spelers gaan muiten of hun beklag gaan doen..

En dat niet bij 1..maar 2 clubs ..

Karma is a bitch Frankiee. ..
Vind ik leuk
plein19 +176
maandag 11 september 2017 om 23:40
Klinkt best logisch
Vind ik leuk
Nick Kools +11619
maandag 11 september 2017 om 23:42
Cruijff deed niet anders.
Zo won hij uiteindelijk t respect van een Stoickov en zo.
Vind ik leuk
United FC +10531
maandag 11 september 2017 om 23:44
Wauw....
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:55
Of Frank trainde de vrouwen. Of het is een vrouwelijke journalist.
Vind ik leuk
United FC +10531
maandag 11 september 2017 om 23:58
Haha echt he! Wat een volgevreten vedettes. Ze hebben natuurlijk liever zo'n typisch Engelse coach die veel te dik is en die geen bal meer kan raken.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:48
Is toch juist mooi dat de grootmeester het even voor doet? Als die spelers nog willen prikken dit seizoen, moeten ze juist nu dit soort skills waarderen in je trainer.
Vind ik leuk
maandag 11 september 2017 om 23:51
Hij liet de spelers zien hoe het moet? Wat een verschrikkelijke vent!
Vind ik leuk
Farmer +4549
dinsdag 12 september 2017 om 00:00
..aldus The Sun.

diverse malen betiteld als dé grootste k*tkrant van Europa? Blijkt wel weer, want zelfs een open deur als déze intrappen, slaan ze de plank al weer mis.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 00:14
Nu is de Sun een lulkoek verhalen tabloid maar stel dat het waar zou zijn dan moet jij je als speler toch diep schamen, een 47 jarige ex-verdediger die jou bal beheersing bijbrengt.
Vind ik leuk
Scf1984 +110
woensdag 13 september 2017 om 14:20
Tsja je zou maar trainer zijn en iemand iets moet leren. Komt het beroep trainer toch niet echt aan zijn waarde.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 01:56
Stelletje pussies die voetballers van tegenwoordig. Het is toch juist de bedoeling dat iemand die beter is en meer ervaring heeft de trainer wordt. Hoe wil je zelf beter worden als je niet toestaat dat iemand je iets loaat zien dat je zelf nog niet kunt?
Vind ik leuk
Foebele +30421
dinsdag 12 september 2017 om 02:46
totaal onnodig inderdaad om als trainer een bal dood op je voet te leggen en daarna hem strak in de kruising te schieten..
Vind ik leuk
Ray01 +43
dinsdag 12 september 2017 om 03:30
Onzin! Als hij zou winnen, dan zou het omgekeerd juist zijn kracht zijn.. "Wie een hond wilt slaan, zal ongetwijfeld een stok vinden.."
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 04:09
Nou zien jullie zelf duidelijk, dat Mounir El Hamdaoui vuil is behandeld door Frank De Boer. En dat geldt ook voor spelers als Caner Erkin, Kishna. Frank is een man die denkt het voetbal te hebben uitgevonden. Neemt ook alles te serieus, kan nooit een lach vanaf. Nee, Frank is geen trainer voor het buitenland. Kan beter naar België en daar het vak leren.
Vind ik leuk
gustare +223
dinsdag 12 september 2017 om 07:55
Frank was een topspeler. Of hij een goede trainer is valt nog te bezien, ondanks de kampioenschappen die hij met Ajax behaald heeft. Maar als er een ding is dat spelers van hem kunnen leren dan is het wel de winnaarsmentailiteit. En dat is nu net wat die gasten die jij noemt allemaal niet hebben. Maar ze konden wel om het hardst gaan roepen dat ze vuil behandeld zijn. Laat me niet lachen. Wat ze hadden moeten doen is bewijzen dat ze het wel kunnen. Maar volgens mij is niemand er in geslaagd dat te doen. Slappe hap dus.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:57
Daarom is Kishna met hangende pootjes bij ADO aangekomen...... NUFF SAID
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 06:48
Hahahahaha

Wat een belachelijk onzinverhaal.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 06:54
echt stoer iemand afzeiken als hij weg is!
Vind ik leuk
_AJAX_ +1625
dinsdag 12 september 2017 om 06:56
Is geen arrogantie, is puur de skills bijbrengen en wat ervan opsteken. Zulke dingen moeten je koesteren,want de volgende trainer is mischien een ouwe postduif!!!
Vind ik leuk
Alain2708 +1926
dinsdag 12 september 2017 om 07:09
Of de onkunde en jaloezie straalde er vanaf bij de spelers!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:17
1. The Sun. Meteen stoppen met lezen.
2. Of De Boer de capaciteiten heeft om een goede trainer te zijn, ik weet het niet. Het lijkt alsof alle puzzelstukjes wel de goede kant op moeten vallen én hij tijd moet krijgen. Dan zou het best kunnen werken.
3. Wat een sneu volk hier die een grote Nederlandse voetballer afbranden omdat hij bij Ajax gespeeld heeft. Een heel vreemd soort clubhaat die veel zegt over het kleuterniveau van velen hier.
Vind ik leuk
orion73 +614
dinsdag 12 september 2017 om 07:45
Misschien hadden de spelers van Palace beter moeten opletten en moeten denken van we zullen die 'ouwe lul' even laten zien dat wij ook wat kunnen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:46
What's new.
Vind ik leuk
gustare +223
dinsdag 12 september 2017 om 07:50
Dit zegt een hoop over het niveau van CP en de Premier League. Als het al waar is wat de Sun schrijft, is tenslotte een échte kwaliteitskrant ;-) , dan zou het toch wel getuigen van een bedroevend niveau en mentaliteit. Niet er van willen leren maar het niet waarderen omdat het zo confronterend is? Pfff wat een armoede. Kansloze zaak daar. Ik weet nu al welk team aan het einde van dit seizoen degradeert.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 07:59
Tja, als je zelf een uitermate beperkte voetballer bent en je ziet je trainer ze er met speels gemak inleggen, dan kan je dat arrogantie noemen, natuurlijk. Je kan ook zeggen: 'Wow trainer, dat wil ik ook, leer het me!'
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 08:34
Nou, dat lijkt me nou juist een pré. Daarmee dwing je respect af. Hoe denk je dat spelers reageren als hun trainer over elke bal struikelt? Dan lachen ze hem uit.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 09:00
hahahahaha,ja typisch Franki hahahaha
Vind ik leuk
migiel +73
dinsdag 12 september 2017 om 09:28
hahahaha wat een verhaal. ze waren ieder geval onder de indruk van de voetbal kunsten van de boer. dat hij wat arrogant overkomt kan kloppen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:32
3,5 mill voor 77 dagen werk.. niet slecht.
Vind ik leuk
DubRtd +11829
woensdag 13 september 2017 om 15:44
Happel deed niet anders bij Feyenoord. Lege flesjes op de lat zetten en ze er vervolgens vanaf te schieten.
Maar ja, daar liepen echte mannen als Israel en van Hanegem die daar niet van in de war raken. Dit in tegenstelling tot de whiny little bitches bij CP.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

De Boer volledig gefileerd: 'Het was onnodig. De arrogantie straalde er vanaf'