Alles is half bij PSV, of het nu om het transferbeleid of de speelwijze gaat

"Alles is half bij PSV, of het nu om het transferbeleid of de speelwijze gaat"

dinsdag 12 september 2017 om 15:15

Aad de Mos is kritisch op technisch manager Marcel Brands en trainer Phillip Cocu van PSV. Volgens de analist ontbreekt het de Eindhovenaren aan een identiteit.

PSV liep zondag tegen een 2-0 nederlaag aan bij sc Heerenveen, nadat de ploeg eerder al werd uitgeschakeld in de voorronde van de Europa League. De kritiek op Brands en Cocu zwelt aan. "Ik denk dat beiden in gebreke zijn gebleven", zegt De Mos tegen Voetbal International. "Je weet bij PSV op dit moment niet waar je aan toe bent. Er is geen identiteit."

"Bij Ajax, FC Utrecht en Heerenveen weet je als ze voetballen precies wat je krijgt", vervolgt De Mos. "Bij PSV weet je niet of ze druk gaan zetten of juist gaan inzakken. Alles is half, of het nu om het transferbeleid, de speelwijze of het inpassen van jeugd gaat. Ze maken geen duidelijke keuze."

Kees Ploegsma, zaakwaarnemer en oud-directeur van PSV, wijst naar de clubleiding. "Ik vind dat de directie in gebreke is gebleven. Brands is namelijk afhankelijk van het geld. Ik ken de financiën van PSV niet volledig, maar ik vind dat ze in hun zoektocht naar een linksback wel wat meer risico hadden mogen nemen. Nu kost het denk ik meer."

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 15:20
Is niet van ik denk. Ik weet zeker dat ze in gebreke zijn gebleven.
Vind ik leuk
Aal +15139
dinsdag 12 september 2017 om 15:54
En daar is Aad weer............ ik zie vaker Aad dan Aal hier tegenwoordig!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:57
Geen speld tussen te krijgen wat hij hier zegt.
Vind ik leuk
R2 +2865
dinsdag 12 september 2017 om 16:08
Ik zie jullie beiden veel te vaak voorbij komen ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:19
Tja dat krijg je met werklozen he.. voor een Veldwachter is heden ten dagen geen vacature meer te vinden :)
Vind ik leuk
Butsbal +4305
dinsdag 12 september 2017 om 19:23
Daarom werk je zwart zeker
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:48
:)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:34
Beetje overdreven dat psv er opeens helemaal niets van kan.
PSV heeft met Az en Heerenveen 2 uitstekende opponenten gehad en NAC uit is voor PSV ook altijd lastig. Toch hebben ze 9punten. Dat is net zoveel als Ajax.. .die toch n makkelijker programma hadden.
Vind ik leuk
Bertus +2274
dinsdag 12 september 2017 om 17:22
Nac uit is dit jaar voor geen enkele club een probleem. De Mos wijst gewoon terecht een aantal punten aan. Probleem bij PSV is gewoon dat ze het allemaal wel goed vinden en ook de fans laten zich niet genoeg horen. Dat Cocu een clubicoon is en twee keer kampioen werd als coach staat als een paal boven water maar hij maakt geen enkele speler beter en na 4 jaar is er nog steeds geen touw aan vast te knopen welke speelwijze hij nou eigenlijk voor ogen heeft. Het is nu te laat maar het is de hoogste tijd voor andere technische mensen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 17:24
Ben met je eens dat Cocu niet meer de juiste trainer is. Na 4jr is het wel uitgewerkt. En hij lijkt mij ook niet een grote motivator op dit moment.
Vind ik leuk
Nosje +1147
dinsdag 12 september 2017 om 17:56
Dit zou ook een reactie van Cocu kunnen zijn, het valt wel mee. Daar ligt juist het probleem. Het is gewoon slappe hap!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:31
gaat meer de manier waarop ze spelen. tegen Az had het zo maar anders om kunnen zien.

Roda hield openhuis. die speelde zo naief tegen PSV die vroegen er gewoon om.

NAC heb ik niet gezien.

maar PSV maakt op mij een zeer matige indruk. tuurlijk moeten ze meer kwalitiet hebben dan de meeste ploegen, maar een vaast spelbeeld kan je echt niet bij ze vinden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:34
je kunt de waarheid onder het tapijt moffelen en lekker de andere kant opkijken als supporter. maar voor 7 ton> per jaar aan salaris kan dat als TD niet. als je beweert een topclub te zijn, althans. de afgang tegen Heerenveen duidt op een groot probleem. AZ thuis hadden ze net zo goed kunnen verliezen. en dit zijn geen ploegen die in EU iets klaar makende. bovendien heeft psv een budget dat meer dan dubbel is aan dat van Heerenveen. de trainingen van Cocu zijn een drama. er is geen doel, geen beleving, geen strijd en geen plezier. precies wat je nu in wedstrijden terug ziet. hoezo Ramselaar op 10 voor Pereiro? dat zijn 2 totaal andere spelers die die plek compleet anders invullen. als je die 2 uitruimt, heb je totaal geen plan of speelwijze. en Brands is gewoon een proleet die alleen maar smoesjes produceert en niet verder komt dan bij zijn oude werkgever te shoppen. ik bedoel, 6 mio betalen voor Luckassen zegt alles. als dat niveau niet eens uit je eigen opleiding komt zet te denken. laat staan dat je daar 6 mio voor betaald, terwijl je voor dat geldt en van Drongelen en Dumfries had kunnen halen met nog 1,5 mio over!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:20
Aad bakkes!
Vind ik leuk
dhrwobo +8827
dinsdag 12 september 2017 om 15:22
De linksback is niet het probleem Ploegsma. Het probleem is wie er aan het roer staat. Cocu. Je moet iemand voor de groep zetten met een strak beleid en een grote bek. Het politiek correcte en gevoelige geklets van Cocu kan deze groep niet wakker schudden/inspireren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:29
Er is geen trainer in de wereld die beter kan presteren met dit bij elkaar geraapt zooitje.
Het heeft gewoon niks om het lijf.
Vind ik leuk
Senn +3398
dinsdag 12 september 2017 om 15:31
Je hebt gelijk, dit is het max haalbare met deze selectie.
Vind ik leuk
JCJWZ +9146
dinsdag 12 september 2017 om 16:17
Cocu is geen exceptionele trainer is dus zo goed als zn materiaal. Het matetiaal is plek 3-6 dus als Cocu het voor elkaar krijgt 3e te worden heeft hij het gewoon goed gedaan gezien de middelen die hij heeft gekregen van Brands.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:34
ploegsma : " ze hadden meer risico moeten nemen met een LInksback"

zeker zoals jullie dat deden in jullie periode, daar hebben ze nu nog steeds last van daar in Eindhoven, en voor de PSV supporter was het een geluk dat de Gemeente een stukje grond wilde hebben anders was PSV Failliiet

wat dat betreft vind ik het wel goed dat ze zich niet in de schulden steken en hopen op extra inkomsten waar van daan dan ook ( CL of EL, of transfers)


Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:22
En daar is Aad weer. Heeft tegenwoordig over alles een mening. Ik leef toch met het principe alles wat Aad zegt is juist andersom
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
dinsdag 12 september 2017 om 15:24
Aad heeft wel 100% gelijk hoor.
Vind ik leuk
2cents +35238
dinsdag 12 september 2017 om 15:26
Principes hè, daar doe je weinig tegen en maakt het blijkbaar moeilijk om iedere mening afzonderlijk te beoordelen.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 12 september 2017 om 15:34
Ik zie altijd veel Psvers hem 100% gelijk geven als hij kritisch is op Ajax, of lof uit op Psv.
Als hij kritisch is op Psv dan vinden vele hem maar een gek die niet serieus te nemen is.

Tja.. idd hij heeft gelijk, veel Psvers die vinden dat Brands het niet slecht heeft gedaan oké mag gevonden worden maar uit dan ook geen kritiek op Overmars want wat is het verschil?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 15:35]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:38
Overmars heeft natuurlijk veel meer geld te besteden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:40
Overmars verliest dan ook jaarlijks zijn sterkhouders in het kwadraat.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:52
Maar 2 dit jaar.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
dinsdag 12 september 2017 om 16:24
Van dolberg, sanchez, ziyech, klaassen, onana is hij er 2 kwijt, dolberg geheel uit vorm en traore die toch wel zn aandeel had aant einde van het seizoen is ook weg...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:31
Maar die had matc niet verkocht
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:59
Meer te besteden ja, maar dat komt toch door het beleid van Ajax zelf?
Vind ik leuk
Senn +3398
dinsdag 12 september 2017 om 15:42
Brands is gewoon een Topper!! Dat weet jij ook.
Overmars weet niet wat hij doet.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 12 september 2017 om 15:55
Nee Overmars wist niet wat hij deed met Sanchez te halen, 40+ miljoen verkocht. Man bij jou is alles aan Psv top en alles aan Ajax slecht dus niet echt serieus te nemen...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:24
Gelukkig renderen de investeringen in Neres en Sinkgrave als een malle...

Elke TD heeft er goede en slechte aankopen bij zitten. Soms heb je wat mazzel. En soms pech.

In beide gevallen zijn Overmars en Brands afhankelijk van welke spelers überhaupt naar Nederland willen komen. Ajax heeft veel meer geld, maar uiteindelijk komen de spelers die je voor EUR 15 miljoen zou moeten halen toch niet naar NL, die gaan lekker naar Dui/Eng/Spa of Italië.

Brands heeft deze zomer goed werk verricht met Lozano en Van Ginkel denk ik. Luckassen is even afwachten, maar om hem voor EUR 5/6 miljoen te halen van AZ lijkt me geen wereldprestatie. Waar hij in gebreke is gebleven is de linksback én de selectie voorzien van een natuurlijke leider. Van Ginkel is geen leider, net zoals Hendrix dat niet is. Nu gaat Locadia zich lopen profileren, maar dat slaat natuurlijk ook nergens op. Er is niemand in het veld die, net zoals in voorgaande jaren Guardado, Van Bommel of Cocu zelf, het voortouw neemt en iets kan forceren in het veld.

Dat heeft Ajax wel met Ziyech of met Huntelaar, en Feyenoord met El Ahmadi en Vilhena. En dat is, vind ik, Brands wel aan te rekenen.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 12 september 2017 om 16:38
Neres zijn begint er steeds beter in te komen ik zie zijn kwaliteiten, de aanname tegen PEC met de assist op Huntelaar was goed.
Ik heb wel vertrouwen in hem. En natuurlijk heeft elke TD goede en slechte aankopen, Overmars is niet foutloos natuurlijk, maar heeft wel veel spelers gehaald en goed doorverkocht zoals ook bijvb Milik.

Luckassen is afwachten, maar met Schwaab en Isimat heeft Psv niet het niveau wat het moet nastreven en dan een afwacht aankoop inplaats voor Moreno wat ook een leider was, daar is Psv niet op vooruit gegaan en dat is nu te zien.

Lozano is goed, maar vind nog steeds dat Psv op de vleugel niet voldoende kwaliteit heeft, geen goede bank ook.
Vind ik leuk
R2 +2865
dinsdag 12 september 2017 om 16:10
Ik vind dat beiden een matige transferperiode achter de rug hebben met het verschil dat Overmars in ieder geval financieel mooie cijfers kan overleggen.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 12 september 2017 om 16:16
Met Huntelaar ben ik blij, Klaassen weg maar vdBeek een waardige opvolger.
Ik denk dat Sanchez een verrassing was Overmars dacht dat hij nog wel een jaar bleef, Ajax is de mist ingegaan om te laat te handelen. Wober ben ik wel van onder de indruk van wat ik heb gezien, had hem eerder gehaald. Ben nu wel blij met Siem, al had ik in de kwalificatie liever een Nigel de Jong gezien, dat had Ajax meer nodig aangezien Sanchez onze killer was.

Met de selectie nu ben ik niet ontevreden alleen allemaal te laat gehandeld.
Vind ik leuk
R2 +2865
dinsdag 12 september 2017 om 16:21
Siem zal fysiek echt een beter seizoen moeten hebben dan vorig jaar. Die was na elke basisplaats weer geblesseerd. Wöber heb ik nog niet zien spelen, dus kan ik niet over oordelen. Huntelaar doet het heel aardig, alleen kan je intussen wel stellen dat Dolberg heel erg uit vorm is. Verdedigend vind ik het erg matig. O.a. Veltman en Dijks zijn niet het niveau dat Ajax i.m.o zou moeten nastreven.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 12 september 2017 om 16:33
Siem is als optie erbij, niet als basis speler. Vorig seizoen toch wat goaltjes gemaakt voor Psv. Fysiek is het idd broos.

Veltman heeft zijn waarde, tegen PEC foutloos dat niveau heeft hij meer laten zien ook in grotere wedstrijden dan heeft hij zijn waarde, teveel fouten gemaakt daar ben ik mee eens.
Viergever is heel stabiel hij op de LB en De Ligt met Wober in het centrum dat zou best wel eens goed kunnen uitpakken.
Vind ik leuk
Alain2708 +2857
dinsdag 12 september 2017 om 15:25
Hallo, geen slecht woord over Aad de Almachtige he? ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:25
Wat gek he, hij wordt door VI gevraagd om zijn visie te geven, en dat doet hij dat ook nog! Nou tis werkelijkwaar ongelooflijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:27
Ik ben ook Aad moe aan het worden. Die vent heeft in jaren niet een elftal getraind maar zelf wel elke club afzeiken.
Vind ik leuk
Alain2708 +2857
dinsdag 12 september 2017 om 15:23
Ach, gewoon lekker door blijven ploeteren zou ik zeggen. Scheelt ons weer een concurrent.. ;-)
Vind ik leuk
mcmodd +11401
dinsdag 12 september 2017 om 15:28
Ik kan mijn ogen bijna niet geloven zeg. Zou die De Mos weer een club willen trainen? Hij zegt het wel tegen Voetbal International hè, het is niet het Eindhovense sufferdje.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 09:29
Misschien moet hij zelf in Eindhoven aan het roer gaan staan haha ;p
Vind ik leuk
feyeniels +16806
dinsdag 12 september 2017 om 15:32
Komende zomer schoon schip maken. Nieuwe trainer en de selectie flink verversen.
Probeer Ten Hag aan te stellen verkoop De Jong, Locadia, Arias, Isimat, Zoet, Brenet, Pereiro en eventueel Schwaab. De chemie lijkt uitgewerkt, dus een frisse spelersgroep bijeen brengen is dan het enige wat je in mijn ogen nog kunt doen.
Vind ik leuk
rinirat +844
dinsdag 12 september 2017 om 16:37
Je kan die jongens wel verkopen,echter leveren zie niet meer de bedragen op die je misschien denkt.
PSV heeft een goede keeper en een gehuurde van Ginkel..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:34
Louis van Gaal zei het van de week nog: doorselecteren op het juiste moment is zo ontzettend belangrijk. En dat is waar PSV als geheel de plank heeft misgeslagen.

In plaats van het doorselecteren en het verkopen van spelers waarvoor je veel kan krijgen, bleef alles maar een beetje hangen. Guardado, Moreno, Willems, Luuk de Jong en Zoet. Een jaar geleden misschien wel het dubbele (of nog meer) waard dan nu.
Maar waar koos PSV voor? We betalen enorme salarissen. Die kunnen we nu betalen. Als we geen CL halen, verkopen we ze gewoon.
Nu blijkt dat er een aantal inderdaad alsnog verkocht konden worden. Voor een habbekrats.
Waar een Ajax sterkhouders verkoopt voor 20-40 miljoen, krijgt PSV er nog geen 10 miljoen voor. Maar ze moesten wel.

En dan ondertussen de jeugd nauwelijks kansen geven. Gevolg? Jeugd die niet klaarstaat om de kar te trekken. Een Hendrix en Paal die duidelijk tijd nodig hebben. Een Locadia die het gewoon nog niet aankan om aanvalsleider te zijn. Een Bergwijn die nog zeker een seizoen nodig heeft om iets van te vlammen op top niveau. Als hij dat al haalt. En de rest? Daarmee durft Cocu al helemaal niks.

Geld tekort om de juiste spelers te halen en jeugd die (nog?) niet klaar staat om het stokje over te nemen. Het gevolg van kortzichtig beleid van de Eindhovenaren in transfer- en selectiebeleid.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 15:36]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:48
Het is nog triester als een club veel meer financiële middelen heeft en net zo beroerd presteert. En dan denken ze ook nog dat ze de beste zijn.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
dinsdag 12 september 2017 om 16:33
En hoe komen zij aan die financiele middelen? Juist! Door wat Arie zei wel goed te doen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:38
Bij jullie bedrijf zijn de sportieve prestaties niet belangrijk, dat klopt. Arie Kanarie zal ook wel aandelen hebben.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
dinsdag 12 september 2017 om 16:44
De sportieve prestaties van PSV zijn wel goed? Ajax heeft tenminste nog winst gemaakt uit de terugval terwijl psv alleen maar meer problemen krijgt...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:50
Leuk om jouw analyse over Ajax dan eens te horen.
Maar als je nog maar een paar maandjes geleden een EL finale speelde, kan je niet echt spreken van 'net zo beroerd presteren'.

Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 18:39
Dat was echt een succes die finale. De fans waren zo blij dat ze hun stoeltjes maar op het veld zijn gaan gooien.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:02
Wij stonden er. En daarmee zijn jouw woorden 'net zo beroerd presteren' onjuist.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:32
Jullie zullen er dit seizoen zeker niet bij zijn. Knap beroerd ook.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:02
Klopt helemaal. Maar dat was niet het issue hier toch?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:18
Je vergelijkt toch 2 clubs?
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:25
Nee hoor. Dit topic gaat over PSV. Jij moest hier over Ajax komen piepen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:52
Ik denk dat Arie Kanarie meer piept.
Vind ik leuk
R2 +2865
dinsdag 12 september 2017 om 16:14
Voor de verandering ben ik het met je eens. Inhoudelijk erg duidelijke reactie waar geen woord aangelogen is. Het is op dit moment de treurige waarheid in Eindhoven al vraag ik me af of Ajax er sportief beter voor staat..
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:51
Ik geloof niet dat Ajax er sportief veel beter voorstaat nee.
De enige hoop die ik daarbij kan hebben is dat Ajax nog wel de middelen heeft om het niveau spoedig op te kunnen krikken. Maar met spoedig bedoel ik niet 'maanden' helaas...
Vind ik leuk
R2 +2865
dinsdag 12 september 2017 om 22:55
De hele staat van alle vormen van het Nederlands voetbal is treurig. Ik hoop dat Ajax er zoals jij zegt inderdaad bovenop komt. Ik hoop dat Feyenoord definitief aanhaakt bij de top en dat clubs als Vitesse, Az en Utrecht dichterbij komen zodat de druk op de top om te presteren groter wordt. Oja ik zou bijna vergeten dat PSV er ook nog bovenop moet krabbelen.
Vind ik leuk
United FC +12783
woensdag 13 september 2017 om 09:34
PSV mag volgend seizoen wel weer opkrabbelen... ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 15:49
Hè, lekker zeiken over PSV! Heerlijk!
Vind ik leuk
Polly11 +1788
dinsdag 12 september 2017 om 16:06
Als het maar half vol is dan
Vind ik leuk
alex1 +22
dinsdag 12 september 2017 om 16:07
ayoub halen graag
Vind ik leuk
RW1913 +1139
dinsdag 12 september 2017 om 16:17
Nee bedankt! Te licht voor PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:22
Eerder te creatief voor de trainer van PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 16:21
Ben het wel hem eens dat PSV een beetje een club zonder identiteit is. Bij Ajax krijg je direct een bepaald beeld, bij Feyenoord ook. Maar waar staat PSV voor? Een grote club, maar voor mij verder een beetje nietszeggend, zonder echte eigen uitstraling. Waardoor dat komt weet ik niet. Kan natuurlijk gewoon aan mijn eigen perceptie liggen.
Vind ik leuk
RedNas +2246
dinsdag 12 september 2017 om 16:28
Moeten we al die driekwarters op de tribune nu ook nog eens door twee gaan delen?
Vind ik leuk
rinirat +844
dinsdag 12 september 2017 om 16:32
Het gevoerde beleid bij PSV deugt van geen kant,al jaren niet.
Ze weten precies waar ze voor komen te staan.
Na jaren geleden die constructie om de grond van het stadion te verkopen,kon je op je vingers na tellen dat als ze door zouden gaan met dat beleid, ze opnieuw voor geldproblemen zouden komen te staan.
Nu kunnen ze niets meer voordat er iemand wordt verkocht.
Maar wie wil er een speler van PSV kopen.
Als straks die Lozano zou worden verkocht verdienen ze 100 euro,ook die constructie zegt al veel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 16:33]
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
dinsdag 12 september 2017 om 16:48
Er is nog maar 1 oplossing voor psv
Kunstgras
Vind ik leuk
United FC +12783
dinsdag 12 september 2017 om 17:05
Aad de nieuwe trainer van PSV? Hij laat wel even zien hoe het moet ;-)
Vind ik leuk
Rodajc +1885
dinsdag 12 september 2017 om 17:50
Ajax is niet beter dan PSV, Utrecht is gewoon heel behoorlijk in vorm op dit moment en om nou te zeggen dat Heerenveen al wekenlang geweldig speelt... kom op zeg, alles staat of valt bij resultaat en Aad trekt zijn conclusies op basis van precies één weekend
Vind ik leuk
Iggy +1774
dinsdag 12 september 2017 om 20:47
Lulkoek! De selectie van PSV is maar half zo goed als die van Ajax.
Vind ik leuk
Rodajc +1885
dinsdag 12 september 2017 om 21:11
Dan zijn we het oneens
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:26
Ik weet niet wat ik hier van moet zeggen volgens mij is brands en cocu te bang om toe te happen ze willen de kat uit de boon kijken en vissen dan naast het neten dat breekt psv nu op eigen schuld.......of boontje komt om ......helaas maar nu moeten ze niet zeuren
en voetballen met wat ze hebben gr j.p.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:49
Nu moeten mensen niet gaan doen alsof je niet kan verliezen van Heerenveen, dat is een beetje overdreven en daarmee doe je ook Heerenveen heel erg tekort. Ik heb helemaal niets met dat PSV, maar om nou gelijk zo te beginnen, dat slaat nergens op. Heerenveen kan namelijk ook gewoon van Ajax en Feyenoord winnen in die vorm van afgelopen zondag. Maar dat Brands het niet goed heeft gedaan in de afgelopen transfer periode, dat is wel een understatement hoor, misschien heeft hij we veel samen gedaan met Marc, de gierige sukkel, Overmars.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 19:50]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:54
Helemaal mee eens. Het woord halfslachtig zegt exact hoe het gaat. Als je half te werk gaat, wordt je geslacht!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:21
Juist Aad.
Jij slaat de plank helemaal RAAK deze keer.

Groeten

Jan
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:29
Aad is irritant maar heeft wel gelijk. Het duo Brands-Gerbrands heeft NUL affiniteit met PSV en daarnaast is Gerbrands geen voetballer maar een volleyballer. Met mazzel twee titels, maar als je kijkt wat er nu staat en hoe het vorig seizoen was is er maar 1 conclusie: heel snel een nieuwe directie! Met voetbal en club DNA in plaats van 2 voormalige AZ-maatjes die de hand boven elkaars hoofd houden. PSV verdient beter!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Alles is half bij PSV, of het nu om het transferbeleid of de speelwijze gaat"