Feyenoord kan borst natmaken: Mooi moment om ons te revancheren

    Feyenoord kan borst natmaken: "Mooi moment om ons te revancheren"

    dinsdag 12 september 2017 om 19:27

    Marco van Ginkel ziet de wedstrijd tegen Feyenoord als dé mogelijkheid om het slechte gevoel weg te spoelen van de verloren wedstrijd tegen sc Heerenveen. De PSV-aanvoerder vindt het nog te vroeg om de Eindhovenaren af te schrijven.

    "Het is juist een mooi moment om ons te revancheren van afgelopen weekend", zegt Van Ginkel tegen FOX Sports. "We zijn vier wedstrijden onderweg. Je wint drie keer en verliest de vierde. Iedereen weet dat het niet goed was, maar het is te vroeg om te zeggen dat het allemaal niet goed is. Als wij zondag winnen is de situatie weer helemaal anders."

    Kenneth Paal gaat hoogstwaarschijnlijk zijn eerste topper meemaken. De jonge linksback kan niet wachten tot het zover is. "Ik leef er al weken naartoe. Voor mij is het m'n eerste topper. Daar leef je anders naartoe dan naar andere wedstrijden. Of we ons zorgen moeten maken? Zorgen maken niet. De wedstrijd van zondag moeten we snel vergeten, maar we moeten wel kijken naar wat er fout ging. We weten nu wat we beter moeten doen. Dat gaan we zondag zeker laten zien."

    Plaats een reactie

    Jan Guevara +8234
    dinsdag 12 september 2017 om 19:29
    Tja, dat moet je wel kunnen dan.

    Feyenoord gaat die pot gewoon winnen.
    Vind ik leuk
    feye88 +2053
    dinsdag 12 september 2017 om 19:30
    Ja succes man. Zonder Lozano en Locadia gaat t heel wat worden. Je hebt dan nog geluk dat Feyenoord tegen City moet. Maar verder legt de selectie van PSV het af tegen Feyenoord op dit moment.
    Vind ik leuk
    Patdaddy +535
    dinsdag 12 september 2017 om 19:42
    Feyenoord speelt misschien zonder Jorgensen en Haps. De vraag is wie het het beste kan opvangen.
    Vind ik leuk
    ttfr +1176
    dinsdag 12 september 2017 om 19:54
    Toevallig zijn dat nou juist de enige 2 posities die Feyenoord niet goed kan vervangen. Maar alsnog acht ik Feyenoord sterker, ook met nelom en kramer
    Vind ik leuk
    Vakkie D +1184
    dinsdag 12 september 2017 om 20:33
    Plus enige vermoeidheid na man city... Voor PSV had deze wedstrijd niet op een beter moment kunnen komen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 22:44
    Feyenoord zonder jorgensen en misschien ook haps is ook niet chil voor ons. Ook hebben we een zware pot die denk ik vooral mentaal een rol kan spelen. Laten we rustig afwachten want makkelijk wordt het niet vrees ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 september 2017 om 19:40
    Haha dat kan je nu wel willen maar er is niets te halen voor jullie!
    Vind ik leuk
    Jordanees +8722
    dinsdag 12 september 2017 om 19:41
    Nou, je zag het ook al wel een beetje aankomen hoor, 3x winst ja maar AZ was beter Bizot blunderde 3x daarom de winst. NAC kon lang mee met Psv, tegen Roda was er de macht niet om het zwakke Roda helemaal omver te spelen.
    Verdedigend en aanvallend valt het tegen op Arias en Lozano na, het middenveld loopt niet, dus al wint Psv dan is dat alles echt niet anders.

    Ben wel benieuwd naar deze wedstrijd.
    Ik hoop dat Psv wint, anders blijft Feyenoord maar winnen;)
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10441
    dinsdag 12 september 2017 om 19:53
    Nee doe maar niet Feyenoord gaat voor 68 op een rij ;)
    Vind ik leuk
    Korm +30984
    woensdag 13 september 2017 om 08:04
    Tja zo kan je ook over feyenoord beginnen, wonnen maar net van het zwalkend Twente, uit bij excelsior kropen ze door het oog van de naald en werden ze gematst dat de scheidrechter geen 2 rode kaarten durfde te geven (die geheel terecht waren) en tegen willem2 deden ze wel wat ze moesten maar die hebben de zwakste elftal van de eredivisie
    Vind ik leuk
    Jordanees +8722
    woensdag 13 september 2017 om 18:36
    Feyenoord kan je nu niet vergelijken met Psv als ik eerlijk moet zijn. Die zitten in een hele andere situatie dan Psv,selectie is ook beter en meer uitgebalanceerd
    Vind ik leuk
    Korm +30984
    donderdag 14 september 2017 om 08:34
    we gaan het zondag zien :) ik ben benieuwd
    Vind ik leuk
    remakil +4891
    dinsdag 12 september 2017 om 19:43
    Mooi... dit stukkie uitprinten en in de kleedkamer van Feyenoord ophangen...
    Vind ik leuk
    derksen +8553
    dinsdag 12 september 2017 om 19:54
    Ahahahahhaah Ja ipv 2-0 wordt het nu 0-5!
    Vind ik leuk
    Guust +5310
    dinsdag 12 september 2017 om 20:21
    Zijn altijd wedstrijden op zich, goed voor de stand als PSV wint.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4033
    dinsdag 12 september 2017 om 21:14
    Gelijk spelletje is mijn vermoeden zodat alles bij elkaar gaat klonteren en dat zal nog wel een tijd aan blijven houden. Er zijn geen uitschieters meer.
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +795
    dinsdag 12 september 2017 om 21:36
    Heel NL, verwacht na een nederlaag waarin 9 spelers totaal een day off hadden. Dat Nederlands trots van de afgelopen 7 jaar meteen niks meer kan! Ik verwacht overigens een nipte zege voor ONS PSV.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6172
    dinsdag 12 september 2017 om 22:56
    Mee eens, PSV heeft wat goed te maken en dan komt het echt wel goed. Kunnen die kakkerlakken met het schaamrood op de kaken en staart tussen de benen huilend terug naar Rotterdam. Nu hebben ze allemaal een groot bakkes, na morgen wordt dat al minder en vanaf maandag zijn ze stil.
    Vind ik leuk
    Korm +30984
    woensdag 13 september 2017 om 08:06
    ze krijgen inderdaad aardig praatjes!
    Vind ik leuk
    Wouta80 +274
    dinsdag 12 september 2017 om 21:56
    Idd 2 pakkies achter elkaar. Zou lekker zijn....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26784
    woensdag 13 september 2017 om 07:19
    Zeg nooit nooit. We gaan het zien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord kan borst natmaken: "Mooi moment om ons te revancheren"