Feyenoord kan borst natmaken: Mooi moment om ons te revancheren

Feyenoord kan borst natmaken: "Mooi moment om ons te revancheren"

dinsdag 12 september 2017 om 19:27

Marco van Ginkel ziet de wedstrijd tegen Feyenoord als dé mogelijkheid om het slechte gevoel weg te spoelen van de verloren wedstrijd tegen sc Heerenveen. De PSV-aanvoerder vindt het nog te vroeg om de Eindhovenaren af te schrijven.

"Het is juist een mooi moment om ons te revancheren van afgelopen weekend", zegt Van Ginkel tegen FOX Sports. "We zijn vier wedstrijden onderweg. Je wint drie keer en verliest de vierde. Iedereen weet dat het niet goed was, maar het is te vroeg om te zeggen dat het allemaal niet goed is. Als wij zondag winnen is de situatie weer helemaal anders."

Kenneth Paal gaat hoogstwaarschijnlijk zijn eerste topper meemaken. De jonge linksback kan niet wachten tot het zover is. "Ik leef er al weken naartoe. Voor mij is het m'n eerste topper. Daar leef je anders naartoe dan naar andere wedstrijden. Of we ons zorgen moeten maken? Zorgen maken niet. De wedstrijd van zondag moeten we snel vergeten, maar we moeten wel kijken naar wat er fout ging. We weten nu wat we beter moeten doen. Dat gaan we zondag zeker laten zien."

Plaats een reactie

dinsdag 12 september 2017 om 19:29
Tja, dat moet je wel kunnen dan.

Feyenoord gaat die pot gewoon winnen.
Vind ik leuk
feye88 +1313
dinsdag 12 september 2017 om 19:30
Ja succes man. Zonder Lozano en Locadia gaat t heel wat worden. Je hebt dan nog geluk dat Feyenoord tegen City moet. Maar verder legt de selectie van PSV het af tegen Feyenoord op dit moment.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:42
Feyenoord speelt misschien zonder Jorgensen en Haps. De vraag is wie het het beste kan opvangen.
Vind ik leuk
ttfr +1020
dinsdag 12 september 2017 om 19:54
Toevallig zijn dat nou juist de enige 2 posities die Feyenoord niet goed kan vervangen. Maar alsnog acht ik Feyenoord sterker, ook met nelom en kramer
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:33
Plus enige vermoeidheid na man city... Voor PSV had deze wedstrijd niet op een beter moment kunnen komen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:44
Feyenoord zonder jorgensen en misschien ook haps is ook niet chil voor ons. Ook hebben we een zware pot die denk ik vooral mentaal een rol kan spelen. Laten we rustig afwachten want makkelijk wordt het niet vrees ik.
Vind ik leuk
MOELE +70
dinsdag 12 september 2017 om 19:31
Nou we staan al te trillen
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:34
Feyenoord borst nat maken? HaHa, op teletekst pag. 819 zijn ze nu al bezig om Feyenoord 6 punten voorsprong op Psv te zetten.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:12
Iets met Ajacieden en arrogant zijn....
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 08:00
na den hoogmoed komt de val
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:52
Maar beste Korm, de hoogmoed is bij Feyenoord nog lang niet bereikt;)
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 11:06
hahaha +1
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:40
Haha dat kan je nu wel willen maar er is niets te halen voor jullie!
Vind ik leuk
Jordanees +5826
dinsdag 12 september 2017 om 19:41
Nou, je zag het ook al wel een beetje aankomen hoor, 3x winst ja maar AZ was beter Bizot blunderde 3x daarom de winst. NAC kon lang mee met Psv, tegen Roda was er de macht niet om het zwakke Roda helemaal omver te spelen.
Verdedigend en aanvallend valt het tegen op Arias en Lozano na, het middenveld loopt niet, dus al wint Psv dan is dat alles echt niet anders.

Ben wel benieuwd naar deze wedstrijd.
Ik hoop dat Psv wint, anders blijft Feyenoord maar winnen;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 19:53
Nee doe maar niet Feyenoord gaat voor 68 op een rij ;)
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 08:04
Tja zo kan je ook over feyenoord beginnen, wonnen maar net van het zwalkend Twente, uit bij excelsior kropen ze door het oog van de naald en werden ze gematst dat de scheidrechter geen 2 rode kaarten durfde te geven (die geheel terecht waren) en tegen willem2 deden ze wel wat ze moesten maar die hebben de zwakste elftal van de eredivisie
Vind ik leuk
Jordanees +5826
woensdag 13 september 2017 om 18:36
Feyenoord kan je nu niet vergelijken met Psv als ik eerlijk moet zijn. Die zitten in een hele andere situatie dan Psv,selectie is ook beter en meer uitgebalanceerd
Vind ik leuk
Korm +18989
donderdag 14 september 2017 om 08:34
we gaan het zondag zien :) ik ben benieuwd
Vind ik leuk
remakil +1091
dinsdag 12 september 2017 om 19:43
Mooi... dit stukkie uitprinten en in de kleedkamer van Feyenoord ophangen...
Vind ik leuk
feyeniels +14577
dinsdag 12 september 2017 om 19:45
We zullen zien in hoeverre de wedstrijd van morgenavond er bij ons in gaat hakken. Als we echt tot het gaatje moeten gaan, dan geef ik PSV de beste kansen op een overwinning. Als blijkt dat we al vanaf begin af aan volledig kansloos zijn tegen City (vroege tegengoals), dan hoeven we niet tot het uiterste te gaan en geef ik Feyenoord een betere kans op een overwinning dan PSV.
Vind ik leuk
J Kiprich +7597
dinsdag 12 september 2017 om 20:00
Nee joh, morgen tot het gaatje met een goed resultaat. En we spelen op woensdag dus voldoende rust om met een positieve flow weer verder te gaan ;)
Vind ik leuk
derksen +5724
dinsdag 12 september 2017 om 19:54
Ahahahahhaah Ja ipv 2-0 wordt het nu 0-5!
Vind ik leuk
Guust +3192
dinsdag 12 september 2017 om 20:21
Zijn altijd wedstrijden op zich, goed voor de stand als PSV wint.
Vind ik leuk
pinkelman +2401
dinsdag 12 september 2017 om 21:14
Gelijk spelletje is mijn vermoeden zodat alles bij elkaar gaat klonteren en dat zal nog wel een tijd aan blijven houden. Er zijn geen uitschieters meer.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 21:36
Heel NL, verwacht na een nederlaag waarin 9 spelers totaal een day off hadden. Dat Nederlands trots van de afgelopen 7 jaar meteen niks meer kan! Ik verwacht overigens een nipte zege voor ONS PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:56
Mee eens, PSV heeft wat goed te maken en dan komt het echt wel goed. Kunnen die kakkerlakken met het schaamrood op de kaken en staart tussen de benen huilend terug naar Rotterdam. Nu hebben ze allemaal een groot bakkes, na morgen wordt dat al minder en vanaf maandag zijn ze stil.
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 08:06
ze krijgen inderdaad aardig praatjes!
Vind ik leuk
Wouta80 +221
dinsdag 12 september 2017 om 21:56
Idd 2 pakkies achter elkaar. Zou lekker zijn....
Vind ik leuk
Teo Smith +11729
woensdag 13 september 2017 om 07:19
Zeg nooit nooit. We gaan het zien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord kan borst natmaken: "Mooi moment om ons te revancheren"