Barça voor het eerst met 'MSD', veel Nederlanders actief in Champions League

Barça voor het eerst met 'MSD', veel Nederlanders actief in Champions League

dinsdag 12 september 2017 om 20:05

Ousmane Dembélé maakt dinsdagavond zijn basisdebuut voor FC Barcelona. De peperdure Franse aanvaller vormt samen met Luis Suarez en Lionel Messi de voorhoede tegen Juventus.

Dembélé viel afgelopen weekend in tegen stadgenoot Espanyol (5-0 zege), maar mocht nog niet het genoegen proeven van een basisplaats. Dat is hem tegen Champions League-finalist Juventus wél gegeven.

Opstelling Barcelona: Ter Stegen; Semedo, Piqué, Umtiti, Alba; Rakitic, Busquets, Iniesta; Dembélé, Suarez, Messi

Opstelling Juventus: Buffon; De Sciglio, Barzagli, Benatia, Alex Sandro; Bentancur, Pjanic, Matuidi; Douglas Costa, Higuaín, Dybala

Behalve de 'hoofdwedstrijd' komen er een aantal Nederlanders in actie. Daley Blind, die met Manchester United tegen FC Basel speelt, staat in de basis van de Engelse topclub. Bij de Zwitsers staat Ricky van Wolfswinkel in de basis.

Kevin Strootman start bij AS Roma, dat Atlético Madrid ontvangt. Arjen Robben doet bij Bayern München, dat in Beieren tegen Anderlecht speelt, hetzelfde. Bas Dost zit opvallend genoeg op de bank bij Sporting Portugal.

Lees meer over:FC Barcelona

Plaats een reactie

Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:10
EDIT :D
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 11:00]
Vind ik leuk
Bengelino +5970
dinsdag 12 september 2017 om 20:13
De tering, jij kan snel typen
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:14
Denk jij dat dit allemaal net is getypt dan?
Ik heb dit lang en breed klaarstaan en heb VP meermaals gepolst ernaar te kijken, maar het luk tniet helemaal maar toch wil ik een of andere wijze mn blik hierop
tonen op een artikel waar het bij past

PS: Ik snap dat je post sarcastisch was ,maar toch...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 20:14]
Vind ik leuk
Bengelino +5970
dinsdag 12 september 2017 om 20:20
Nee natuurlijk denk ik dat niet ezel, sjongejongejongejonge
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:21
Mn punt kwam niet binnen of wel?

Kijk maar even naar de inhoud svp...
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:18
Of niet daar doe ik een dag over. Hij blijkbaar 3minuten. Waarschijnlijk komt hij ook binnen 3minuten. P
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:19
Nee joh, daar heb ik de kans niet eens voor :3
Vind ik leuk
Pvdsluis +2239
dinsdag 12 september 2017 om 20:15
Jezus mina, wat een tekst
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:16
:)
Vind ik leuk
't is wat +1281
dinsdag 12 september 2017 om 20:17
¡Tranquilo hombre!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:40
Tranquilo inderdaad wat een drukte maker en die is altijd zo hoor een stress konijn vermoed ik
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
dinsdag 12 september 2017 om 20:20
Bron Henk?
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:21
Wat betwijfel je dan?

Je kan naar de uefa.com voor de coefficienten en op google zijn alle uitslagen van de EL makkelijkj te vinden
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 20:23
Knap gedaan. Het lijkt wel een studie project. Kun je dit met de kerst nog een keer posten. Dan weten we veel meer. Haha.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 20:24]
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:24
Ga ik zeker doen, maar dan wel graag de hulp van leden om er een artikelvorrm van te krijgen , want dit keer werkte VP helaas niet mee :D
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
dinsdag 12 september 2017 om 20:30
VP betaald ook niet. Vandaar de armoede. Vragen om Universitair of Academisch niveau op journalistiek gebied en LBO krijgen. Pay peanuts, expect monkeys!
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:32
Ik hoef ook geen geld, wil alleen mn enthausiaste analyses brengen :D
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
dinsdag 12 september 2017 om 20:39
Zonde van jouw tijd, energie en expertise voor deze rioolput.
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:41
Zolang ik de mensen maar n goede analyse afleg waar ik enigsinds tevreden over ben dat ook de nodige gespreksstof kan oplevere

het laatste echter.....
Vind ik leuk
buddha +4879
dinsdag 12 september 2017 om 20:40
goed verhaal . lekker kort ook ;)
Vind ik leuk
Gabs +215
woensdag 13 september 2017 om 10:11
Nice reactie. Lekker origineel ook;)
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
dinsdag 12 september 2017 om 20:42
Haha lekker stukkie :). Duidelijk ook. Had zelf ook al een beetje gekeken en had toen al zo'n vermoeden dat we niet heel erg gevaar lopen. Maar je moet niet vergeten dat je nu veel geld misloopt en zeker voor PSV had het bijna niet slechter uit kunnen komen. Volgend seizoen moeten we echt weer knallen en over 5 jaar kunnen we dit nu al rampseizoen achter ons laten. Alle hoop op Feyenoord, alles wat Vitesse wint is mooi meegenomen
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:46
Helemaal mee eens! :D!

Volgend jaar moet van nederland worden, gebeurt dat dan kunnen we zelfs hogerop kijken misschien :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:06
10880 likjes, hoeveel berichten zijn dat wel niet!!??......... O.o"
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 22:08
Geen idee, maar er zitten een paar jaar in verwerkt, waaronder een aantal jaar waar VP's commentsectie nog veel minder druk was en mensen zonder account geen likejes kjnnen geven, daarnaast is dit niet mn eerste account...

Je komt erwel :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:13
Hahahaha,, ik lees altijd die reacties hier. Valt me op dat er altijd heel wat anti ajax sentiment hangt. Soms bekruipt mij dan het gevoel op iemand te reageren vanwege diens stompzinnige reactie. Vandaar dit account eigenlijk
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 22:15
En dan kies je mij uit? Wat een eer ;)


Ben t wel met je eens. MAar dan vanuit alle hoeken binnen de top 3 zijn er veel zielige reacties :)
Ook gelukkig genoeg goede mensen, alleen niet iederreen kan evenveel hebben :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:22
Ja, klopt. Ik zie vaak reacties hier waarop ik me dan afvraag; is de haat voor ajax groter dan de liefde voor je eigen club? Ikzelf vind psv geen leuke club simpelweg omdat ze vaak kampioen werden toen ik jonger was, maar ikzelf zou ook niet gaan afgeven op psv. Waarom zou ik?

P.s. niet op jou persoonlijk, meer in het algemeen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 september 2017 om 22:23]
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 22:53
Je doet je best man maar ik wil het niet eens weten! Al die deprimerende cijfers... dit jaar had ik me europees gezien al anders voorgesteld 2 maanden terug.
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 22:54
Juist daarom moet je lezen! Positiever dan je denkt:)
Vind ik leuk
dinsdag 12 september 2017 om 23:53
Geweldig man. Vreemd dat vp dit niet wilde plaatsen, is een stuk beter dan de artikelen die meestal op de site terecht komen. Top ook dat je dit onderzoek deelt, het is erg veel geouwehoer om deze dingen voor jezelf uit te vinden (er spelen nogal wat factoren mee in die berekeningen). Bedankt
Vind ik leuk
Mo +7988
dinsdag 12 september 2017 om 20:23
Ik zeg 2-0. 2x het fenomeen
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 20:34
Die domme afkortingen, MSN was nog leuk.
Dan moet je t overal gaan doen.
Vind dat net zo idioot als speleres die met hun voornaam of bijnaam op hun shirt lopen.
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:36
Hoezo is dat laatste raar? Het zijn atleten, mogen best een atleetnaam hebben hoor en als ze meer geheccht zijn aan de voornaam dan de achternaam, waarorm niet?
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 20:41
Omdat t onzin is, daarom niet :)

En ze mogen zich noemen wat ze willen maar ik heb t over t shirt.
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:41
Verklaar eens waarom het onzin is Kools
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 20:48
Meneer Kools voor jou.
Of noem jij altijd iedereen bij achternaam kneus

En ik hoef helemaal niks te verklaren to jou en daarbij ga ik voetballen kijken.
Fijne avond verder.
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 20:49
Het is meneer kneus voor jou...

Daarnaast wees niet zo aangevallen, het is vrij normaal dat iemand een mening graag onderbouwd ziet.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
dinsdag 12 september 2017 om 21:33
Ok, sorry, ik wist niet dat Kneus jouw achternaam was.
Meneer Kneus (met hofdletter) dan :)

Trouwens, je onderbouwt zelf ook zo vaak jouw mening niet.
Vind ik leuk
Santi +17498
dinsdag 12 september 2017 om 21:36
Niet altijd inderdaad, maar als men vraagt naar mijn onderbouwing kom ik er wel mee. Dat is ook wel belangrijk voor een mening, een reden waarom!
Vind ik leuk
buddha +4879
dinsdag 12 september 2017 om 20:44
vanmiddag naar barca o19 zitten kijken tegen juve o19 . helaas alleen de eerste helft. maar daar liep ff een leuk talent zeg. PUIG met nr 14. ik denk dat die er wel gaat komen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 03:49
MSN was leuk maar begin die bijnamen echt zat te worden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Barça voor het eerst met 'MSD', veel Nederlanders actief in Champions League