Van den Brom voorspelt: 'Hij is echt niet onder de indruk van Lazio'

    Van den Brom voorspelt: 'Hij is echt niet onder de indruk van Lazio'

    woensdag 13 september 2017 om 07:55

    John van den Brom denkt dat Vitesse kans maakt om te overleven in de Europa League. De voormalig trainer van de Arnhemmers zegt dat de ploeg van Henk Fraser voldoende ervaring heeft om een goed figuur te slaan in het Europese toernooi. Donderdag wacht de eerste groepswedstrijd tegen SS Lazio.

    "Een speler als Guram Kashia heeft al zoveel interlands gespeeld. Die is echt niet onder de indruk van Lazio", aldus Van den Brom in De Telegraaf. "Ook al zijn de verschillen in Europa sindsdien groter geworden, toch moet Vitesse geloven in zijn kansen. Zeker in zo'n poulefase, waar een tegenstander het een keer gemakkelijk kan opnemen, liggen er kansen om voor een verrassing te zorgen."

    Van den Brom denkt voorafgaand aan het duel met SS Lazio terug aan de kraker tegen Real Madrid (0-1 verlies) in 1992, die Van den Brom als voetballer speelde. "In die tijd hadden we bij Vitesse nog nauwelijks internationale ervaring. Dat is een heel verschil met het team van nu", zegt de Amersfoorter.

    "We hebben er een echte wedstrijd van gemaakt. Het was zeker geen eenrichtingsverkeer. We speelden ons eigen spel en kregen een paar goede kansen, maar zoals je vaker ziet had de grote club minder kansen nodig om te scoren", besluit Van den Brom. Vitesse – SS Lazio begint donderdagavond om 21.05 uur in de Gelredome.

    Poll

    Wat wordt Vitesse - SS Lazio?

    (845 stemmen)

    Plaats een reactie

    slaski +2034
    woensdag 13 september 2017 om 08:12
    Geweldige kansen, prima gespeeld, maar Real ging er uiteindelijk gewoon zakelijk met de knikkers vandoor.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    woensdag 13 september 2017 om 08:18
    Lazio - Milan 4-1 dit weekend, vooral niet van onder de indruk zijn Johnny
    Vind ik leuk
    masterpsv +13115
    woensdag 13 september 2017 om 08:20
    Je was mij net voor! ;)
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    woensdag 13 september 2017 om 08:24
    haha geen probleem :) en indd dat vond ik een zeer indrukwekkende uitslag
    Vind ik leuk
    TheMariner +2610
    woensdag 13 september 2017 om 08:48
    Wonnen ook al van Juve in de supercup.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10380
    woensdag 13 september 2017 om 09:15
    En dat ga je vergelijken met Vitesse - lazio? Knap
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    woensdag 13 september 2017 om 10:13
    niets knap aan hoor, iedereen met beetje voetbalverstand weet dat het loodzwaar wordt voor fietstas
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10380
    woensdag 13 september 2017 om 10:31
    Elke wedstrijd staat op zich en lazio speelt uit.. en met een gezond voetbal verstand had je gewoon Vitesse geschreven ipv fietstas (kinderlijke opmerking)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    woensdag 13 september 2017 om 11:48
    we gaan het meemaken... vitesse is thuis ook niet geweldig toch? dus zoveel verschil gaat dat niet maken in voordeel van fietstas
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    woensdag 13 september 2017 om 12:00
    Maar zet gerust je centjes in op Vitesse bij de toto hoor
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10380
    woensdag 13 september 2017 om 12:50
    Ik gok nooit... centjes haha denk jij nog in centjes? Ik denk nog steeds in biljetten ...het liefste dollars (-:
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    woensdag 13 september 2017 om 13:23
    denken mag altijd
    Vind ik leuk
    HansVites +4196
    woensdag 13 september 2017 om 12:29
    Fietstas leuk hoor toch niet zelf bedacht he? ik hoorde dat je binnenkort 12 wordt alvast gefeliciteerd en veel plezier bij NEC
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    woensdag 13 september 2017 om 13:24
    sneu is dat toch altijd dat als er een opmerking over fietstas gemaakt wordt dat men dan altijd denkt dat het van de rivaal afkomstig is, de rest van Nederland vind fietstas ook niets hoor
    Vind ik leuk
    HansVites +4196
    woensdag 13 september 2017 om 15:08
    Dat mag ook je hoeft Vitesse niet fantastisch te vinden,maar het is wel erg kinderachtig om fietstas te zeggen komt bij mij erg onvolwassen over.
    En NEC is geen rivaal die krijgen nog moeite genoeg om mee te komen ik de Jupiler League.
    Vind ik leuk
    frankn27 +4824
    woensdag 13 september 2017 om 15:57
    als 2 clubs elkaar naar het leven staan hoe noem je dat dan?
    Vind ik leuk
    masterpsv +13115
    woensdag 13 september 2017 om 08:19
    Als je met 4-1 van AC Milan wint Dan kun je wel voetballen Vitesse mag borst natmaken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 13 september 2017 om 08:39
    De tijden dat Van den Brom voor Vitesse in Europa uitkwam waren de verschillen natuurlijk veel kleiner. Een resultaat tegen Lazio is een wonder. Je kan het ze moeilijk maken en hopen dat ze de competitie belangrijker vinden. Verder houdt het op. Als Vitesse lekker gaat ballen dan wint Lazio op halve kracht.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 08:39
    Meneer vd Brom de tijden zijn veranderd sinds 1992.
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    woensdag 13 september 2017 om 08:50
    Lazio is toch een stuk minder sinds Harry Kishna daar niet meer speelt..
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11041
    woensdag 13 september 2017 om 09:09
    Ik ben realistisch en geef ons weinig kans, met een gelijk spel zou ik al heel blij zijn. Leuk dat van den Brom nog steeds aan zijn oude cluppie denkt, misschien zit hij er morgen ook wel tussen die andere 20.000 in het Gelredome.
    Vind ik leuk
    Dicky +16136
    woensdag 13 september 2017 om 10:12
    Vast wel. Tezamen met andere oud Vitesse naren.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3811
    woensdag 13 september 2017 om 09:11
    De man bedoelt het toch goed voor zijn oude broodgever.
    Een hart onder de riem steken, heet dat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van den Brom voorspelt: 'Hij is echt niet onder de indruk van Lazio'