Strijd tussen Nederlandse topclubs: 'Ajax moest eerst Sánchez verkopen'

Strijd tussen Nederlandse topclubs: 'Ajax moest eerst Sánchez verkopen'

woensdag 13 september 2017 om 08:22

Derrick Luckassen had deze zomer de keuze uit de drie Nederlandse topclubs. De verdediger van PSV vertelt dat naast Feyenoord ook Ajax hem wilde hebben.

"Mino en José (zaakwaarnemers Raiola en Fortes Rodriguez, red.) hebben inderdaad met Ajax gesproken. Maar zij moesten eerst Davinson Sánchez verkopen. PSV was direct concreet", vertelt Luckassen in een interview met Voetbal International. Sánchez werd aan het einde van de transferzomer verkocht aan Tottenham Hotspur.

Luckassen koos voor PSV, maar ook Feyenoord was een optie. De Rotterdammers hadden een akkoord met AZ. "Als ik ja had gezegd, was ik nu Feyenoorder. PSV kwam als eerste, maar dat was niet doorslaggevend. Ik had een goed gevoel bij PSV, maar was ook blij met de interesse van Feyenoord. Ik wilde namelijk sowieso een stap omhoog maken. Ik had een goed gesprek met Marcel Brands, en Mino Raiola en José Fortes Rodriguez, mijn zaakwaarnemers, adviseerden me naar PSV te gaan."

De belangenbehartigers van de verdediger vonden Feyenoord bij hem passen, maar: "Ze denken dat de rust van Eindhoven goed is voor mijn ontwikkeling. Zij kennen mij goed als mens en weten dat ik veel nadenk als het heel hectisch wordt. Dan past PSV in deze fase van mijn carrière toch iets beter bij me."

Poll

Passen Luckassen en PSV bij elkaar?

(1313 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 08:25
Ik geloof niet dat Ajax hem wilde hebben. Voldoet op geen enkele wijze voor onze club natuurlijk.
En Ajax hoefde juist niet te verkopen om toch te kunnen kopen. Zodra zoiets gesteld wordt, weet je al wel genoeg natuurlijk.
Vind ik leuk
Dicky +3209
woensdag 13 september 2017 om 09:05
Inderdaad. Dan weet je direct dat er supporters als jij direct in de verdediging schieten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:07
Ik geloof het wel. Luckassen is op meerdere posities inzetbaar en verdedigers als Veltman en Dijks zijn bepaald geen hoogvliegers.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:53
Hoho.. Dijks is de beste links back die Ajax kon vinden en Veltman is niet voor niets aanvoerder van die superclub waar zelfs Real Madrid en Barcelona tegenop kijken, wij moeten ons gelukkig prijzen dat we zo'n geweldige club in onze competitie hebben...
Vind ik leuk
JCJWZ +8064
woensdag 13 september 2017 om 09:32
Dat blijkt ook wel, Luckassen kan blijkbaar (dat zegt hij zelf hierboven) de hectiek bij een topclub niet aan. Beter in alle rust verder aan je ontwikkeling werken in Eindhoven,. Hele verstandige keuze van Luckassen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 09:32]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:49
Dus we kunnen stellen dat Lukassen een leugenaar is? Want jij gelooft het niet dus het is niet waar?

Wat is het motief dat Lukassen hierover zou moeten liegen?
Vind ik leuk
DubRtd +11834
woensdag 13 september 2017 om 16:24
Zal ook meer "moeten verkopen" zijn geweest voor een plek in de kleedkamer dan voor het geld.
Er staat ook niet bij dat het voor het geld was
Kortom, op het moment dat psv hem kocht, had ajax geen interesse.want toen was spurs nog niet langs geweest om ruimte in de kleedkamer te maken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:25
Het is op het moment inderdaad wel lekker rustig in Eindhoven
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:26
Rust in Eindhoven?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:10
Henkie toch?
Denk je dat?
Nooit rust in de lichtstad, net als Amsterdam, Rotterdam, Helmond enz.
Als in d komende maanden Cocu gaat vertrekken, eerst dán kan er wat rust ontstaan in Eindhoven...
Wachten tot misschien deze kerst.
groet,
Chiel
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:30
Zou het aan Cocu liggen denk je?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:43
Hij is de belangrijkste man
Als zijn stem onvoldoende doorklinkt bij de ´Brand-sons´, zie je de weerslag daarvan op het veld terug...
En hij weet geen collectief te kweken...
Dit team werkt niet meer.

Groet
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 10:48]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:26
Hij kan de druk dus niet aan. Goed dat hij niet voor feyenoord heeft gekozen dus.
Vind ik leuk
United FC +10323
woensdag 13 september 2017 om 13:16
Kuipvrees!
Vind ik leuk
Och jeh +869
woensdag 13 september 2017 om 08:26
Gelukkig hebben we St Juste gekregen ipv Luckassen.
Vind ik leuk
Jero12 +40
woensdag 13 september 2017 om 08:31
indd wat een prutser. hij had goed gepast bij 020. de arrogantie druipt er van af!
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 08:54
de meeste arrogantie die ik de laats weken hoor komt echt uit rotterdam!
Vind ik leuk
frhoi +364
woensdag 13 september 2017 om 09:08
Kansloos dat mensen arrogant gaan doen als Feyenoorder, heb t idee dat van die mensen zijn die er pas 3 jaar bij zijn. ik zelf zou nooit arrogant zijn en ben gewoon dankbaar na al die jaren ellende dat het nu eens lekker gaat. Dat geeft alleen geen garantie voor de toekomst.
Vind ik leuk
Dicky +3209
woensdag 13 september 2017 om 09:08
Inderdaad, bewonderingswaardig hoeveel Feyenoord supporters zijn gaan lijken op hun eigen rivaal.
Vind ik leuk
JCJWZ +8064
woensdag 13 september 2017 om 09:34
Misschien heeft het niet zoveel te maken met waar je vandaan komt maar is het inherent aan het behalen van successen en het winnen van prijzen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 09:34]
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 09:37
prijzen ja ;) Tot nu toe hebben ze deze eeuw al wel geteld 1 titel behaald, evenveel als Twente en AZ ;)
Vind ik leuk
frhoi +364
woensdag 13 september 2017 om 09:52
1 titel ja, maar daar komt dan de knvb beker bij en de johan cruijff schaal in de laatste 2,5 jaar. ik blijf de knvb beker een hoofdprijs in Nederland vinden want het is 1 vd 2 te winnen prijzen.
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 10:17
Tja twente en AZ hebben die prijzen deze eeuw ook gepakt hoor ;)
Vind ik leuk
frhoi +364
woensdag 13 september 2017 om 11:15
agh, dan hebben we ook nog de uefa cup gewonnen in 2002 en in 2008 ook de beker.
ik had het gewoon over de laatste 2/3 jaar en het ging mij erom dat die vervelende fans opeens leuk komen doen terwijl zij er denk een jaar of 7-10 niet bij waren
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 11:18
snap je punt, en je heb ook gelijk.
Ik zie het nu bij "mij" supporters, die moeten gewoon even pas op de plaats maken maar dat geldt ook voor de ajacieden ;)
Dit moment heeft Feyenoord het beste team
Vind ik leuk
frhoi +364
woensdag 13 september 2017 om 11:46
en dan vallen de prestaties nog wel mee. zo slecht als Feyenoord was paar jaar geleden was bizar. Vraag mij alleen wel af dat als we weer slecht zouden draaien of die mensen nog steeds komen, ik zelf blijf wel gaan.
Vind ik leuk
Dicky +3209
woensdag 13 september 2017 om 09:40
Weet ik niet. Ik vind het altijd nogal slap als mensen zich beter voelen dan andere door een prestatie waar ze zelf geen deel van hebben gemaakt. Van Feyenoord supporters had ik het niet verwacht. Zelfs na de Europa league zege bleven ze eigenlijk behoorlijk bescheiden. Waarschijnlijk heeft het er mee te maken dat dit de nieuwe generatie Feyenoord supporters is. Doe mij de oude dan maar ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:56
Vindt je (Jero) dit zelf ook niet een beetje een zielige reactie?
Of staat 12 voor 12 jaar?
Vind ik leuk
Jero12 +40
woensdag 13 september 2017 om 11:32
pfff het is een gevoelig onderwerp blijkbaar! maar ik wil de neusjes raken waar je ze raken kan.
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 12:12
leeftijd dus hahaha zulke uitspraken mag je verwachten van een kind :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:51
St Juste gaat het ook niet halen de top net als luckassen niet.
Vind ik leuk
Djambo +1751
woensdag 13 september 2017 om 09:18
Nee welke Nederlander nog wel, geen enkele. Oud-Hollandse mentaliteit is ver te zoeken bij gasten tegenwoordig.
Vind ik leuk
JCJWZ +8064
woensdag 13 september 2017 om 09:35
De Ligt, Donny vd Beek, Frenkie de Jong, Kluivert
Vind ik leuk
Djambo +1751
woensdag 13 september 2017 om 09:37
Allemaal troep de Ligt en van de beek hebben de handelingsnelheid en snelheid van een 40-jarige veteraan dat kun je niet verbeteren. Frankie de jong is een prutser, alleen Kluivert heeft echt talent maar waarschijnlijk niet de juiste mentaliteit.
Vind ik leuk
Kevinho +357
woensdag 13 september 2017 om 09:44
Jij hebt er klaarblijkelijk de ballen verstand van.
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 09:38
goh een ajacied die met ajacieden aankomt, verrassend ;)
Ook bij deze jongens moet ik het nog maar zien :)
Vind ik leuk
Djambo +1751
woensdag 13 september 2017 om 09:46
Ik hoef het niet te zien, wordt niks.
Vind ik leuk
United FC +10323
woensdag 13 september 2017 om 13:24
Misschien worden het geen topclub spelers maar wel een leuke subtopper in het buitenland.
Vind ik leuk
frhoi +364
woensdag 13 september 2017 om 09:53
misschien 1 vd 4 en dan denk ik nog t meest aan kluivert
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:58
Het "probleem" is dat al de Nederlandse verdedigers denken dat ze ook verschrikkelijk goed kunnen voetballen en dat ook prio 1 is.
Misschien komt het ook doir het opleiden hier..... verdediger moet als eerste goed verdedigen....maar hier is het belangrijkste of hij goed mee kan voetballen.
Dat is fout. Zo creëer je zelden of nooit een killer als verdediger.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:58
De spijker op zijn kop!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:33
Want anders had Ajax geen geld zeker.....
Vind ik leuk
United FC +10323
woensdag 13 september 2017 om 13:26
Misschien meer garantie op speeltijd?
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 08:36
Zit hij echt in de stal van Mino??
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 08:38
Hij zou het uit z'n duim kunnen zuigen voor een interessanter interview?
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 08:45
Oh als het waar is kunnen mensen er niet verbaasd over zijn??

Misschien meer reageren op reacties dan een username kerel :)
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 08:47
Als ik zou reageren op jouw username dan zou jij het veel drukker gehad hebben.
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 08:50
Ja dat merk ik :)
Maar geeft niet. Het is niet dat het niet in lijn der verwachting lag.
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 08:51
Had je bijvoorbeeld getypt "wist niet dat hij bij Raiola zat", had ik er nooit op gereageerd.
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 08:53
Nee inderdaad want mr 2cents moet alles zwart-wit gevoerd krijgen hier op VP anders raakt hij de draad kwijt.

Doe jezelf een plezier joh.
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 08:56
Nee hoor, jij stelt een nogal onnozele vraag en daar reageer ik op. Heeft niets met zwart-wit te maken.

Dus doe je zelf een plezier en schrijf gewoon wat je bedoelt.
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 08:58
Onnozel nog wel.
Wanneer alles wat jij niet in je zwart-witte brein begrijpt onnozel is, zul je wel heel veel onnozel vinden :)
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 09:02
Nee hoor, maar dit wel.

En zie je nu hoe druk je het hebt? Dat is toch alweer weken geleden.
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 09:06
Ik heb het meestal druk hier met mensen die alles zwart-wit nemen.

Die niet begrijpen wanneer iets een retorische vraag is, die geen gevoel voor sarcasme/cynisme hebben aangezien Mino meestal alleen goed voetballers in zijn stal heeft.
Dat geeft verder helemaal niet.

Maar als je dat dan onnozel vindt geeft dat wat mij betreft heel veel aan over jezelf :)
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 09:16
Je haalt er inmiddels steeds meer bij om je reactie uit te leggen. Wel leuk.

Maar je had ook cynische en sarcastische varianten veel duidelijker kunnen verwoorden hoor.

En Mino heeft ook genoeg mindere goden in z'n stal zitten. Dat is vóór Luckassen al meerdere keren gebleken. Dus in die zin is het geen verrassing. Zeker gezien het aantal jeugdinterlands dat hij achter z'n naam heeft staan.

Wel jammer dat ik niet gewoon met "ja" had gereageerd. Want ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar hoe deze reeks reacties dan was verlopen.
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 09:18
Ja dat is volgens mij vrij normaal wanneer mensen dingen niet begrijpen (beter gezegd willen begrijpen).
De een heeft wat meer uitleg nodig dan de ander.....
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 09:37
Volgens mij begreep ik al vrij snel hoe je het bedoelde, maar accepteerde jij de kritiek niet dat het beter is te schrijven wat je bedoelt.

Al had een willekeurige ander deze vraag gesteld hadden ze hetzelfde antwoord gekregen. Waarschijnlijk was hun reactie dan zoiets als "flauw". En niet, "jij hebt het puur op mij gemunt".
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 09:48
""jij hebt het puur op mij gemunt""

Wauw...zelfs dat stuk begreep je dus niet....

"dat het beter is te schrijven wat je bedoelt"

:) heerlijk.....mister zwart-wit.
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 09:55
"Misschien meer reageren op reacties dan een username kerel :)"

Was vrij duidelijk hoor. En kom nu niet aan met een rare draai. Je bevestigt het notabene nog eens in je latere reactie. Heeft iets vrouwelijks, het persoonlijk opvatten van een kritisch nootje. Het is maar een forum hoor, lighten up!
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 09:58
man man man....zoek de verschillen :
""jij hebt het puur op mij gemunt""

Dat juist jij over "iets vrouwelijks" durft te beginnen.
Dat is dan wel weer humor :)
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 10:02
Vragen stellen waar je het antwoord al op weet is ook al zoiets vrouwelijks.

De verschillen? Jij beweert dat ik op je username reageer en niet op de inhoud. Hoe zou je dat nu bedoeld hebben...
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 10:08
Niet dat je het altijd op mij gemunt hebt.....
Maar waarom zou ik mij hierom blijven druk maken.
Mr zwart-wit heeft nog nooit iets toegegeven hier op VP.

ps: je hebt wel een vrouwen issue he kerel?
Zou wel grappig zijn aangezien je zelf de meeste stereotype vrouwentrekjes etaleert hier op VP :)
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 10:12
Haha ik heb heel erg veel vrouwelijke collega's (al zit ik het grootste deel van de tijd opgesloten met een mannelijke collega) en ik herken jou er net iets meer in dan mijzelf. Maar dat mag jij andersom vinden. Je hebt op wel meer zaken een vreemde kijk. ;)
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 10:54
Meest vreemde aan dit hele verhaal is dat je kennelijk veel collega's hebt.

Mag hopen voor die mensen dat je je op het werk heel anders gedraagt en minder betweterig bent dan hier op VP....
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 11:14
Maak je je over mijn werk maar geen zorgen. Als ik daar een vraag stel bij zo'n reactie als jouw eerste hier dan vatten ze het prima op hoor. Ze kunnen dat wel hebben.

Maar dat blijft toch het lastige hier waar het non-verbale deel van communiceren niet bestaat. Het is dus niet erg dat je er wat moeite mee hebt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:03
Als je een vraag stelt gaan mensen hem beantwoorden. Weer wat geleerd ;-)
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 09:07
Kijk even mijn reactie hierboven.
Mss dat jij daar dan weer iets van leert net zoals 2cents. :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:09
Lees anders nog even de eerste reactie van 2cents. Goede grap.
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 09:10
Goede grap.
Jij hebt vast een spectaculair leven :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:14
Je bent op je pik getrapt omdat er iemand bijdehand reageert op je vraag. Leer er wat van en move on.
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 09:15
Nee.

Ik leer elke dag ontzettend veel hier op VP.

en
Neem je eigen advies ter harte :)
Vind ik leuk
JCJWZ +8064
woensdag 13 september 2017 om 09:36
Beter rood-wit
Vind ik leuk
zwollie +2991
woensdag 13 september 2017 om 08:56
2 zaaknemers nog wel, daar gaat heel wat geld heen van hem.
Vind ik leuk
666 +5075
woensdag 13 september 2017 om 08:56
Hoe meer zaakwaarnemers hoe beter de speler toch? :)
Vind ik leuk
kiki +4
woensdag 13 september 2017 om 09:29
Zeker deze ene speciale, of moet ik zeggen spezíale..... zonder artisjokharten.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:37
Rust krijgt hij genoeg aangezien ze geen Europese verplichtingen hebben en in de competitie voor opvulling zijn. Het.klopt dat er veel rust is in Eindhoven.
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 08:55
had hij ook naar ajax gekund
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:19
Korm dan moet hij voor kampioenschap voetballen en krijgt hij minder rust.
Vind ik leuk
R2 +1767
woensdag 13 september 2017 om 09:26
Ze staan nog steeds in punten gelijk met dat stukje opvulling. Zeik aub niet zo en focus lekker op je eigen clubje.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:38
Geen topper, maar in deze defensie is het ook heel moeilijk om als nieuweling gelijk er te staan. Gaat heus nog wel beter spelen, maar dan kan hij wel een betere voetballer nodig hebben naast hem
Vind ik leuk
cheeks +987
woensdag 13 september 2017 om 08:39
Zo mooi dit. De ajacieden geloven dit niet maar het klopt gewoon. Waarom zou hij liegen? Dan wordt het wel tegen gesproken. Maar dat gebeurt niet. Blijkt ook weer dat ajax al lang bezig was met de verkoop van Sanchez. En tegen de supporters maar zeggen dat hij niet verkocht wordt.
Vind ik leuk
Jack010 +159
woensdag 13 september 2017 om 08:45
Ben blij dat je uiteindelijk voor PSV heb gekozen.. tot nu toe nog geen een wedstrijd redelijk gespeeld..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:47
Als rechtsbenige centrale verdediger was Botteghin zijn primaire concurrent geweest; een kansloze strijd. Van der Heijden heeft een goed seizoen gedraaid en is linksbenig.

In Eindhoven hadden ze alleen Isimat, De Wijs en Schwaab. Dan was ik ook daarheen gegaan...
Vind ik leuk
Marco S +2507
woensdag 13 september 2017 om 08:47
Soms is het lekker dat Overnars altijd te laat acteert..
Vind ik leuk
DEWEE +1446
woensdag 13 september 2017 om 08:48
Ik vind hem tot nu toe erg tegenvallen. Voor hem is PSV denk ik het beste van de 3. En ik ben blij dat die niet bij Ajax zit.
In ieder geval succes en laat maar eens zien waarom je deze transfer hebt verdiend.

Vind ik leuk
pos +4193
woensdag 13 september 2017 om 08:49
Waarom zou die jongen zeggen dat ze met Ajax gesproken hebben als het niet zo is ? Altijd een beetje erg simpel die supporters die dan maar zeggen dat het niet zo is. Vast niet goed genoeg net als Haps, Larsson en noem maar op. Nee gewoon lekker verder gaan met Dijks, Keizer en vd Sar. Dat is pas kwaliteit.
Vind ik leuk
DEWEE +1446
woensdag 13 september 2017 om 09:44
Het zal inderdaad ook wel kloppen.

Maar dan nog de vraag... waarom zou je zo een vraag überhaupt beantwoorden? Wat schiet je er mee op als speler? Je hebt je keuze toch al gemaakt. Hou je dan alleen nog bezig met PSV.
De enige die hier wat aan heeft is VI omdat ze weer wat te schrijven hebben en de boel weer aan het schijten krijgen.
En dan krijg je weer dit geneuzel tussen supporters van diverse clubs.

Maar goed de Luckassen die ik tot nu toe bij PSV heb gezien, is inderdaad niet goed genoeg voor Ajax. PSV zal ook nog niet tevreden zijn. Mag ik hopen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 09:46]
Vind ik leuk
pos +4193
woensdag 13 september 2017 om 10:12
Heb je ook gelijk in. Maar goed in een interview wil je toch wat vertellen denk ik. Luckassen speelde bij AZ vorig jaar vaak op het middenveld en dat ging prima. Hij is en blijft een onrustige factor als het even tegenzit. Ben benieuwd of hij het gaat redden als pure verdediger.
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 08:53
het is bij PSV ook lekker rustig... dan had je beter naar feyenoord kunnen gaan
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:57

[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 08:58]
Vind ik leuk
R2 +1767
woensdag 13 september 2017 om 09:28
Jij bent sprakeloos..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:59
Ajax hoeft niet eerst te verkopen.
Vind ik leuk
Quareck +1763
woensdag 13 september 2017 om 10:13
Zo veel was er niet binnengekomen voor sanchez toch? En als je van een bedrijf naar een voetbalclub wil switchen zul je ook genoeg achter de hand moeten hebben om aandeelhouders uit te kopen..
Vind ik leuk
pinkelman +2401
woensdag 13 september 2017 om 09:07
De rust in Eindhoven? Nou of dat zo'n goed advies is geweest, welke rust ?
Vind ik leuk
Woudo +2865
woensdag 13 september 2017 om 09:17
Domme keuze, maar lijkt me ook een jongen met het iq van een sperzieboon, blij dat hij niet naar Feyenoord gekomen is!
Vind ik leuk
kiki +4
woensdag 13 september 2017 om 09:25
Daar komen we goed weg!
Vind ik leuk
Leedz +2351
woensdag 13 september 2017 om 09:30
En dan kiest hij voor de slechtste keuze, uhmmm slim
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:43
Tering wat ben ik blij dat het hem niet is geworden haha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:59
Nergens maar dan ook nergens is gesproken over Luckassen naar Ajax. Wat zal ie balen....
Vind ik leuk
Nick Kools +11589
woensdag 13 september 2017 om 10:12
Denk dat hij bij PSV nu meer stof tot nadenken heeft dan dat hij voor Feyenoord zou hebben.
Achteraf ben ik blij dat we hem niet gehaald hebben en voor St Juste gekozen hebben.
Vind ik leuk
Guust +3192
woensdag 13 september 2017 om 10:27
Denk dat er twee clubs toch wel blij zijn na deze competitie start, maar komt wel goed,
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:41
Heel verstandig van Ajax (mocht het op feiten berusten) om Lukassen niet te kopen. Deze man speelde als een natte krant tegen Heerenveen. Wordt geen topper.
Vind ik leuk
Wouta80 +221
woensdag 13 september 2017 om 11:01
Blij dat Ajax niet heeft gekocht...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:41
Hij past niet eens bij Ajax dus lulkoek verhaal, PSV heeft hem gekocht omdat Haps koos voor Feyenoord en zitten nu met een eerst klas kneus
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:42
Ajax en Feyenoord hoeven niet te treuren. Hij maakt weinig indruk.
Vind ik leuk
DubRtd +11834
woensdag 13 september 2017 om 13:17
Rust van Eindhoven goed voor hem?

Gek genoeg lijkt me nou dat van de 3 genoemde clubs de rust in Rotterdam voor de verandering eens het grootst is.
Vind ik leuk
Drobtine +1834
woensdag 13 september 2017 om 15:32
Wow hoe bedoel je foute keuze ben overigens wel blij dat hij bij PSV de verdediging verzwakt en niet bij Ajax.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 15:33]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:19
"Ik denk veel na als het heel hectisch wordt"
Hij hoeft alleen zijn man uit te schakelen en de bal in te leveren.
Jezus wat een gezemel.
Vind ik leuk
Paul1982 +6342
woensdag 13 september 2017 om 19:06
Laat Ajax maar geen spelers meer aantrekken die door Mino worden vertegenwoordigd. Dan haal je alleen maar ellende in huis.
Vind ik leuk
Gerro +2589
donderdag 14 september 2017 om 00:00
Gezien dat hij Rioolrat als zaakwaarnemer heeft ben ik blij dat ie bij psv heeft getekend.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Strijd tussen Nederlandse topclubs: 'Ajax moest eerst Sánchez verkopen'