Foor: 'Kapot na de vlucht, de training leek nergens op. Bikkelen'

Foor: 'Kapot na de vlucht, de training leek nergens op. Bikkelen'

woensdag 13 september 2017 om 08:45

Navarone Foor kijkt met veel plezier en gezonde spanning uit naar zijn eerste Europese wedstrijd. Met Vitesse neemt de middenvelder het donderdag op tegen SS Lazio. De 25-jarige Molukker wil een goed resultaat neerzetten tegen de Italianen.

"Onze trainingsintensiteit is deze zomer op een druk programma afgestemd. Wij móeten nu hard zijn. Want dit is niet alleen genieten, hè", aldus Foor in de Gelderlander. "We staan hier voor Vitesse. En voor het Nederlands voetbal. Wij knallen er vol in. Ik heb er ontzettend veel zin in."

"We moeten ons echt wapenen tegen Lazio", vervolgt Foor, die weet dat de Italianen fysieke kracht meenemen naar Arnhem. "Geslepenheid. Wij moeten op ons best zijn. We hebben de Europa Cup al in de voorbereiding nagebootst. Met reizen en wedstrijden in het buitenland. (...) Ik was kapot na de vlucht, de training leek nergens op. Dan is het bikkelen. Vond ik zeer leerzaam."

Poll

Wat wordt Vitesse - SS Lazio?

(844 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 08:51
Gelijkspelletje
Vind ik leuk
DEWEE +1444
woensdag 13 september 2017 om 08:57
Dit zijn altijd fantastische uitspraken: Wij knallen er vol in.

En donderdagavond herken je er niets van. En staan ze als makke lammetjes op het veld. Tenminste 9 van de 10x.

Al hoop ik dat jullie er vol in knallen:)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:12
Rustig afwachten ;-)
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
woensdag 13 september 2017 om 09:06
Ik ga er vooral van genieten, want je weet dat je kunt verliezen. Maar alles beter is meegenomen. Ik ben er klaar voor en met mij vele anderen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:16
Prachtige wedstrijd voor Vitesse. Hoop dat uitverkocht is. Veel succes en geef het Nederlands voetbal een beetje hoop.
Vind ik leuk
Dicky +3114
woensdag 13 september 2017 om 09:23
Nog niet, schijnt wel hard te gaan. Ik geloof dat er vooral op de Just Göbel ( hoofdtribune ) nog aardig wat kaarten beschikbaar zijn. De tickets voor de wedstrijd in Rome gaan ook hard.
Vind ik leuk
Vak-DD +6532
woensdag 13 september 2017 om 11:52
Bijna 20.000 kaarten verkocht al.
Vind ik leuk
Dicky +3114
woensdag 13 september 2017 om 11:56
Ja las het. Uit ook bijna uitverkocht. Lazio uit is ook bijna weg. Gelukkig heeft mijn kameraad gisteren de kaarten al besteld :)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 02:51
Je weet dat de kaartverkoop nog moet beginnen? Haha voor Nice is de kaartverkoop al wel gestart
Vind ik leuk
Dicky +3114
donderdag 14 september 2017 om 08:00
Mijn kameraad heeft de vlucht en het hotel al geboekt. Ik ging er vanuit dat de kaarten ook al geboekt zijn. Maar maak mij daar geen zorgen om. Kaarten genoeg voor die wedstrijd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:29
Foor is alleen niet degene die erg sterk is. Het is maar een iel mannetje. Als het een fysieke wedstrijd wordt legt hij het af.
Vind ik leuk
Dicky +3114
woensdag 13 september 2017 om 09:43
Nou ik vind dat Foor ondanks zijn fysiek zich altijd behoorlijk manifesteert door zijn werklust. Hij blijft maar gaan. Dat is toch vervelend om tegen te spelen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:09
Ben overtuigd dat er een kleine zege word geboekt.
Vind ik leuk
BBAjax +2407
woensdag 13 september 2017 om 10:11
Hahaha overtuigd nog wel
Vind ik leuk