ADO neemt afscheid van verdediger: transfer naar nummer 6 van Marokko

    ADO neemt afscheid van verdediger: transfer naar nummer 6 van Marokko

    woensdag 13 september 2017 om 11:36

    ADO Den Haag-linksback Mohamed Haddachi vertrekt per direct uit de Hofstad en gaat in zijn vaderland Marokko aan de slag. Dit meldt ADO woensdagochtend via de officiële kanalen.

    Haddachi was al sinds 2010 actief in de jeugdopleiding van de Hagenaars. In het voorjaar van 2016 tekende hij zijn eerste profcontract namens ADO. Een doorbraak in het eerste elftal zat er echter niet in voor de twintigjarige verdediger, die veel pech had met blessureleed. In oktober 2016 zat hij op de bank in het thuisduel met AZ (0-1 nederlaag), maar tot een debuut voor ADO is het nooit gekomen.

    Chabab Rif Al Hoceima wordt de nieuwe werkgever van Haddachi. De club staat na één gespeelde wedstrijd op de zesde plaats in de Botola Pro, het hoogste niveau in Marokko. Met Saber el Ghanjaoui en Bilal Amarzagouio staan er nog twee Nederlanders onder contract bij de club.

    Plaats een reactie

    woensdag 13 september 2017 om 11:38
    oke leuk
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78525
    woensdag 13 september 2017 om 11:46
    Succes Mohamed Haddachi bij een hele mooie club in Marokko.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 11:55
    Wilders zou zeggen neem voorbeeld aan ADO verdediger.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9699
    woensdag 13 september 2017 om 11:58
    Het zou me nooit opgevallen zijn dat hij vertrokken was, bedankt VP voor dit interessante nieuwtje!
    Vind ik leuk
    buddha +7741
    woensdag 13 september 2017 om 12:03
    met saber en bilal lekker nederlands praten daar :) heeft voordelen tijdens een wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Thobar +3654
    woensdag 13 september 2017 om 12:15
    Voor Marokko zijn deze jongens Marokkanen zelfs wanneer ze van hier komen. Dus gaan ze naar Marokko worden ze gewoon als Marokkaan beschouwd hun Nederlandse paspoort zullen ze alleen bij zich hebben om terug naar de EU te reizen. Er spelen dus 0 Nederlanders bij Chabab.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78525
    woensdag 13 september 2017 om 13:45
    Dat is absoluut niet waar en ik kan het weten want ik ben daar zoveel geweest met Marokkanen.
    Vind ik leuk
    Thobar +3654
    woensdag 13 september 2017 om 15:25
    Hoe ze het zelf voelen of hoe de lokale bevolking er daar tegen aankijkt is één. Aan de grens hebben ze wel braaf hun Marokkaanse paspoort in hun hand net zoals in de officiële statistieken van die competitie achter hun naam een Marokkaans en geen Nederlandse vlaggetje staat
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 12:08
    Update! ! !

    Ajax meld dat het niet akkoord gaat en via een spoed kort geding de knvb en svv scheveningen en Den Haag wil gaan dwingen tot een andere oplossing om zo Ajacieden de kans te geven om de wedstrijd te bezoeken!
    Vind ik leuk
    HansVites +4172
    woensdag 13 september 2017 om 12:36
    De nummer 6 van Marokko zo toe maar dat is wat anders als Schubbekutteveen 3
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    woensdag 13 september 2017 om 13:12
    Zou wel wat voor Hahn ook zijn die Botola Pro.
    Ze scoren daar ongeveer nooit en dan kan ie dus niet zijn eigen arm uit de kom juichen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4718
    woensdag 13 september 2017 om 13:13
    Leuk voor ADO dat ze die jongen alleen maar voor Marokko staan op te leiden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78525
    woensdag 13 september 2017 om 13:46
    Hij komt net iets tekort en hij heeft er twee voor hem.
    Vind ik leuk
    DK +133
    woensdag 13 september 2017 om 13:18
    Wat schuift dat!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 15:56
    Is er een transfersom bekend, hij stond toch nog onder contract?!
    Vind ik leuk
    allround +1472
    donderdag 14 september 2017 om 10:22
    Wie?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    ADO neemt afscheid van verdediger: transfer naar nummer 6 van Marokko