Juve raapt scherven: Hij is echt ongelofelijk goed, van een andere planeet

Juve raapt scherven: "Hij is echt ongelofelijk goed, van een andere planeet"

woensdag 13 september 2017 om 13:21

Ernesto Valverde moest de voorbije jaren vaak een plan verzinnen om Lionel Messi af te stoppen, maar als coach van de Argentijn kan hij zijn geluk niet op. Messi leidde FC Barcelona dinsdag naar een 3-0 zege op Juventus in de Champions League.

"Iedere keer als hij de bal krijgt, denk je dat er alleen maar iets goeds kan gebeuren voor het team. En dat gebeurt dan ook", reageert Valverde in Spaanse media. "Als niemand een opening ziet, weet hij er een te vinden. Ik heb veel geleden met hem tegenover me en nu ben ik gelukkig genoeg om van hem te kunnen genieten."

Dat het contact tussen sterspeler en coach intensief is, is volgens Valverde niet meer dan normaal. "Messi is een van mijn aanvoerders, een van de beste spelers in de geschiedenis van deze club. Het is normaal dat ik veel met hem praat. Hij is tactisch ook erg sterk. Je kunt hem overal opstellen en hij zal scoren. Hij is altijd betrokken bij het spel."

Ook tegenstander Rodrigo Bentancur was zeer onder de indruk van Messi, vertelt hij aan JTV. "Hij is echt ongelofelijk goed, een speler van een andere planeet."

Plaats een reactie

Vamos M +2637
woensdag 13 september 2017 om 13:24
Kwam eerder door de verdediging van Juve wat waren die zwak. Dan vraag ik mij eigen af wat die middelmatige speler als Benatia nou bij Juve doet vorig keer dat Bayern tegen Barca speelde was hij ook gigantisch slecht en kwamen goals door hem. Het was echt een gatenkaas achterin on Juventus..
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 13:25]
Vind ik leuk
Bdog +2641
woensdag 13 september 2017 om 13:30
Benatia is de verpersoonlijking van "de oude dame".
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:31
Messi was goed gisteren, maar waarom heeft niemand het over Iniesta? Speelde een goeie pot!
Vind ik leuk
Pino61 +8180
woensdag 13 september 2017 om 13:35
Misschien omdat ze het over Messi hebben?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:00
dat is juist ben wel een Messi fan maar Iniesta is altijd zeer aanwezig en voor mij een van de beste spelers ooit in de geschiedenis van Barça
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:33
Dat je vader en the womaniser duimpjes krijgen geeft aan dat VP vol met tokkies zit. VP, wanneer zijn jullie van plan dit eens aan te pakken of wachten jullie dat het erger wordt met alle beledigingen?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:40
Interesseert hun niks. Reageren betekent clicks voor hun. Hoe meer hoe beter. Maar VoetbalPrimeur zit inderdaad vol tokkies en gespuis. Tuig van de richel!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:43
Schobbejakken vooral
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:56
Een kleine bloemlezing uit het oeuvre van het schaduwaccount van de stalkende ‘je vader’ , een alter ego van de louter op de man spelende Ad Hominem; oogluikend toegestaan door primeurmoderatoren. Het is een indicatie van het bedenkelijke niveau dat men kennelijk nastreeft.

Bek dichthouden viespeuk! ! !

Stil zijn jij en in je mand en wel direct, vies mannetje! ! !

Gore flikker! ! !

Dat uitschot leeft gewoon in een sociale huurwoning! !

Is je moeder schoonmaakster?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:46
En dat zegt meneer Eleveldski, zelf de goorste Tokkie!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 17:57
Wablief? Haha oké jongen. Als jij dat denkt en/of wil. Prima :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:11
Barca was weer eens afgeschreven.
Nog steeds de wereldtop.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:14
Nu Neymar weg is bij Barcelona lijkt het alsof Messi weer is opgebloeid. Messi is samen met Iniesta de dragers van Barcelona.
Vind ik leuk
Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 14:20
Messi is de beste ooit..
Vind ik leuk
orion73 +618
woensdag 13 september 2017 om 14:42
Als Messi nog eens weggaat dan blijft er niet veel meer van over.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:57
Ik heb het altijd gezegd dat hij van een andere planeet komt , hij mag al 30 jaar zijn maar hij doet het toch altijd maar weer sterke Messi respect!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Juve raapt scherven: "Hij is echt ongelofelijk goed, van een andere planeet"