Laatste Feyenoord-doelpuntenmaker: 'Veel bijzonderder dan bij PSV of Ajax'

    Laatste Feyenoord-doelpuntenmaker: 'Veel bijzonderder dan bij PSV of Ajax'

    woensdag 13 september 2017 om 13:33

    Feyenoord speelt woensdagavond voor het eerst in vijftien jaar weer een wedstrijd in de Champions League. Anthony Lurling, de laatste doelpuntenmaker van de Rotterdammers in het miljoenenbal, hoopt dat hij uit de boeken wordt geschoten.

    Lurling scoorde op 13 november 2002 tegen Newcastle United. Hij hoopt dat hij snel een opvolger krijgt en zet in op een 1-0 overwinning voor Feyenoord. "Ik hoop dat ik uit de boeken ga", vertelt de voormalige linksbuiten aan Omroep Brabant. "Dat mag van mij vanavond al gebeuren."

    "Ik word de afgelopen dagen veel gevraagd of ik iets over die wedstrijd kan zeggen", vervolgt Lurling. "Het is natuurlijk vijftien jaar geleden dat Feyenoord in de Champions League speelde. Dan is zo'n doelpunt natuurlijk bijzonderder dan bijvoorbeeld bij PSV of Ajax. Die hebben de laatste jaren veel vaker in de Champions League gespeeld."

    Ondanks een 2-3 nederlaag blijft de wedstrijd tegen Newcastle Lurling wel bij. "Het is mooi dat ik in de Champions League heb mogen spelen en heb gescoord in een volle Kuip. Dat zijn mooie herinneringen."

    Plaats een reactie

    HJR +6842
    woensdag 13 september 2017 om 13:36
    De publiekslievelurling ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 13:39]
    Vind ik leuk
    Vidar +723
    woensdag 13 september 2017 om 13:37
    Nee.
    Vind ik leuk
    HJR +6842
    woensdag 13 september 2017 om 13:39
    Was ook sarcatisch ;)
    Vind ik leuk
    Roekoe +4231
    woensdag 13 september 2017 om 15:47
    lulring
    Vind ik leuk
    DubRtd +15223
    woensdag 13 september 2017 om 13:38
    Ik had gehoopt dat je nooit in de Feyenoord boeken terecht was gekomen, naaimachine.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4836
    woensdag 13 september 2017 om 13:41
    Dat hoopt hij helemaal niet.

    Hij is denk ik de minst populaire Feyenoorder ever.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 13:42
    De matennaaier Lulring die Kalou ooit een kaart aannaaide en stierf van de Kuipvrees? Altijd een minne voetballer gevonden!
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3221
    woensdag 13 september 2017 om 13:47
    Helaas nog niet vanavond Anthony.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4028
    woensdag 13 september 2017 om 17:03
    Pff 15 jaar geleden das inderdaad alweer een poos geleden.
    AZ en Twente nogmaar zo'n 6 a 7 jaar geleden.
    Toch knap dat 't dan al die tijd nog in de eredivisie tot de top gerekend werd inplaats van 't een zeer goede subtopper te noemen.
    Maar we leven in een klein landje waar we de oude normen graag handhaven. Benieuwd dan hoe Feijenoord zich zal manifesteren op dit platform.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 17:16]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Laatste Feyenoord-doelpuntenmaker: 'Veel bijzonderder dan bij PSV of Ajax'