Laatste Feyenoord-doelpuntenmaker: 'Veel bijzonderder dan bij PSV of Ajax'

Laatste Feyenoord-doelpuntenmaker: 'Veel bijzonderder dan bij PSV of Ajax'

woensdag 13 september 2017 om 13:33

Feyenoord speelt woensdagavond voor het eerst in vijftien jaar weer een wedstrijd in de Champions League. Anthony Lurling, de laatste doelpuntenmaker van de Rotterdammers in het miljoenenbal, hoopt dat hij uit de boeken wordt geschoten.

Lurling scoorde op 13 november 2002 tegen Newcastle United. Hij hoopt dat hij snel een opvolger krijgt en zet in op een 1-0 overwinning voor Feyenoord. "Ik hoop dat ik uit de boeken ga", vertelt de voormalige linksbuiten aan Omroep Brabant. "Dat mag van mij vanavond al gebeuren."

"Ik word de afgelopen dagen veel gevraagd of ik iets over die wedstrijd kan zeggen", vervolgt Lurling. "Het is natuurlijk vijftien jaar geleden dat Feyenoord in de Champions League speelde. Dan is zo'n doelpunt natuurlijk bijzonderder dan bijvoorbeeld bij PSV of Ajax. Die hebben de laatste jaren veel vaker in de Champions League gespeeld."

Ondanks een 2-3 nederlaag blijft de wedstrijd tegen Newcastle Lurling wel bij. "Het is mooi dat ik in de Champions League heb mogen spelen en heb gescoord in een volle Kuip. Dat zijn mooie herinneringen."

Lees meer over:Feyenoord

Plaats een reactie

HJR +4377
woensdag 13 september 2017 om 13:36
De publiekslievelurling ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 13:39]
Vind ik leuk
Vidar +694
woensdag 13 september 2017 om 13:37
Nee.
Vind ik leuk
HJR +4377
woensdag 13 september 2017 om 13:39
Was ook sarcatisch ;)
Vind ik leuk
Roekoe +4409
woensdag 13 september 2017 om 15:47
lulring
Vind ik leuk
DubRtd +14886
woensdag 13 september 2017 om 13:38
Ik had gehoopt dat je nooit in de Feyenoord boeken terecht was gekomen, naaimachine.
Vind ik leuk
Bossie020 +1641
woensdag 13 september 2017 om 13:41
Dat hoopt hij helemaal niet.

Hij is denk ik de minst populaire Feyenoorder ever.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:20
Dat is toch Gyan?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:42
De matennaaier Lulring die Kalou ooit een kaart aannaaide en stierf van de Kuipvrees? Altijd een minne voetballer gevonden!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:47
Helaas nog niet vanavond Anthony.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:20
De brekkert Lurling. Misselijk ventje en voetballend ook niet geheel top. Maar wel vechtlust en goannnn!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:25
Om 15 uur begint the youth league wedstrijd.
Vind ik leuk
Korm +21417
woensdag 13 september 2017 om 14:56
tussen dezelfde teams?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:08
Idd. Zelfde wedstrijd zelfs.
Vind ik leuk
Korm +21417
woensdag 13 september 2017 om 15:14
davenport en Diaz zijn gevaarlijke mensen bij city
spelen op woudenstein zie ik?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 15:15]
Vind ik leuk
Korm +21417
woensdag 13 september 2017 om 15:30
helaas al 0-1
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 16:16
Ik kan geen beelden vinden helaas. Maar alleen toure schijnt t goed te doen. Lees ik.
Vind ik leuk
pinkelman +2628
woensdag 13 september 2017 om 17:03
Pff 15 jaar geleden das inderdaad alweer een poos geleden.
AZ en Twente nogmaar zo'n 6 a 7 jaar geleden.
Toch knap dat 't dan al die tijd nog in de eredivisie tot de top gerekend werd inplaats van 't een zeer goede subtopper te noemen.
Maar we leven in een klein landje waar we de oude normen graag handhaven. Benieuwd dan hoe Feijenoord zich zal manifesteren op dit platform.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 17:16]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Laatste Feyenoord-doelpuntenmaker: 'Veel bijzonderder dan bij PSV of Ajax'