Valse start voor Feyenoord in Youth League, Real Madrid wint met 10-0

Valse start voor Feyenoord in Youth League, Real Madrid wint met 10-0

woensdag 13 september 2017 om 18:12

Een valse start voor Feyenoord O19 in de Youth League. De leeftijdgenoten van Manchester City waren woensdagmiddag met 0-2 te sterk voor de Rotterdammers.

Feyenoord ging op Woudestein ten onder door doelpunten van Rabbi Matondo en Francis Edward. Onnodig, want het hoogste jeugdelftal van de Rotterdammers deed in grote delen van de wedstrijd niet onder voor de Engelse grootmacht. De 0-2 van Edward viel uit een vrije trap, nadat de bal van richting was veranderd door de muur.

De Youth League is de jeugdequivalent van de 'grote' Champions League, die woensdagavond van start gaat voor Feyenoord. De landskampioen ontvangt Manchester City in De Kuip. De andere clubs in de poule van Feyenoord zijn Napoli en Shakhtar Donetsk. Dinsdag 26 september is Napoli de volgende tegenstander.

Real Madrid: 10-0
In groep H van de Youth League haalde Real Madrid ongenadig hard uit. De talenten van APOEL Nicosia werden op een 10-0 nederlaag getrakteerd in Spanje. Dani Gomez en Pedro waren de grote mannen met elk een hattrick. De O19 van Real Madrid wordt getraind door oud-voetballer Guti.

Lees meer over:FeyenoordReal Madrid

Plaats een reactie

Noudyo. +8200
woensdag 13 september 2017 om 18:18
Ik dacht voor heel even dat Real Madrid met 10-0 won van Feyenoord...`

EDIT: Zou me overigens nu niet veel verbazen als het het eerste team wel lukt vanavond.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:39]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:20
Ja ik ook. Wat een kolder!!
Vind ik leuk
1920 +120
woensdag 13 september 2017 om 18:31
Echt he. Ik zat ook nog mooi afkeurend naar die foto te kijken omdat Feyenoord niet met Real Madrid op de foto stond.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:06
Misleiding!
Vind ik leuk
chicken +5788
woensdag 13 september 2017 om 19:25
Suggestief frauderen...schlattenbumler s broer is vast advocaat, misschien kan hij er wat aan doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:21
Haha same here
Vind ik leuk
Dicky +3114
woensdag 13 september 2017 om 18:27
Inderdaad wat een kop he?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:49
Dat is eerder gebeurd.
Vind ik leuk
Beulen +910
woensdag 13 september 2017 om 18:56
De opzet van de young league is toch wel duidelijk? Zelfde poules en wedstrijden als de echte CL!
Vind ik leuk
Santi +12420
woensdag 13 september 2017 om 19:25
Weten we allemaal, alsnog kakn zo''n titel zeer misleidend en verwarrend zijn
Vind ik leuk
HanV +1592
woensdag 13 september 2017 om 19:54
Een bewuste misleiding.
Vind ik leuk
Paul1982 +6333
woensdag 13 september 2017 om 19:27
De Young League ken ik niet, vertel eens?

En de Youth League heeft 2 verschillende stromingen. De jeugdelftallen van de clubs waarvan het 1e elftal kampioen is geworden spelen inderdaad volgens dezelfde poules als het 1e elftal.

Maar er is echter nog een stroming. Hierin spelen de elftallen die in de hoogste jeugdcompetitie kampioen zijn geworden. Ze spelen tot aan de winterstop (ik dacht) 3 knock-out rondes. Na de winter komen de 2 stromingen bij elkaar en spelen ze verder ook volgens een knock-out systeem.
Vind ik leuk
fcu79 +1023
woensdag 13 september 2017 om 19:44
Echt kansloze titel idd
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:18
Jij n nog 500 lezers...
Vind ik leuk
Gwadt +2524
woensdag 13 september 2017 om 18:22
Wat een heerlijk suggestieve kop weer vp...
Vind ik leuk
Gu3rilla +13357
woensdag 13 september 2017 om 18:23
Staat toch een komma?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:25
Haha dat zag dus niemand.
Vind ik leuk
Toppert +977
woensdag 13 september 2017 om 19:19
Ja dus? De komma suggereert dat Real met 10-0 van Feyenoord wint. Anders zet je een punt, nieuwe zin.
Vind ik leuk
BBAjax +2407
woensdag 13 september 2017 om 18:26
Als het vanavond 0-2 word is dat een prima resultaat, dan begin je maar met een doelsaldo van - 2 ipv -6 ofzo
Vind ik leuk
Quareck +1767
woensdag 13 september 2017 om 18:30
Je begint met een doelsaldo van 0-0, en laat city het dan maar bewijzen.. ik zie Feyenoord ook niet winnen, maar ze kunnen het city lastig maken.. en zowel Ajax als psv hebben het ook al af laten weten tegen kleine clubs in Europa!
Vind ik leuk
munkikiii +1460
woensdag 13 september 2017 om 18:38
Tegen beter weten in wordt dit gewoon 4 5 0 voor city
Vind ik leuk
Sil Meijer +11620
woensdag 13 september 2017 om 18:42
Er spelen 2 ploegen geen 3....
Vind ik leuk
munkikiii +1460
woensdag 13 september 2017 om 18:44
Ok
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:41
Vorig jaar stond ajax in de finale en dat jaar daarvoor versloeg psv bijna Atletico in de Knock out. Dus laten we alsjeblieft niet vergelijken. Hoe dan ook , denk ik dat Feyenoord het aardig gaat doen en ik gok op een gelijkspel. Je ziet toch dat die grote clubs vaak lacherig doen over FR PSV en AJAX en daardoor kunnen onze Nederlandse ploegen soms nog verrassen. Hoe dan ook , veel succes!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:46
Ajax en PSV kopen jeugd. Net als City en Real ook doen. Bij Feyenoord is het eigen jeugd. De enige echte.
Vind ik leuk
Quareck +1767
woensdag 13 september 2017 om 18:54
Ik nam het op voor Feyenoord, maar door mensen als jij zou je gaan hopen op een 0-5! Wat een nietszeggende opmerking die ook nog eens niks met het topic te maken heeft, je had ook over het klimaat in Griekenland kunnen beginnen, das ook niet relevant!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:59
Waar gaat deze topic dan over? Ik hoor t antwoord graag nog wel een keer.
Vind ik leuk
Quareck +1767
woensdag 13 september 2017 om 19:05
Je reageert op een reactie over vanavond
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:02
Trouwens ... ikzelf hoop ook altijd dat Ajax 5-0 verliest. Dus die gedachte kan ik heel goed begrijpen. Haha.
Vind ik leuk
BBAjax +2407
woensdag 13 september 2017 om 19:05
Jones,Diks,Van Der Heijde ,Botteghin,Haps
El Ahmadi,Toornstra,Berghuis,Jorgensen, das allemaal eigen jeugd... bijna de hele basis...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:44
Als je het City zelfs al niet lastig kunt maken? City heeft vorig jaar drie keer gelijk gespeeld, in uit wedstrijden van de poulefase. Ik verwacht dat de 1e 25 minuten voor City zijn. En daarna ... dat ligt dan ook een beetje aan de stand. Als er dan al drie de kruising zijn ingevlogen ... dan wordt het verder een gezapig partijtje.
Vind ik leuk
Balr.07 +346
woensdag 13 september 2017 om 18:45
Vanwaar gelijk het vergelijk met PSV en Ajax, het gaat vanavond om Feyenoord.
Vind ik leuk
Quareck +1767
woensdag 13 september 2017 om 18:55
Ik haalde die twee erbij om aan te geven dat elke wedstrijd gespeeld moet worden, psv ging dat Kroatische amateurteam ook wel even van de mat spelen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:35
Er zit nogal een verschil tussen city en psv of Ajax.
Vind ik leuk
Quareck +1767
woensdag 13 september 2017 om 20:25
Maar het verschil in niveau tussen city en Feyenoord enerzijds, en psv en die Kroaten anderzijds zal normaal gezien even groot zijn, vandaar mijn vergelijking.
Vind ik leuk
Alain2708 +1892
woensdag 13 september 2017 om 18:29
Hoop dat het geen voorbode is...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:31
Clickbait primeur
Vind ik leuk
Nick Kools +11554
woensdag 13 september 2017 om 18:31
Wat een kut titel weer VP.
Vind ik leuk
cj_fey +2454
woensdag 13 september 2017 om 18:37
Weer lekkere manier van kop samenstellen....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:45
10-0 Feyenoord cijfers hahaha 010 is not just a code it’s the number goals Feyenoord loves to lose with hahaha
Vind ik leuk
darmianto +6015
woensdag 13 september 2017 om 18:47
Ach, als PSV met 10-0 kan winnen van Feyenoord dan moet het City ook nog wel lukken
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:53
Ik lach er om maar ik zie ze straks liever winnen...

Denk alleen dat het eerder 0-5+ wordt inderdaad
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 18:55]
Vind ik leuk
Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 19:50
Feyenoord verloor ook wel eens van psv maar jaren later... dus Madrid kijk maar uit
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:08
10-0 en feijenoord zijn sinds die prachtige dag onlosmakelijk met elkaar verbonden voor het leven maar hier heeft vp ons mooi allemaal tuk......
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 20:20
Machtig mooie titel! Een lach op mijn bakkes.. en dan die teleurstelling als je t artikel leest... ik kom er niet meer overheen ;)
Vind ik leuk
Vaag +1707
woensdag 13 september 2017 om 20:22
Waardeloze titel)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Valse start voor Feyenoord in Youth League, Real Madrid wint met 10-0