Valse start voor Feyenoord in Youth League, Real Madrid wint met 10-0

    Valse start voor Feyenoord in Youth League, Real Madrid wint met 10-0

    woensdag 13 september 2017 om 18:12

    Een valse start voor Feyenoord O19 in de Youth League. De leeftijdgenoten van Manchester City waren woensdagmiddag met 0-2 te sterk voor de Rotterdammers.

    Feyenoord ging op Woudestein ten onder door doelpunten van Rabbi Matondo en Francis Edward. Onnodig, want het hoogste jeugdelftal van de Rotterdammers deed in grote delen van de wedstrijd niet onder voor de Engelse grootmacht. De 0-2 van Edward viel uit een vrije trap, nadat de bal van richting was veranderd door de muur.

    De Youth League is de jeugdequivalent van de 'grote' Champions League, die woensdagavond van start gaat voor Feyenoord. De landskampioen ontvangt Manchester City in De Kuip. De andere clubs in de poule van Feyenoord zijn Napoli en Shakhtar Donetsk. Dinsdag 26 september is Napoli de volgende tegenstander.

    Real Madrid: 10-0
    In groep H van de Youth League haalde Real Madrid ongenadig hard uit. De talenten van APOEL Nicosia werden op een 10-0 nederlaag getrakteerd in Spanje. Dani Gomez en Pedro waren de grote mannen met elk een hattrick. De O19 van Real Madrid wordt getraind door oud-voetballer Guti.

    Plaats een reactie

    Noudyo. +14822
    woensdag 13 september 2017 om 18:18
    Ik dacht voor heel even dat Real Madrid met 10-0 won van Feyenoord...`

    EDIT: Zou me overigens nu niet veel verbazen als het het eerste team wel lukt vanavond.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6536
    woensdag 13 september 2017 om 18:20
    Ja ik ook. Wat een kolder!!
    Vind ik leuk
    1920 +126
    woensdag 13 september 2017 om 18:31
    Echt he. Ik zat ook nog mooi afkeurend naar die foto te kijken omdat Feyenoord niet met Real Madrid op de foto stond.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 19:06
    Misleiding!
    Vind ik leuk
    chicken +8939
    woensdag 13 september 2017 om 19:25
    Suggestief frauderen...schlattenbumler s broer is vast advocaat, misschien kan hij er wat aan doen.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17021
    woensdag 13 september 2017 om 18:21
    Haha same here
    Vind ik leuk
    Dicky +16032
    woensdag 13 september 2017 om 18:27
    Inderdaad wat een kop he?
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7220
    woensdag 13 september 2017 om 18:49
    Dat is eerder gebeurd.
    Vind ik leuk
    Beulen +1083
    woensdag 13 september 2017 om 18:56
    De opzet van de young league is toch wel duidelijk? Zelfde poules en wedstrijden als de echte CL!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10406
    woensdag 13 september 2017 om 19:27
    De Young League ken ik niet, vertel eens?

    En de Youth League heeft 2 verschillende stromingen. De jeugdelftallen van de clubs waarvan het 1e elftal kampioen is geworden spelen inderdaad volgens dezelfde poules als het 1e elftal.

    Maar er is echter nog een stroming. Hierin spelen de elftallen die in de hoogste jeugdcompetitie kampioen zijn geworden. Ze spelen tot aan de winterstop (ik dacht) 3 knock-out rondes. Na de winter komen de 2 stromingen bij elkaar en spelen ze verder ook volgens een knock-out systeem.
    Vind ik leuk
    fcu79 +1035
    woensdag 13 september 2017 om 19:44
    Echt kansloze titel idd
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 20:18
    Jij n nog 500 lezers...
    Vind ik leuk
    Gwadt +2529
    woensdag 13 september 2017 om 18:22
    Wat een heerlijk suggestieve kop weer vp...
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15679
    woensdag 13 september 2017 om 18:23
    Staat toch een komma?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78525
    woensdag 13 september 2017 om 18:25
    Haha dat zag dus niemand.
    Vind ik leuk
    Toppert +1488
    woensdag 13 september 2017 om 19:19
    Ja dus? De komma suggereert dat Real met 10-0 van Feyenoord wint. Anders zet je een punt, nieuwe zin.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9679
    woensdag 13 september 2017 om 18:29
    Hoop dat het geen voorbode is...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18255
    woensdag 13 september 2017 om 18:31
    Clickbait primeur
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12661
    woensdag 13 september 2017 om 18:31
    Wat een kut titel weer VP.
    Vind ik leuk
    cj_fey +3320
    woensdag 13 september 2017 om 18:37
    Weer lekkere manier van kop samenstellen....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 18:45
    10-0 Feyenoord cijfers hahaha 010 is not just a code it’s the number goals Feyenoord loves to lose with hahaha
    Vind ik leuk
    darmianto +7958
    woensdag 13 september 2017 om 18:47
    Ach, als PSV met 10-0 kan winnen van Feyenoord dan moet het City ook nog wel lukken
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 18:53
    Ik lach er om maar ik zie ze straks liever winnen...

    Denk alleen dat het eerder 0-5+ wordt inderdaad
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    woensdag 13 september 2017 om 19:50
    Feyenoord verloor ook wel eens van psv maar jaren later... dus Madrid kijk maar uit
    Vind ik leuk
    stratumseind +134827
    woensdag 13 september 2017 om 20:08
    10-0 en feijenoord zijn sinds die prachtige dag onlosmakelijk met elkaar verbonden voor het leven maar hier heeft vp ons mooi allemaal tuk......
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 20:20
    Machtig mooie titel! Een lach op mijn bakkes.. en dan die teleurstelling als je t artikel leest... ik kom er niet meer overheen ;)
    Vind ik leuk
    Vaag +3095
    woensdag 13 september 2017 om 20:22
    Waardeloze titel)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Valse start voor Feyenoord in Youth League, Real Madrid wint met 10-0