De Jong moet zich verantwoorden: 'De media blijven naar me toe komen'

    De Jong moet zich verantwoorden: 'De media blijven naar me toe komen'

    woensdag 13 september 2017 om 19:12

    Luuk de Jong ziet het verliezen van de aanvoerdersband bij PSV niet als een opluchting. Nog steeds moet hij zich verantwoorden als het slecht gaat, lacht hij.

    "De media zullen altijd naar me toe blijven komen", zegt hij met een grijns tegen Voetbal Inside. "Altijd zal ik dingen moeten verantwoorden, dus er verandert niet heel veel. Ik heb sinds ik de band ben kwijtgeraakt vier weken keihard doorgetraind en me goed opgesteld voor het team, ook tijdens de transferperiode. Dit zijn iets moeilijkere tijden, maar daar ga ik me proberen uit te vechten."

    De Jong heeft naar eigen zeggen geen moeite zich op te laden, nu hij aanvoerder af is in Eindhoven. "Dat is altijd hoe ik ben geweest. Ik ben altijd met de jongens om me heen bezig, binnen en buiten het veld. Een band heeft daar niet veel mee te maken. Het is natuurlijk een hele eer om 'm te dragen, maar de keuze is dit seizoen op Marco (van Ginkel, red.) gevallen. Daar horen Jeroen (Zoet, red.) en ik ook bij als extra aanvoerders. Dat is prima."

    Plaats een reactie

    Guusman +5974
    woensdag 13 september 2017 om 19:18
    Nietszeggend.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    woensdag 13 september 2017 om 19:25
    De media blijven....... zucht
    Vind ik leuk
    Guusman +5974
    woensdag 13 september 2017 om 19:29
    Volgens mij klopt dat nog redelijk.
    Is gewoon meervoud van Medium.
    Denk alleen wel dat daarmee alles is gezegd.
    Vind ik leuk
    Jozef +32721
    woensdag 13 september 2017 om 19:37
    Ben je kippig aan het worden Pino?
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    woensdag 13 september 2017 om 20:21
    Nee jozef
    Vind ik leuk
    Marco S +4168
    woensdag 13 september 2017 om 19:22
    Ik vind het voor psv gewoon een prima spits met een goede instelling..
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    woensdag 13 september 2017 om 19:26
    Idd prima instelling voor psv, lekker zo door blijven gaan Narcos
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 19:29
    Zelfs uitvorm is die beter dan locadia.
    Vind ik leuk
    Ale +3523
    donderdag 14 september 2017 om 00:04
    Is allebei niks.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 00:57
    Bij de Jong hebben we gezien dat het er soms wel in zit.
    Dat heb ik bij Locadia niet gezien.
    Zou dus altijd voor de Jong kiezen.
    Vind ik leuk
    Garrincha +222
    woensdag 13 september 2017 om 20:20
    ik vind zijn instelling altijd vrij goed. Een goede prof denk ik. Hoor m ook nooit mokken. Maar nooit meer zn niveau gehaald van 2 jaar terug. Helaas. Maar wellicht is dat ook de reden dat hij nog steeds bij PSV speelt. Maar hem nietsnut noemen gaat me t ver.
    Vind ik leuk
    Quareck +5982
    woensdag 13 september 2017 om 20:40
    Ach, dan doet hij nog iets :)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 20:44
    Luuk staat aankomende week weer spits en zolang hij zich alleen maar gaat bezig houden met de spitspositie dan komt het helemaal goed met deze jongen en maakt hij er dit seizoen gewoon 30.
    Simpel en met lammers als stand in dan kan locadia lekker oproggelen naar een ander team.
    Iedereen weer blij
    Vind ik leuk
    Ale +3523
    donderdag 14 september 2017 om 00:02
    Die schiet er nog wel een paar in dit seizoen. Ik denk zeker 3 goals.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Jong moet zich verantwoorden: 'De media blijven naar me toe komen'