Van Bronckhorst: Hij maakt een overtreding die nergens voor nodig is

    Van Bronckhorst: "Hij maakt een overtreding die nergens voor nodig is"

    woensdag 13 september 2017 om 23:03

    Giovanni van Bronckhorst likt zijn wonden na de kansloze nederlaag van Feyenoord tegen Manchester City (0-4). De bezoekers uit Engeland waren simpelweg een paar maatjes te groot, erkent de trainer.

    Feyenoord had woensdagavond geen moment uitzicht op een goed resultaat. "Als je binnen twee minuten achter komt... Dat wil je niet, zeker niet tegen een tegenstander als Manchester City. Dan moet je in de wedstrijd groeien", zegt Van Bronckhorst tegen Veronica. "Binnen twee minuten op achterstand komen is een mokerslag."

    "We moeten wennen aan dit niveau. Dat is denk ik een understatement", vervolgt de Feyenoord-trainer. "Na de eerste goal hadden we gewoon moeite om in de wedstrijd te komen. Dan wordt het een moeilijke avond. In de tweede helft wilden we voetballen, aan de bal komen, ballen hebben. In de eerste helft hadden we dat totaal niet."

    Na de 0-3 van Manchester City nam de frustratie even de overhand bij Feyenoord. Michiel Kramer ontsnapte aan rood na een benenbreker op Kyle Walker. Van Bronckhorst: "Niet verstandig. Michiel maakt een overtreding die eigenlijk nergens voor nodig is. Maar goed, dat sluipt erin."

    Plaats een reactie

    Bengelino +10847
    woensdag 13 september 2017 om 23:04
    Ja daarom heb je verloren
    Vind ik leuk
    Pino61 +12755
    woensdag 13 september 2017 om 23:05
    Wat een dweil van een coach
    Vind ik leuk
    BassieN +11146
    woensdag 13 september 2017 om 23:13
    Wat een dweil van een persoon ben jij.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12755
    woensdag 13 september 2017 om 23:19
    En jij een nepsupporter
    Vind ik leuk
    BassieN +11146
    woensdag 13 september 2017 om 23:20
    Goed onderbouwd ook
    Vind ik leuk
    Pino61 +12755
    woensdag 13 september 2017 om 23:22
    Tja, wat doe jij hier op VP, een echte supporter had in de Kuip gezeten.
    Onderbouwing genoeg?
    Vind ik leuk
    BassieN +11146
    woensdag 13 september 2017 om 23:24
    Nee, ons stadion is altijd uitverkocht dus ik kon er niet meer bij. Hebben jullie nooit last van
    Vind ik leuk
    Pino61 +12755
    woensdag 13 september 2017 om 23:26
    Nope, vaste plek, geen last van
    Vind ik leuk
    buddha +8033
    donderdag 14 september 2017 om 00:40
    altijd uitverkocht bij jullie. en op tv heeeeel veeeeel lege stoeltjes. knap.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13109
    woensdag 13 september 2017 om 23:05
    Tja Kramer.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12755
    woensdag 13 september 2017 om 23:08
    2 spelers die wat lieten zien, de rest was slecht.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3717
    woensdag 13 september 2017 om 23:09
    Dat sluipt erin?? Serieus?
    Vind ik leuk
    Enden +3652
    woensdag 13 september 2017 om 23:13
    Maar goed dat sluipt erin......... haha.
    Hij had niets anders verwacht van Kramer.
    Het is een kip zonder kop.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 23:19
    De Kramer en Vilena zijn twee gedrogeerde idiote.
    En waar waren die topspelers van Feyenoord stelletje figuranten zijn het wat een brandhout.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12755
    woensdag 13 september 2017 om 23:21
    Nou Nou nou
    Vind ik leuk
    DrDeef +1391
    woensdag 13 september 2017 om 23:26
    Volgens mij heb je jezelf gedrogeerd. Neem nog een lijntje Henk. Dan nog ff je wijf slaan en je pitbull terrier uitlaten. Lauwe Schültenbrau drinken en dan naar je nest.
    Vind ik leuk
    EdwinG +176
    donderdag 14 september 2017 om 08:19
    Maar beide overtredingen werden wel met veel respect begaan.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +6172
    woensdag 13 september 2017 om 23:25
    Ze hebben geluk gehad dat City de tweede helft liet lopen........anders was het 0-8 geworden. Zondag weer verliezen van dat slechte ploegje uit Eindhoven en de pleuris breekt uit in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12755
    woensdag 13 september 2017 om 23:33
    Voor de wedstrijd zei ik 0-6, zat eigenlijk best goed
    Vind ik leuk
    Marco S +4135
    woensdag 13 september 2017 om 23:27
    Nee gio, laat lekker ballen
    Vind ik leuk
    Nova +1357
    woensdag 13 september 2017 om 23:50
    Ik snap alleen niet dat de Feyenoorders in het stadion zingen dat ze kampioen worden. Terwijl ze op dat moment 0-4 achterstaan.
    Vind ik leuk
    Limbo1908 +601
    donderdag 14 september 2017 om 08:48
    Beter luisteren haha! Ik was in de Kuip ik dacht ook eerst dat ze dat zongen, maar ze zongen werkelijk: "Wij gaan naar Napels toe!"
    Vind ik leuk
    Nova +1357
    donderdag 14 september 2017 om 09:07
    Ooo Hahah! Ik zat niet in de Kuip dus kon sowieso niet beter luisteren. Maar de commentator gaf dat aan dus vandaar dat ik het niet begreep.
    Vind ik leuk
    Limbo1908 +601
    donderdag 14 september 2017 om 09:09
    Haha kan ik me voorstellen, maar was een link naar het feit dat Napoli geen kaarten wil verstrekken aan Feyenoorders.
    Vind ik leuk
    Wurmpie +241
    donderdag 14 september 2017 om 01:53
    Een paar maatjes maar kom op zeg dat qist je al toen je nelom en kramer erin zette waarom zijn al die trainers die feyenoord heeft gehad gek van nelom en die kramer LOOPT echt heel wat af in een wedstrijd pfff
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 02:27
    Valt niet zoveel over te zeggen, behalve dat City veel, veel, veel beter was. Jammer dat verder geen NL clubs in de EL spelen, daar kan je met wat mazzel en lef nog wel eens een potje winnen.
    Vind ik leuk
    AFC +3516
    donderdag 14 september 2017 om 04:23
    In de 2e helft wilden we aan de bal komen wilden we de bal hebben??? Uuhhhh in de 2e helft stak city er geen energie meer en liet de bal meer aan fey.. wat zorgde voor niet 1 normale kans.. Zoal altijd komt er weer niks zinnigs uit Gio...
    Vind ik leuk
    Valderrama +436
    donderdag 14 september 2017 om 06:27
    Die overtreding was inderdaad nergens voor nodig en rijp voor rood,dus daar word hij gespaard. En inderdaad Manchester City was wel 5 maatjes te groot.
    Vind ik leuk
    Farmer +11255
    donderdag 14 september 2017 om 06:32
    Die blunder van Vilenha was wel een zware dobber gelijk. (hij staat op de lijn, als je die bal dan door je benen laat glippen dan sta je gewoon voor l*l, sorry Tony... slechte beurt.. niet langs start, en geen 20.000 piek..).

    Het zet een slechte toon voor de groep; ik denk zelfs, zonder die snelle blundergoal, dat Feyenoord wél scherpte had gehad, en City enigzins in bedwang had kunnen houden...
    City had wel gescoord, maar geen 3-4x... en Feyenoord hád ook nog wel een tegengoaltje kunnen maken...

    City was natuurlijk vele malen beter qua individuele kwaliteiten, maar, zoals de Bruijne al aangaf: Feyenoord gaf niet op, bleef knokken en zwoegen. Ongeacht het kwaliteitsoverwicht: dat is altijd lastig voetballen!

    Maar je ziet gewoon, die Stokes, en die Aguero, dat soort spelers moet je geen míllimeter geven, want dan zit ie dr in.. die 3e goal hád van mij wel afgevlagd mogen worden(Ja G. Jesus kwam nét niet uit buitenspel maar.. naja toe maar..9/10x gaat die vlag omhoog, en nú vanavond dus niet...)

    Zoals ik eerder al zei: Feyenoord moest ook een tikje het geluk mee hebben, dan waren ze niet kansloos, helaas hadden ze de díkste pech tegen: blunder van Vilenha voor de 0-1, en de eerste de beste kans voor Aguero ging dr ook gelijk in... naja...Jammer.

    Puur omdat City gewoon een Dreamteam heeft, is de zege niet geflatteerd, maar laat Napoli maar denken dat Feyenoord een makkie wordt...

    ^^ Deze ploeg gaat niet puntloos de poule uit, iig niet met deze instelling.
    Een 2e plek onder City is wellicht niet reëel, maar een stuntje tegen Napoli, en wat ploeterwerk voor een puntje hier en daar, en... hmm wie weet wat er mogelijk is, de bal is rond.
    Vind ik leuk
    flipper +1482
    donderdag 14 september 2017 om 09:10
    Undere statement.
    Vind ik leuk
    flipper +1482
    donderdag 14 september 2017 om 09:10
    under
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8667