Van Bronckhorst: Hij maakt een overtreding die nergens voor nodig is

Van Bronckhorst: "Hij maakt een overtreding die nergens voor nodig is"

woensdag 13 september 2017 om 23:03

Giovanni van Bronckhorst likt zijn wonden na de kansloze nederlaag van Feyenoord tegen Manchester City (0-4). De bezoekers uit Engeland waren simpelweg een paar maatjes te groot, erkent de trainer.

Feyenoord had woensdagavond geen moment uitzicht op een goed resultaat. "Als je binnen twee minuten achter komt... Dat wil je niet, zeker niet tegen een tegenstander als Manchester City. Dan moet je in de wedstrijd groeien", zegt Van Bronckhorst tegen Veronica. "Binnen twee minuten op achterstand komen is een mokerslag."

"We moeten wennen aan dit niveau. Dat is denk ik een understatement", vervolgt de Feyenoord-trainer. "Na de eerste goal hadden we gewoon moeite om in de wedstrijd te komen. Dan wordt het een moeilijke avond. In de tweede helft wilden we voetballen, aan de bal komen, ballen hebben. In de eerste helft hadden we dat totaal niet."

Na de 0-3 van Manchester City nam de frustratie even de overhand bij Feyenoord. Michiel Kramer ontsnapte aan rood na een benenbreker op Kyle Walker. Van Bronckhorst: "Niet verstandig. Michiel maakt een overtreding die eigenlijk nergens voor nodig is. Maar goed, dat sluipt erin."

Plaats een reactie

Bengelino +5864
woensdag 13 september 2017 om 23:04
Ja daarom heb je verloren
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:05
Wat een dweil van een coach
Vind ik leuk
BassieN +7693
woensdag 13 september 2017 om 23:13
Wat een dweil van een persoon ben jij.
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:19
En jij een nepsupporter
Vind ik leuk
BassieN +7693
woensdag 13 september 2017 om 23:20
Goed onderbouwd ook
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:22
Tja, wat doe jij hier op VP, een echte supporter had in de Kuip gezeten.
Onderbouwing genoeg?
Vind ik leuk
BassieN +7693
woensdag 13 september 2017 om 23:24
Nee, ons stadion is altijd uitverkocht dus ik kon er niet meer bij. Hebben jullie nooit last van
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:26
Nope, vaste plek, geen last van
Vind ik leuk
buddha +4874
donderdag 14 september 2017 om 00:40
altijd uitverkocht bij jullie. en op tv heeeeel veeeeel lege stoeltjes. knap.
Vind ik leuk
feyeniels +16615
woensdag 13 september 2017 om 23:13
Hahaha, prima coach voor Feyenoord. Heeft ons afgelopen seizoen voor het eerst sinds jaren kampioen gemaakt en hij maakt een steeds betere indruk als trainer. Ik ben blij met hem!
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:19
Met hulp
Vind ik leuk
feyeniels +16615
woensdag 13 september 2017 om 23:21
Wat voor hulp precies?
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:25
Hulp van Vitesse op het eind bijvoorbeeld. In ieder geval niet op eigen kracht.
Vind ik leuk
cj_fey +2467
woensdag 13 september 2017 om 23:29
Triest, meer woorden zijn niet nodig om je reactie te beschrijven....
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:31
Zijn er best veel
Vind ik leuk
feyeniels +16615
woensdag 13 september 2017 om 23:32
Klopt, veel van jouw reacties zijn triest en van een zeer laag niveau.
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:38
Kan me voorstellen dat je een beetje in zakkenwasser zit, valt ook niet mee hè zo'n avond
Vind ik leuk
feyeniels +16615
woensdag 13 september 2017 om 23:42
Nee hoor, ik had de nederlaag al ingecalculeerd. In een ander topic zie je zelfs dat ik een 0-4 uitslag had voorspeld.

Ondanks de nederlaag heb ik genoten van het feit dat Feyenoord voor het eerst sinds jaren weer een CL wedstrijd heeft gespeeld. Dat zal de komende jaren voor alle Nederlandse clubs niet meer zo snel voorkomen, aangezien directe plaatsing wel is vergeven.
Vind ik leuk
feyeniels +16615
woensdag 13 september 2017 om 23:31
Ahh, het zit je wel dwars he. Wil je een zakdoek? Alleen maar logisch toch dat Vitesse speelt met de bekerfinale in het achterhoofd?

En zelfs als Vitesse het heeft laten lopen, dan moeten we dat kadootje nog wel uitpakken. Ik kan me twee seizoenen geleden herinneren dat Ajax tegen Utrecht een penalty kado kreeg aan het einde van het seizoen. Beetje jammer voor jullie dat ze het toen tegen De Graafschap alsnog lieten liggen.
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:35
Ja, zonde.
Maar je ziet het, Feyenoord is helemaal nergens, aanfluiting voor het Nederlandse voetbal
Vind ik leuk
feyeniels +16615
woensdag 13 september 2017 om 23:37
Passen we mooi in het rijtje met Ajax, waarvan de uitschakeling tegen Rosenborg ook een aanfluiting voor het Nederlandse voetbal was.
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:39
Was idd ook een aanfluiting, maar ik verstop het niet, jij wel
Vind ik leuk
feyeniels +16615
woensdag 13 september 2017 om 23:44
Wat verstop ik precies? Ik zeg toch dat de wedstrijd van Feyenoord vanavond OOK in dat rijtje thuishoort?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:59
En toen hield het op :)
Zat net lekker in het verhaal goos, kapt Pino ermee.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2516
donderdag 14 september 2017 om 00:09
Pino61 had een topavond, zijn gehate club Feyenoord, de kampioen van Nederland, had immers verloren van een absolute Europese topclub en hij had ervan genoten. Daarna keek hij op teletekst wanneer zijn eigen club moest spelen in Europees verband, maar nergens kwam de naam van zijn geliefde club naar boven. Toen gingen zijn gedachten weer terug naar die Rosenborgse avond en huilde zichzelf in slaap.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 01:00
Hij heeft het er maar druk mee, ook in de Haagse topics te haten. Ik had euthanasie aangevraagd :p
Vind ik leuk
buddha +4874
donderdag 14 september 2017 om 00:50
de enige hulp die ze kregen was van SIEM DE JONG. die maakte de gelijk maker tegen ajax .
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:43
Een jaar daarvoor kregen jullie hulp van Makkelie. Dat je het toen weer weggaf tegen de Graafschap konden wij erg waarderen.
Vind ik leuk
Nick Kools +12191
woensdag 13 september 2017 om 23:21
Was t seizoen ervoor :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:41
zielige reacties , over onderbouwt gesproken,
Feyenoord heeft vanaf dag een op kop gestaan afgelopen seizoen, en voor het eerst sinds 18 jaar weer de landstitel gepakt, en dan kom jij met de opmerking met hulp.
Jullie goden zonen zijn toch zo goed, dan moet je ook twee keer per week kunnen spelen, dus hou op met je zielig gehuil
Vind ik leuk
Pino61 +8494
donderdag 14 september 2017 om 08:07
Je doet net of dat een uitspraak van mij is dat we zo goed zijn.
Je begint zelf over 18 jaar en ja, jullie hebben Hulp en mazzel gehad, maar geluk dwing je af hè. ....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:05
Hoe groter de nederlaag, des te groterwordt de liefde voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:06
Ben jij ook een loser?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:08
Nee hoor, alleen wel een grote teleurstellende vanavond;)
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:09
Ben ik met je eens, maar kan er geen liefde voor opbrengen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:10
Kom op hey, eens een fan altijd een fan. Althans in Rotterdam wel.
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:17
Tja, maar ik ben nooit Feyenoord fan geweest
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:05
Tja Kramer.
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:08
2 spelers die wat lieten zien, de rest was slecht.
Vind ik leuk
Voebtal +274
woensdag 13 september 2017 om 23:09
Dat sluipt erin?? Serieus?
Vind ik leuk
Enden +1792
woensdag 13 september 2017 om 23:13
Maar goed dat sluipt erin......... haha.
Hij had niets anders verwacht van Kramer.
Het is een kip zonder kop.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 23:19
De Kramer en Vilena zijn twee gedrogeerde idiote.
En waar waren die topspelers van Feyenoord stelletje figuranten zijn het wat een brandhout.
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:21
Nou Nou nou
Vind ik leuk
DrDeef +293
woensdag 13 september 2017 om 23:26
Volgens mij heb je jezelf gedrogeerd. Neem nog een lijntje Henk. Dan nog ff je wijf slaan en je pitbull terrier uitlaten. Lauwe Schültenbrau drinken en dan naar je nest.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:19
Maar beide overtredingen werden wel met veel respect begaan.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1761
woensdag 13 september 2017 om 23:25
Ze hebben geluk gehad dat City de tweede helft liet lopen........anders was het 0-8 geworden. Zondag weer verliezen van dat slechte ploegje uit Eindhoven en de pleuris breekt uit in Rotterdam.
Vind ik leuk
Pino61 +8494
woensdag 13 september 2017 om 23:33
Voor de wedstrijd zei ik 0-6, zat eigenlijk best goed
Vind ik leuk
Guusman +1939
donderdag 14 september 2017 om 00:42
Je zit er maar 50% naast.
Vind ik leuk
Marco S +2544
woensdag 13 september 2017 om 23:27
Nee gio, laat lekker ballen
Vind ik leuk
Nova +924
woensdag 13 september 2017 om 23:50
Ik snap alleen niet dat de Feyenoorders in het stadion zingen dat ze kampioen worden. Terwijl ze op dat moment 0-4 achterstaan.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 08:48
Beter luisteren haha! Ik was in de Kuip ik dacht ook eerst dat ze dat zongen, maar ze zongen werkelijk: "Wij gaan naar Napels toe!"
Vind ik leuk
Nova +924
donderdag 14 september 2017 om 09:07
Ooo Hahah! Ik zat niet in de Kuip dus kon sowieso niet beter luisteren. Maar de commentator gaf dat aan dus vandaar dat ik het niet begreep.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 09:09
Haha kan ik me voorstellen, maar was een link naar het feit dat Napoli geen kaarten wil verstrekken aan Feyenoorders.
Vind ik leuk
Wurmpie +184
donderdag 14 september 2017 om 01:53
Een paar maatjes maar kom op zeg dat qist je al toen je nelom en kramer erin zette waarom zijn al die trainers die feyenoord heeft gehad gek van nelom en die kramer LOOPT echt heel wat af in een wedstrijd pfff
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 02:27
Valt niet zoveel over te zeggen, behalve dat City veel, veel, veel beter was. Jammer dat verder geen NL clubs in de EL spelen, daar kan je met wat mazzel en lef nog wel eens een potje winnen.
Vind ik leuk
AFC +3752
donderdag 14 september 2017 om 04:23
In de 2e helft wilden we aan de bal komen wilden we de bal hebben??? Uuhhhh in de 2e helft stak city er geen energie meer en liet de bal meer aan fey.. wat zorgde voor niet 1 normale kans.. Zoal altijd komt er weer niks zinnigs uit Gio...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 06:27
Die overtreding was inderdaad nergens voor nodig en rijp voor rood,dus daar word hij gespaard. En inderdaad Manchester City was wel 5 maatjes te groot.
Vind ik leuk
Farmer +6035
donderdag 14 september 2017 om 06:32
Die blunder van Vilenha was wel een zware dobber gelijk. (hij staat op de lijn, als je die bal dan door je benen laat glippen dan sta je gewoon voor l*l, sorry Tony... slechte beurt.. niet langs start, en geen 20.000 piek..).

Het zet een slechte toon voor de groep; ik denk zelfs, zonder die snelle blundergoal, dat Feyenoord wél scherpte had gehad, en City enigzins in bedwang had kunnen houden...
City had wel gescoord, maar geen 3-4x... en Feyenoord hád ook nog wel een tegengoaltje kunnen maken...

City was natuurlijk vele malen beter qua individuele kwaliteiten, maar, zoals de Bruijne al aangaf: Feyenoord gaf niet op, bleef knokken en zwoegen. Ongeacht het kwaliteitsoverwicht: dat is altijd lastig voetballen!

Maar je ziet gewoon, die Stokes, en die Aguero, dat soort spelers moet je geen míllimeter geven, want dan zit ie dr in.. die 3e goal hád van mij wel afgevlagd mogen worden(Ja G. Jesus kwam nét niet uit buitenspel maar.. naja toe maar..9/10x gaat die vlag omhoog, en nú vanavond dus niet...)

Zoals ik eerder al zei: Feyenoord moest ook een tikje het geluk mee hebben, dan waren ze niet kansloos, helaas hadden ze de díkste pech tegen: blunder van Vilenha voor de 0-1, en de eerste de beste kans voor Aguero ging dr ook gelijk in... naja...Jammer.

Puur omdat City gewoon een Dreamteam heeft, is de zege niet geflatteerd, maar laat Napoli maar denken dat Feyenoord een makkie wordt...

^^ Deze ploeg gaat niet puntloos de poule uit, iig niet met deze instelling.
Een 2e plek onder City is wellicht niet reëel, maar een stuntje tegen Napoli, en wat ploeterwerk voor een puntje hier en daar, en... hmm wie weet wat er mogelijk is, de bal is rond.
Vind ik leuk
flipper +858
donderdag 14 september 2017 om 09:10
Undere statement.
Vind ik leuk
flipper +858
donderdag 14 september 2017 om 09:10
under
Vind ik leuk