'Big things' op komst bij Vitesse: 'Dat kan ik ieder talent nu aanraden'

'Big things' op komst bij Vitesse: 'Dat kan ik ieder talent nu aanraden'

donderdag 14 september 2017 om 09:44

Vitesse heeft alles in zich om een echte topclub te worden in Nederland. Aanvoerder Guram Kashia zegt dat in gesprek met Voetbal International. De formatie uit Arnhem wordt steeds professioneler, valt hem op.

"Toen ik hier mijn eerste contract tekende, zat onze kleedkamer in een soort oude boerderij waar je met vier teams in één ruimte werd gepropt en blij was als er warm water uit de kraan kwam", vertelt Kashia. "En nu is alles aanwezig. Van een uitgebreide gym tot een hypermodern zwembad voor herstel van blessures. De accommodatie is van Europees topniveau. Vitesse heeft de laatste jaren enorme stappen gemaakt."

De bekerwinst van afgelopen seizoen is volgens de dertigjarige captain slechts het begin. "Dit is nu al zó'n stabiele club in Europa geworden dat ik ieder talent kan aanraden hiernaartoe te komen. En de organisatie ontwikkelt zich nog steeds op sportief en zakelijk gebied. Als die trend zich voortzet, kan Vitesse echt big things bereiken. Topclub in Nederland worden? Dat hoop ik wel op den duur."

Poll

Mengt Vitesse zich dit seizoen al in de titelstrijd?

(820 stemmen)

Plaats een reactie

Ale +1172
donderdag 14 september 2017 om 09:53
Humor.
Vind ik leuk
Aal +15103
donderdag 14 september 2017 om 09:55
Ja inderdaad humor he.... jarenlang werden ze afgezeken als Chelsea 2 en nu huren ze haast niks meer (qua basismateriaal) en spelen ze Europees en standaard subtop in Nederland!

Vind t ook prachtig :-)
Vind ik leuk
Ale +1172
donderdag 14 september 2017 om 09:59
Jaja probeer eerst maar eens mensen de stadions in te krijgen. Misschien kunnen jullie nu publiek gaan huren...
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
donderdag 14 september 2017 om 10:03
Als vitesse gewoon op een normale manier tot deze hoogte was gestegen dan zat er ook veel meer publiek .. maar wat is nou de identiteit van vitesse ? . Precies de reden dat er zo weinig mensen komen ..
Vind ik leuk
Dicky +5703
donderdag 14 september 2017 om 11:09
De identiteit van Vitesse is Arnhem, Geel zwart, 125 jaar geschiedenis, Theo Bos, Edward Sturing, Guram Kashia enz. Dat trekt gemiddeld 16.000 toeschouwers. Dat is heel goed voor een stad met 156.000 inwoners. Deze mensen maakt het niet uit waar de spelers vandaan komen. Onze Guram komt dan wel uit Georgië maar in Nederland loopt er geen grotere clubman rond.
Vind ik leuk
R2 +2841
donderdag 14 september 2017 om 11:46
Een kleiner stadion zou ze goed doen.

Edit: Ze zouden niet de eerste club zijn die zoiets doet. En een relatief voller stadion draagt bij aan goede sfeer en dat verandert het aanzicht van een club op vele manieren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 11:47]
Vind ik leuk
Dicky +5703
donderdag 14 september 2017 om 12:16
Dat kost heel veel geld. Natuurlijk past een kleiner stadion beter bij een stad als Arnhem. Maar om daar nu miljoenen aan uit te geven terwijl er al een stadion staat zou heel vreemd zijn. Bovendien gaat de gemeente daar echt niet aan mee werken.
Vind ik leuk
Pec010 +458
donderdag 14 september 2017 om 12:06
Bram van Polen?
Vind ik leuk
Vak-DD +7761
donderdag 14 september 2017 om 12:44
Die wil niemand volgens mij hebben.
Vind ik leuk
Pec010 +458
donderdag 14 september 2017 om 12:55
En dat maakt hem een minder grote clubman? Als Barcelona voor Kashia komt dan gaat hij ook wel hoor.
Vind ik leuk
Vak-DD +7761
donderdag 14 september 2017 om 13:03
Dat niet, maar voor Kashia was zeker interesse voordat hij bijtekende.
Vind ik leuk
Zooitje +1440
donderdag 14 september 2017 om 12:20
Tja of dat aantal heel goed is kun je over discussiëren. AZ en FCU hebben een vergelijkbaar bezoekers aantal terwijl Groningen, maar vooral Twente en Heerenveen veel hogere bezoekers aantallen hebben. Terwijl die steden vergelijkbaar of zelfs kleiner zijn.

Vooral de leegte in het stadion doet vermoeden dat er weinig supporters zijn. Dat is echter optisch bedrog. 16.000 man is aanzienlijk, maar te weinig om het stadion optisch gevuld te laten lijken.

Vind ik leuk
Dicky +5703
donderdag 14 september 2017 om 12:32
Utrecht heeft bijna 2 keer zoveel inwoners, geen clubs binnen een straal van 15 kilometer in de buurt, en een kleiner stadion. Groningen is ook een stuk groter dan Arnhem en heeft ook helemaal geen andere clubs in de buurt. Bovendien is het stadion van Groningen nu ook niet goed gevuld. Frauderende Criminelen Twente hebben gewoon een geweldige periode gehad waarin zij veel extra toeschouwers aan zich hebben weten te binden. Hoewel het daar nu ook langzaam afneemt. Heerenveen is de uitzondering. Maar ja, daar zit wel publiek maar die hoor je niet. Vitesse heeft net zoveel lege plekken als jouw club. En dat terwijl jullie landelijke dekking hebben en wij slechts alleen regio Arnhem.
Vind ik leuk
Toppert +1096
donderdag 14 september 2017 om 12:39
Heerenveen is geen uitzondering. Zelfs tegen PSV zit het maar voor 80% vol. Tegen mindere clubs halen ze net 60-70%% bezettingsgraad.
Vind ik leuk
Dicky +5703
donderdag 14 september 2017 om 12:51
Dan is Heerenveen dus een uitzondering.
Vind ik leuk
Zooitje +1440
donderdag 14 september 2017 om 12:40
Rustig aan, ik zeg toch ook niet dat het slecht is. Ik zeg alleen dat je erover kunt discussiëren over of het heel goed is. Ik denk dat het een prima aantal is en dat het nog wel gaat groeien als Vitesse zo blijft presteren.

Het zijn misschien een vergelijkbaar aantal plekken, maar vooral optisch oogt het leeg omdat het meer dan 25% lege plekken betekend.
Een kleiner stadion, dat daardoor voller is zou toch mooier zijn?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 12:45]
Vind ik leuk
Dicky +5703
donderdag 14 september 2017 om 13:00
Zeker, maar dat kost geld. Gaat dus niet gebeuren.
Vind ik leuk
Vak-DD +7761
donderdag 14 september 2017 om 12:44
Het probleem is gewoon dat de Gelderlander en vooral ook de NOS een jarenlange hetze voeren tegen onze club. Daarmee krijgen ook veel mensen een negatief beeld over Vitesse. Waarom zat het Gelredome de eerste paar seizoenen wel vol en n u niet meer. Als we wat stabieler worden komt het publiek ook wel weer terug. Als het bij ajax of feyenoord tien seizoenen slecht draait dan zit het daar ook maar half vol.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:51
Er wordt/werdt geen hetze gevoerd tegen Vitesse, stel je niet zo aan man.
Vind ik leuk
HansVites +2047
donderdag 14 september 2017 om 13:08
Na de eerste 3 keer had ik het ook wel begrepen hoor, maar schijnbaar lees je nooit de Gelderlander de krant die gerund word door NEC aanhangers.
Vind ik leuk
Dicky +5703
donderdag 14 september 2017 om 13:27
Kijk eerst naar de kop van dit artikel en dan naar de tekst. Dan begrijp je wat Vak DD bedoelt. Er is de laatste jaren wel degelijk een hetze tegen Vitesse. Kijk maar naar wat de media beweert en suggereert en dan naar wat er van klopt. Hersenloze zielen die zich nooit in Vitesse verdiepen lullen de media klakkeloos na en zo begint een hetze. Beweringen als Kashia is gehuurd, het stadion is bijna leeg, Jordania is een crimineel. Niks van dit alles is waar of bewezen. Toch wordt het de wereld in geholpen door de media en vervolgens nooit meer hersteld. Zo ontstaat er een beeld dat van geen kant klopt.
Vind ik leuk
Aal +15103
donderdag 14 september 2017 om 15:51
Werd is verleden tijd en kan nooit met dt worden geschreven......
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:04
Vitesse heeft al jaren een stabiele groep vaste aanhang die in slechte tijden gaan (playofs nacompetitie 2005) en in goede tijden (europees voetbal)
identiteit zijn de supporters en die zijn bij vitesse misschien wel trouwer dan menig andere club. Wij hebben geen successopporters. alleen het stadion is inderdaad te groot. wordt wel moe van het gezeur over de supportersaantallen elke keer. we staan gewoon in de subtop qua bezoekersaantallen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 12:05]
Vind ik leuk
Vak-DD +7761
donderdag 14 september 2017 om 12:46
Het zit bij az, groningen en utrecht ook niet vol, maar daar hoor je niemand over. Het zijn de Gelderlander en dat akelige NOS die daar steeds over lopen te zeiken.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:01
stadion zit vol vanavond ;)
Vind ik leuk
Jur74 +1834
donderdag 14 september 2017 om 10:02
Ben het net je eens dat ze goed bezig zijn, zelfs nu de Russische miljardair financieel niet meer nodig is. Alleen moet je uitkijken met de term "topclub". Recent is al gebleken dat je dat niet zomaar word met Twente en Az.
Vind ik leuk
Djambo +3343
donderdag 14 september 2017 om 10:02
Geniet er nog maar even van, want die Rus zijn zwarte geld is inmiddels witgewassen en hij vindt het nu blijkbaar tijd om zijn geld er uit te halen. Dat wordt over 5 jaar derby in de Jupiler.
Vind ik leuk
Bdog +3326
donderdag 14 september 2017 om 10:15
Hoho, in Nijmegen hebben ze meneer Boekhoorn nog, heel misschien komt het daar nog wel goed..
Vind ik leuk
Aal +15103
donderdag 14 september 2017 om 10:19
Dat NEC over 5 jaar nog Juup speelt ben ik helemaal met je eens.....altijd leuk die derby's tegen De Graafschap!
Vind ik leuk
Vak-DD +7761
donderdag 14 september 2017 om 12:47
Dat roep je elke keer, maar kom nou eens met bewijzen !? Want je maakt je zelf wel ongeloofwaardiger en belachelijk !
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 10:11
Mooi voor vitesse...maar is het niveau daar zo gestegen of is de top3 zo ver weggezakt? Liever een competitie met 5 gelijkwaardige teams..is spannender dan die shit die we nu hebben..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:29
Zorg eerst maar dat je de groepsfase van de Europa League voorbij komt. Het is een mooie poule, maar Vitesse zou er eerst keihard voor moeten werken omdat te kunnen bereiken.
Vind ik leuk
Aal +15103
donderdag 14 september 2017 om 10:36
We gaan er gewoon van genieten. Doorgaan in deze poule rekent niemand op dus lekker ballen....
Vind ik leuk
Santi +17320
donderdag 14 september 2017 om 09:53
Nu winnen van Lazio !!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
donderdag 14 september 2017 om 10:04
Geloof je dat zelf ? .. die hebben afgelopen weekend ac Milan van de mat geveegd
Vind ik leuk
Santi +17320
donderdag 14 september 2017 om 10:16
Nee :)

Wordt een gemakkelijke 1-2 voor de romeinen
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
donderdag 14 september 2017 om 10:21
Dat klinkt wat realistischer ouwe ..
Vind ik leuk
Djambo +3343
donderdag 14 september 2017 om 09:53
Is luchtfietser Kareltje Aalbers weer terug dan? Kan nooit een grote club worden, met zo'n kleine achterban van max 15.000 man.
Vind ik leuk
EddyT67 +2511
donderdag 14 september 2017 om 09:55
Zucht...max 15000? In de eerste jaren Gelredome, dankzij de "luchtfietser" er neergezet, zaten er 25000. Dus dat kan gewoon. Is al bewezen. Dan moeten er inderdaad weer wat "successupporters" bij.
Vind ik leuk
Manolo +1379
donderdag 14 september 2017 om 10:02
Er steken volgend jaar vast weer n paar duizend Nijmo´s de Waal over om naar verzorgd eredivisievoetbal te kijken.
Vind ik leuk
Djambo +3343
donderdag 14 september 2017 om 10:08
Nou dat lijkt me wel wat naar Fc Utrecht kijken.
Vind ik leuk
Metal +1974
donderdag 14 september 2017 om 10:14
25000 man is te weinig voor een topclub. PSV heeft de fout gemaakt om te blijven zitten in een stadion waar niet meer mensen in kunnen. Wil je stappen maken dan moet je een stadion met minimaal 45.000 man vol kunnen krijgen, met de mogelijkheid door te groeien naar 60.000. Dan ben je voor sponsoren interessant genoeg en worden de inkomsten dusdanig dat je niet nog verder achteraan komt te staan om spelers/talenten binnen te harken.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:49
PSV heeft de fout gemaakt te blijven zitten in een stadion waar niet meer mensen in kunnen??

Wacht even, hoeveel wedstrijden per jaar is het stadion nou ECHT vol? En dan bedoel ik niet zoals bij Ajax "uitverkocht" terwijl de helft van het stadion leeg is...
Vind ik leuk
Metal +1974
donderdag 14 september 2017 om 10:56
Als het stadion nu al niet vol zit is er geen basis om te kunnen groeien. PSV zal over een tijdje Feyenoord en Ajax los moeten laten. Men zal dan gaan strijden met bijv. Utrecht, Vitesse en AZ om plek 3
Vind ik leuk
EddyT67 +2511
donderdag 14 september 2017 om 09:53
Dit jaar nog niet vermoed ik. Als deze lijn echter doorgezet kan worden...Je weet het niet. Zo mooi zijn. Ook voor de topploegen goed om meer weerstand te krijgen.
Vind ik leuk
Rodajc +1847
donderdag 14 september 2017 om 09:55
Daar ontbreekt de aanhang toch echt voor. Zelfs Twente lukte het niet, dus verder dan een stabiele subtopper zie ik Vitesse ook niet komen
Vind ik leuk
DubRtd +14886
donderdag 14 september 2017 om 09:56
Zijn goed bezig daar maar zou gezien het recente verleden niet al te hoog van de toren blazen.
En probeer eens wat meer mensen dat stadion in te krijgen
Vind ik leuk
ihvmmdk +3574
donderdag 14 september 2017 om 10:00
Vitesse gaat voor de titel? :D
Vind ik leuk
flipper +858
donderdag 14 september 2017 om 10:01
Dream on baby.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:03
de huurlingen van Vitesse waren of heel jong, bij lange na niet goed genoeg voor het eerste of zelfs erg matig.
De meeste van deze spelers zijn allemaal verkocht aan laagvliegers of aan de subtop.

Vitesse doe leuk mee, ook Heerenveen, Utrecht, AZ en Vitesse is onze subtop best aardig.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:03
wat hebben die gesnoven vittesse een topclub ? beetje zelfde verhaal als roda in de cl
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
donderdag 14 september 2017 om 10:09
Je kun je beter afvragen wat cocu heeft gesnoven met zijn puntneusje .. psv is over een paar jaar ook geen topclub meer .. maar een tobclub
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:13
hahaha ik ben ook geen fan van cocu hoor hoop dat volgend jaar v bommel en v nistelrooy het overnemen
maar jou reactie dat psv geen topclub meer is over een paarjaar slaat helemaal nergens op psv is en blijft een topclub dat kan je niet zomaar weg gooien
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
donderdag 14 september 2017 om 10:18
Het geld is op pik .. er kan niet geïnvesteerd worden , en de miljoenen die jullie voor lozano gaan krijgen zijn ook al gelijk als sneeuw voor de zon verdwenen .. her worden hele zware jaren .. al het kapitaal op het veld word steeds minder waard Door die puntneus trainer .. van bommel zou het nu al beter doen een echte geboren leider
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:26
heel leuk dat je iedereen na lult straks ga je mij nog vertellen hoe psv de grond heeft verkocht aan gem Eindhoven

jij bent gewoon een slap aftreksel verzin effe wat nieuws
Vind ik leuk
Vak-DD +7761
donderdag 14 september 2017 om 12:53
NK Osijek altijd lastig.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:15
haha vittesse gaat anders ook echt geen enkel punt pakken hoor
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:08
Vitesse zet goede stappen en laten regelmatig prima voetbal zien, aansluiten bij de top lijkt me nog te snel. Als je gaat vergelijken loopt Utrecht een aantal stappen voor en ook die zullen de komende jaren nog niet aan de titel denken.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:11
Topclub is (allicht?) een stap te ver/te groot maar een vaste suptopper zie ik ze wel worden (als ze dat inmiddels al niet zijn).
Vind ik leuk
chicken +6138
donderdag 14 september 2017 om 10:14
Let nou op je zinsopbouw...zitten er hier een paar die denken dat we een dictee houden...:p
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:43
Ah je bedoelt de grammatica nazi's :D
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:36
nee dat mag je niet zeggen he dan gaat ome bosveld je zo een speech geven en zegt hij dat je moet praten met je geschiedenis leraar:D
Vind ik leuk
buddha +4874
donderdag 14 september 2017 om 10:15
beste vp . kunnen jullie nou een ophouden met iedere x de kop te veranderen. het is best wel irritant. ik heb een vermoeden dat een stageloper de kop neerzet en dat een begleider het daarna even aanpast, om te laten zien dat ie ook nog wat gedaan heeft aan het artikel.
Vind ik leuk
dhrwobo +8756
donderdag 14 september 2017 om 10:15
Hahaha Kashia, een sympathieke kerel, maar hier praat hij er even langs. Om de doodeenvoudige reden dat je om een topclub te worden een grote trouwe schare fans, een sfeervol stadion en een karaktervolle club moet hebben. En Vitesse is nou net alles behalve dat.
Vind ik leuk
YB +59
donderdag 14 september 2017 om 12:10
Oh karakter hebben we zeker wel.
Hij zegt overigens niet dat Vitesse een topclub is, maar wel hoopt dat Vitesse het word!
Vind ik leuk
King080 +173
donderdag 14 september 2017 om 10:15
stabiele club in Europa..... Hahaha.....die gozer is net zo nep als heel die club...
Vind ik leuk
King080 +173
donderdag 14 september 2017 om 10:16
Rare mensen daar uit Arnnep
Vind ik leuk
wijze man +1207
donderdag 14 september 2017 om 10:18
Dit is nu al zó'n stabiele club in Europa geworden dat ik ieder talent kan aanraden hiernaartoe te komen.

Stabiel????????????Serieus??? Warm water uit de kraan tegenwoordig, weet je zeker dat het geen jenever is???
Vind ik leuk
Woudo +7085
donderdag 14 september 2017 om 10:29
Mag ik ook wat wat van wat hij gebruikt?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:37
Succes vanavond. Vooral er van genieten. Jammer genoeg de enigste Nederlandse club vanavond.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:01
ze doen het dit jaar leuk en vorig jaar de beker gepakt maar ze moeten ook weer niet overdrijven. ten slotte worden ook hier bij regelmaat 2e rangs spelers van Chelsea gehuurd die nooit in de basis zullen komen van het 1e van Chelsea.
Vind ik leuk
King080 +173
donderdag 14 september 2017 om 11:04
irritante Piem kan niet lezen die blinde...wat een scheel figuur. we zullen die geel zwarte klootviolen vanavond wel uitlachen
Vind ik leuk
Dicky +5703
donderdag 14 september 2017 om 11:05
Guram is wel erg enthousiast.
Vind ik leuk
plein19 +271
donderdag 14 september 2017 om 11:06
Nu nog het verlies stoppen
Vind ik leuk
King080 +173
donderdag 14 september 2017 om 11:08
Daarom is Vite€€e een van de meest gehate clubs in Nederland..... platgooien dat dorp
Vind ik leuk
Dicky +5703
donderdag 14 september 2017 om 14:31
Ik denk dat Feyenoord door veel meer mensen gehaat wordt dan Vitesse. Jij bent een triest mannetje net als Barry Engels. Je komt uit Nijmegen maar steunt Feyenoord in plaats van NEC. Vervolgens reageer je dan toch op de topics van Vitesse om toch in de gunst te komen bij de supporters van NEC. Mijn advies: laat een paar ballen groeien en toon karakter. Neem een seizoenskaart voor NEC en verraad jouw stad niet. Dan hoef je ook niet uit schuldgevoel op items van Vitesse te reageren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 14:31]
Vind ik leuk
Vak-DD +7761
donderdag 14 september 2017 om 15:43
Dat zijn nou echte succes supporters.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:37
Sympathieke aanvoerder van Vitesse. Inderdaad een prachtig trainingscomplex. Echter, zolang er geen spelers boven de miljoen kunnen worden gekocht is de top 3 een onmogelijke horde.

We zullen zien vanavond. Als je niets verwacht kan het alleen meevallen. En je kunt ook genieten van een goede tegenstander. Gezellig wordt het zeker.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:57
Stabiele club in Europa geworden???? Ze spelen nu voor het eerst Europees en zijn behoorlijk wisselvallig in de Mickey Mouse competitie
Vind ik leuk
Vak-DD +7761
donderdag 14 september 2017 om 12:56
We spelen al sinds de jaren negentig Europees voetbal. Niet elk seizoen maar toch.
Vind ik leuk
King080 +173
donderdag 14 september 2017 om 12:01
De dames van Vistassen in die gore lelijke glasbak.... wordt lachen.
Vind ik leuk
King080 +173
donderdag 14 september 2017 om 12:08
Iri Tante Piem.....eens kijken of jullie ook zo,n sfeer kunnen creëren in die afval kliko en achter je ploeg blijven staan! #nr1vannederland
Vind ik leuk
Bossie020 +1641
donderdag 14 september 2017 om 12:48
Eerder deze week klaagde de eigenaar nog dat hij geen gaten meer wilde dichten en er al 120 miljoen in had gestopt.

Dat die speler dat zegt vind ik een beetje als een jochie van 7 die denkt dat zijn vader de sterkste man ter wereld is omdat hij hem kan optillen.

Vind ik leuk
Vak-DD +7761
donderdag 14 september 2017 om 13:02
De eigenaar heeft niet geklaagd, dat maak jij ervan.
Vind ik leuk
Bossie020 +1641
vrijdag 15 september 2017 om 10:04
Dat heeft hij wel maar kennelijk houdt Ernemse media de supporters simpel door enkel hosannaverhalen naar buiten te brengen. Van alle BVO's in Nederland staan FC Twente en Vitesse er financieel het beroerdste voor.
Vind ik leuk
Vak-DD +7761
vrijdag 15 september 2017 om 11:22
Nee hoor, er zijn vanaf het begin afspraken gemaakt met onze eigenaar, dat men moeten werken aan zelfstandigheid op de lange termijn. Hij blijft Vitesse gewoon steunen als het nodig is, maar dit seizoen is het niet nodig.
Vind ik leuk
Vak-DD +7761
donderdag 14 september 2017 om 13:06
Kashia is gewoon een beetje enthousiast en heeft gezien hoe Vitesse weer is opgekrabbeld na de slechte jaren. Hij geeft ook gewoon aan dat de omstandigheden sterk zijn verbeterd waardoor er weer spelers naar Vitesse willen komen. En natuurlijk heb je als club ambities, maar die mag je niet te hard uitspreken anders valt heel Nederland (vooral de top drie aanhangers) over je heen. Dat moet Kashia nog even leren, dat je zoiets niet mag zeggen.
Vind ik leuk
poklane +2865
donderdag 14 september 2017 om 14:04
Begroting Vitesse: €26miljoen
Begroting Feyenoord: €64miljoen
Begroting PSV: €70miljoen
Begroting Ajax (schatting): €80miljoen

Vooral blijven hopen
Vind ik leuk
pinkelman +2628
donderdag 14 september 2017 om 14:20
Begrotingen zeggen tegenwoordig niet meer alles in onze kikkercompetitie. De traditionele hebben het steeds moeilijker om in het buitenland goede talenten aan te trekken. Ook voor een groot talent van de subtop binnen onze eigen eredivisie moet men tegenwoordig (en terecht) de beurs wagenwijd opentrekken.
Men kan dan wel een speler aan trekken die in het betreffende seizoen in de vorm van zijn leven is, zoals destijds bijv. een Maher of een Ramselaar met de kans dat die het dan weer niet kunnen waar maken in een ander systeem / omgeving. Terwijl de subtop door goede scouting of opleiding inplaats van die vertrekkende speler weer een groter talent opduikt.
Het is dan ook niet te vergelijken met Eredivisie v.s P.L want dat is inderdaad een hemelsgroot verschil maar in onze eigen competitie wordt het steeds lastiger voor de traditionele en ik denk dat we het dit seizoen al goed zullen gaan merken. Nu staat alles al op een kluitje bovenin en dat zal nog lang blijven aanhouden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 14:38]
Vind ik leuk
King080 +173