'Raiola en Mendes zien kans schoon en benaderen paradepaardje Tottenham'

'Raiola en Mendes zien kans schoon en benaderen paradepaardje Tottenham'

donderdag 14 september 2017 om 10:28

Dele Alli ontbrak door een schorsing in de Champions League-wedstrijd tussen Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund, maar domineert donderdagochtend wel de headlines in Engeland. Hij wordt begeerd door twee superzaakwaarnemers.

Dat meldt The Times. Het gaat om Mino Raiola en Jorge Mendes, die te boek staan als de meest invloedrijke zaakwaarnemers ter wereld. Raiola en Mendes zijn allebei vastberaden om Alli zo snel mogelijk te contracteren.

De twee zaakwaarnemers zouden de familie van Alli inmiddels officieel hebben benaderd. Mocht hij ingaan op de avances van Raiola of Mendes, dan stijgt de kans op een Spaanse transfer met 100%. Het is geen geheim dat Raiola en vooral Mendes een vinger in de pap hebben bij Real Madrid en FC Barcelona.

Van een transfer lijkt vooralsnog geen sprake. De 21-jarige Alli zette nog niet zo lang geleden zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Tottenham, waar hij een vaste waarde is. Alli brak onlangs na vijf jaar met zaakwaarnemerskantoor Impact Sports Management.

Plaats een reactie

chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 10:35
Hebje het ff goed als rioolrat achter je aan zit..
Vind ik leuk
Roekoe +3663
donderdag 14 september 2017 om 11:05
Die rioolrat maakt je rijker dan je al bent. Zou willen dat hij achter mij aan zat
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 11:13
En zijn eigen zakken vult hij vooral.. punt is dat ik me afvraag of rioolrat het voor zijn cliënt doet of voor zichzelf..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:24
voor de cliënten, nooit gehoord hoe zlatan, pogba of balotelli over raiola praten?? .... hij onderhandeld het onderste uit de kan voor hun. waarom zou hij dat dan ook.niet voor zichzelf doen... en de clubs zijn zo gek om het hem.te geven.....
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 12:31
De toppers ja...hoe zit het met de el Ghazies kishnaas en dat niveau...die gasten gaan er met de tijd enkelt op achteruit..en gewoon weer blut als ze 30 zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 19:52
blut omdat ze zoveel uitgeven in hun prive leventje?? dat doen ze allemaal zelf natuurlijk... of bedoel je dat ze zich scheel betalen aan raiola? want dat zal het wel niet zijn... aangezien de finaciele compensatie van raiola heel laag ligt.
het el ghasi niveau is net zo blij met raiola als de toppers... raiola regelt alles voor die jongens. hij is als een soort vader voor die jongens...
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 20:05
Hij bezorgt ze snel geld en een in het slopen rekende carrière...ben geen fan van die vent..maar dat snapte je al..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:07
Wellicht (zeer waaraschijnlijk) vergeet hij zwart geld wat hij toegeschoven krijgt te melden bij clienten, los van de bekende courtages etc.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 19:56
toch wel gek dan dat we van raiola wel precies weten wat hij verdient aan een transfer. en van pedro mendes bijvoorbeeld niet.
dus ik neig eerder bij mendes naar zwart geld
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:35
Zal mooi zijn als Raiola ook deze ster aan z'n lijst van spelers kan toevoegen.
Vind ik leuk
royco88 +2841
donderdag 14 september 2017 om 11:10
Zou mooi zijn als raiola ze vlieguig neerstort en we nooit iets meer van hem horen
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:44
jij bent niet helemaal in orde
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:46
Daar zijn de meningen over verdeeld :-)
Vind ik leuk
Zippy +2449
donderdag 14 september 2017 om 12:11
Zo, nu kennen we je opvoeding ook.
In de brousse gezeten en tussen de apen opgevoed.
Vind ik leuk
DubRtd +11834
donderdag 14 september 2017 om 10:35
Gaat niet lang meer duren of er worden door "zaakwaarnemers" onderling transfersommen betaald om spelers van elkaar over te nemen.
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 10:39
Begint op kwartet te lijken dan...maar nieteens een hele rare gedachtengang..
Vind ik leuk
kevinleo +1615
donderdag 14 september 2017 om 10:43
wel, want het kan niet.
Vind ik leuk
kevinleo +1615
donderdag 14 september 2017 om 10:43
dat kan niet want de zaakwaarnemer werkt in opdracht van de speler en niet andersom.
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 10:44
We dachten over wel meer zaken in het voetbal dat het niet kon..
Vind ik leuk
kevinleo +1615
donderdag 14 september 2017 om 10:51
ja maar die constructie is echt niet mogelijk. Dan zou je zakenwaarnemer je werkgever worden en dat kan niet. Plus de voetballer moet zelf akkoord gaan en aangezien de zakenwaarnemer geen maandsalaris overmaakt naar de speler zie ik het voordeel niet in voor de speler. Plus een rechter zou een constructie als deze nooit goedkeuren want in bemiddeling en advies diensten mag een tussenpersoon nooit richting de klant (speler) betalen
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 10:55
Officieel niet maar via een verkapte constructie kan alles. Zaakwaarnemers hebben veel macht tegenwoordig he. Als je niet voor hen 'kiest' kom je nergens meer omdat ze je niet binnen brengen of de voet dwars zetten uit rancune. Het is nu allemaal fictief maar ik sluit niets meer uit tegenwoordig.
Vind ik leuk
kevinleo +1615
donderdag 14 september 2017 om 11:04
Maar het mag niet, in geen enkele vorm. Ik ben ook adviseur ik mag mijn klanten niet betalen in geen enkele vorm dan ook, is verboden vanuit de EU.
Vind ik leuk
Zippy +2449
donderdag 14 september 2017 om 12:16
Onzin, man.
Verdiep u ff in de Neymar storry.
Daar mag alles wat niet mag.
Daar kon alles wat vroeger niet kon.
Vind ik leuk
kevinleo +1615
donderdag 14 september 2017 om 13:12
oke betweter. Zij hebben gewoon een handige manier gevonden om regels te omzijlen. Maar waar jij naar toe wilt is verboden uit de wet. Advies mag alleen op aanspraak, voor advies mag geen contract afgesloten worden en voor advies mag er al helemaal niet vanuit de adviseur betaald worden. Dit geld ook bij belangenbehartigers. Dus of lees jezelf even in of zeg niets, want ik denk dat ik hier iets meer kaas van gegeten aangezien ik hier dagelijks mee bezig ben.
Vind ik leuk
Zippy +2449
donderdag 14 september 2017 om 13:40
Praat toch niet zoveel onzin, betweter.
Wat zegt de wet als men iemand dood schiet ?Wat zegt de wet als men er 100.000 duizend dood schiet tijdens een oorlog ?
Zijt daar dan maar dagelijks mee bezig.
Vind ik leuk
kevinleo +1615
donderdag 14 september 2017 om 13:45
jij praat echt poep, gij zijt zeker een belg of niet lullo
Vind ik leuk
Zippy +2449
donderdag 14 september 2017 om 17:28
In alle geval GEEN betweter.
Vind ik leuk
kevinleo +1615
vrijdag 15 september 2017 om 09:57
blijkbaar wel, want jij weet het beter ongeacht of je er verstand van hebt of niet. ik ga ook niet tegen een weerman zeggen wat voor weer het morgen word, jij doet hetzelfde.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:51
Zoals een bal door je benen?
Vind ik leuk
kevinleo +1615
donderdag 14 september 2017 om 11:06
ja zoiets ja
Vind ik leuk
Metal +1829
donderdag 14 september 2017 om 10:48
Zaakwaarnemers bepalen straks de selecties van de grote teams. Raiola heeft nu al de selectie van ManU grotendeels bepaald, die Mendes bepaald grotendeels wat er bij Barca wel en niet wordt aangetrokken en ook bij enkele Portugese clubs bepaald hij wie wel en niet getransfereerd worden en waarnaartoe.
Ga nie goekomen nie
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:29
Dat doen ze al hoor, Raiola heeft ook bepaald dat keeper van Milan aanvoerder moest worden om bij te tekenen.
Vind ik leuk
Guust +3195
donderdag 14 september 2017 om 11:00
Die beginnen straks een voetbalclub met hun eigen spelers.
Vind ik leuk
DubRtd +11834
donderdag 14 september 2017 om 11:02
Is al een feit.
Google Deportivo Maldonado maar eens..... Zijn niet direct zaakwaarnemers die daar de baas zijn maar het idee bestaat dus al.

Edit: Ik zal je de moeite besparen: https://www.theguardian.com/football/2016/oct/10/deportivo-maldonado-stars-never-play-calleri-riulli-agents
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 11:09]
Vind ik leuk
Guust +3195
donderdag 14 september 2017 om 11:06
Bizar gewoon.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:35
Een speler van 21 jaar die onlangs na 15 jaar stopt met zijn huidige zaakwaarnemer. Zo die was er op tijd bij.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:36
Haha, nu je het zegt :P
Vind ik leuk
Metal +1829
donderdag 14 september 2017 om 15:11
kennisje heeft een zoontje van 5 (!!) die meetraint bij FC Groningen met de grootste talentjes uit de regio. Is nog niet eens gecontracteerd, maar de ouders worden nu al aangesproken door zaakwaarnemers om zich te laten begeleiden mocht het tot een contract bij de FC komen.
Vind ik leuk
Snuck +421
donderdag 14 september 2017 om 10:46
Wanneer stoppen deze maffia praktijken???
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:50
Al een zaakwaarnemer vanaf zijn 6e??
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 10:56
Alli als opvolger van rakitic
Eriksen als opvolger van iniesta
Vind ik leuk
LFC16 +174
donderdag 14 september 2017 om 11:04
Och jee, de rioolrat en se jakhals ruiken weer geld. Meteen 5000.000.000.000 vragen!
Vind ik leuk
Zippy +2449
donderdag 14 september 2017 om 12:18
Nog 6 "" zerokes" vergeten.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:19
Op 21 jarige leeftijd al 15 jaar een zaakwaarnemer hebben??? Moet toch niet gekker worden.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:28
Raiola de spelers pooier moet je ver houden van elke speler, deze pooier van spelers maakt elke voetballer tot een goedkope straathoer. Mendes is niet echt veel beter maar dringt zich niet op zoals Raiola wel doet.
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 11:41
Waar geld is.. is Mino..
Vind ik leuk
Bizzy +4453
donderdag 14 september 2017 om 14:38
Spelers lopen weg met Mino. Kennelijk doet hij iets goed. Tegenwoordig mag je geen geld verdienen want dan ben je een graaier of eeb geldwolf. Typisch polder geneuzel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Raiola en Mendes zien kans schoon en benaderen paradepaardje Tottenham'