VP-voetbalkantine: 'Isco groeit bij Real uit tot de beste middenvelder ter wereld'

VP-voetbalkantine: 'Isco groeit bij Real uit tot de beste middenvelder ter wereld'

donderdag 14 september 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Tactiek Van Bronckhorst debet aan ruime nederlaag tegen City'
Stelling 2: 'Vitesse heeft alles in zich om topclub te worden in Nederland'
Stelling 3: 'Isco groeit bij Real uit tot de beste middenvelder ter wereld'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

Ryan82 +36
donderdag 14 september 2017 om 11:09
Ja klopt, El Amhadi gaf dit min of meer aan in de interview na de wedstrijd. Je zag duidelijk dat spelers niet precies wisten wat ze moesten doen.
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 11:17
Ook als ze dat hadden geweten of gewoon 433 hadden gespeeld waren ze er met 0 4 afgegaan. Kwaliteitsverschil was zo groot dat opstelling tactiek of coach geen ruk uitmaakte.
Vind ik leuk
Ryan82 +36
donderdag 14 september 2017 om 11:21
Dat klopt, alleen nu waren ze extra onzeker met de aanpassingen. Feyenoord speelt seizoenen lang hetzelfde. Je moet je aanpassen aan tegenstanders, omzettingen doen. Gio heeft voor het eerst iets veranderd. Je zag dat spelers onwennig zijn daardoor.
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 11:26
Denk dat gio teveel tegengoals wilde voorkomen met een extra slot op de deur. Verlies zal binnenskamers ingecalculeerd wezen. Met dat sjaktar als concurrent voor de 3e plek hoop je dat jijzelf met 0 2 eraf gaat en sjaktar met 0 4..of die 5 verdedigers wijsheid was...we gaan het wel weten met de wedstrijden die komen gaan, wellicht wordt er gewoon 433 gespeeld weer.
Vind ik leuk
Ryan82 +36
donderdag 14 september 2017 om 11:34
Ja dat denk ik ook. Het is tactisch niet verkeerd, alleen de uitvoering is zwaar ondermaats. Te weinig getraind met deze opstelling
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:02
Het was juist meer aan de tactiek te wijten dan aan de uitvoering. Tegenwoordig gaat het bij het voetbal meer en meer om kracht op het middenveld. En wat doet Gio? Hij maakte die linie zwakker. 5-2-3 betekent dat er altijd een verdediger of aanvaller moet bijspringen ophet middenveld. Dat vergt trainen en discipline. Dat kun je nooit zomaar in de eerste CL proberen. Toornstra ipv een buitenspeler was logisch en veel minder kwetsbaar geweest. Tactisch een enorme blunder van Gio waarmee hij zijn eigen team buitenspel zette.
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 12:38
Denk dat zijn fout was kramer erin te zetten voor toornstra..toornstra had als valse spits moeten staan. Lekker laten draven op het middenveld en vooral zorgen dat er een bal bij boëtius of berghuis terecht komt...en dan maar duimen draaien..
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 12:39]
Vind ik leuk
036 +1305
donderdag 14 september 2017 om 12:48
Volgens mij is Kramer "valser" dan Toornstra. :')))
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 12:53
Die is wel wat duimen waard ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:47
Precies ben ik mee eens. Kramer iig nooit meer opstellen. Hij werkt voor geen meter. Het had gewoon 4-4-2 moeten zijn. Volgens mij hebben dat ook veel deskundigen gezegd.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 12:54
Het is niet de vraag meer of t wijsheid is.. je speelt een thuiswedstrijd en dan ga je niet aanpassen om zo min mogelijk tegengoals te krijgen .. je geeft je sup een leuke wedstrijd... Je aanpassen n na 10 min 2-0 achterstaan is jezelf voor lul zetten
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 12:55]
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 12:58
Je speelt om zover mogelijk te komen. In ieder geval om derde te worden in de poule. Als je je daarvoor moet aanpassen, wat toch wel moest door jorgensen, dan moet dat maar. Top pl komt langs, geen Anderlecht. Bij de een ga je vol voor de winst bij de ander hoop je op geluk.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 13:01
Je speelt altijd om te winnen.. maar misschien hebben alleen Ajacieden dat.. Wij zouden dat nooit accepteren in een thuiswedstrijd.. Ajax won thuis gewoon van city en speelde uit gelijk..
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 13:12
Dat zijn wij ;)
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 13:02
En je houd kramer als 2e spits.. dus je hoeft je niet aan te passen.. de ene spits voorheen andere... Als hij niet goed genoeg is dan doe je hem weg en koop je een ander
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:21
El Ahmadi gaf onlangs ook aan dat hij wel kansen ziet in deze poule. Toen ik aangaf dat elke realiteitszin bij deze gasten ontbreekt, werd ik weggehoond. Nou, terug op aarde zou ik zeggen.
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 11:27
Discutabel he...als topsporter ga je niet van te voren zeggen dat je kansloos bent voor de 3e plek..
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 15:08
Als je gaat aanpassen in een thuiswedstrijd geef je aan dat je kansloos bent.. Fey spelers hadden nog praatjes dat ze barca of Madrid wilde
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 15:33
Om tenminste 1 keer in bernabeu gespeeld te hebben misschien...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:50
Ajax had in deze vorm ook gewoon verloren denk dat feyenoord het geluk heeft gehad op totale vernedering bij voorbaat allang ingecalculeerd dat city te groot is.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:10
Tactiek, geld, ervaring, geld, spelers, geld.
Daarom is de CL ook veel minder interessant geworden, je weet al dat Real Madrid, Barcelona, PSG, Bayer München of City ieder geval in de halve finale komen. Een verrassing uitgezonderd een keer.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:05
Ik ben wel met je eens, dat de CL niet meer interessant is door de verschillen maar financiele verschillen heb je in de ED ook.

Shacktar flikt het wel, die spelen naar voren en met lef, wij denken vantevoren al dat we kansloos zijn. En dan ben je dat ook.
Vind ik leuk
HJR +3504
donderdag 14 september 2017 om 17:42
Ik snap je reactie maar er kunnen natuurlijk niet 5 clubs in ieder geval in de halve finale komen ;).

Je heb nog Juventus, Chelsea en ik denk dit jaar Man United. En wat je zegt een enkele verrassing misschien, Tottenham, Napoli, Atletico bijvoorbeeld. Allemaal kans op de halve finale.

Ligt een beetje aan de loting natuurlijk maar ik zeg: Real, Barca, City en PSG.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:12
Vond het wel meevallen... Dit was echt een geval van 'dubbeltje op z'n kant'
Voor hetzelfde geld was het Feyenoords kant opgevallen! ;))
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:14
Nee, city is gewoon veel beter.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:20
Reageer je op mijn reactie?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:35
Nee. Gewoon mijn eigen mening.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:38
Ok ok... Die van mij was ook maar een geintje..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:39
k
Vind ik leuk
Ryan82 +36
donderdag 14 september 2017 om 11:17
Dat City meer geld heeft vind ik een makkelijk excuus. Vroeger had de eredivisie ook niet meer geld dan de meeste clubs in Europa. Toen Feyenoord de UEFA cup won waren we ook niet miljardairs. Het niveau van Nederland ten opzichte van de rest is zo groot dat het niet alleen met geld te maken heeft. We lopen tactisch en qua trainingen ver achter.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:24
De goedkoopste speler van Manchester City,
kostte al meer dan de totale waarde van de spelers van het elftal van Feyenoord dat op dat moment op het veld stond.

#SadButTrue
Vind ik leuk
Ryan82 +36
donderdag 14 september 2017 om 11:32
Dat is waar, maar is geen maatstaf. Het is zeker geen vrijpleit hoe we hebben gespeeld...
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 14:45
Fair enough...ik denk dat ze teveel onder de indruk waren.
Na de eerste goal waren ze geknakt...die 2e...wat by the way echt een beauty was...waren ze gebroken
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:08
Ja en Heerenveen haalt 1 speler waar Cambuur 22 man van betaalt.
Waarom zeuren wij over financiele verschillen in de CL.
In de ED heeft ook Ajax 10x meer van het TV-geld dan Excelsior, niemand zegt daarvan dat het oneerlijk is.
Maar Excelsior beslist de competitie, dus het kan wel.
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 11:50
Toen kreeg je een kans een team op te bouwen...hoelang is bosvelt feyenoorder geweest? Hoelang zou je hem tegenwoordig bij de club kunnen houden? De gemiddelde leeftijden zijn zo hard gedaald dat je wel heel erg veel talent moet hebben om niet fysiek afgetroefd te worden. En die jonge gasten met die bergen talent zijn op hun 16e al weg..als je jongen gasten hier kunt houden kun je ze echt wat leren, nu komen ze in een verhuurproces waarin ze verzuipen..
Vind ik leuk
J Kiprich +7600
donderdag 14 september 2017 om 12:20
City heeft 100! spelers op de loonlijst staan.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:07
En toch stonden er maar 11 tegelijk in het veld.
Vind ik leuk
Gu3rilla +13438
donderdag 14 september 2017 om 13:08
Dat getal haal je zo uit de lucht vandaan. City heeft waarschijnlijk net zoveel spelers onder contract als Feyenoord.
Vind ik leuk
J Kiprich +7600
donderdag 14 september 2017 om 13:26
https://www.ad.nl/dossier-feyenoord-klaar-voor-city/bij-manchester-city-is-niets-wat-het-lijkt~a81f313b/
Vind ik leuk
Gu3rilla +13438
donderdag 14 september 2017 om 13:36
Wat moet ik daarmee?
Als dat het artikel is om te bewijzen dat je dat getal niet uit je duim hebt gezogen heb je het verkeerde doorgestuurd.
Vind ik leuk
J Kiprich +7600
donderdag 14 september 2017 om 13:47
Ik zal Sjoerd even bellen om te vragen waar hij zijn info vandaan heeft! Of kun je het artikel niet lezen?
Vind ik leuk
Gu3rilla +13438
donderdag 14 september 2017 om 13:51
Het enige wat in het artikel staat zijn meningen en aannames..

Er staan vrijwel nergens feiten.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:20
1) 100% zeker helaas
Vind ik leuk
kevinleo +1615
donderdag 14 september 2017 om 11:23
1- lag niet alleen daar aan. ervaring en kwaliteit is ook een behoorlijk verschil. Ook niet zo gek, zij hebben een selectie van een miljard staan. voetballen elke week tegen clubs met een begroting van 200 miljoen. En voor Feyenoord zijn dit soort wedstrijden uitzonderlijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:26
Het was 500 Mio,maar ik snap je punt wel.
Als je groot geld hebt kan je groot inkopen.
Maar ja...wat kan je daar aan doen?
Vind ik leuk
kevinleo +1615
donderdag 14 september 2017 om 11:31
alleen maar toejuichen en hopen dat die clubs kapot gaan :D
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:29
Het was zoals iedereen had voorspeld. Feyenoord wordt stijf laatste in die poule en zet Nederland weer voor schut. Dit is echt het slechtste Europese jaar ooit. Dankuwel PSV, AJAX en FEYENOORD...
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:46
Dan moet PEC maar 's kampioen worden en ons laten zien hoe het wel moet ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:49
ja blijkbaar
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:56
Laten we hopen dat Vitesse gaat stunten!
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 14:13
Alweer een beetje bijgekomen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 14:13]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:16
Nee.....
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 14:21
Van het weekend maar even goed maken! ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:26
Nou....ik geef Psv meer kans op een overwinning. Niet omdat we verloren hebben van City maar omdat we uit spelen. Verwacht dat Psv erbovenop klapt. Al hoop ik dat ik ongelijk heb...
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:13
Zou wel heel zuur zijn voor PSV-fans... tegen H'veen konden ze zich niet motiveren en dan nu tegen Feijenoord wel.... dat zegt genoeg over de beleving van Nederlandse voetballers, ze missen de wil om te winnen.
Zit niet over gisteren in, dit was de premiere, er komen meer voorstellingen, Ajax werd tegen Real en Barca ook afgedroogd. Misschien wordt het UIT wel makkelijker, daar is meer ruimte en minder druk van het moeten presteren.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:22
Ja het hakt er wel in gisteravond...vooral de manier waarop. Ben teleurgesteld niet dat ik had verwacht dat we zouden winnen, maar gewoon (bijna)geen kans gecreëerd. Maar wat je zegt dit geldt niet alleen voor Feyenoord Europees.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:37
Ik zie ze tegen andere clubs nog wel iets doen. Dit was zooo gehyped... dan maken spelers fouten.
Vergelijkbaar met als RBC voor het eerst tegen Feijenoord mag.
City was vlijmscherp. Ik zag Napoli slap zijn, je moet ook beetje mazzel hebben dan. En zo'n vroege goal dat breekt dan het vertrouwen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 17:03
Moet zeggen dat ze erg nerveus speelden. Die vroege goal hielp ook niet. Ik hoop dat we nog punten kunnen pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 14:50
Vooral de manier hoe de eerste goal tot stand kwam was vies.En dat die 2e zo een sublieme goal is,dat doet dan extra veel pijn
Vind ik leuk
Cookee +2870
zaterdag 16 september 2017 om 13:27
Ja, nogmaals dit was het euro-debuut, dat speelt ook mee.
Geldt ook voor Vitesse, in de poule-fase kan je mooi ook wennen aan het niveau. Deze pot werd zo gehyped dat spelers onder druk komen.
Persoonlijk zie ik liever de opvatting van Vitesse dan van Feijenoord, ga ervoor kijk waar je strand, nu weet Vitesse dat ze meekunnen.
Feijenoord ging meer defensief en weet niet nu waar ze aanvallend gestrand waren. Al gebied de eerlijkheid ook te zeggen dat City wel erg goed was.
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 15:24
Het zijn wedstrijden op zich. Alles is natuurlijk mogelijk. PSV wil ook winnen. Feyenoord zal ook willen winnen om de nare nasmaak van de CL weg te spoelen. Nu gaan we zien hoe groot de verschillen zijn tussen beide. Zelf denk ik dat jullie gaan winnen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:25
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Vind ik leuk
Cookee +2870
zaterdag 16 september 2017 om 14:06
Niet zeuren over 2 wedstrijden in 1 week he? 1 Ajax in dit land is genoeg!!
Jullie hebben genoeg spelers om fris bloed te brengen. Gewoon erop knallen en erover.

Ik ben niet anti PSV, maar wordt tijd dat die club eens wakker wordt en opstaat, das ook goed voor Feijenoord.
Neem even wraak voor die 10-0 of zo.
Ze waren zo zwak tegen H'veen en een club die die club de punten zo makkelijk geeft moet gestrafd worden.
Vind ik leuk
zondag 17 september 2017 om 07:42
Mij hoor je niet klagen over 2 wedstrijden hoor. Is alleen maar mooi....of kan mooi zijn.

Wel geschrokken van Feyenoord afgelopen woensdag. Weet niet of we gaan winnen vandaag.....Gaat een moeilijke wedstrijd worden.
Vind ik leuk
Cookee +2870
maandag 18 september 2017 om 14:30
Het is nu maandag, zelfs met 10 man overeind gebleven, dat moet vertrouwen geven, al speelde PSV met de ziel onder de arm, zo matig.
Had Toornstra zo gegund, sympathieke gozer.
Feijenoord verloor maar maakte toch de beste indruk.
Vind ik leuk
maandag 18 september 2017 om 16:37
Ja Toornstra is heel sympathiek. Wars van sterallures.

Heb toch een bittere nasmaak van deze week.

Ben benieuwd of ik woensdagavond weer kan juichen in de Kuip ;-)
Vind ik leuk
Cookee +2870
maandag 18 september 2017 om 16:53
Precies, maar hij won mij toen hij zei, wij verdienen goed, maar wat een verpleegster doet, die zou het echt verdienen.
Als ik al die walgelijke mannetjes met zonnebrillen er sterallures zie, dan word ik blij van Toornstra. Ik volg Cambuur dus Feijenoord minder. Maar door wat hij zei, zal ik juichen als Toornstra scoort, hij deugt. Als je verdorie voor het legioen mag voetballen dan is het minste wat je kan doen is snappen dat die mensen keihard werken.

Bitter?
Neuh, je was sterker tegen een directe concurrent met 10 man.
En City was wennen, straks UIT dan heb je niks te verliezen, keihard werken erinknallen en kijken waar het strandt.
Is al bekend hoe lang Jorgensen eruit ligt?
Woensdag ADO he?
Dat dik winnen en je geeft Ajax meteen een signaal.
Ik vind Feijenoord er echt bovenuitsteken.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 september 2017 om 16:53]
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 08:51
Ja Toornstra is echt een nobel mens. Mooi om te zien.

Jorgensen is zeker t/m 14 oktober uitgeschakeld. Hopelijk niet langer.....

Cambuur heeft gewonnen toch? Tegen wie spelen jullie in de beker? Wij idd tegen ADO. Heb er zin in!!

Feyenoord speelde 2e helft idd goed, maar je verliest wel. Denk dat het spannend gaat worden.
Vind ik leuk
Cookee +2870
dinsdag 19 september 2017 om 12:30
Helmond... een weer UIT, cambuur loot 4 uit tegen 1x thuis.
Heereveen, 30 km verder, loot altijd een makkie en thuis.
Zooo oneerlijk! :-))

Ik voorspelde Utrecht een mooi seizoen... die gaan onderuit tegen Twente... leek wel of de vormcrisis andersom was.
Er is bij jullie ook nog een talentvolle spits toch, misschien die ook een helft laten ruiken als het snel 2-0 is? Dan hangt niet de hele club aan Kramer, das voor hem ook fijner.
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 13:16
Haha! Ja uit loten is minder ;-) Gelukkig lootte Feyenoord thuis!

Ja ik dacht ook dat Utrecht even makkelijk over Twente zou walsen....was echt super verbaasd. Az verbaasd me weer, staan gedeeld eerste met Feyenoord en Psv. En spelen echt leuk.

Ja Vente is nu 2x ingevallen, maar dat kan je idd beter doen met een voorsprong. Hansson offensieve middenvelder is een groot talent. En ook Bijlow (keeper) en de 16 jarige Toure.
Vind ik leuk
Cookee +2870
dinsdag 19 september 2017 om 13:33
Ja, AZ is leuk, maar die gaan ook nog wel onderuit net als Utrecht. Dat zie ik Fey niet snel doen.
Ik vind leuk als eigen jeugd doorbreekt, ik geef ze ook meer krediet dan gehaalde spelers, doen jullie dat ook?
Keeper is lastig om een kans te krijgen, die Bijlow zijn naam hoor ik al jaren, misschien een optie eens in de beker proberen?
Maar Feijenoord kan ook met Larson centraal spelen, zoveel opties heeft Gio. Je hoeft niet 1 specifieke spits?
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 13:38
Bijlow heeft 1 wedstrijd gespeeld omdat Jones en Vermeer geblesseerd waren. Toen tegen Twente. Beker vind ik een goed plan.

Jazeker. Jeugdspelers zijn altijd populair, alleen Nelom heeft het zwaar. Maar als jeugdspeler heb je meer krediet, zie Giovanni;-)
Vind ik leuk
Cookee +2870
dinsdag 19 september 2017 om 14:04
Ja Gio is ook even weggeweest naar RKC, maar wat een carriere daarna en geen kapsones, das zo mooi.
Ja Nelom heeft ook weinig krediet, mij een raadsel waarom, er zijn anderen die ook fouten maken.

Dat balletje van Cambuur moet es een keer voorpikken op het goede moment! Zelfs de zwaartekracht is tegen ons!
Maar die loting was niet openbaar he, ik proef hier een complot tegen Leeuwarden in!
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 14:14
Ik verdenk Heerenveen ;-)))))))

Ja Giovanni vind ik echt een held. Zo bescheiden maar zo'n grootste carrière.

Probleem is dat Nelom vergeleken met Kongolo en ook Haps minder is, en elke fout wordt extra benadrukt. Persoonlijk had ik liever Woudenberg.
Vind ik leuk
Cookee +2870
dinsdag 19 september 2017 om 15:42
Hah, ja dat moet haast wel. Zo zijn ze.

Ja maar ik denk dat Nelom ook staat om Boetius een man af te pakken, bedoel als hij opkomt dan heeft Boetius opties binnendoor.

En waarom is op rechts zo'n probleem met Diks, die jongen die vorig seizoen Karsdorp verving zit er toch nog?
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 16:01
Nieuwkoop is geblesseerd geraakt id voorbereiding. Zou 6 weken duren....maar ondertussen....
Vind ik leuk
Cookee +2870
woensdag 20 september 2017 om 14:32
Die is zekerder dan die er nu staat.
Die kuip is vaak toch wel intimiderend schijnt het.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 14:18
Zo dat was even slecht gisteravond....maarja wel een ronde verder. Cambuur ook zag ik. Gefeliciteerd!
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 21 september 2017 om 15:00
Dank, jullie ook.
Ik wreef de ogen uit hoe goed ADO was. Maar als de storm uitgeraast is dan wint Feijenoord, leuk voor Kramer, paar keer pech met kopballen, dat was zijn kracht, maar dan toch goaltje pikken is wel lekker.
Cambuur door... tegen 9... altijd lastig begreep ik vd spelers.
Heb zelf ook wel eens meegemaakt tegen 10.
Blijft raar dat 10 lastiger zijn dan 11, das toch lachen?
Stel je nou eens voor dat 11 gingen spelen alsof ze een man minder hadden? Straks jullie in de CL... spelen alsof je 10 hebt maar met 11. Is maar een idee?!

Nu hopen dat ons balletje eens een keer oplet... balletje zorg dat je naast het Heereveen-balletje rolt en dan net even voorpikken... thuis graag balletje!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 20:20
Haha. Ja het is echt bizar. Maar wel leuk als voetbal onvoorspelbaar is, behalve als het je eigen club betreft....of juist wel ;)

Lijkt me mooi Cambuur Heerenveen!!
Vind ik leuk
Cookee +2870
vrijdag 22 september 2017 om 14:55
Cambuur thuis is mooi. Maar niet tegen Hun.
Das echt niet leuk hoor, vreselijke zenuwpotjes en dit Cambuur is nu zo jong dat ze daar niet klaar voor zijn... we hebben 10 nieuwe spelers zeer onervaren. Ze dragen net niet meer een luier.

En ons balletje zal er wel weer een UIT van gemaakt hebben, jaaa hoor. Den Bosch UIT, niet te geloven.
Goh H'veen ook al uit... hebben de balletjes elkaar toch gevolgd.
Jullie weer thuis tegen Swift, das voor die mensen prachtig natuurlijk, in de Kuip... ben jaloers op Swift.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 11:25
Die beelden bij Swift toen ze Feyenoord lootte, geweldig!
Wel lekker weer thuis ;-) Vanavond NAC, ben benieuwd. Hopelijk weer eens een goed Feyenoord....
Heb er zin in!
Vind ik leuk
Cookee +2870
zaterdag 23 september 2017 om 13:35
Ja, man, prachtig, al denk ik niet dat ze juichten met de hoop een ronde verder te komen. Stel je voor als amateur, die klep open en dan die trap op... pfff.

Fijne club NAC, ik houd van echte clubs. NAC is in mijn beleving zo eentje. Degraderen en volle bak houden, mijn respect!
Al baal ik wel dat Cambuur vorig seizoen 10 pts meer had en niet promoveerde, maar ja eigen schuld.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:05
Zo afgang....ben er kapot van!
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 11:34
Ja want met drie man achterin spelen waar Vilhena ook nog eens hopeloos faalt na 2 minuten had je direct de boel moeten omzetten
Vind ik leuk
666 +5075
donderdag 14 september 2017 om 11:38
1) 100% onzin
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 11:48
Stelling 1: Met een betere tactiek hadden ze alsnog verloren. Maar laat het wel een leer moment voor Feyenoord en voor Van Bronckhorst zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:01
En hopen dat Jorgensen weer snel fit is.
De wijze waarop de tegengoals vielen was wel erg pijnlijk. De eerste goal hielp ook niet echt m.b.t. het zelfvertrouwen.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:05
Yep jorgensen enorm belangrijk voor de competitie. Kramer is echt dieptrust en wat een mafkees. Verschrikkelijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:11
Het verschil tussen Jorgensen en Kramer is groot ja. Ben benieuwd wat de opstelling zondag wordt. 2 ploegen die revanche willen. Ik voorspel alvast dat er minstens één rode kaart gaat vallen.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:42
Valt ook niet mee, nooit een kans krijgen en dan komen de besten van de wereld en dan verwacht men dat je de vorm hebt om mee te kunnen.
Bij ADO had hij vertrouwen en daar geloofde men in hem, nu niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:51
Dan terug naar ADO als hij slim is..
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 16:54
Ja, als de meningen zo negatief zijn en je zo weinig kansen krijgt, ga dan terug. Neem aan dat elke voetballer liever speelt toch?
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 14:54
Daarnaast moet je het...vind ik althans...ook nog verdienen om je kunsten in het veld te mogen vertonen,na die "letterlijk mongolen actie" van afgelopen woensdag...wat mij betreft had dat best een paarse kaart mogen wezen -rest van seizoen geschorst-...kunnen we daar denk ik niet echt van spreken
Vind ik leuk
Cookee +2870
zaterdag 16 september 2017 om 13:31
Ja, dat was een domme actie en ook nog op een domme plek he?
Maar frustratie speelt ook mee, hij kreeg ook geen bal en dan heb je als spits het idee dat je voor lul staat daar. Kramer komt nooit in een flow waarin mensen en de kuip hem vertrouwen geeft. De Kuip kan de vriend van de speler zijn maar ook de vijand he? Ik denk dat Kramer beter weg kan gaan naar een club waar hij past, hij was bij ADO snel, handig en heel koel in het afmaken... nu loopt ie met de ziel onder de arm lijkt het.
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 13:35
Dat helpt zeker niet mee! Lullig voor Vilhena.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 17:30
Ik denk dat Jorgensen ook teruggedrongen was, net als tegen ManUtd. Daarmee had je ook niet voro gevaar gezorgd voorin. Maar dan kan hij wel handig zijn als aanspeelpunt.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 17:52
Klopt maar met Jorgensen kan je idd de bal vasthouden. En Jorgensen voetbalt meer mee.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:16
Tactiek wordt wel heeel erg groot gemaakt he?
Dit waren stilstaande situaties, dat heeft gewoon met adrenaline te maken, de wedstrijd is gehyped tot HET event van het jaar en dan maken spelers net verkeerde keuzes.
Een andere opstelling heeft niks met deze goals te maken.
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 15:19
Klopt! Maar ik had persoonlijk ook niet voor Kramer gekozen. Verder zie je dat het kwaliteitsverschil te groot is. Feyenoord was elke keer een stapje of twee te laat. Daar verander je niks aan. Het is de harde realiteit dat het niveau van Nederland niks meer voorstelt.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:45
Dat is wel waar, maar dit is vergelijkbaar met NAC die promoveert dat is dan eerst even aftasten, even zoeken of jouw kwaliteit ook werkt op een niveau hoger.
Dit is zo gehyped, dat werkt averechts, die fout van Vilhena maakt hij normaal niet en Bottechin timet verkeerd, dat komt gewoon omdat ze op de tenen lopen.
Laten wij het volgende potje even afwachten, das Napoli, die gister slappe hap waren, dus die zullen nu wel scherp zijn... dan zit het Feij ook even niet mee.
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 15:52
Ja dat ben ik met je eens hoor. Het is voor velen de eerste keer op het allerhoogste niveau. Die extra spanning is er bij de volgende wedstrijden niet meer bij. Dan kunnen ze misschien beter in hun spel komen. Het gaat moeilijk voor ze worden. Maar ze zijn zeker niet kansloos.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:59
Of ze kansen hebben is een ander verhaal.
Maar de Euroleague halen zou netjes zijn, dat is ook meer hun niveau. Dan is dit even voelen en leren.
Denk wel dat bepaalde posities even nagekeken moeten worden, je kan nu ook mooi zien wie door de mand vallen en wie niet he?
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 16:12
Haha ja het wordt wel duidelijk waar de tekortkomingen liggen bij sommige spelers. En hopelijk zijn Jorgensen en Haps ook weer op tijd fit. Dat scheelt toch wel. CL is mooi voor het geld voor de Nederlandse clubs. Voor de rest hebben we er niks te zoeken. In de Europa League kunnen ze nog leuke dingen laten zien als ze 3e worden.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 17:02
En toch vond ik dat Feijenoord goed ingekocht had, alleen centraal achterin vind ik matig. Kan je nagaan hoe moeilijk Ajax en PSV het gehad zouden hebben.

Maar wel treurig dat Gio zegt, in handelingssnelheid komen wij tekort... Hoe zo is dat verboden om dat hier te doen? Waarom niet op training dat tempo opjagen?
Vorige week zei iemand Everton zou kampioen van Nederland zijn... nou na gister begin ik er in te geloven. Maar nogmaals, even afwachten, na de premiere komt er meer.
Vind ik leuk
remakil +1091
donderdag 14 september 2017 om 12:33
Het is onbegrijpelijk dat je voor zo'n wedstrijd ineens je systeem omgooit. Dat is vragen om moeilijkheden..

Goed, met hun gangbare 4-3-3 had Feyenoord ook vast ruim verloren, maar gevoelsmatig hadden ze dan toch meer partij geboden dan nu het geval was. Slechts 28% balbezit in eigen stadion is dramatisch! Die statistiek zegt genoeg hè, het was duidelijk dat ze het niet wisten en op het middenveld kwamen ze steeds iemand te kort. Daardoor gaan anderen uit positie lopen en geef je vrij spel aan City...

Dus ze hadden gewoon hun vaste systeem moeten gebruiken en wellicht Kramer er uit moeten laten voor Toornstra. Zet Jens maar in de punt die loopt zich daar het snot voor de ogen i.p.v. die slome Kramer..
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 12:35
Kan niet anders zeggen....Die jongen heeft het vorig jaar gewoon goed gedaan
Gewoon knokken voor plek 3 is het motto
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 12:40
Hoe Feyenoord ook gespeeld zou hebben , het kwaliteitsverschil is gewoon veel te groot.
Ik denk dat dit een " gewone " uitslag is voor Nederlandse clubs on de CL tegen deze tegenstanders. Op het eind van de poule kan het nog misschien verschil maken als de plaatsen al verdeeld zijn.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 12:52
Ajax won gewoon in de thuiswedstrijd tegen city met 3-1.. en uit werd t volgens mij 1-1 en hadden ze moeten winnen.. Je kan altijd verliezen maar t minste wat je kan doen is je niet aanpassen in een thuiswedstrijd en je sup een leuke wedstrijd geven.. Inplaats van 1 schot op goal.. daar betaal je geen kaartje voor
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 14:14
Toen stond er ook wel een ander team.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 14:59
Ander team.. Maar er werd net zoveel geld uitgegeven.. Maar t gaat erom dat je thuis je eigen spel speelt en hope for the best.. Wat hebben sup nu aan deze wedstrijd gehad???
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 15:16
Ja daar heb je gelijk in! Het was een treurige wedstrijd voor het eigen publiek.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 15:29
28% balbezit en 1 schot.. om je kapot te schamen...
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 14:30
Ajax- real 0-4 waarvan er van real nog 2 afgestuurd waren.
Ajax - Dortmund 0-4!
Dus waar heb je het over?
Dit jaar Ajax - Rosenburg 0-1
2 jaar geleden Ajax - Molde 0-0.

Vorig jaar Feyenoord - Manchester United 1-0
Ajax- Manchester United 0-2

Dus die nu niet of Ajax kans gemaakt zou hebben;-). De feiten spreken voor zich!
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 14:39
Het gaat niet om ajax maar om feyenoord die nu weten dat mu niet heel erg gemotiveerd was tegen hun. Waar ajax het eigen spel speelde ging aangepast feyenoord er dik af. Spijtig en jammer, maar waarheid. Je dacht toch niet echt een kans te maken tegen die gasten?
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 15:19
Zoals ik al na de loting zei moet je hopen o de wedstrijden tegen Dontesk. Tegen de andere heb je geen enkele kans of ze moeten ongemotiveerd de laatste wedstrijd in gaan en dan hopen dat je ze thuis treft;-)
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 15:28
Tegen DONETSK heb je ook geen kans... zeker na hun overwinning op napoli...
Vind ik leuk
chicken +5794
donderdag 14 september 2017 om 15:35
Kansloos ben je nooit maar ze zullen uit een ander vaatje moeten gaan tappen en geluk nodig hebben na die overwinning op napoli
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 15:50
Het verschil tussen Donetsk en City is natuurlijk levensgroot.
Ik ben ervan overtuigd dat het een andere wedstrijd wordt. Maar moeilijk zal het zonder meer zijn.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 16:31
Gaat t niet om.. je zal nu thuis en waarschijnlijk uit moeten winnen.. En uit ben je al bijna kansloos
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 15:50
Zolang we geen Rosenburg treffen hebben we kans!
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 15:04
Ajax barca 2-1 Ajax city 3-1 Ajax Lyon 4-1 .. En kan me nog wedstrijd tegen Madrid herinneren waar er 2 doelpunten van Ajax werden afgekeurd.. Of pen tegen A-C Milan die onterecht was.. Apart welke wedstrijden jij er uithaald... Fey speelde tegen een B elftal Manu die t toernooi niet serieus nam.. Pas toen Manu ver kwam en champlq lastig werd in de comp namen ze t serieus.. Je praat gewoon onzin.. En k kan je verzekeren dat Ajax City een totaal andere wedstrijd was geweest. waar sup wel een leuke wedstrijd hadden gezien.. Uitslag staat daar altijd los van..
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 15:16
Ajax - Barca waar een geplaatst Barca een half C- elftal de wei instuurde!
Vd Hoorn pakte Barotli dus duidelijk een strafschop.
En inderdaad Zlatan is een B speler bij Manchester;-) kwam wel in het veld.
Maar goed ik ben het met je eens dat Rosenburg veel en veel sterker is dan de prutsers van city;-)
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 15:24
Haha barca speelde met t eerste elftal.. alleen Messi ontbrak.. C elftal... wat n jaloezie.... heerlijk.. Zlatan kwam er na de 1-0 in ja.. omdat fey uit t niks scoorde en ze natuulijk niet willen verliezen.. Uit bij Manu werd fey weggevaagd .. en was absoluut geen pen.. En Ajax creëerde kans op kan tegen rosenburg.. maar je moet ze afmaken.. zi simpel is voetbal..
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 17:01
0-1 duidelijker kan het niet!
En zeker was het een penalty. Ik heb duidelijk de. Scheidsrechter naar de stip zien wijzen en een speler zien scoren vanaf die stip.
Wat een partijdige supporter vindt doet niet ter zake;-)
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 17:16
Het is 0-4 duidelijker kan niet.. 0-1 kan vaak duiden op een hele gelukkig overwinning.. Maar wcheids heeft dus altijd gelijk.. Ok
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 18:56
Ik vind met 0-4 verliezen van een tegenstander met een begroting die zeker 8 keer zo hoog is een minder grote schande dan uitgeschakeld worden door een aantal semi profs van een club met een begroting die ongeveer een kwart is van je eigen begroting;-).
Maar het is hoe selectief je wilt kijken.

Over de scheidsrechter , hij beslist , dus hij heeft gelijk met de waarneming van dat moment.
Soms heb je hem mee , soms heb je hem tegen en soms heb je beslissingen doe door de ene scheidsrechter anders beoordeeld wordt dan door de andere.
In het door jouw beschreven voorval hadden alle topscheidsrechters een strafschop gegeven.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 19:59
Hahahahhaa tuurlijk... iedereen had de pen gegeven.. het is maar hoe selectief je wilt kijken... Het is nket de stand van 4-0 dat t beschamend maakt.. Het is de manier waarop.. 28% balbezit en 1 schot op goal.. en natuurlijk spelen er semiprofs bij de kampioen van Noorwegen ...
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 20:36
Uitgeschakeld door semiprof uit Noorwegen!
Maar blijkbaar heb je een selectief geheugen.Dus nog maar een voor jouw.
Red bull Salzburg ken je ze nog?
3-1 en 0-3. Kansloos weg gespeeld.
Ook een begroting die ruimschoots minder was!
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 21:10
Tuurlijk spelen er Semiprofs bij de kampioen van Noorwegen
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 21:12
Ga is tellen... 1 plus niks.. Hoeveel schoten zijn dat totaal.. quiz vraagje
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 21:45
Is tellen? 1 plus niks? Ik denk dat je bedoelt eens en 1 + 0 . Maar 1+0 = 1 .

Maar als je toch over rekenen hebt.
1-1 + 2-2
0-1 + 3-2
Die uitkomst is inderdaad helemaal niets!

Maar ik heb ook nog een Quiz vraagje 1-1 en 4-1?
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:19
Ajax werd ook afgedroogd dacht ik tegen Real en Barca.
Johan Cruiyff zat zich te schamen op de tribune.
Volgens mij besloot hij toen Ajax te gaan helpen.

Deze wedstrijd was zo gehyped in R'dam, dan gaan er dingen mis, volgende keer maar weer zien.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 16:33
Was tegen real .. en dat was idd niet om aan te zien..thuis en uit..
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 17:05
Kijk das klasse dat je dat toegeeft.
Dus ik wil maar zeggen gun ook Feijenoord even de stappen die ze moeten zetten.
Dat we met zijn allen ons rotschrokken staat buiten kijf. Want Feijenoord maakt op dit moment de beste indruk in de ED.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 17:07]
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 17:21
Doe K zonder moeite... Maar fey heeft een verdediging dat t nooit gaat redden tegen de grote clubs.. fey selecteert ook al jaren niet door.. spelers als nelom / kramer / bakkie/ tapia... niet goed gebleken maar blijven gewoon als reserves.. zo zal je nooit groeien.. en fey heeft wel n makkelijk programma gehad.. Ajax speelt gewoon t mooiste voetbal.. Probleem is dat als je niet je kansen afmaakt dat t de speelstijl van Ajax een problem wordt aangezien Sanchez weg is.. Maar we gaan t zien... Seizoen is nog vroeg
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 17:37
Nou het centrale duo in Europese wedstrijden is ondermaats bij Feijenoord. Maar in de ED kunnen ze prima mee.
Ik vind Feijenoord in de ED indruk maken, mooie aanvallen, 1x raken. En ze hebben heel veel opties met Larson e.v.a. Kramer is daar zo beschadigd, die gaat 't niet meer flikken, die kan beter terug naar ADO.
Ajax is ook centraal achterin met de Ligt enorm kwetsbaar. Alleen Zyech kan het verschil maken en Huntelaar verder is het redelijk grijs... backs, vleugels niet allebei sterk... maar internationaal hebben beide clubs inderdaad moeite.
Ook Ajax kan goede backs opleiden en echte vleugels.
Maar dat is juist wel leuk in de ED dat de tobclubs al jaren niet meer snappen waar ze vroeger sterk in waren.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 22:55
1x raken?? Dat gebeurt niet bij fey... Zo n wedstrijdje tegen city is begin van de ondergang... veel te weinig kwaliteit... als ploegen in de ED tegen fey spelen zoals tegen Ajax spelen dan wordt er weinig meer gewonnen.. Probleem is dat veel ploegen voor de winst gaan tegen fey
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 23:38]
Vind ik leuk
Cookee +2870
vrijdag 15 september 2017 om 13:16
Mijn kritiek op Fey is altijd dat ze nooit leuk voetballen, nu vind ik dat wel en met Larsson kan het nog leuker worden en dan Berghuis op rechts, Vilhena, Boetius, das toch heel veel voetbal. Treurig dat Ajax alleen Zyech als echte voetballer heeft, verder allemaal van die multi-functionele alleskunners.
Niet om Ajax af te zeiken hoor, ik hoop dat ook die club het licht weer gaat zien ooit.
Fey heeft die gun-factor in het land das waar, zelfs in Dokkum is blijkbaar een fanclub. Maar elke club wil van de tob-3 winnen, ik geloof niet dat 1 voorgetrokken wordt.
Tegen City was podiumvrees, net als gister bij Vitesse, die fouten maken ze niet weer. Al blijf ik zeggen dat de CV's ondermaats zijn. Ajax werd ook overlopen door Real en Barca he.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 september 2017 om 13:17]
Vind ik leuk
AFC +2641
vrijdag 15 september 2017 om 13:26
Tegen city was geen podium vrees.. dat was een kwaliteit probleem en dat werd heel goed zichtbaar.. Ajax heeft alleen Ziyech?? Haha Kluivert alleen al
Laat dingen zien die je nooit bij n Feyenoord speler zal zien.. Iemand die 3 man voorbij kan lopen.. frenkie heeft zoveel drive van achteruit dat t spel veel
Sneller gaat en Donny is een scorende middenvelder .. Younes die elke gozer zoekt speelt ( helaas weinig rendement). fey moet t van werken hebben en Ajax van mooi voetbal.. zo simpel is het.. en jij zet vilhena in 1 zin met leuk
Voetbal.. dan begrijp je t niet helemaal.. Vilhena is een bijtertje ..
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 september 2017 om 13:27]
Vind ik leuk
Cookee +2870
vrijdag 15 september 2017 om 13:49
Ik zie het anders. Kluivert moet het nog laten zien. Backs zijn treurig bij Ajax, vleugels. Huntelaar is koele afmaker. Alleen Zyech kom ik voor kijken.
Verder allemaal nette vakkenvullers, niet dat die niet een goal kunnen maken of in een taak spelen, maar van de club die ooit Arnesen, Olsen, Cruiyff, La Ling en die Rob (van Utrecht) daarvan verwacht ik meer dan de Frenkies en zo. Ik wil bij Ajax spelers zien die vermaken. In mijn beleving is het meer genieten van Fey dan van Ax.
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 21:48
En tegen Barca en tegen Dortmund en tegen Red bull Salzburg!
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 22:56
Ajax won van barca...n hele helft met 10
Man... best een prestatie
Vind ik leuk
Stranger +1070
donderdag 14 september 2017 om 23:10
Barca - Ajax 4-0 toen er niets meer op het spel stond en Barca een veredeld C elftal liet spelen. Ja toen mocht Ajax winnen.
Tegen over elke grote uitslag die ik je voorschotel kom je niet verder dan die 2-1 tegen Barca! Terwijl ze tegen zeperds aanlopen tegen teams die daarna niets meer klaar maken.
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 23:42
Kom jij weer met n C elftal... Barca was helemaal nog niet zeker Van de eerste plaats...en speelde alleen zonder Messi.. A-C Milan was je 2x de beter maar werd 2x gelijk.. City won je en speelde je gelijk.. Sws werd Ajax altijd derde.. iets wat fey niet gaat doen.. Ajax had lotingen met Madrid en PSG.. fey city en napoli..klein verschilletje
Vind ik leuk
Stranger +1070
vrijdag 15 september 2017 om 07:48
Goh joh je blijft alleen maar herhalen. Maar andere argumenten heb je niet. City komt verder dit seizoen dan Barca.
Wie schakelde Napoli ook alweer uit om on de CL te komen? En Rosenborg is een veel groter verschil met City dan City met Barca;-)
Vind ik leuk
AFC +2641
vrijdag 15 september 2017 om 11:03
Jij blijft gewoon doorpraten als een kip zonder kop.. Krijg je thuis t laatste woord niet??? Net n klein kind jij.. adios
Vind ik leuk
Stranger +1070
vrijdag 15 september 2017 om 12:38
Elke keer andere voorbeelden. Dus ik zou zeggen doe je oogkleppen af en zie wat er om je geen gebeurt. Blijf niet in het verleden hangen maar besef dat je clubje al 3 jaar geen prijs gewonnen heeft en in Europa door clubs van kleine landen links en rechts gepasseerd wordt.
Vind ik leuk
AFC +2641
vrijdag 15 september 2017 om 13:15
Hahahaha kakkerlakkeehh winnen n keer n prijs.. Ik pis in me broek.. WZAWZDB
Vind ik leuk
Stranger +1070
vrijdag 15 september 2017 om 14:28
Alleen niet tegen
Nice.
Niet tegen
Rosenborg.
Niet tegen
Heracles.
De cijfers
8 gespeeld
3 gewonnen.
2 gelijk.
3 verloren.
Knap hoor!
Vind ik leuk
AFC +2641
vrijdag 15 september 2017 om 15:02
WZAWZDB
Vind ik leuk
AFC +2641
donderdag 14 september 2017 om 12:49
Dat is overduidelijk zo... En het dan omZetten na nadat je al 3-0 achterstaat.. Altijd van je eigen krachten uit gaan in een thuiswedstrijd .. Maar tactisch is Gio onwijs zwak.. heeft ook nooit een wissel dat t wedstrijd doet kantelen.. en altijd standaard wissels omdat ze moeten spelen
Vind ik leuk
Koeien +1434
donderdag 14 september 2017 om 12:59
5-3-2 met lange ballen op Kramer was vooraf gezien niet een slechte keuze, maar pakte gewoon faliekant verkeerd uit. Bovendien heeft Feyenoord de vleugelbacks niet voor om 10x per wedstrijd een linie of 2 op te schuiven.

Met een inzakkend middenveld in 3-5-2 was gezien de druk van City misschien beter geweest. Maar omdat ze 3-3-4 speelden had je ook gewoon 1 op 1 kunnen opstellen in een 4-3-3 met heftige mandekking, dan had je vaker de kans om City dwars te zitten en zelf afentoe spel te maken.

Wat je in elk geval niet wil is dat het spel van Feyenoord gemaakt moet worden door de verdedigers. Die zijn het minst voetballend en dan maak je gewoon niet gebruik van de kwaliteiten die je verder voorin hebt staan.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:24
Probleem van Feijenoord is, dat die 2 CV niks kunnen repareren op snelheid, dus je hebt wel gelijk om meer druk naar voren te doen.
Maar dan ben je achterin heel kwetsbaar, in de kwaliteitsarme ED kan dat wel, maar internationaal niet.
Gio zat met een onmogelijk probleem, hij heeft gewoon gehoopt op een kansje. Persoonlijk houd ik ook meer van met lef spelen en kijken waar je strand, maar goed. Achteraf is makkelijk... Advocaat toonde teveel lef en Gio te weinig... ja das makkelijk scoren achteraf.
Vind ik leuk
Koeien +1434
donderdag 14 september 2017 om 16:53
Klopt, Botthehark blokkeert en stofzuigt goed, maar er zit geen snelheid in. Daarom wil je met 3 CV's er ook nog een snel mannetje bijhebben. Dat kan een inzakkende middenvelder zijn, maar ook een naar voren gaande CV.

Ik ben het eens hoor, achteraf kijk je een koe in de kont. Het had altijd beter gekund, ik neem v.Bronckhorst dan ook helemaal niks kwalijk en Advocaat overigens ook niet.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 17:17
Precies man. Kijk als Pietje zijn dag heeft die speelt zo weergaloos midvelder dan dringt hij de midvelder van hun terug en dan speel je ineens 4-3-4... ja toch?
Dan kan de trainer wel zeggen 4-3-3... maar die tegenstander is bang van Pietje dus die houdt een paar meter afstand.
Of als de back zo sterk opkomt dat jouw vleugel midvelder wordt dan speel je gedwongen ineens 4-4-2
Wil maar zeggen de vorm vd dag speelt ook mee.

Maar op zich was ik met je eens, dat je City uit het strafschopgebied WEG wilt houden en dan was die 5-3-2 een optie geweest mits de backs dan diep spelen.
Maar nogmaals Botteghin en die ander gaan dan ten onder, dat zag je tegen Excelsior vorig seizoen al.

Misschien had ik ipv "Pietje" Mustapha moeten zetten want de tijd dat een Pietje een goede voetballer was is al even geleden. :-))
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 17:18]
Vind ik leuk
AFC +2641
vrijdag 15 september 2017 om 11:08
Heb ook nog nooit van mustapha gehoord..we hebben idg nog een pietje als keeper...maar opstelling heeft betrekking op hoe je staat bij balbezit en t moment dat je balverlies lijd.. Niet wanneer de tegenstander met de bal gaat lopen .. anders speel je 30 opstellingen per wedstrijd
Vind ik leuk
Cookee +2870
vrijdag 15 september 2017 om 13:21
Mustapha. Nederlandse jochies zijn goed op playstation, vaak ventjes van verre komaf gaan nog wel voetballen vandaar.

Ik zie die opstelling niet als een statisch gegeven.
Als jouw midvelder zijn dag heeft dan dwingt hij de tegenstander naar 4-1-2-3 toch?
Niet de trainer bepaalt hoe het staat maar de vorm vd dag... zo dat is een ouderwetse gedachte he? Die is nog van VOOR v Gaal toen spelers zelfstandig bepaalden.
Vind ik leuk
AFC +2641
vrijdag 15 september 2017 om 13:31
Noem is een goeie mustapha dan?? Omdat iemand een mannetje oppakt die op nr 10
Staat wil noet zeggen dat je ook opstelling automatisch aangepast wordt.. zo iemand wordt opgevangen... er staat noet ineens een mannetje 90 min op
Vind ik leuk
Cookee +2870
vrijdag 15 september 2017 om 13:53
Zyech is een goede 'Mustapha'. Youness ook. Mooi dat hier jochies uit verre landen wonen, want de hollander gaat blijkbaar liever iets anders doen.
Ik bedoel dat als er veel dreiging van een midvelder en buitenste midvelders komt dat je opstelling van 4-3-3 dan verandert, zo is het toch altijd geweest?
Dan worden je midvelders 1 inzakkend en 2 dieper spelend.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:06
Stelling 1:
wat een onzin, typisch Nederlands. City zou tegen iedere formatie, tegen iedere tactiek dik winnen tegen Feyenoord. Tactiek is overschat. Kwaliteit draait het om en het verschil in kwaliteit is simpelweg te groot. Niks vreemds aan trouwens.
Vind ik leuk
Korm +18989
donderdag 14 september 2017 om 13:19
heb je gelijk in maar speel dan in ieder geval zo dat wat je spelers gewend zijn. Dit was gewoon zelfmoord
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:32
Mwah. We hebben geen idee hoe het dan gelopen was. Wellicht nog meer open huis.
Deze tactiek had geen enkele invloed op corners die er invlogen.
Of op kansen die er niet invlogen.

Overigens ben ik het er wel mee eens wat je hieronder typt. Die Toornstra zet je natuurlijk niet op de bank. Dat is van alle kanten waanzin. Zeker als je dan wel met Amrabat op de proppen komt.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:53
Amrabat ipv Diks vond ik geen slechte keuze, alleen Toornstra passeren snap ik ook niet.

De wissel Toornstra Berghuis begreep ik ook niet, omdat Vilhena echt totaal niet id wedstrijd zat. Maarja dat gold wel voor meerdere spelers. Pijnlijke conclusie: dat gold voor bijna het gehele team.
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 14:15
Misschien sparen voor de competitie?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:18
We spelen uit ;-)) liever Toornstra gespaard voor Psv.
Vind ik leuk
Korm +18989
donderdag 14 september 2017 om 14:19
alleen toornstra scoort uit niet ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:22
Daarom had ik liever Toornstra gezien tegen City en Toornstra op de bank tegen Psv ;)
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 14:20
Rens Toornstra bedoel je?
Vind ik leuk
Korm +18989
donderdag 14 september 2017 om 13:18
Stelling 1: helemaal mee eens, 1 van je betere spelers op de bank zetten is lachwekkend. Als je dan overstapt naar 4-4-2 snap ik het maar die vond ik geen slimme move
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:30
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 14:41]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:21
Hoezo dat dan ? Snap je niet dat heel Nederland voor lul staat met zoiets ? Ze vertegenwoordigen Nederland in de CL. Ik snap al dat haat shit niet. Hou toch op met dat shit. De een is voor die de ander voor die. What the fuck maakt t uit. Ook al ben ik Chelsea fan ben ik daarnaast ook Nederlander en steun ik elke Nederlandse club in CL of EL behalve tegen Chelsea natuurlijk
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:28
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 14:41]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:37
Prima toch. Ik kom ook uit zuid en mn waffel is zeker niet gesnoerd hoor want ik had gisteren genoten van mijn club.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:38
Gefeliciteerd
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:42
Thanks
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:47
Weet je.. al dat gezeik over dat geld van die clubs... Ik ben het er ook wel mee eens dat die bedragen nergens over gaan, maar mijn cluppie heeft 120 mln op de bank (wij zijn ajax, wij zijn de rijkste) maar dan gilt iedereen weer dat je van dat geld spelers moet halen...
Als Rotterdam 200 mln had gehad, hadden alle supporters geroepen dat ze daar CL-waardige spelers van hadden moeten halen....

Omdat wij hier niet zulke bedragen tot onze beschikking hebben is het makkelijk roepen dat het nergens over gaat, maar ik denk dat wij hier hetzelfde zouden doen.

Als Van Geel/Overmars/Brands zoveel geld tot hun beschikking hadden gehad om Iniesta, Kroos, Pogba, Aguero of weet ik veel wie te halen, had iedere supporter dat toegejuicht!

The end
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 13:48]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:44
No shit sherlock
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 15:32
Wat denk je van de financiele verschillen in de ED?
Excelsior zeurt er niet over. Maar de tob-clubs pakken 10x zoveel geld vd TV-gelden als de kleintjes en dan heb ik het nog niet over de begrotingen die nog veel hoger liggen.
Dit is voor de tobclubs een reality-check, nu maken ze eens mee wat kleine clubs al jaren meemaken, Excelsior heeft 5 miljoen, Ajax 80.
Mijn advies is... niet zeuren.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 13:49
Het leedvermaak en de opluchting van de internetfanboys vinden hun oorsprong in het gegeven dat de niet geplaatste Nederlandse clubs aan de genadeloze strafexpeditie van Manchester City zijn ontkomen. In Eindhoven en Amsterdam gaat de vlag uit.
Vind ik leuk
Ryan82 +36
donderdag 14 september 2017 om 14:02
Vitesse heeft amper publiek... Zelden dat het stadion vol zit. Vind het wel een leuke club.
Vind ik leuk
Dicky +3207
donderdag 14 september 2017 om 14:43
Dus Feyenoord was in 1989 geen topclub?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 14:44]
Vind ik leuk
Korm +18989
donderdag 14 september 2017 om 15:32
Rond om Feyenoord zijn er bedrijven die sponsoren, als Vitesse de sponsoren kan binnen halen en het stadion zal voller lopen dan zijn er wel kansen.
Vind ik leuk
Dicky +3207
donderdag 14 september 2017 om 16:00
Snap ik. Het gaat mij erom dat Ryan vind dat Vitesse geen topclub kan zijn omdat er volgens hem amper publiek zit in Arnhem. Nou zaten er eind jaren tachtig gemiddeld 13.000 toeschouwers in de Kuip. Dus dan was in zijn optiek Feyenoord ook geen topclub in die tijd. Ik ben de mensen die maar blijven roepen dat er niemand in Arnhem zit een beetje beu. Er zitten 16.000 toeschouwers gemiddeld in de Dome. En dat voor een subtopper uit een stad met 156.000 inwoners zonder landelijke dekking.
Vind ik leuk
Ryan82 +36
donderdag 14 september 2017 om 16:19
Je kan niet vroeger met het heden vergelijken. Mijn standpunt is dat in Arnhem het voetbal niet leeft. Ik vind Vitesse een topclub wanneer het stadion vol zit en vanuit daaruit zich verder kan uitbreiden met sponsoren etc. Volgens mij kan er in de GelreDome 25.000 mensen in? In Enschede, Groningen etc komen er gemiddeld 28.000 supporters. Ik hoop dat er meer mensen komen naar Vitesse. Is alleen maar beter voor de club en weer beter voor de gehele Eredivisie
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 16:19]
Vind ik leuk
Dicky +3207
donderdag 14 september 2017 om 16:51
Dan let je dus niet op. In Enschede lopen de toeschouwers aantallen terug, Groningen ook en zelfs heel zwaar. Afgelopen weekend zaten er minder mensen in de Euroborg dan ooit daarvoor. Hoe kom je trouwens op 28.000 zoveel toeschouwers passen daar niet eens in. Groningen is veel groter dan Arnhem en Enschede is ook groter dan Arnhem. Bovendien hebben beide clubs niks in de regio. Arnhem is een stad met 156.000 inwoners. Naar Vitesse wat 7 jaar in de grijze middenmoot heeft vertoeft komen gemiddeld 16.000 toeschouwers. Als er een leuke tegenstander komt zoals vanavond zelfs meer dan 20.000. Vitesse leeft dus wel degelijk in Arnhem.
Vind ik leuk
Strijp +5396
donderdag 14 september 2017 om 14:11
Stelling 2 - dat zullen we vanavond zien
Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 14:11
Stelling 2: Nee nog niet! Op dit moment een leuke subtopper.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:12
Stelling 1: 5 verdedigers was slim, maar met Kramer spelen minder, had zelf toornstra opgesteld ipv Kramer.
Stelling 2: Ze zijn het goede pad in geslagen, met het kopen van Matavz en Serero. Beter dan alle Chelsea huurlingen, maar een mix tussen eigen spelers en Chelsea huurlingen is natuurlijk perfect binnen de Nederlandse competitie. Ik zie Vitesse en Utrecht zeker niet als mindere tegenover PSV.
Vind ik leuk
AlbS +193
donderdag 14 september 2017 om 14:13
Welke tactiek je er ook op los laat. Boeit niet en gaat niet werken. Al ga je met 20 man in je eigen strafschop gebied staan. Kwaliteit verschil is gewoon te groot. Vergelijk het maar met bijv. Ajax 1 tegen een plaatselijke AVB (Amsterdamse voetbal Bond) club. Zorg dat je betere voetballers krijgt dan kan je ook mee doen. Maar ja, dat geld he.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:21
Vitesse heeft als een van de weinige problemen hierbij dat het regelmatig op kunstgras moet spelen. Dit maakt zowel de eigen spelers slechter, als geblesseerder, zie vanavond.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:26
Als je tegen een club speelt die veel beter is, je speelt thuis. Dan kan je beter proberen er iets van te maken. Je aanpassen met een nieuw systeem is bijvoorbaat gedoemd te mislukken. Laat je publiek zien dat je ervoor gaat.
Vind ik leuk
BBAjax +2448
donderdag 14 september 2017 om 14:29
1.nee
2.nee
Vind ik leuk
Dicky +3207
donderdag 14 september 2017 om 14:40
Stelling 2: de komende 20 jaar niet. Vitesse heeft de faciliteiten van een topclub en daar houdt het mee op. Een topclub wordt geregeld kampioen. Vitesse is nog nooit kampioen geworden en gaat dat voorlopig ook echt niet worden. Dan ben je dus nooit een topclub. We zijn een subtopper met een regionale uitstraling. Dat is gewoon prima.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 14:57
Stelling 2:

Vitesse gaat nooit een topclub worden op deze manier

[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 15:03]
Vind ik leuk
Dicky +3207
donderdag 14 september 2017 om 15:01
Kan jij wel rekenen?
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:03
...
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 16:09]
Vind ik leuk
Dicky +3207
donderdag 14 september 2017 om 15:24
Beter dan jij als ik jouw bericht lees.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:48
Ook goed
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 16:00]
Vind ik leuk
Dicky +3207
donderdag 14 september 2017 om 15:54
Ah, is dat je verweer? Triest hoor. Ik ga zo lekker biertjes drinken in de stad en dan lekker naar Vitesse. Ik zou jou aan willen raden om vanavond niet te kijken. Een cursus rekenen is voor jou veel nuttiger.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 16:08
Zat er eentje op mijn VP account te klooien chef

Laat dat nou net iemand zijn met een NEC hart

Waren niet mijn woorden

Wel een geheugen steun om me telefoon niet te laten slingeren

Proost en geniet van de pot voetbal vanavond!!

Op een goeie uitslag
Vind ik leuk
Mo +4437
donderdag 14 september 2017 om 14:58
1: met elke tactiek had je op je klote gekregen

2: wat een gelul
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 14:58]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:04
1. Misschien had het dan wat minder hoog uitgevallen maar dat blijft bij misschien.
2. Nee geen achterban.. een club heeft een grote achterban nodig om door te groeien.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:47
1. Nee, al had hij met 7 verdedigers gespeeld, geen enkele tactiek gister zou geholpen hebben om dit oppermachtig Manchester City te verslaan. Kwaliteitsverschil was gewoon veel te groot. Van te voren was het al duidelijk: Feyenoord en Nederlandse ploegen hebben niks te zoeken in de Champions League. Gewoon genieten, en proberen een goed resultaat te halen. Gister was het voor de spelers niet genieten, maar echt kippenvel moment als je de supporters tot de laatste minuut hoort zingen.
2. Dat denk ik wel, maar ik denk meer aan zo'n FC Twente of AZ scenario. Dat ze één superseizoen beleven en dat ze zomaar kampioen kunnen worden.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 15:49
Haha! Nee.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 16:00
Stelling 2: JAZEKER
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 16:09
Ik hoop dat Vitesse en Utrecht doorgroeien zou leuk zijn.
Maar ik ben bang dat PSV of Ajax weer gaan shoppen en dan zijn die paar toevals-talentjes die hoop geven weer weg.
De macht van het grote geld, walgelijk maar ja, zij op hun beurt hebben Europees gezien met hetzelfde te maken.
Ben bang dat we nu al weten welke 3 in 2050 om de schaal strijden.
Niet omdat ze de besten zijn maar omdat ze poen hebben om de besten te blijven.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 16:10]
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 16:57
Allemaal leuk, maar veel van die talentjes zijn ook weer met geld gekocht. En dan is Vitesse ook nog eens een speeltje van een of andere rijke eikel.... Totale nonsens dus.
Vind ik leuk
Cookee +2870
donderdag 14 september 2017 om 17:23
Nou das dan jammer voor jou, want zonder aansluiting van Utrecht en Vitesse wordt het wel geestdodend saai in de ED.
Maar dan mag ik je voor 2050 wel al feliciteren, je hebt de schaal over 33 jaar vantevoren al voor 33 1/3% binnen.
Feijenoord heeft ook rijke eikels dacht ik.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 18:57
Zal allemaal wel meevallen met die saaiheid aangezien de huidige top 3 al decennia lang de titels verdelen en mensen blijven kijken. Feyenoord heeft zeker rijke eikels, meerdere zelfs. Maar dan wel uit de regio, zonder echte zeggenschap en, als ik de verhalen moet geloven, Feyenoord-supporters. Doe me een lol en bespaar me het lulverhaal dat een of andere louche oostblok zakenman al van kinds af aan Vitesse fan is.
Vind ik leuk
Cookee +2870
vrijdag 15 september 2017 om 13:04
Dat zeg ik ook niet. Maar geld is geld... wit... zwart gas-geld hoe dan ook.
De saaiheid valt jou toch ook wel op? Waarom niet kleine clubs beter maken, er zit nu bij Feijenoord miljoenen op de bank en tribune, worden jullie er minder van als ipv die spelers er meer jeugdspelers op de bank zitten?
Dan kunnen kleine clubs het jullie moeilijker maken want bij Excelsior zouden die ventjes allemaal wel spelen.
Elk jaar weten dat je al 33% kampioen bent is doodsaai.
Vind ik leuk
feyeniels +14589
donderdag 14 september 2017 om 17:04
Stelling 3: eens. Als Isco zo door blijft gaan dan wordt hij inderdaad de beste middenvelder ter wereld.
Vind ik leuk
Vamos M +2709
donderdag 14 september 2017 om 17:07
Vergeet Modric niet.
Vind ik leuk
feyeniels +14589
donderdag 14 september 2017 om 17:13
Modric is ook goed, maar langzaam maar zeker zit hij wel in de herfst van zijn carrière. Hetzelfde geldt voor Iniesta. Zij worden niet beter meer, terwijl Isco best nog zou kunnen groeien.
Vind ik leuk
Vamos M +2709
donderdag 14 september 2017 om 17:07
Ja zeer zeker al horen Kroos en Modric er ook in thuis. Heeft zich enorm verbeterd is nou de dragende krachten van Real Madrid.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 17:12
Of Isco de beste wordt weet ik zo gauw niet maar wel één van de beste in ieder geval
De beste weet ik niet maar wel één van de beste

Top speler met een super techniek

Vind ik leuk
United FC +10334
donderdag 14 september 2017 om 17:44
Stelling 3: Isco groeit zeker uit tot een van de beste middenvelders van de wereld.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 17:44
Een van de beste middenvelders wordt hij wel maar ik vind spelers zoals pogba, kante, thiago alcantara en verrati beter maar we zullen zien
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 19:12
Stelling 3: Na Kroos natuurlijk, op dat niveau is Isco nog net niet
Vind ik leuk
Farmer +4460
donderdag 14 september 2017 om 19:39
@VP redactie... Zo'n dik half uur geleden is er in Italië afgetrapt tussen het Everton van Ronald Koeman, en Maarten Stekelenburg, dat op bezoek gaat bij het Atalanta Bergamo van Hansie Hateboer en Marten de Roon....

Is het mogelijk dat deze site daar wellicht een topic aan spendeert?

IS NB voetbal, en zit een behoorlijk Nederland tintje aan...

Het zou niet eens misstaan tussen de 200 topics over Ajax, Feyenoord en PSV....

Nou wil ik eigenlijk niet klagen, maar..

Sorry VP, dit is gewoon slecht... dat je déze wedstrijd compleet mist...

3-0 voor Atalanta, bijna rust, Everton wordt gewoon weggespeeld. (2-0 was assist van Hateboer, mooie voorzet, mooie goal).
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 19:47]
Vind ik leuk
Koeien +1434
donderdag 14 september 2017 om 23:27
Ha Hansie... wordt misschien nog wel een back a la Janmaat werken doet ie in elk geval wél
Vind ik leuk
Farmer +4460
donderdag 14 september 2017 om 23:40
Een béétje een 'laatbloeiertje', maar hij stond er wel netjes vanavond!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Isco groeit bij Real uit tot de beste middenvelder ter wereld'