Transfervrije spits dwingt contract af bij Heracles: éénjarige verbintenis

    Transfervrije spits dwingt contract af bij Heracles: éénjarige verbintenis

    donderdag 14 september 2017 om 12:30

    Heracles Almelo heeft een spits gecontracteerd. Kai Huisman heeft donderdag zijn handtekening gezet onder een éénjarig contract met de optie op nog een seizoen.

    Huisman was de afgelopen weken al op proef bij Heracles en heeft op de trainingen een contract afgedwongen. Vorig seizoen speelde de 22-jarige spits, afkomstig uit de jeugdopleiding van Vitesse, nog bij FC Emmen. Hij maakt nu transfervrij de overstap.

    Huisman moet zich via de beloften in de hoofdmacht spelen. "Kai gaat zijn wedstrijden in eerste instantie spelen in het tweede elftal", reageert algemeen directeur Nico-Jan Hoogma. "Vanuit daar kan hij zich verder ontwikkelen." Huisman zegt zelf: "Het is nu aan mij om te laten zien wat ik kan om vervolgens te proberen om bij de selectie te komen."

    Plaats een reactie

    Manolo +2342
    donderdag 14 september 2017 om 12:36
    Kaigoed!
    Vind ik leuk
    R2 +4904
    donderdag 14 september 2017 om 12:38
    Kaiveel succes toegewenst!
    Vind ik leuk
    Youri99 +8189
    donderdag 14 september 2017 om 13:15
    Ik had hem liever bij Kayserispor gezien
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18222
    donderdag 14 september 2017 om 12:40
    The SKai is the limit ouwe reus!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 12:46
    dat worden kaiveel doelpunten
    Vind ik leuk
    Bdog +5002
    donderdag 14 september 2017 om 12:51
    Ga naar Huis man.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6937
    donderdag 14 september 2017 om 12:53
    eens kaiken of hij wat toe kan voegen aan Heracles
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5213
    donderdag 14 september 2017 om 13:04
    Eerst een jaar aankaiken of het wat is, verstandig
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 13:04]
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5213
    donderdag 14 september 2017 om 13:05
    22 jaar en mee laten doen met de beloften. Staat ie hiermee geen talent van de club in de weg? Iemand?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 september 2017 om 13:06]
    Vind ik leuk
    justinhafc +2819
    donderdag 14 september 2017 om 13:50
    Nope. Vermeij en Gladon zijn de spitsen voor het eerste. Dit is pure tweede elftal vulling, en aangezien we geen eigen jeugdopleiding hebben moeten we ook hier spelers voor contracteren.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5213
    donderdag 14 september 2017 om 14:23
    Ok, thnx!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 september 2017 om 13:42
    Is het niks, kailen ze hem eruit
    Vind ik leuk
    Soky21 +282
    donderdag 14 september 2017 om 18:47
    ken deze jongen toevallig , heeft veel pech gehad met blessures in het verleden . zat bij het eerste van Vitesse toen hij helaas weer zwaar geblesseerd raakte. Als hij fit blijft kan het een leuke aanwinst zijn voor Heracles . En het is hem van harte gegund want het is een prima jongen .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Transfervrije spits dwingt contract af bij Heracles: éénjarige verbintenis