Keizer verwacht 'over een of twee weken' weer plezier: 'Hij is aan het vechten'

Keizer verwacht 'over een of twee weken' weer plezier: 'Hij is aan het vechten'

woensdag 20 september 2017 om 22:20

Marcel Keizer maakt zich weinig zorgen over Kasper Dolberg. De trainer van Ajax verwacht op korte termijn weer te kunnen genieten van de jonge Deen. 

Kasper Dolberg zit in een moeilijke fase, maar was woensdag wel weer driemaal trefzeker tegen SVV Scheveningen (1-5 winst). "Hij weet ook dat hij vorig jaar een paar maandjes heeft gehad waarin het niet helemaal lekker ging. Daar is hij ook weer uitgekomen", zegt Keizer tegen FOX Sports.

"Het is een jongen van negentien, bijna twintig jaar oud die dan even aan het vechten is. Maar het is wel goed dát hij aan het vechten is. Als hij zich erbij neer zou leggen, zou het vervelend worden. Maar dat doet hij zeker niet. Hij is aan het vechten en dan hebben we er misschien over een week of over twee weken weer heel veel plezier van."

Of Keizer veel met Dolberg praat? "Ja. Veel wil ik niet zeggen, maar af en toe een gesprek met hem wel. Of op het veld een kort gesprekje. Verder laat ik hem ook lekker aan de slag gaan met Dennis (Bergkamp, red.). Dat is voor ons natuurlijk heerlijk. Een oud topspeler met een toekomstig topspeler is natuurlijk fantastisch samen."

Plaats een reactie

Johan.l +4087
woensdag 20 september 2017 om 22:32
Als die weg gaat hebben we narigheid, de enige oplossing is Jonk maar die komt met de huidige staf niet terug
Vind ik leuk
Gerro +3588
woensdag 20 september 2017 om 23:07
Dat kan wel en zou mooi zijn voor de club maar dan moeten Denis en Edje op pleuren want die kijken toch niet in de spiegel.
Vind ik leuk
woensdag 20 september 2017 om 22:38
Kan hij nu aan de slag met Younes
Vind ik leuk
mirkoff +1903
woensdag 20 september 2017 om 22:47
Die jongen mag wel eens wat meer lachen is goed voor hem.
Vind ik leuk
darmianto +7837
woensdag 20 september 2017 om 22:50
Nee want Bergkamp is een prater??
Vind ik leuk
mcmodd +12067
woensdag 20 september 2017 om 23:00
Drie doelpunten van een Dolberg, dat is goed. Jammer dat er ook wel drie net zulke grote kansen door hem werden gemist, want dat vreet toch ook weer iets van zijn (onzichtbare) plezier af. Laten we hopen dat hij snel weer op niveau komt en misschien is dit dan de opsteker die hij nodig heeft?
Vind ik leuk
Gerro +3588
woensdag 20 september 2017 om 23:08
3 goals is toch lekker voor een spits die al een tijdje niet wist te scoren hopelijk nu direct zijn vertrouwen terug.
Vind ik leuk
hantayo +809
donderdag 21 september 2017 om 00:11
Nog effe. De meest getalenteerde speler, beter dan huntelaar ooit zal worden, altijd opstellen en wat meer fatsoenlijke ballen geven. Het huidige ajax zou zelfs Cruijff nog aan zichzelf doen twijfelen.
Vind ik leuk
renemar +134
donderdag 21 september 2017 om 08:29
Weer zo'n nonsens opmerking van Keizer. Hij is aan het knokken. Nou als er een speler is die niet knokt is het Dolberg wel. Als spits in zo'n wedstrijd is dat eigenlijk ook niet mogelijk. De ruimtes zijn zo klein. Maar zeg dan ook niet zoiets. Keizer maakt zich constant belachelijk met zijn commentaar. Ook daarin was zijn voorganger een voorbeeld. Lijkt bovendien wel dat hij non-verbaal steeds aangeeft dat het onzin is wat hij verbaal weergeeft. Staat constant met zijn kale kop te schudden. Alsof hij zelf wil aangeven, sjonge, sjonge, wat een onzin.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Keizer verwacht 'over een of twee weken' weer plezier: 'Hij is aan het vechten'