Amrabat: 'Mensen van buitenaf proberen ertussen te komen en onrust te creëren'

Amrabat: 'Mensen van buitenaf proberen ertussen te komen en onrust te creëren'

donderdag 21 september 2017 om 07:08

Sofyan Amrabat probeert zich af te sluiten van de kritiek op ploeggenoot Michiel Kramer. De Feyenoord-spits, die woensdag scoorde tegen ADO Den Haag (2-0) in de beker, krijgt het zwaar te verduren.

"Maar daar proberen we ons van af te sluiten. We steunen elkaar: in goede en slechte tijden", zegt Amrabat in gesprek met RTV Rijnmond. "Mensen van buitenaf proberen ertussen te komen en misschien onrust te creëren. Maar we zijn bezig om te presteren en iedere week beter te worden. Dan hebben we elkaar nodig."

Van de wedstrijd tegen ADO was de Feyenoorder niet onder de indruk. "Het belangrijkste is dat we gewonnen hebben, maar het was niet best vandaag. ADO speelde veel de lange bal naar de spits en kwam om te vechten. Ik denk dat we ook niet goed begonnen. We zaten niet gelijk in de wedstrijd", aldus Amrabat.

Plaats een reactie

donderdag 21 september 2017 om 07:20
"Ado speelde veel de lange bal naar de spits" welke wedstrijd doelt Amrabat op?
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 07:40
Gewoon een lulverhaal van Amrabat. Heb weinig lange ballen gezien op de spits. Denk juist andersom was met de lange ballen op kramer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 11:17]
Vind ik leuk
Roekoe +4419
donderdag 21 september 2017 om 07:59
ik geloof dat ik dan een andere pot heb gezien want er ging juist veel over de vleugels(waar overigens niet veel vandaan kwam) en ado peerde de bal alleen maar naar voren. Ik vind dat Amrabat hier niks geks zegt
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 07:23
Voor mij verdiend deze jongen een basisplaats te behouden bij ons .
Hij had gisteren wat zeer goeie steekpassen in huis zeg.
Maar jammer genoeg kwamen niet allemaal Door maar de intessie was goed.
En dat mis je bij vilhena.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:21
Klopt, maar hij grosseerde de 2e helft door geen bal goed te raken. En dan mis ik Vilhena. ;)
Amrabat komt er zeker als die zo door gaat. Wellicht kan die nog niet een hele wedstrijd dit brengen. Ik zou hem tot Bartje terug is, back zetten. Diks wieberen.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:36
Vraag me eigenlijk af waarom hij niet gewoon met twee (snelle) spitsen gaat spelen zolang Jorgenson er niet is.. meteen een plekje meer op het middenveld;)
Vind ik leuk
djk1 +186
donderdag 21 september 2017 om 13:00
Diks zeker wieberen. Als het team het moeilijk heeft, heb je niks aan hem. Niet meer speeltijd investeren in deze zwakke huurling.
Vind ik leuk
mcmodd +10420
donderdag 21 september 2017 om 07:25
De man heeft natuurlijk gewoon gelijk. Je kunt Kramer niet goed genoeg vinden, maar bij Feyenoord hebben ze niets anders als ze met een centrale spits willen spelen. Op de vleugels zou hij zeker niet voldoen en Feyenoord is gewend om de laatste jaren met een centrale spits te werken, het is niet anders.

Amrabat overigens haalde gisteren ook niet zijn niveau, hij werkte keihard maar dat deed heel ADO ook.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:18
Het gebeurt te vaak dat de spelers niet in de wedstrijd zitten. Volgens mij is jullie core business het voetballen dus vanaf het eerste minuut 100% inzet tonen.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 08:38
Die mensen, dat zijn gewoon de media. Laat ik t maar gewoon zeggen.
Hup Feyenoord. Laat de media maar lekker zijn gang gaan. Dat ging vorig jaar ook goed.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 09:05
''Mensen van buitenaf proberen ertussen te komen en onrust te creëren''

Zo werkt dat helaas in de voetballerij, op politiek niveau is dat nog vele malen erger. Laat je niet gek maken!
Vind ik leuk
Makis +870
donderdag 21 september 2017 om 09:26
Vind het een leuke speler. Heeft echt aanleg om een grote te worden. Fysiek en ziet het spelletje en is nog jong.
Vind ik leuk
peinke +437
donderdag 21 september 2017 om 11:43
.... te beginnen bij de spelers om hun mond te houden over dergelijke invloeden van buitenaf..... Zeker als je Amrabat heet en eerst maar eens je plaats in het elftal moet zien te veroveren. Diezelfde buitenwereld hemelt dit manneke nu ineens zo op, dat hij meent ook een mening te moeten hebben over Kramer. En het gekke is, hij gaat er niet over. Iedereen mag vinden wat hij wil, ook over Feyenoord en ook over Kramer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 september 2017 om 11:44]
Vind ik leuk
zwollie +3155
donderdag 21 september 2017 om 16:07
WoW, wel achterdochtig om te denken dat anderen onrust willen stoken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Amrabat: 'Mensen van buitenaf proberen ertussen te komen en onrust te creëren'