Tv-kijkers geëmotioneerd door indrukwekkend Nouri-interview: 'Pijnlijk'

    Tv-kijkers geëmotioneerd door indrukwekkend Nouri-interview: 'Pijnlijk'

    vrijdag 22 september 2017 om 00:00

    In het programma 'Ajouad: kaaskop of mocro' was donderdagavond één van de laatste interviews met Ajacied Abdelhak Nouri te zien. De jongeling vertelde uitgebreid over zijn opvoeding, zijn vader en zijn toekomst. Veel kijkers kregen het te kwaad bij het zien van de beelden. 

    Nouri, die begin juli ernstige hersenschade opliep en sindsdien in coma ligt, richtte zich onder meer tot jongeren van nu. "Jij bepaalt uiteindelijk alles zelf. Jij bepaalt jouw focus. Dus als jij goed voor mensen om je heen zorgt, dan brengt jou dat ook makkelijker op die weg. Als je met verkeerde jongens omgaat die het wat moeilijker hebben en met andere dingen bezig zijn, dan maak je het voor jezelf lastiger."

    "Ik denk dat het goed voor jongeren om er ook echt achter te staan", vervolgde Nouri. "Dat ze het besef moeten krijgen dat als ze iets willen gaan bereiken, ze niet met hun vingers in hun neus op de bank kunnen chillen en dat het dan allemaal maar op ze afkomt. Probeer er voor de strijden. Zodat je achteraf kan zeggen dat je er alles aan hebt gedaan. Dat is het meest belangrijke."

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +17139
    vrijdag 22 september 2017 om 00:16
    Blijft erg sneu en vooral als je de beelden ziet. Maar het kan iedereen zomaar overkomen helaas :-/
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11908
    vrijdag 22 september 2017 om 00:26
    Woorden schieten nog steeds tekort.
    Appie, we houden van je!
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    vrijdag 22 september 2017 om 00:28
    Beetje apart dit uit te zenden op een bekeravond. Naar wat ga je kijken een programma over Nouri of een bekerwedstrijd van Psv? Ik heb naar Psv gekeken.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12843
    vrijdag 22 september 2017 om 00:32
    Ik vind het aparter dat jij je druk maakt op welke avond het uitgezonden wordt. Dat jij naar PSV hebt gekeken dat moet jij weten, er zullen er genoeg zijn geweest die het interview van Nouri interessanter vonden om naar te kijken dan Putten - PSV. Iedereen zo zijn voorkeur!
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    vrijdag 22 september 2017 om 00:44
    Ten eerste wist ik niet dat het vandaag werd uitgezonden ten tweede als ik kijkers wilt trekken dan zend ik het uit wanneer er geen wedstrijd wordt uitgezonden zodat voetbal fans er naar kunnen kijken. Misschien is het mijn logisch verstand wat nu spreekt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 20:43
    Sinds de uitvinding van "uitzending gemist" zijn datum en tijdstip irrelevant. Of anders gezegd, dit is zooo 2007. ;-)
    Vind ik leuk
    Pec010 +1770
    vrijdag 22 september 2017 om 00:32
    Er is letterlijk elke dag voetbal, dan kun je niks meer uitzenden. Daarnaast heb je natuurlijk uitzending gemist dus geen enkel probleem.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 00:33]
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    vrijdag 22 september 2017 om 00:45
    Tellen die cijfers ook bij de totale kijkcijfers dan?
    Vind ik leuk
    Olfie +3597
    vrijdag 22 september 2017 om 06:03
    Lekker belangrijk...
    Vind ik leuk
    Degraaf +14874
    vrijdag 22 september 2017 om 08:04
    Of iets van opnemen, zodat je het later kan terug zien?
    Vind ik leuk
    GaoYao +5068
    vrijdag 22 september 2017 om 05:06
    Wat dacht je van helemaal geen tv kijken. Verrijkt je leven zoveel meer dan de onzin die ze op tv op je afvuren..
    Heb geen tv nodig om over Nouri na te denken en doe dit dagelijks in een gebed!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18387
    vrijdag 22 september 2017 om 06:16
    Gelukkig is VP een enorme verrijking voor je ontwikkeling. Hier bestaat geen onzin.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11908
    vrijdag 22 september 2017 om 07:48
    Hahahah! +1
    Vind ik leuk
    Jozef +32790
    vrijdag 22 september 2017 om 08:06
    Besef dat maar goed...;-)
    Vind ik leuk
    Jozef +32790
    vrijdag 22 september 2017 om 08:05
    Tv of smartphone, een schermpje blijft ook jou bezighouden.

    Dat kleine schermpje verpest de algehele sfeer in mijn ogen eigenlijk meer dan een TV, maar dat zal wel aan mij liggen...
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 11:09
    TV kan je nog samen naar kijken ;p
    Vind ik leuk
    Cappie +6680
    vrijdag 22 september 2017 om 10:16
    Ik geloof er niets van dat jij helemaal geen tv kijkt.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5068
    vrijdag 22 september 2017 om 14:24
    Ik heb geen tv-pakket en heb alleen internet. Kijk alleen films of series via netflixs etc
    Vind ik leuk
    Cappie +6680
    vrijdag 22 september 2017 om 14:30
    Ja, dat is ook gewoon tv kijken hoor. Alsof er op Netflix geen onzin op je afgevuurd wordt?
    Vind ik leuk
    GaoYao +5068
    vrijdag 22 september 2017 om 14:34
    Niet helemaal. Je hebt geen vervelende reclame om de 10 minuten met allemaal propaganda waardoor je 3 uren voor de tv zit voor een film van 1,5 uur. Het hangt er vanaf wat je kijkt en kijk af en toe een flim. Zit niet de hele dag of elke avond voor dat scherm.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 06:43
    Exact een jaar geleden debuteerde hij en slalomde zich door de verdediging! Apart dat er gebekerd werdt eerder!
    Vind ik leuk
    oostkust +651
    vrijdag 22 september 2017 om 00:47
    Dat !"#$%&_ nou net zijn hersenen hem zo goed als fataal zijn geworden. Wat een wijze woorden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 01:01
    Echt erg voor hem en vooral familie! Helaas heeft ie zelf weinig tot geen weet van wat er gaande is! Puur voetbal gezien alle steun aan de Ajax supporters! Dit is mis nog erger om mee te maken als met David di tomasso sorry Utrecht supporters! Heel Ajax en iedereen had de eerste paar dagen nog hoop! Hart deed het goed lichaam goed alleen afwachten op de hersenen! En die uitslag hadden vele niet verwacht! Op de laatste beelden ademde hij nog zelf maar er is schijnbaar veel meer gebeurd wat we gelukkig niet hebben gezien op tv! Sterkte voor heel de familie! En ook de Ajax supporters!
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    vrijdag 22 september 2017 om 08:15
    Hopelijk heeft hij geen weet van wat er gebeurd is! Als ie dat wel zou hebben, zou hij nu gevangen zitten in zijn lichaam en dat zou pas echt afschuwelijk zijn.
    Vind ik leuk
    dezink +1047
    vrijdag 22 september 2017 om 05:36
    Blijf strijden Appie !!
    Vind ik leuk
    Jerry1973 +14
    vrijdag 22 september 2017 om 07:27
    En dan morgen zeker een interview over cruyff. Stoppen nu met die interviews over dit *** ajaxieden
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3192
    vrijdag 22 september 2017 om 08:29
    Speciaal accountje voor aangemaakt? Triest figuur.
    Vind ik leuk
    Mad Mokum +102
    vrijdag 22 september 2017 om 09:13
    Grobbekuiken
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22052
    vrijdag 22 september 2017 om 07:32
    Nouri was een perfect rolmodel voir de hedendaagse (Marokkaanse) jeugd geweest. Wat een leuk ventje met een prima mentaliteit! Helaas besliste het lot anders.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 07:46
    Ik hoor de laatste tijd weinig meer over Nouri. Is er iemand die weet of er verbetering is?
    Vind ik leuk
    Sazzz +11145
    vrijdag 22 september 2017 om 08:15
    Zoals zijn broer praat niet
    Vind ik leuk
    Jerry1973 +14
    vrijdag 22 september 2017 om 09:06
    Wat ik bedoel er zijn er zoveel van deze situaties. Maar omdat het een ajacied betreft moet het telkens weer terug komen. Niets ten nadele van Nouri en zijn familie
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 09:14]
    Vind ik leuk
    Aspers +417
    vrijdag 22 september 2017 om 11:52
    Dus jij denkt dat als El Ahmadi dood neervalt op het veld, dat NL binnen een dag het weer is vergeten? Dacht het niet! Dit ging ook verder dan Ajax.
    Vind ik leuk
    Mad Mokum +102
    vrijdag 22 september 2017 om 09:12
    Wat kan het leven toch hard zijn......

    Appie altijd in ons hart!!
    Vind ik leuk
    Lusitano +232
    vrijdag 22 september 2017 om 09:45
    Onverwachts was aan het zappen en toen begon het interview. Moet zeggen dat ik tranen in mijn ogen kreeg...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 15:39
    hoe moeilijk het ook is toch blijven kijken naar Nouri, elke keer raakt het je weer, komt het allemaal weer naar boven. Dat geeft ook aan hoe bijzonder hij was en is. Voor Appie moet Ajax gewoon kampioen worden en wij als supporters moeten ze elke wedstrijd 200% steunen we krijgen maar 1 kans om voor de 34e keer kampioen te worden in het seizoen dat dit Nouri is overkomen..dan kun je iets vd pijn verzachten voor zijn familie en wat zou het mooi zijn als zijn vader/moeder en broer de schaal mogen overhandigen aan de spelers !!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Tv-kijkers geëmotioneerd door indrukwekkend Nouri-interview: 'Pijnlijk'