Berghuis: 'Voor ons deed de nederlaag misschien niet eens zo'n pijn'

Berghuis: 'Voor ons deed de nederlaag misschien niet eens zo'n pijn'

vrijdag 22 september 2017 om 10:29

Met de 0-6 nederlaag van zijn oude ploeg Watford tegen Manchester City kwam voor Steven Berghuis afgelopen weekend de bevestiging dat er weinig te halen valt tegen de ploeg van Pep Guardiola. Vorige week verloor Feyenoord met 0-4 van de Engelsen.

"Zij verloren met 0-6, wij met 0-4. Vorig seizoen gingen ze daar ook al met forse cijfers onderuit. Voor ons deed de nederlaag misschien niet eens zo'n pijn, maar dit Feyenoord moet goed genoeg zijn om er langer een wedstrijd van te maken", vindt Berghuis in het Algemeen Dagblad. "Dat is de les naar de volgende wedstrijd tegen Napoli."

Op 26 september gaat Feyenoord op bezoek in Napels. "Daar kijk ik wel weer naar uit. Zo'n vliegreis op maandag, het hotel in, trainen in een voor ons onbekend stadion. De hele aanloop alleen al motiveert enorm. We weten dat Napoli sterk is. Als je reëel kijkt, moeten wij in poule A knokken voor plek 3. Dus moeten we ergens in een uitwedstrijd een resultaat halen", aldus Berghuis.

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 10:37
Berghuis is met afstand de domste voetballer op de Nederlandse velden momenteel.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:42
En waarom?
Vind ik leuk
Roekoe +4419
vrijdag 22 september 2017 om 10:42
Niet mee eens, ben misschien niet geheel objectief maar op het veld is het af en toe een ongeleid projectiel die iets te fanatiek is maar als je hem in interviews ziet komt hij op mij over als een jongen die ze wel op een rijtje heeft en weet waar die over praat. Als ik dan toch een Feyenoorder zou moeten opnoemen zou ik voor vilhena gaan, die straalt gewoon domheid uit
Vind ik leuk
El Unicum +1389
vrijdag 22 september 2017 om 10:45
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 13:31]
Vind ik leuk
cj_fey +2449
vrijdag 22 september 2017 om 12:09
En waarschijnlijk harkt hij nog altijd aanzienlijk meer binnen dan jij.... wat zegt dat dan?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:28
Dat je gewoon vies veel gelukt hebt als je iets beter tegen een bal aan kunt trappen dan een ander
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:55
Kom hier dan niet zeuren patatboer, als je er blijkbaar niet tegen kunt dat anderen beter tegen een gehaktbal kunnen trappen dan jij.
Ik kom toch ook niet op een patatbakkers-forum klagen dat ik een waardeloze patatboer ben?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:02
Haha wauw.
Ik zeg alleen dat je geluk moet hebben met zoveel talent, ik heb vgm nergens gezegd dat ik ze dat geld niet gun ofwel?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:55
Dat heb je idd niet zo gezegd, maar het klinkt zo, sorry.
Komt waarschijnlijk omdat je het over 'vies' veel geluk hebt. Uiteraard komt er wat meer bij kijken dan vies veel geluk hebben met je talent. Heel veel talentloze harken schoppen het verder in het voetbal dan supertalenten die geen zin hebben om een biertje te laten staan.
Het leven van een topsporter is niet altijd even prettig, hoewel dat voor patatboeren misschien zo overkomt. Alhoewel, waarom stellen papatboeren hun kraampjes zo graag bij de voetbalvelden op? Jullie hebben mekaar gewoon hard nodig denk ik!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:39
Patat zaak bij 't station werkt ook goed haha
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:18
Dus je hebt wel geluk als je tegen een bal aan kunt trappen, maar je hebt geen geluk als je Einstein bent? ... raar.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:46
Als je dat serieus denkt vergelijk hem dan voor de grap eens met Locadia.
Vind ik leuk
plein19 +199
vrijdag 22 september 2017 om 11:16
Ik heb een bloedhekel aan Feyenoord. Maar jouw opmerking kan ik niet begrijpen.Zijn verhaal is heel redelijk. En zijn verklaring dat hij rood verdiende afgelopen week verdient niets dan lof wat mij betreft.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2398
vrijdag 22 september 2017 om 11:45
Kesse Vodde is met afstand de domste reaguurder op de Nederlandse websites momenteel.
Vind ik leuk
DubRtd +13567
vrijdag 22 september 2017 om 12:16
Lekker genuanceerd.
Goed onderbouwd ook.

Kesse Vodde is met afstand de domste reageerder op VP.

Ik heb in elk geval de reactie waar ik op reageer als onderbouwing.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 14:29
Gedurfde uitspraak.
Vind ik leuk
Andre As +4655
vrijdag 22 september 2017 om 10:37
Langer een wedstrijd dan 2 minuten. De lat moet je niet te hoog leggen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:38
2 minuten ?
Vind ik leuk
Bengelino +4728
vrijdag 22 september 2017 om 10:39
Blijf het belachelijk vinden hoe makkelijk feyenoord met zo een nederlaag omgaat, waar is de ambitie?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:55
Een flinke nederlaag tegen een ploeg als City is niets vreemds aan.
Vind ik leuk
Bengelino +4728
vrijdag 22 september 2017 om 11:00
Ik heb er niemand van zien balen....daar snap ik geen reet van.
Vind ik leuk
Sil95 +2617
vrijdag 22 september 2017 om 13:17
Eens, ze waren heel apathisch en gelaten. Of men zich vooraf al had neergelegd bij een nederlaag. Dan zie je van de week zo'n West Bromwich Albion tot de laatste minuut knokken en het City nog erg lastig maken ook. Puur door inzet , vechtlust en opofferingsgezindheid. Daar kan Feyenoord een voorbeeld aan nemen.
Vind ik leuk
Snuck +459
vrijdag 22 september 2017 om 14:24
Moeten ze 6 weken gaan uithuilen dan?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:39
Beide wedstrijden gezien en de opstelling en inzet van city was ook wel ietsje anders. Daarnaast een degradatiekandidaat uit Engeland vergelijken met de kampioen uit Nederland? We gaan lekker!
Vind ik leuk
Woudo +4616
vrijdag 22 september 2017 om 10:45
Met alle respect de degradatie kandidaten in Engeland hebben een veel sterkere selectie dan de Nederlandse topclubs.
Vind ik leuk
HansVites +1681
vrijdag 22 september 2017 om 10:45
Zoveel verschil zit daar niet in hoor en al helemaal niet qua budget.
Vind ik leuk
Woudo +4616
vrijdag 22 september 2017 om 10:50
Budget daar is zelfs vele malen hoger, Promotie uit de Championship naar de Premier League is al rond de 120 miljoen, dat is exclusief TV gelden die ze ontvangen voor dat seizoen erna, waar onze topclubs een begroting van tussen de 65-85 miljoen hebben heeft een simpele promovendus daar al een begroting van 200+ miljoen.
Vind ik leuk
Woudo +4616
vrijdag 22 september 2017 om 10:44
Hij heeft hier toch gewoon gelijk? En mensen die nu allemaal afgeven op berghuis omdat hij een domme tackle maakt man man man... Tis gebeurt get over it.
Vind ik leuk
HansVites +1681
vrijdag 22 september 2017 om 10:47
Hoe jammer ik het ook vind ik zie graag een Nederlandse club winnen in Europa maar tegen Napoli zijn ze net zo kansloos als tegen City
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:49
Sommigen kunnen beter niet praten. Zo ook deze domoor.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:53
Voor hem deed het geen pijn, maling heeft hij er gewoon aan en lak aan de fans die wel pijn hebben van nederlagen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:02
Een nederlaag is nooit leuk, maar dat het pijn deed tegen City kan ik niet zeggen. Het enige wat pijn doet is het afglijden van het NL voetbal.
Vind ik leuk
Stranger +1369
vrijdag 22 september 2017 om 12:37
Ik ben al sinds mijn 13 fan van Feyenoord , heb van veel wedstrijden gebaald en vroeger pijn van gehad. Van deze wedstrijd echter totaal niet. Bij de warming up zag je het klasse verschil al.
Oké die eerste goal was knullig en te snel, maar ze waren toch wel gevallen.
Ik heb met bewondering naar City zitten kijken. Dit soort voetbal zullen we in de Nederlandse competitie voorlopig voor een hele lange periode niet zien.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 10:56
Plek 3 is niet haalbaar, dat scheelt.. Kan zomaar een puntloze terugkeer worden op het CL-podium.
Vind ik leuk
Mo +6388
vrijdag 22 september 2017 om 11:42
Word ben ik bang maar 1 punt dit CL seizoen voor feyenoord. Shaktar is ook heel sterk en daar valt ook niet heel veel tegen te halen
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:05
Langer dan 2 minuten moet de doen zijn, laten we bij 5 beginnen dit keer
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:55
' voor ons deed de nederlaag niet zo veel pijn'

En daar beste mensen, is het probleem van het Nederlands voetbal. Ja ons competitietje is een grap en dat komt door de instelling van de spelers. Al accepteren dat je verliest de mentaliteit is zo een groot probleem dat krijg je er nooit meer uit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Berghuis: 'Voor ons deed de nederlaag misschien niet eens zo'n pijn'