VP-voetbalkantine: 'Feyenoord, PSV én Ajax verspelen geen punten dit weekend'

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord, PSV én Ajax verspelen geen punten dit weekend'

vrijdag 22 september 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Adam Maher heeft het in zich vaste waarde te worden bij PSV'
Stelling 2: 'Buitenwacht te kritisch op Ajax-selectie na situatie Nouri'
Stelling 3: 'Feyenoord, PSV én Ajax verspelen geen punten dit weekend'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

PatWit +1012
vrijdag 22 september 2017 om 11:10
Stelling 1: nee ik zie het niet meer goedkomen maar ik hoop dat ik het mis heb.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:10
Als hij de kans krijgt zou hij mijn inziens zeker een meerwaarde kunnen hebben

Vind ik leuk
jaja_PSV +19817
vrijdag 22 september 2017 om 11:44
Op zijn favoriete positie dan en niet als verdedigende middenvelder waar Cocu hem altijd heeft neergezet.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:10
Stelling 1 : dat heeft ie al jaren.
Maar ja tussen de oortjes van maher zat (zit?) het niet goed om daadwerkelijk in de top te spelen.
Jammer want iedereen weet dat het een ongelooflijk goeie voetballer kan zijn.
Vind ik leuk
rinirat +965
vrijdag 22 september 2017 om 11:12
Helaas heeft deze jongen geen drive inzet of mentaliteit.
Technisch is hij vaardig, maar je wint de oorlog niet met hem.
Na een leuke wedsteijd loopt hij gelijk naast zijn schoenen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 11:12]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:13
Heb jij de wedstrijd gisteren wel gezien?
Vind ik leuk
Degraaf +10285
vrijdag 22 september 2017 om 11:34
Tegen die amateurs? Dat is toch geen maatstaf?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:54
Toch wel voor zijn inzet. Hij was veel aan het afjagen, heb hem zelfs slidings zien maken. Dus voor dat is het wel een maatstaf. Dat hij scoort is meegenomen maar dat is idd tegen amateurs. Als ze alle 11 gisteren met dezelfde inzet hadden gespeeld als Maher dan hadden ze er 10 gemaakt.
Vind ik leuk
rinirat +965
vrijdag 22 september 2017 om 17:37
3e klas amateurs ,daar is het niet echt moeilijk denk ik.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:54
Zou je moeten zeggen tegen Vitesse, hahahaha!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:21
Hoopte dat hij naar ons zou komen deze window. Kan zich bij ons wel weer tot een vaste kracht ontwikkelen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:32
Zolang er geen geld is, kun je Maher vergeten. Die komt biet voor een laag salaris.
Vind ik leuk
DrJ +693
vrijdag 22 september 2017 om 17:32
Maher is totaal niet het type zoals jij omschrijft.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:12
Stelling 1: Ja dat kan Maher zeker. Op de plek waar nu Pereiro staat (10) kan Maher ook zeker staan. Daar stond hij bij AZ ook altijd maar PSV speelde nooit zo.
Vind ik leuk
DrJ +693
vrijdag 22 september 2017 om 12:55
Stelling 4: waar zet PSV Pereiro dan? Die gast speelt op 10 super.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:10
De beste speelt. Gezonde concurrentie moet er zijn in de top.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:21
Stelling 1: ik heb nog steeds erg veel (op verleden gebaseerd) vertrouwen in Maher, misschien tegen beter weten in. Hij heeft het zeker in zich, maar of het eruit komt is de vraag. Voetballen kan hij zeker, misschien als Cocu hem nu wat meer vertrouwen gaat geven dat het er uiteindelijk wel uitkomt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:23
Wat een domme stelling.
Waarom heeft PSV Maher ooit gekocht? Voor ballenjongen of zo?

Redactie van VP bedenk nu eindelijk eens een fatsoenlijke stelling of houd er anders mee op.

Groeten

Chiel
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:28
ik zal jou en je broer gaan missen vanaf half oktober.............
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:36
Onkruid vergaat niet, en zeker niet uit de Smalstroat... matje
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:54
Belofte maakt schuld : jullie zouden medio oktober opzouten met je oeverloos en humorloos gekopieer en geplak.

Maak ons hier niet blij met een dooie mus en wees een samen met je broer een man.

Wij rekenen op jullie...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 15:54]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:21
Als medio oktober Cocu daadwerkelijk opgestapt is, ben je dan ook zo´n grote jongen die zijn ongelijk bekent?
Wil ik nog wel eens zien en dat is mijn broer Jan helemaal met mij eens... deze keer.

groeten

Chiel
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:23
ik geef alles toe als jij met je alter ego maar een voetreis gaan maken richting timboektoe .
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 17:29
Hey Blufke ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:31
hier kan ik maar 1 ding op antwoorden:

?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:02
Hebben we al gedaan, en tot onze verbazing hadden we ook daar internet en konden we alle mooie teksten van VP prima lezen...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:30
dan loop je gewoon samen nog een stukje verder.
Vind ik leuk
goekie4 +1305
vrijdag 22 september 2017 om 11:24
Gelijk zon stelling na een wedstrijd tegen de amateurs. Maher komt niet meer aan de bak bij PSV, hij is zn talent allang voorbij. Ik ben bang voor hem dat het nooit meer wat wordt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 11:41
Toen Maher "hot" was koos hij voor PSV, ook Ajax had interesse in hem.
Het is jammer dat een speler zo ver kan afzakken, hij heeft zich weleens ongelukkig geuit, ik ben ervan overtuigd dat dingen een andere content hebben gekregen dan bedoeld. Persoonlijk hoop ik dat het goed komt met Maher, dat het tussen de oren weer stabiel wordt. Je kunt mij niet wijs maken dat een dergelijk groot talent in 1 keer het voetballen is verleerd. Vertrouwen, dat is iets dat elk mens nodig heeft. Ik denk dat Maher van alles wat er is gebeurd in onbalans is geraakt. Daar zal hij ook van geleerd hebben denk ik. Ik hoop dat hij het goed oppakt en doorpakt! hopelijk krijgt hij nu opnieuw de kans krijgt om te laten zien wat hij voor meerwaarde kan zijn.
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 12:44
Stelling 1: Dat zal hij vast wel in zich hebben. Maar ik denk niet dat hij daar nogmaals de kans voor gaat krijgen.
Vind ik leuk
Axim +225
vrijdag 22 september 2017 om 12:45
als ie bij ajax had gezeten was ie nou 1e keus bij het NL 11tal !!
Vind ik leuk
Henk 1971 +2987
vrijdag 22 september 2017 om 13:35
Ja dan stak hij met kop en schouders boven iedereen uit....ha,ha.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:35
Dan was hij na twee jaar met winst doorverkocht en zat hij nu nog twee jaar ergens in het buitenland te verpieteren op de bank.
Nu kan hij het laten zien en na dit seizoen een goede keuze maken.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:13
Stelling 1: ik denk dat dus nog steeds wel. Die verliest zn wilde haren, wordt volwassen. Was vorig seizoen in de voorbereiding ook al beslissend he.

Stelling 2: Kritiek op de kwaliteit van het Ajax spel en de situatie van Nouri horen compleet los van elkaar bekeken te worden.
De Nouri situatie is klote. Maar dat heeft niks te maken met een bal er wel of in schieten door bijvoorbeeld Huntelaar vorige week.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
vrijdag 22 september 2017 om 14:18
Stelling 2:

Kritiek mag en moet er altijd zijn.
Maar de buitenwacht hier ook, die eerst schreven, dit gaat onmogelijk moeilijk worden het begin van Ajax, geen voorbereiding maar veel verdriet.
En dan onze leiders als Sanchez en Klaassen weg, weer een nieuwe trainer enz maar vooral het verdriet om Nouri mentaal is het moeilijk voor veel jongens zoals voor Ziyech, vdBeek. Vond de buitenwacht ook. Maar al heel snel, hier ook werden we uitgelachen als van ouds en mochten we het zeker niet over Nouri hebben want dat zou een excuus zijn. Nee, ook zeker geen topics over gemaakt worden de buitenwacht vond het nu wel genoeg, er was nu wel teveel aandacht aan besteed enz.. Alsof het jaren geleden was?

Kritiek mag en moet er zijn, maar natuurlijk was het begin ruk, door wat er gebeurd was!
Vind ik leuk
mcmodd +12084
vrijdag 22 september 2017 om 14:19
Stelling 1.
Adam heeft dat zeker in zich, sterker nog, het PSV van dit moment gaat zwalken als het niet snel ingrijpt om, bijvoorbeeld naast Ramselaar, een speler als Maher te posteren. Teveel onrust geeft onzekerheid.
Stelling 2.
Is de buitenwacht te kritisch na de situatie met Appie Nouri?
Ik denk wel dat de buitenwacht erg kritisch is, maar dit heeft met Nouri weinig van doen. Als je jaren loopt te roepen dat je de beste bent en het niet waarmaakt, krijg je terecht met een heel kritische buitenwacht te maken. Advies: ga je eerst weer eens waar maken, bescheiden te beginnen met de verovering (eigenlijk herovering) van de titel en stop met roepen dat je de beste bent. Het spreekwoord luidt niet voor niets: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 14:26]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:52
Wat een rare stelling die 2e, totaal onbegrijpelijk
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 14:52]
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 15:44
Stelling 2: Het blijft een lastige situatie omtrent Nouri. Het mag natuurlijk geen excuus zijn. Maar het speelt wel degelijk mee. Toch moet je verder. Of de kritiek door de buitenwacht dan te kritisch is wil ik niet zeggen. Het loopt nu eenmaal niet zo lekker bij Ajax. Dan is kritiek altijd op zijn plaats.
Vind ik leuk
John040 +283
vrijdag 22 september 2017 om 20:08
Als.er.iets ergs gebeurd in je familie bv je verliest je ouders moet ook iedereen door en dat is nog erger. Nee ik vind die Keizer daar een jankert in hier moet je geen misbruik van maken never en nooit niet.
Vind ik leuk
tikkietoe +3008
vrijdag 22 september 2017 om 17:12
Stelling 1) Nee, komt nooit tussen de 3 die er nu in staan.
Stelling 2) Nee, ondanks de situatie met Nouri had Ajax poulefase EL af moeten dwingen. Ook Sjaak is hier kritisch over.
Stelling 3) het kan, maar PSV heeft met het zich bij Twente blameerende FC Utrecht een tegenstander die thuis iets goed te maken heeft. Ik durf er geen geld op te zetten.

[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 17:13]
Vind ik leuk
Roekoe +4394
vrijdag 22 september 2017 om 17:19
Stelling 3) Ik zou er geen geld op zetten
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:27
Stelling 3: waren de ideeen op?
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 17:28
Stelling 3: Twee lastige potten voor PSV en Ajax. Feyenoord wint gemakkelijk van NAC... PSV en Ajax daar kan nog wel eens puntverlies geleden worden.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:37
Stelling 1: oneens want wij pakken psv
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:38
Stelling 1: Maher is verrassend op de weg terug.
Stelling 2: Ben klaar met het Nouri-verhaal. Geen excuses gebruiken en leven gaat door. Denk dat ene Keizer debet is.
Stelling 3: Jawel. Fey-Nac (1) Utr-PSV (1) Aja-Vit (3)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:12
Ik waardeer je opportunisme, maar je moet ook inzien dat NAC in principe kansloos is tegen Feyenoord in de Kuip. We zullen het zien zaterdag!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:00
Stelling 1: ik geloof er niet meer in, hij is te wisselvallig.

Stelling 2: ik geloof wel dat de voorbereiding daardoor verstoord is en dat dit wel kan nawerken in de resultaten.

Stelling 3: PSV kon het wel eens moeilijk krijgen, Feyenoord wint wel, Ajax waarschijnlijk ook.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:10
1. Wellicht heeft hij het in zich, maar dit gaat gewoon niet meer gebeuren. Leuke wedstrijd gister, maar dit was tegen een amateur ploeg. Het is beter voor hem om in de winterstop te vertrekken. Als het mogelijk zou zijn, denk ik dat hij erg goed bij Utrecht zou passen. Ook Vitesse en weer AZ zouden goede ploegen voor hem zijn.
2. Kritisch of niet, het leven gaat gewoon door, al is het heel erg triest wat er met Nouri is gebeurd. Ajax kende geen goede start van het seizoen, en nog altijd is het niet perfect. Kritiek hoort nou éénmaal in het voetbal.
3. PSV gaat verliezen van Utrecht, die gaan het heel erg zwaar krijgen in de Domstad, ongeacht dat ze vorige week nog hard onderuit gingen tegen Twente. De verdediging van PSV is zo lek als een mandje. Feyenoord zal eenvoudig van NAC winnen, zelfde geldt voor Ajax. Die spelen allebei thuis, en Vitesse heeft mentaal al een knock-out geincasseerd deze week.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:18
3. Utrecht-PSV ... dat is geen zekerheidje.
Vind ik leuk
North +2214
vrijdag 22 september 2017 om 18:47
'Feyenoord, PSV én Ajax verspelen geen punten dit weekend'

Jeeeeeeezus wat is dit voor Nederlands.. serieus.. is VP een digitale sociale werkplaats of zo?
Vind ik leuk
United FC +12744
vrijdag 22 september 2017 om 19:10
Is toch gewoon Nederlands?
Vind ik leuk
North +2214
zaterdag 23 september 2017 om 11:19
Nee man. Je kunt geen Het moet zijn:
'feyenoord, psv, noch Ajax verspeelt punten dit weekend'
Je kunt niet een negatief statement maken en dan het woord en gebruiken.
En bij een opsomming... Ach laat ook maar. Er klopt gewoon he-le-maal niks van.

Dat leer je op de basisschool, groep 6 of zo. Echt waar, wat een gepruts.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:50
Redactie van VP:
3 x een waardeloze stelling...

Stop er mee zou ik zeggen.

groeten

Chiel
Vind ik leuk
pinkelman +2910
vrijdag 22 september 2017 om 19:04
Stelling 3: er is meer dan ajax, psv of feijenoord wat de eredivisie interessant maakt. Zeker dit seizoen, let maar op!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 11:47
Je tactiek en wisselbeleid hebben niets met Nouri te maken.
De selectie zal natuurlijk best van slag zijn door de vreselijke gebeurtenis maar je kunt ook kracht en energie halen door wat er is gebeurd. Ik krijg de indruk dat er op een "goedkope" manier onkunde wordt gekoppeld aan deze vreselijke gebeurtenis. Life goes on, hoe hard dit ook klinkt!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord, PSV én Ajax verspelen geen punten dit weekend'