Sinds mijn komst naar Ajax heb ik nog geen prijs gepakt. Dat prikkelt me, ja

"Sinds mijn komst naar Ajax heb ik nog geen prijs gepakt. Dat prikkelt me, ja"

vrijdag 22 september 2017 om 12:31

Nick Viergever is teleurgesteld over het begin van het seizoen van Ajax. De verdediger had meer verwacht van de Amsterdammers.

"Net als iedereen had ook ik gehoopt dat we verder zouden zijn. Er is nu sprake van een klein dalletje", zegt Viergever in gesprek met Ajax Life. "Als team hebben we een verwachtingspatroon neergezet. Je wilt zelf zo snel mogelijk terug naar dat basisniveau, maar nu hebben we vooral nog het gevoel dat we eerst maar eens naar dat niveau toe moeten groeien."

Voor Viergever is het tijd om eens een prijs te pakken in Amsterdam. "Sinds mijn komst naar Ajax heb ik nog geen prijs gepakt. Dat prikkelt me, ja. Ik ben hierheen gekomen om prijzen te winnen. Tweede plaatsen zijn dramatisch. Het is leuk om telkens tot de laatste speelronde mee te doen, maar daar koop je helemaal niets voor als je tweede wordt."

Poll

Gaat Ajax dit seizoen een prijs winnen?

(1073 stemmen)

Plaats een reactie

HansVites +1594
vrijdag 22 september 2017 om 12:41
Je had toen gewoon moeten winnen van de Graafschap Nick Weggever
Vind ik leuk
Djambo +2176
vrijdag 22 september 2017 om 12:44
Ja en jullie van Swift, zo lust ik er nog een paar. Vitesse mag voorlopig eventjes z'n mond houden over andere clubs, wat een chaos is het daar zeg, onvoorstelbaar.
Vind ik leuk
Guust +3552
vrijdag 22 september 2017 om 13:05
Sssttttt anders verliest Ajax zondag van Vitesse.
Vind ik leuk
Johan.l +3684
vrijdag 22 september 2017 om 16:02
Wat een geraaskal hoezo chaos? Er is niks aan de hand, jij lult maar wat. Op jacht naar goedkoop likes te krijgen zeker
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:48
Ik denk dat er een serieus verband is tussen Nick Weggever en een gebrek aan prijzen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:06
Wie?......Swift?!
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1502
vrijdag 22 september 2017 om 12:41
Nick is zelf 1 van de zwakkere schakels in dit Ajax, ik ben bang dat hij zijn beste tijd al heeft gehad bij Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:42
Vind je het gek.....elftal is gewoon niet in balans
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:45
Dat ze eerst Keizer maar eens de laan uit schoppen en een trainer aanstellen die wel respect afdwingt! Het spel is werkelijk waar niet om aan te zien, en ik geloof er ook niet in dat het de komende weken gaat veranderen! Helaas is het dan weer te laat en zullen we aan het einde van het seizoen WEER punten te kort komen...
Vind ik leuk
Axim +120
vrijdag 22 september 2017 om 12:46
sja, met jou erbij is de kans ook een stuk geslonken :-)))
Vind ik leuk
Foebele +32178
vrijdag 22 september 2017 om 12:48
Zegt genoeg he dat Viergever nog niks gewonnen heeft bij Ajax.
Vind ik leuk
United FC +12262
vrijdag 22 september 2017 om 13:18
Ik denk dat ze Foebele maar moeten opstellen ;-)
Vind ik leuk
Foebele +32178
vrijdag 22 september 2017 om 14:11
Geef mij maar de baan van Marc. ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:51
Viergever moet gewoon bij Ajax blijven, blijven die prijzen ook gewoon weg;)
Vind ik leuk
North +1757
vrijdag 22 september 2017 om 12:54
Aan wie heeft het dan bij jullie gelegen de afgelopen 18 jaar?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:03
Tim de Cler
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:09
'Zij' hebben meer prijzen dan Ajax gewonnen de laatste jaren.
Dus dat 18 jaar grapje houdt wel een keertje op....

Desondanks heeft Viergever zeker wel zn waarde hoor, zonder hem had Ajax nooit de halve finale EL gehaald. Hij bleef maar gaan tegen Schalke toen.
Maar een sterkhouder of topspeler zal het nooit worden nee.
Maar een speler die nooit zeikt, die altijd zn best doet en het maximale eruit haalt, daar kan je er best 1 of 2 van in je team hebben.

Alleen niet als je links en rechtsback nog slechter zijn, aanvallend niks brengen en je buitenspelers geen rendement hebben.
Vind ik leuk
mablo46 +531
vrijdag 22 september 2017 om 13:39
blijft de vraag hoe breed je de 'laatste jaren' neemt. Gaan we terug tot 1995? ;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:18
Aan mij natuurlijk;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:50
Aan de "KNJB" natuurlijk.
Vind ik leuk
huge +447
vrijdag 22 september 2017 om 14:11
Charisteas
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:02
Pierre van Hooijdonk ;) North 0 - Real Rotterdam 1
Vind ik leuk
North +1757
vrijdag 22 september 2017 om 18:50
Frank de Boer ;)

Ajax 4 - Feyenoord 1.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:58
Dat slaat dan weer nergens op... Maar goed, ik speel mee: Adegbenro ;)

Rosenborg 4 - Ajax helemaal niks.
Vind ik leuk
North +1757
zaterdag 23 september 2017 om 11:13
PSV 10 - Feyenoord 0 ??

Ik bedoel, hoe vernederend wil je het voor jezelf maken knul?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:36
Vrij vernederend als je zelfs moet gaan pronken met de overwinningen van andere clubs hahahaha
Vind ik leuk
Mitchy10 +1848
vrijdag 22 september 2017 om 12:53
Terug naar de basis. Viergever centraal kan niet. Onana - Veltman - De Ligt - Wober - Viergever - Schone - van de Beek - Ziyech - Kluivert - Dolberg - Neres. Je zou ook Huntelaar in de punt kunnen zetten en Dolberg op links.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 12:53
En ik ben teleurgesteld in het niveau van Viergever
Vind ik leuk
Fredsjhe +2318
vrijdag 22 september 2017 om 13:10
Nick Viergever, de speler die van club verkaste om prijzen te winnen, won met zijn oude club AZ meer prijzen (1) dan met zijn nieuwe club Ajax (0). Humor.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:12
Klein dalletje? al drie jaren geen enkele prijs inderdaad en ook meer wedstrijden niet dan wel gewonnen dit seizoen. Dat woordje ''klein'' kan hij gerust weglaten dus.
Vind ik leuk
Iggy +1667
vrijdag 22 september 2017 om 14:06
Jouw hele bestaan is een groot dal.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:29
Nick wen er maar vast aan...bij 020 voorlopig geen prijzen.


Vind ik leuk
Leeuw +2771
vrijdag 22 september 2017 om 13:34
Haha.. misschien onvangt ie meer geld, want dat hebben ze zat.
Vind ik leuk
Iggy +1667
vrijdag 22 september 2017 om 14:13
Nee, en bij jouw clubje ook niet. De prijzen worden pas aan het eind van het seizoen verdeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 15:33
Net zoals de afgelopen drie jaren waarin Ajax telkens misgreep.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 13:40
contract verlengen met 5 jaar ;)
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 14:04
Verkeerd gepost.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 14:11]
Vind ik leuk