Sinds mijn komst naar Ajax heb ik nog geen prijs gepakt. Dat prikkelt me, ja

    "Sinds mijn komst naar Ajax heb ik nog geen prijs gepakt. Dat prikkelt me, ja"

    vrijdag 22 september 2017 om 12:31

    Nick Viergever is teleurgesteld over het begin van het seizoen van Ajax. De verdediger had meer verwacht van de Amsterdammers.

    "Net als iedereen had ook ik gehoopt dat we verder zouden zijn. Er is nu sprake van een klein dalletje", zegt Viergever in gesprek met Ajax Life. "Als team hebben we een verwachtingspatroon neergezet. Je wilt zelf zo snel mogelijk terug naar dat basisniveau, maar nu hebben we vooral nog het gevoel dat we eerst maar eens naar dat niveau toe moeten groeien."

    Voor Viergever is het tijd om eens een prijs te pakken in Amsterdam. "Sinds mijn komst naar Ajax heb ik nog geen prijs gepakt. Dat prikkelt me, ja. Ik ben hierheen gekomen om prijzen te winnen. Tweede plaatsen zijn dramatisch. Het is leuk om telkens tot de laatste speelronde mee te doen, maar daar koop je helemaal niets voor als je tweede wordt."

    Poll

    Gaat Ajax dit seizoen een prijs winnen?

    (1075 stemmen)

    Plaats een reactie

    HansVites +4410
    vrijdag 22 september 2017 om 12:41
    Je had toen gewoon moeten winnen van de Graafschap Nick Weggever
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 12:48
    Ik denk dat er een serieus verband is tussen Nick Weggever en een gebrek aan prijzen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11909
    vrijdag 22 september 2017 om 13:06
    Wie?......Swift?!
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2367
    vrijdag 22 september 2017 om 12:41
    Nick is zelf 1 van de zwakkere schakels in dit Ajax, ik ben bang dat hij zijn beste tijd al heeft gehad bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Mad Mokum +102
    vrijdag 22 september 2017 om 12:42
    Vind je het gek.....elftal is gewoon niet in balans
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 12:45
    Dat ze eerst Keizer maar eens de laan uit schoppen en een trainer aanstellen die wel respect afdwingt! Het spel is werkelijk waar niet om aan te zien, en ik geloof er ook niet in dat het de komende weken gaat veranderen! Helaas is het dan weer te laat en zullen we aan het einde van het seizoen WEER punten te kort komen...
    Vind ik leuk
    Axim +566
    vrijdag 22 september 2017 om 12:46
    sja, met jou erbij is de kans ook een stuk geslonken :-)))
    Vind ik leuk
    Foebele +47816
    vrijdag 22 september 2017 om 12:48
    Zegt genoeg he dat Viergever nog niks gewonnen heeft bij Ajax.
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 13:18
    Ik denk dat ze Foebele maar moeten opstellen ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +47816
    vrijdag 22 september 2017 om 14:11
    Geef mij maar de baan van Marc. ;-)
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +1929
    vrijdag 22 september 2017 om 12:53
    Terug naar de basis. Viergever centraal kan niet. Onana - Veltman - De Ligt - Wober - Viergever - Schone - van de Beek - Ziyech - Kluivert - Dolberg - Neres. Je zou ook Huntelaar in de punt kunnen zetten en Dolberg op links.
    Vind ik leuk
    JeroenB +3
    vrijdag 22 september 2017 om 12:53
    En ik ben teleurgesteld in het niveau van Viergever
    Vind ik leuk
    Fredsjhe +2427
    vrijdag 22 september 2017 om 13:10
    Nick Viergever, de speler die van club verkaste om prijzen te winnen, won met zijn oude club AZ meer prijzen (1) dan met zijn nieuwe club Ajax (0). Humor.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1994
    vrijdag 22 september 2017 om 13:12
    Klein dalletje? al drie jaren geen enkele prijs inderdaad en ook meer wedstrijden niet dan wel gewonnen dit seizoen. Dat woordje ''klein'' kan hij gerust weglaten dus.
    Vind ik leuk
    Iggy +3006
    vrijdag 22 september 2017 om 14:06
    Jouw hele bestaan is een groot dal.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5383
    vrijdag 22 september 2017 om 13:29
    Nick wen er maar vast aan...bij 020 voorlopig geen prijzen.


    Vind ik leuk
    Leeuw +4575
    vrijdag 22 september 2017 om 13:34
    Haha.. misschien onvangt ie meer geld, want dat hebben ze zat.
    Vind ik leuk
    Iggy +3006
    vrijdag 22 september 2017 om 14:13
    Nee, en bij jouw clubje ook niet. De prijzen worden pas aan het eind van het seizoen verdeeld.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +1994
    vrijdag 22 september 2017 om 15:33
    Net zoals de afgelopen drie jaren waarin Ajax telkens misgreep.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 september 2017 om 13:40
    contract verlengen met 5 jaar ;)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17621
    vrijdag 22 september 2017 om 14:04
    Verkeerd gepost.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 14:11]
    Vind ik leuk