'Je houdt totaal geen rekening met bekeruitschakeling. Het maakt me woest'

'Je houdt totaal geen rekening met bekeruitschakeling. Het maakt me woest'

vrijdag 22 september 2017 om 15:59

Henk Fraser is doodziek van de bekeruitschakeling tegen Swift. De Arnhemmers verloren na penalty's van de amateurs en die wanprestatie kan niet zomaar worden weggepoetst, stelt de trainer van Vitesse. 

"Je hebt natuurlijk een plan richting de vele wedstrijden die we hadden. Iets waar je totaal geen rekening mee houdt is de uitschakeling in de beker. Dat is wel iets wat je woest maakt. Het is niet zo makkelijk naar de achtergrond te duwen. Feit is dat dat wel moet, we moeten duidelijk verder", doelt Fraser bij FOX Sports op het drukke programma met Eredivisie en Europa League. 

"Ik heb vandaag wel tegen de spelers gezegd: sommige dingen kan je niet goedmaken in de volgende wedstrijd. Onze uitstekende bekerwinst van vorig jaar pakt niemand ons af, maar dit is iets wat je niet weg kan vegen. Een goed resultaat tegen Ajax, OGC Nice en Utrecht staat los van de wedstrijd tegen Swift", aldus Fraser. 

Lees meer over:KNVB bekerVitesse

Plaats een reactie

1892 +7098
vrijdag 22 september 2017 om 16:03
Zondag in Amsterdam winnen ,dan ben je voorlopig weer van dat gezeik af Henkie
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:07
Waar kan ik tekenen? :)
Vind ik leuk
410hhw +1360
vrijdag 22 september 2017 om 18:02
Dromen mag altijd man.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:09
Nog een nederlaag en het is gebeurt Henkie , We krijgen een Russische trainer
Vind ik leuk
1892 +7098
vrijdag 22 september 2017 om 16:15
Poetin ?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:16
Misschien Advocaat met zijn russian connection
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:30
Russisch roulette
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 16:19
Je kan ook woest op jezelf worden Henk. Jij zat met je snotneus thuis op de bank en hebt de verkeerde tactiek doorgebeld.
En wanneer verlos je ons van Castagnios? Stel er nog liever 10 op zou ik zeggen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 16:23]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:25
Misschien was dat juist wel het probleem Henk. Precies wat je zegt: "niemand hield rekening met bekeruitschakeling". Daar gaat het dus fout.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:41
Ideale sparringspartner zondag om weer wat vertrouwen te tanken henkie
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 17:50
Nice?
Vind ik leuk
Koeien +1602
vrijdag 22 september 2017 om 18:16
Nee, nies.Verkeerd overgenomen door de pers, Fraser was verkouden.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 14:52
Hahahaha mijn excuses ik wist niet dat ze tegen Nice moesten spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 02:55
de trainer voor Vitesse, nuchter en reeel over wat zijn ploeg kan. Schande deze week maar oppakken en doorgaan. Zondag winst met Henk langs de lijn!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Je houdt totaal geen rekening met bekeruitschakeling. Het maakt me woest'