Veteraan van Feyenoord: Spelers zien komen en gaan. Ik ben er nog steeds

Veteraan van Feyenoord: "Spelers zien komen en gaan. Ik ben er nog steeds"

vrijdag 22 september 2017 om 23:15

Miquel Nelom is gewend geraakt aan concurrentie bij Feyenoord. De linksback moet momenteel Ridgeciano Haps voor zich dulden in de pikorde. In de zeven jaar dat Nelom deel uitmaakt van het eerste van Feyenoord, heeft hij moeten knokken voor z'n plek.

"Die is er altijd. Als je bij Feyenoord speelt, moet je gewoon je best doen", zegt Nelom in gesprek met Feyenoord TV. "Ik schrik er niet zo snel van. De trainer (Giovanni van Bronckhorst, red.) maakt z'n keuzes. Ik probeer het hem zo moeilijk mogelijk te maken."

Nelom (27) is ondertussen de veteraan van Feyenoord. "Ik heb spelers zien komen en gaan. Ik ben er nog steeds en geniet van elk moment dat ik hier speel. Het is gewoon leuk om bij Feyenoord te zijn, zo'n grote club. Het blijft mooi."

Nelom is positief gestemd over de toekomst. Wat hem betreft wordt Feyenoord ook dit seizoen kampioen. "We zijn goed gestart en staan eerste. Daar wil je ook blijven staan. Zondag hebben we verloren (van PSV, red.), maar dat kan gebeuren. We moeten vooruitkijken en er morgen tegen NAC vol op gaan."

Plaats een reactie

erikg +607
vrijdag 22 september 2017 om 23:17
het is net als Veltman, niet goed genoeg voor de basis, maar mooie van Nelom is dat je hem nooit hoort mokken.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 23:19
Die kent z'n plaats en weet wat zijn tekortkomingen zijn.
Vind ik leuk
davidben +2194
vrijdag 22 september 2017 om 23:37
Dat is waar! Wist niet dat hij al 27 jaar is. Speelt gewoon zijn potjes en heeft altijd zijn rug recht (letterlijk). Ben wel heel benieuwd waar hij straks beland. Zie hem straks ook wel cashen in Türkei ofzo. In de tweede divisie dan samen met Mitchell en Rydell.

De avonturen van Miquel, Mitchell en Rydell in roerig Turks Azië.......kan je een jongensboek over schrijven man. Sterker nog.....een hele serie.
Vind ik leuk
Roekoe +4419
vrijdag 22 september 2017 om 23:18
Gelukkig wel.........
Vind ik leuk
feyeniels +15480
vrijdag 22 september 2017 om 23:33
Na dit seizoen gewoon afscheid nemen. Jongens als Nelom, Kramer en Tapia hebben simpelweg het niveau niet. Diks zijn huurcontract loopt ook af en mocht er interesse voor Basacikoglu zijn, dan zou ik daar zeker naar luisteren.
Van de verhuurde spelers kan het merendeel ook weg. Vejinovic en Gustafson hebben hun kansen niet gepakt. Schuurman heeft ook bij NEC geen basisplaats en Hammouti zit nog niet eens bij de wedstrijdselectie van Almere City. Hooguit Verdonk, Hamer en El Hankouri zou je een kans kunnen geven om te kijken of ze het niveau van het eerste aankunnen, maar het zou mij niet verbazen als dat er voor hun alle drie niet in zit.
Vind ik leuk
United FC +12225
vrijdag 22 september 2017 om 23:40
Hij houdt het toch wel lang vol bij Feyenoord..
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 08:46
Denk dat het andersom is juist en bij gebrek aan beter dat ie het zo lang volhoudt.
Vind ik leuk
Chloe +570
zaterdag 23 september 2017 om 01:05
Hoe lang wil Feyenoord dit soort nietszegend nietszeggende figuren/spelers blijven entertainer? Kramer, Nelom en Diks!!
Vind ik leuk
Guusman +1440
zaterdag 23 september 2017 om 02:00
Proost!
Vind ik leuk
Scf1984 +119
zaterdag 23 september 2017 om 05:12
Nelom zit er al bij vanuit de tijd dat het slecht ging bij ons, geen geld dus je moest wel (en het is geen zeur loopt nooit te klagen etc). Doet wat hem gevraagd wordt, heeft zijn beperkingen.

Kramer vanaf 2016 we moesten een 2de spits hebben, en geld voor een type Benzema hadden we net niet scheelde een paar tientjes. Heeft zijn kans gehad om Jorgenson eruit te spelen, faalde hierin maar nogmaals met een begroting wat Feyenoord heeft is de selectie niet geheel verkeerd.

Diks, Tsja........... (gelukkig maar gehuurd)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 06:11]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 06:47
Gio haalde ook nog ff aan, dat hij het toch wel heel erg jammer vind, dat van Beek en Nieuwkoop nu geen wedstrijdritme op kunnen doen in de JL. En dat ze nu moeten oefenen tegen bierelftallen.

Ik hoop dat van Geel even goed nog lekker geslapen heeft vanacht. Vraag het hem maar niet ... gewoon voor de zekerheid. Je weet maar nooit.
Vind ik leuk
Teo Smith +12346
zaterdag 23 september 2017 om 07:42
Kramer,bilal,nelom,tapia houdoe. Niet goed genoeg!
Vind ik leuk
fer65 +146
zaterdag 23 september 2017 om 12:43
Vol op precies dat zegje goed 2x maal driekwartier maar dat gebeurd nooit vaak staan jullie dan ook met 1-0 achter wat bijna niet meer te behappen is.
Vind ik leuk
fer65 +146
zaterdag 23 september 2017 om 12:49
Nee er valt ook weinig te mokken je tas word flink gevuld ,en Nellie maakt het verder weinig uit pffff ja lachen he niet te geloven zo middelmatige verdediger nog ophemelen ook.En zo lopen er nog een paar rond die het wel goed vinden zoaf en toe een wedstrijdje en dan maar kijken hoe het afloopt.Vaak net gewonnen door de gene die echt hoed lopen te tikken voor de rest is het weinig genieten van feijenoord.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Veteraan van Feyenoord: "Spelers zien komen en gaan. Ik ben er nog steeds"