Veteraan van Feyenoord: Spelers zien komen en gaan. Ik ben er nog steeds

    Veteraan van Feyenoord: "Spelers zien komen en gaan. Ik ben er nog steeds"

    vrijdag 22 september 2017 om 23:15

    Miquel Nelom is gewend geraakt aan concurrentie bij Feyenoord. De linksback moet momenteel Ridgeciano Haps voor zich dulden in de pikorde. In de zeven jaar dat Nelom deel uitmaakt van het eerste van Feyenoord, heeft hij moeten knokken voor z'n plek.

    "Die is er altijd. Als je bij Feyenoord speelt, moet je gewoon je best doen", zegt Nelom in gesprek met Feyenoord TV. "Ik schrik er niet zo snel van. De trainer (Giovanni van Bronckhorst, red.) maakt z'n keuzes. Ik probeer het hem zo moeilijk mogelijk te maken."

    Nelom (27) is ondertussen de veteraan van Feyenoord. "Ik heb spelers zien komen en gaan. Ik ben er nog steeds en geniet van elk moment dat ik hier speel. Het is gewoon leuk om bij Feyenoord te zijn, zo'n grote club. Het blijft mooi."

    Nelom is positief gestemd over de toekomst. Wat hem betreft wordt Feyenoord ook dit seizoen kampioen. "We zijn goed gestart en staan eerste. Daar wil je ook blijven staan. Zondag hebben we verloren (van PSV, red.), maar dat kan gebeuren. We moeten vooruitkijken en er morgen tegen NAC vol op gaan."

    Plaats een reactie

    erikg +597
    vrijdag 22 september 2017 om 23:17
    het is net als Veltman, niet goed genoeg voor de basis, maar mooie van Nelom is dat je hem nooit hoort mokken.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    vrijdag 22 september 2017 om 23:19
    Die kent z'n plaats en weet wat zijn tekortkomingen zijn.
    Vind ik leuk
    davidben +3584
    vrijdag 22 september 2017 om 23:37
    Dat is waar! Wist niet dat hij al 27 jaar is. Speelt gewoon zijn potjes en heeft altijd zijn rug recht (letterlijk). Ben wel heel benieuwd waar hij straks beland. Zie hem straks ook wel cashen in Türkei ofzo. In de tweede divisie dan samen met Mitchell en Rydell.

    De avonturen van Miquel, Mitchell en Rydell in roerig Turks Azië.......kan je een jongensboek over schrijven man. Sterker nog.....een hele serie.
    Vind ik leuk
    Roekoe +4237
    vrijdag 22 september 2017 om 23:18
    Gelukkig wel.........
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    vrijdag 22 september 2017 om 23:40
    Hij houdt het toch wel lang vol bij Feyenoord..
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    zaterdag 23 september 2017 om 08:46
    Denk dat het andersom is juist en bij gebrek aan beter dat ie het zo lang volhoudt.
    Vind ik leuk
    Chloe +637
    zaterdag 23 september 2017 om 01:05
    Hoe lang wil Feyenoord dit soort nietszegend nietszeggende figuren/spelers blijven entertainer? Kramer, Nelom en Diks!!
    Vind ik leuk
    Scf1984 +173
    zaterdag 23 september 2017 om 05:12
    Nelom zit er al bij vanuit de tijd dat het slecht ging bij ons, geen geld dus je moest wel (en het is geen zeur loopt nooit te klagen etc). Doet wat hem gevraagd wordt, heeft zijn beperkingen.

    Kramer vanaf 2016 we moesten een 2de spits hebben, en geld voor een type Benzema hadden we net niet scheelde een paar tientjes. Heeft zijn kans gehad om Jorgenson eruit te spelen, faalde hierin maar nogmaals met een begroting wat Feyenoord heeft is de selectie niet geheel verkeerd.

    Diks, Tsja........... (gelukkig maar gehuurd)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 06:11]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23730
    zaterdag 23 september 2017 om 07:42
    Kramer,bilal,nelom,tapia houdoe. Niet goed genoeg!
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    zaterdag 23 september 2017 om 12:43
    Vol op precies dat zegje goed 2x maal driekwartier maar dat gebeurd nooit vaak staan jullie dan ook met 1-0 achter wat bijna niet meer te behappen is.
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    zaterdag 23 september 2017 om 12:49
    Nee er valt ook weinig te mokken je tas word flink gevuld ,en Nellie maakt het verder weinig uit pffff ja lachen he niet te geloven zo middelmatige verdediger nog ophemelen ook.En zo lopen er nog een paar rond die het wel goed vinden zoaf en toe een wedstrijdje en dan maar kijken hoe het afloopt.Vaak net gewonnen door de gene die echt hoed lopen te tikken voor de rest is het weinig genieten van feijenoord.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Veteraan van Feyenoord: "Spelers zien komen en gaan. Ik ben er nog steeds"