Koeman hekelt opmerking Mourinho: 'Verzet me daartegen, slaat nergens op'

Koeman hekelt opmerking Mourinho: 'Verzet me daartegen, slaat nergens op'

zaterdag 23 september 2017 om 07:50

Ronald Koeman vindt de opmerking van José Mourinho in het programmaboekje van Manchester United totaal onrealistisch. De manager van Manchester United schreef in een artikel dat Everton een ploeg is voor de top van de Premier League.

"Nu weet ik wel dat Mourinho een tactisch meester is, maar kom op", zegt Koeman in een interview in het Algemeen Dagblad. "Wij kochten dure spelers, maar ook jonge, voor de lange termijn. Bovendien: de markt is hier totaal anders, en vergeet niet dat we Romelu Lukaku ook hebben verkocht voor 90 miljoen, hè. Andere clubs hebben nog veel grotere budgetten, en bovendien: de absolute topspelers kiezen nog steeds voor Chelsea, United, City of Arsenal."

"Het is echt niet zo dat wij iedereen maar kunnen halen", vervolgt Koeman. "Ook daarom hebben we veelal in jonge, talentvolle spelers geïnvesteerd." Feit is wel dat Everton het seizoen, mede door een zwaar programma, slecht begonnen is. "Ik snap ook wel hoe het werkt natuurlijk: op een gegeven moment moet je gewoon gaan winnen. Maar ik verzet me tegen mensen die nu roepen dat wij in de top 4 moeten staan. Dat slaat nergens op."

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 08:24
Mourinho is een hond
Vind ik leuk
Gavv +553
zaterdag 23 september 2017 om 09:10
Fantastische bijdrage is deze volwassen reactie.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:23
Misschien zijn Chinese sterrenbeeld. Weten we dat ook weer
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 09:24]
Vind ik leuk
United FC +12221
zaterdag 23 september 2017 om 11:50

Heet jouw hond Mourinho?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 08:35
Oud nieuws, maar Koeman heeft gelijk.
Everton heeft genoeg geïnvesteerd, maar kan nog lang niet tippen aan ManU, City, Chelsea, Liverpool, Arsenal en Spurs.
Dus top 7 hoort Everton gewoon te eindigen en dat gaat ook lukken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 08:37
Dat heet indekken
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 08:36
In dit geval heeft Mourinho gewoon gelijk.Als je zoveel uitgeeft mag je toch verwachten dat hij voor een hogere positie dan vorig jaar gaat.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12037
zaterdag 23 september 2017 om 08:54
Helemaal met je eens! Maar aan de andere kant mag Mourinho daar niet over oordelen kijk maar naar vorig jaar. Maar idd 18de staan met zo'n ploeg is een schande!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 09:19
Klopt,dat zijn de Mourinho spelletjes vooraf
Vind ik leuk
TvdM +431
zaterdag 23 september 2017 om 14:37
Die 18de plek is ook mede door het belachelijk zware startprogramma van Everton. Ze hebben in hun eerste 5 wedstrijden al tegen Manchester City, Manchester United, Chelsea en Spurs gespeeld. Dus eigenlijk de top 4 ploegen van dit seizoen. Het schema van Everton is de komende weken/maanden en gemakkelijker en hij zal snel weer in het linkerrijtje staan.
Vind ik leuk
John M. +2850
zaterdag 23 september 2017 om 11:50
In principe heb je gelijk als er zoveel geinvesteerd wordt, alleen de top6 daar geven nog meer uit en dan kom je toch niet verder.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12037
zaterdag 23 september 2017 om 08:51
Ik vind het allebij klootzakken! Ok dat je niet in de top 5 staat maar 18de? Met die selectie?
Vind ik leuk
furgist +1364
zaterdag 23 september 2017 om 09:45
Koeman is ook opportunistisch stuk vreten inderdaad
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 10:30
Is het niet veels te vroeg om naar de ranglijst te kijken? En al helemaal in het geval van Everton na dat zwaar programma? Want als ik naar die 5 wedstrijden kijk vind ik die 4 punten, en dus ook de 18e plek, eigenlijk gewoon de plek waar ze realistisch horen te staan op dit moment.

Stoke verslaat hij makkelijk, uit bij City pakt hij knap een punt, en tegen Spurs thuis, United uit en Chelsea uit verliest Koeman. Qua kwaliteit moet Everton ondanks alle aankopen het nog steeds afleggen tegen die 4 topclubs die ze nu hebben gehad.

Ranglijstjournalistiek zou Co Adriaanse hebben gezegd. :)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12037
zaterdag 23 september 2017 om 10:40
Maar hoe ze verloren van ons was lachwekkend. Terwijl Everton toch de spelers hogere salarissen geeft en deze zomer veel meer heeft uitgegeven.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 08:59
Iedereen wijst tegenwoordig maar naar mourinho.. hou daar is mee op man zeikerts
Vind ik leuk
Vidar +607