LIVE-discussie: Koppositie Heerenveen lonkt bij pikante Streppel-rentree

LIVE-discussie: Koppositie Heerenveen lonkt bij pikante Streppel-rentree

zaterdag 23 september 2017 om 18:05

De eerste Eredivisie-wedstrijd van speelronde zes in de Eredivisie gaat tussen Willem II en sc Heerenveen. De thuisploeg uit Tilburg pakte een week geleden z'n eerste drie punten. Bij winst op Willem II kan Heerenveen aan kop komen. 

De ploeg van Jurgen Streppel, die uiteraard een verleden heeft bij de Tricolores, heeft elf punten uit vijf duels. Koplopers PSV, AZ en Feyenoord staan op twaalf punten. Eerder deze week won Heerenveen in de KNVB Beker met 2-1 bij Excelsior. Streppel voerde toen een paar wisselingen door. Nu kiest hij voor dezelfde elf als een week geleden. 

Na vier opeenvolgende nederlagen pakte Willem II afgelopen zaterdag drie punten bij Roda JC (1-3). Trainer Erwin van de Looi moet het tegen Heerenveen doen zonder de geschorste Pedro Chirivella. Elmo Lieftink vervangt hem op het middenveld. Fran Sol (foto) en Etien Velikonja vormen de aanval.

De opstellingen

Willem II: Wellenreuther, Heerkens, Lachman, Peters, Van der Linden, Tsimikas, Lieftink, Rienstra, Haye, Velikonja en Sol

Heerenveen: Hansen, Dumfries, Höegh, Pierie, Woudenberg, Kobayashi, Schaars, Thorsby, Odegaard, Ghoochannejhad en Zeneli.

Poll

Wat wordt de uitslag in Tilburg?

(125 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 18:17
Het zal mij benieuwen of Velinkoja nu weer scoort.
Vind ik leuk
pico323 +2892
zaterdag 23 september 2017 om 18:23
kom op Willem 2
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 18:33
Willem II - SC Heerenveen 2-3
Feyenoord - NAC Breda  4-0
Heracles - Roda JC 3-1
Ado den Haag - Sparta Rotterdam 2-1
FC Utrecht  - PSV 1-3
AFC Ajax - Vitesse 4-2
FC Groningen - FC Twente  0-3
VVV Venlo - PEC Zwolle 2-2
AZ - Excelsior 4-1
Vind ik leuk
bits +3737
zaterdag 23 september 2017 om 18:45
Eerst de 0-1 onterecht af keuren en vervolgens door laten spelen na een overtreding waar uiteindelijk de 1-0 uit komt.. Gaat weer goed met de scheidsrechter.
Vind ik leuk
defons +1219
zaterdag 23 september 2017 om 18:47
Willem2 op voorsprong verassend . Trouwens wat een oerlelijke shirts heeft Heerenveen je gaat bijna zappen zo zeer doet het aan je ogen 2 kleuren rood wat erg zeg.

Maar dit is puur mijn mening
Vind ik leuk
mason +912
zaterdag 23 september 2017 om 19:12
klopt. dacht eerst dat heerenveen de bal ha bleek het willem2 te zijn. Vind de shirts helemaal niks.
Vind ik leuk
mason +912
zaterdag 23 september 2017 om 19:14
we spelen gewoon tegen een fucking muur. Lekker anti voetbal van willem 2
Vind ik leuk
defons +1219
zaterdag 23 september 2017 om 19:23
Wat is een fucking muur ? is dat een muur waar stelletjes sex hebben.
Vind ik leuk
mason +912
zaterdag 23 september 2017 om 19:16
hoppa !! 1-1
nou door zetten en die 1-2 maken bliksem
Vind ik leuk