LIVE-discussie: Pastoor gunt aanvaller eerste basisplaats; nieuweling bij ADO

LIVE-discussie: Pastoor gunt aanvaller eerste basisplaats; nieuweling bij ADO

zaterdag 23 september 2017 om 19:55

Erik Falkenburg krijgt in de thuiswedstrijd tegen Sparta zijn eerste basisplaats bij ADO Den Haag. De aanvallende middenvelder verwijst Elson Hooi naar de bank.

Verder keert Danny Bakker terug in het elftal van trainer Fons Groenendijk. Dat gaat op het middenveld ten koste van Donny Gorter, die ontbreekt in de wedstrijdselectie. voorin maakt Sheraldo Becker zijn rentree in de basis. Daardoor is Edouard Duplan gedegradeerd tot bankzitter. Bakker en Becker werden in het bekerduel met Feyenoord gespaard wegens lichte klachten.

Net als ADO moet ook Sparta zich herstellen na een nederlaag in het bekertoernooi. De Rotterdammers verloren van RKC Waalwijk. Thomas Verhaar krijgt weer eens een kans in de basis van coach Alex Pastoor.

De opstellingen

ADO Den Haag: Zwinkels; Ebuehi, Beugelsdijk, Kanon, Meijers; Bakker, Falkenburg, Immers; Becker, Johnsen, El Khayati

Sparta: Kortsmit; Floranus, Vriends, Chabot, Marfelt; Dougall, Mühren, Sanusi; Verhaar, Ache, Goodwin

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 20:04
3 punten voor ADO den haag
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:07
Sparta moet en Sparta kennende als het moet verliest het zwaar, zeker in uitwedstrijden waar we altijd superzwak zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:25
Nog steeds geen poolse swaffelaar bij sparta?
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:45
Gok op een gelijkspelletje, beide ploegen vind ik tot nu toe wat tegenvallen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:03
In het Cars-Jeans Stadion. Man man man........
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:22
3 punten bijna binnen!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:39
:D
Vind ik leuk
zaterdag 28 oktober 2017 om 23:55
Ja je wordt aardig gestalkt hè door sommigen? Ben net terug uit Griekenland heerlijk zon zee en cocktails....en een aardbeving;)
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:08
ja het is een puinhoop, begin het ook wel wat zat te worden hier.
Stelletje kleuters hier!

Hoe was het daar? Aardbeving zelfs, niks van meegekregen ook maar ik kijk weinig nieuws. Cocktails, Hmm lekker
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:17
Was heerlijk. Lekker zonnen op het strand en 's avonds cocktails ;')
Was een kleine aardbeving maar schrok wel ;')

Ja er zijn veel droeftoeters hier. Erg sneu. Waarschijnlijk meerdere accounts denk ik.
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:21
Heerlijk genoten dus op het strand en van de drankjes. Bruin geworden dan? ja zo een aardbeving zal wel schrikken zijn, wel apart om mee te maken. Hoe voelde dat aan dan?

Ja zijn ook nog allemaal een stuk jonger. Laat me soms wel eens gaan maar meer omdat ze zich makkelijk uit de tent late lokken. Ik ga altijd tot het randje en hun er zelf overheen.
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:24
En zeker meerdere accounts, ook die ene kneus weer. Nog steeds, is nu pieter baan en spaanse varken. heeft er twee :D
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:28
Triest figuur idd. Pino is ook zo' n drama en antikunstgras....die heeft ook meerdere accounts
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:29
Ja klopt, dat zijn de rioolratten.
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:41
Zijn gewoon sukkels. Niets beter te doen.
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:44
Zeg dat wel ja, maar ja in Den Haag zeggen we dan maar ''kenne betâh auvâh je lulle dan vajje vrete''
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:48
Haha! In Rotterdam zeggen we dat ook Maar net iets anders geschreven;)
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:55
Haha maar ook een mooi taaltje hoor ;)
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 00:57
Vind ik ook! de 2 mooistr taaltjes ;)
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 15:29
https://www.ad.nl/rotterdam/feyenoord-komt-met-jurk-in-clubkleuren~a48c0461/

Heb jij hem al gekocht? ;)
Vind ik leuk
zondag 29 oktober 2017 om 23:17
Ik heb een favoriet blauw jurkje en groen jurkje, maar deze wordt de mooiste ;D
Vind ik leuk