'We zijn allemaal ziek geweest van de uitschakeling en daarna ook afgekraakt'

'We zijn allemaal ziek geweest van de uitschakeling en daarna ook afgekraakt'

zaterdag 23 september 2017 om 21:56

Jorrit Hendrix is dit seizoen voor het eerst een onbetwistbare basisspeler bij PSV. De 22-jarige middenvelder hoopt in die rol meer verantwoordelijkheid te nemen op het veld.

PSV begon zeer zwak aan het seizoen, maar Hendrix hoopt dat de weg omhoog is ingezet. "We zijn allemaal ziek geweest van de uitschakeling in Europa en daarna ook afgekraakt in de media", zegt de Limburger in het Eindhovens Dagblad. "Dat hoort er bij PSV nou eenmaal bij, daar moet je tegen kunnen."

"Ik denk dat we ons goed hersteld hebben, met alleen een negatieve uitschieter in Heerenveen (2-0). Als dit elftal meer op elkaar ingespeeld raakt, kunnen we onszelf zeker nog verbeteren", aldus Hendrix. Door een nederlaag van Feyenoord tegen NAC Breda ligt er een uitgelezen mogelijkheid voor PSV om de koppositie te pakken. Dan moet wel gewonnen worden van FC Utrecht.

De Eindhovenaren deden het de laatste jaren evenwel uitstekend in de Domstad. "Dat we de afgelopen jaren vaak gewonnen hebben, zegt niks. Het is leuk om af en toe aan terug te denken, maar niet meer dan dat", besluit Hendrix.

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

Santi +15650
zaterdag 23 september 2017 om 21:58
Eerst winnen van Utrecht, daarna bespreken we wel hoe het gaat
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
De Utrecht supporters kregen weer even hoop na de 0-6 zege op de amateurs van Ajax. Nou als je die aan kan kan je PSV ook aan! twee vergelijkbare tegenstanders zijn het.
Vind ik leuk
Santi +15650
zaterdag 23 september 2017 om 22:07
De amateurs van Ajax? Welke van de twee bedoel je precies? ;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:09
Nu breng je me in de war. Ik heb geen idee meer welke. ;)
Vind ik leuk
Farmer +5283
zaterdag 23 september 2017 om 22:11
haha, scherp! had ik ook niet kunnen laten :P
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:06
Kom op Utrecht!!!
Vind ik leuk
Forza u +1201
zaterdag 23 september 2017 om 22:00
Eerst winnen van Utrecht, dan zullen ze toch een jaartje moeten wachten.
Vind ik leuk
Santi +15650
zaterdag 23 september 2017 om 22:04
Lama

las het verkeerd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 22:05]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:09
In ieder geval het gaspedaal in morgenvroeg , wat het dan wordt zien we vanzelf wel.
Vind ik leuk
Foebele +32417
zaterdag 23 september 2017 om 22:19
Utrecht uit is een hele taaie en ik denk zeker dit seizoen, die pot heeft PSV niet zomaar gewonnen. Wel heeft Utrecht natuurlijk een tikkie gehad in Enschede met die 4-0 nederlaag, terwijl PSV toch wel een positief gevoel over zal hebben gehouden aan die overwinning op Feyenoord.

Interessante pot dus, net als die van Ajax tegen Vitesse trouwens.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:28
1 ding weet ik wel zeker: met die van ons kan het morgen weer letterlijk alle kanten op gaan

ik heb het niet zo op die ochtendpotjes
Vind ik leuk
Nuance +1271
zaterdag 23 september 2017 om 23:36
Ik heb daar een uitgesproken hekel aan. Doe mij maar alles zondagmiddag 14:30. Oldskool.
Vind ik leuk
Foebele +32417
zaterdag 23 september 2017 om 23:45
Als je net wakker wordt en nog geen pilsje gehad hebt dan is het natuurlijk altijd minder lekker voetbal kijken. ;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:04
Nou sorry dat ik het zeg hoor maar als je kijkt hoeveel wedstrijden met europees erbij jullie hebben gespeeld.
Dan hebben jullie ongeveer 40% van alles verzaakt.
En dat is psv onwaardig simpel en dan mag je ook afgekraakt worden.
Het is dat de concurrentie dit seizoen ook niet best zijn begonnen anders was je seizoen al zo goed als voorbij geweest.
Ga daar maar is over nadenken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'We zijn allemaal ziek geweest van de uitschakeling en daarna ook afgekraakt'