Juichen door Feyenoord-nederlaag: Gaan een screenshotje maken van Teletekst

Juichen door Feyenoord-nederlaag: "Gaan een screenshotje maken van Teletekst"

zaterdag 23 september 2017 om 23:01

Door de onverwachte 0-2 nederlaag van Feyenoord tegen NAC Breda is sc Heerenveen de trotse koploper van de Eredivisie. Aanvaller Reza Ghoochannejhad is trots en gaat een screenshotje maken van de stand. Heerenveen won zelf met 1-2 van Willem ll.

"Het voelt goed om koploper te zijn. Het is weer eens wat anders.", zegt hij tegen Omrop Fryslan. "Voorlopig staan we bovenaan. Dat is knap. We hebben een drukke week gehad met drie moeilijke uitwedstrijden. Als je ziet hoeveel energie en kracht het heeft gekost..Het heeft zich uitbetaald en daar zijn wij blij mee."

Ghoochannejhad gaat een feestje vieren in de spelersbus, maar er moet ook nog iets anders gebeuren. "We gaan een screenshotje maken van Teletekst dat we bovenaan staan. Dat is hartstikke mooi. We moeten ons daar niet op focussen, maar het gewoon van wedstrijd tot wedstrijd bekijken. Volgende week hebben we een heel mooie wedstrijd tegen Ajax in een vol Abe Lenstra Stadion. Ik heb er heel veel zin in."

Plaats een reactie

Santi +15650
zaterdag 23 september 2017 om 23:01
Ik heb ook genoeg gejuicht. VP heeft het zwaar te verduren :D
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:00
;)
Vind ik leuk
tollie +732
zaterdag 23 september 2017 om 23:05
Ik heb hem ook gemaakt dat shotje het is en blijft leuk nu gewoon proberen de punten te pakken en rond de 3e plek proberen te blijven.. Want 1e blijven we toch niet... Of het wonder moet geschiede
Vind ik leuk
Teo Smith +12426
zaterdag 23 september 2017 om 23:18
Chapeau mannekes van alles clubs verdient heerenveen het wel het meest
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:26
Ik hoop dat ik morgen een screenshotje kan maken van Teletekst ;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:36
als het maar geen shot word op teletekst.......
Vind ik leuk
Old Star +3542
zondag 24 september 2017 om 07:34
Normaal gesproken zou AZ de punten thuis moeten houden tegen Excelsior. Maar zou me niks verbazen als t zomaar gelijk wordt. Kun je ergens anders een shot op/van nemen vaders!! ;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:01
Aan het eind van het seizoen mag je er een maken van Teletekst. pas wel op he, je moet het plaatje dan wel omdraaien
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:53
Ik had buiten de traditionele top 3 Utrecht Vitesse en SC Heerenveen getipt, Utrecht zelfs boven Psv gegokt. Maar ik denk dat ik er f.ink naast zit
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 01:20
The road is long, so long...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 01:27
Toch frapant dat de topploeg een pingel krijgt en de underdog niet. Dat zie je te vaak in Europa gebeuren.
De scheids is soms een schijtert
Vind ik leuk
AFC +3786
zondag 24 september 2017 om 01:52
Niet topploeg .. maar Feyenoord .. Dit gebeurt elke wedstrijd in de kuip dat ze de scheids mee hebben.. Verhaldn dat Ajax een scheids mee heb s klink klare onzin..
Vind ik leuk
Old Star +3542
zondag 24 september 2017 om 07:43
T was echt bedroevend idd. Die aanval van NAC is een 100% pingel, dat kon Juul de korte van buiten r stadion nog wel zien. Bij de aanval van Feyenoord was er contact maar beduidend minder dan bij NAC. Dat je de 1 dan weg wuift en de ander resoluut op de stip legt is diep triest en pure onkunde. Mazzel dat Birigiti m pakte. Deed weer een beetje recht.
Helaas gebeurd dit bij alle topclubs. Misschien is t de naam, de druk in t stadion of de geslepenheid van sommige spelers, maar hè ziet toch dat een scheids eerder nijgt naar een pingel voor de grote clubs. Dat is in t buitenland overigens niet anders.
Vind ik leuk
AFC +3786
zondag 24 september 2017 om 09:50
Klopt helemaal .. Maar fey is dit veel vaker.. De druk van sup zorgt er wel is voor dat ze zelfde pen de tegenpartij niet zou krijgen.. Maar gister was n gevalletje comp vervalsing.. Hij weet dat hij hem ervoor niet asn NAC gaf.. dat betekent dat als hem fey geeft dat t een 10000000% pen voor moet zijn.. Ajax heeft de scheids week in week uit tegen.. thuis en uit
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:09
apart dat ajax dan altijd de meeste pingels krijg door het seizoen heen en dat ze dan volgens jou wijze neus ze de scheids iedere wedstrijd tegen hebben wwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa over calimero gesproken
Vind ik leuk
AFC +3786
zondag 24 september 2017 om 10:19
Omdat ze t aanvallends spelen.. en dan nog betwijfel K dat ..Maar Ajax krijgt vaker geen pen dan wel.. Weet jij wel wat Calimero gedrag is???
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:27
ja dat jankende gezeur van je feyenoord dit feyenoord dat de kuip dit dat wees gewoon blij dat ze verloren hebben en hoop dat je dit jaar weer gematst word in de kuip net als de afgelopen 2 jaar
Vind ik leuk
AFC +3786
zondag 24 september 2017 om 10:45
dat zeg je goed.. Je moet echt hopen dat in de kuip gematst gaat worden ..
Vind ik leuk
AFC +3786
zondag 24 september 2017 om 01:50
Zo zie je maar dat Feyenoord een niveautje Heerenveen is.. Dan maak je screenshots van de stand sls je eerste staat
Vind ik leuk
Olfie +2443
zondag 24 september 2017 om 04:39
Leuk en aardig, maar volgende week moeten wij er eerst nog maar zien te winnen. Anders wordt het screenshotje vrij vervelend met het aantal punten achterstand.
Vind ik leuk
_AJAX_ +1959
zondag 24 september 2017 om 04:19
Je staat bovenaan zolang het duurt natuurlijk...
Vind ik leuk
mason +935
zondag 24 september 2017 om 09:22
Dat screenshotje heb ik gister ook direkt gemaakt. Hopen dat we het seizoen 1999/2000 kunnen overtreffen. Toen werden we 2e achter ajakkes.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:58
In navolging van de Fey. supporters ? Dat mag zeker en het succes is Heerenveen zeker gegund. Altijd leuk als een club uit de subtop van de top 3 wint.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Juichen door Feyenoord-nederlaag: "Gaan een screenshotje maken van Teletekst"