'Veel spelers in de Eredivisie weten nog niet hoe goed hij is, hij is ons geheim'

'Veel spelers in de Eredivisie weten nog niet hoe goed hij is, hij is ons geheim'

zondag 24 september 2017 om 07:52

Nasser El Khayati werd door zijn fraaie goal tegen Sparta verkozen tot man van de wedstrijd bij ADO Den Haag. De smaakmaker van de Hagenaars gaf de fles champagne evenwel meteen aan teamgenoot Tom Beugelsdijk.

El Khayati drinkt geen alcohol, maar vond ook dat Beugelsdijk de fles verdiende. "Hij heeft echt al zijn duels gewonnen. Je ziet de oude Beugelsdijk de laatste tijd echt terugkomen. Hij was geweldig", zegt de aanvaller tegen Voetbal International. "Als ik niet had gevonden dat hij zo goed was, had ik de fles gewoon in het midden van de kleedkamer gezet en had iedereen ervan mogen drinken."

Het kunststukje tegen Sparta was alweer de derde goal van El Khayati dit seizoen. "Het was een pareltje", stelt ploegmaat Edouard Duplan. "Veel spelers in de Eredivisie weten nog niet hoe goed Nasser is. Laten we dat maar zo houden. Hij is ons geheim."

El Khayati blijft kalm onder zijn heldenrol. "Ik ga lekker de wedstrijd van Barcelona terugkijken. Dat is mijn toetje van de avond, daarna lekker slapen", liet hij na de wedstrijd weten.

Plaats een reactie

Old Star +3542
zondag 24 september 2017 om 08:01
Heerlijke goal zeg!! Echte straatvoetbal goal!!
Wat zal die verdediger zich kut gevoeld hebben om zo door t poortje gepiepeld te worden.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:27
Jammer dat we op een veld....of kunstgras spelen. Of is dat hetzelfde als straat?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:22
Nasser speelt graag op kunstgras.
Vind ik leuk
HanV +1830
zondag 24 september 2017 om 09:25
Het lijkt me eerder dat hij alleen maar probeerde te poorten. Die Floranus maakte het hem heel gemakkelijk.
Vind ik leuk
Nuance +1271
zondag 24 september 2017 om 08:04
"Hoe hoed hij is"

Komop redactie.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:27
Hoge hoed van hem op?
Vind ik leuk
Nuance +1271
zondag 24 september 2017 om 09:01
Ken hem niet eigenlijk. Dit was wel een leuke goal.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:05
'Ik ga lekker barcelona terugkijken vanavond'
Een echte echte liefhebber dus , dat zie ik graag ;)
Vind ik leuk
Soky21 +281
zondag 24 september 2017 om 08:12
Maar volgens mij is het dan nu geen geheim meer .....? oeps , niet zo slim
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:19
Jawel dit leest helemaal niemand. Jawel 50 idioten waarvan de meesten dubbele account hebben om hun eigen duimpjes te geven.
Vind ik leuk
Old Star +3542
zondag 24 september 2017 om 08:33
Zichzelf... verder aardig waar idd vrees ik ;-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:38
Snap je serieus niet wat er met ''geheim'' wordt bedoeld?



Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:15
Ik denk dat veel spelers dit al weten. Vorig seizoen bracht hij ADO al een stuk verder dan dat ze waren nadat hij erbij kwam. Super aanwinst voor ADO en de eredivisie!
Vind ik leuk
Vak-DD +7080
zondag 24 september 2017 om 08:29
Nu kennen wij het geheim !
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:58
Wereldgozer deze Khayati! Proberen deze lijn vast te houden. Hij gaat zeker nog 7/8 goals maken dit seizoen.

Ik vond Edu trouwens ook echt goed invallen. Stak er veel energie in!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:16
hij wilde toch graag naar Feyenoord, vooral zo doorgaan dan
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:21
Ben echt trots op de club wat ze hebben bereikt met deze leuke groep. Van As bedankt voor Nasser El Khayati....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:37
Trouwens Beugelsdijk was inderdaad goed en foutloos bezig.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:31
Ik sprak enkele spelers en van As ruim na de wedstrijd. Ere hoort aan de staf en van As toe. Gasten gaan goed met elkaar om. Tot een uur of 1 lekker met de supporters feesten. Geen ster allures en van As een gewoon finn eed gozah. ADO gaat klimmen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:50
Daar ben ik helemaal mee eens allround. Die gasten doen het allemaal goed met van As in de hoofdrol. Die aanstelling is erg belangrijk geweest voor de club. Ben heel erg blij hoe de club er nu voor staat. Ook lijkt het erop of ADO & UVS elkaar eindelijk hebben gevonden. Wij gaan zeker klimmen en krijgen een leuk seizoen :D
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 08:16
Nu alleen nog echt gras!!! Danny had voor de wedstrijd ook al last van zijn knie. Hij was pijnvrij op de zaterdag. Maar ik houd mijn hart vast, voor het vervolg van het seizoen. Wanneer er dadelijk weer een speler een knie / enkel blessure oploopt. dat krijgt dan ook zijn reactie binnen het team.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Veel spelers in de Eredivisie weten nog niet hoe goed hij is, hij is ons geheim'