Feyenoorder over eigen optreden tegen NAC: 'Heb een oké-gevoel overgehouden'

Feyenoorder over eigen optreden tegen NAC: 'Heb een oké-gevoel overgehouden'

zondag 24 september 2017 om 09:06

Sam Larsson wil niet te lang stilstaan bij de nederlaag van Feyenoord tegen NAC Breda. Volgens de Zweed moet de blik snel gericht worden op het Champions League-duel met Napoli van dinsdag.

"Het heeft geen zin om nogal te veel te klagen over deze wedstrijd. We moeten ons focussen op het volgende duel en dat is gelijk een geweldige om te mogen spelen", zegt Larsson tegen NU.nl. De vleugelaanvaller begon op de bank, maar loste in de 54e minuut de tegenvallende Bilal Basacikoglu af. Hoewel NAC daarna werd teruggedrongen, bleef de gelijkmaker uit en werd het zelfs 0-2.

"Je kan moeilijk zeggen dat je goed hebt gespeeld als je hebt verloren, maar ik heb een oké-gevoel overgehouden aan mijn eigen optreden", aldus Larsson. "Ik moet nu deze lijn doortrekken. Gelukkig hebben we dinsdag alweer een wedstrijd en dan kunnen we deze nederlaag wegspoelen." Door de terugkeer van Steven Berghuis is de kans evenwel groot dat hij weer op de bank zit.

"Ik wil daar nu nog helemaal niet over nadenken", stelt de ex-speler van Heerenveen. "Ik ben nog te teleurgesteld over deze wedstrijd. Mijn kans komt vanzelf als ik mijn best blijf doen op de training." Hij beseft dat het snel beter moet met Feyenoord. "Het mag duidelijk zijn dat we niet in een flow zitten. Het enige wat we nu kunnen doen is hard werken en onze verantwoordelijkheid nemen."

Plaats een reactie

J Kiprich +8214
zondag 24 september 2017 om 09:16
Dinsdag de kans om deze nederlaag weg te spoelen? Kan iemand een koud washandje op het voorhoofd van Larsson leggen. Hij ijlt behoorlijk.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12037
zondag 24 september 2017 om 09:17
Dat zou het beste zijn voor iedereen. En aankomend weekend weer verliezen... ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:33
En Ajax weer niet profiteren van miskleun van mijn Feyenoord, zou ook mooi zijn. ;)
Vind ik leuk
jaja_PSV +14658
zondag 24 september 2017 om 09:51
Zolang Keizer bij Ajax zit, wordt het niks :)
Vind ik leuk
Pino61 +8376
zondag 24 september 2017 om 09:54
Nee, jullie Cocukeleku is een hoogvlieger :-)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:09
Na vandaag staat ie met een zwak tot slecht elftal toch gewoon eerste dus je kan zeggen wat je wil het is geen slechte prestatie die hij levert!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:35
Uterecht zal boven psv staan na vandaag
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:11
PSV is Utrecht thuis en uit vaak de baas. Ik denk dat PSV aan het langste eind trekt.
Vind ik leuk
Pino61 +8376
zondag 24 september 2017 om 18:13
Nah.....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:06
Voor wie? Ik vind het prima zoals het gaat!
Vind ik leuk
poklane +2524
zondag 24 september 2017 om 14:28
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, we zijn 100% kansloos tegen AZ.
Vind ik leuk
Johan.l +3678
zondag 24 september 2017 om 09:23
Het is een kans, hij heeft daar gelijk. Of ze die kans pakken is vers 2 maar een kans is het
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:12
Waarom washandje?

NAC verliest afgelopen woensdag van amateurs en wint 4 dagen later in de kuip.
Juist nac heeft in een paar dagen laten zien dat in voetbal ( bijna) alles kan.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:16
Mooi, heel positief bekeken, en het is nog waar ook :)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12037
zondag 24 september 2017 om 09:16
Ik vond iedereen slecht aan de kant van Feyenoord. Hebben ze nog geluk met die scheidsrechter.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:23
En vorige week pech....
Vind ik leuk
Sil Meijer +12037
zondag 24 september 2017 om 09:24
Maar we hebben het over deze wedstrijd. Jullie hadden ook wel met 0-3 kunnen verliezen als die Kamphuis niet die wedstrijd had gefluit.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:38
Het kan verkeren he

Gelukkig is dit bij andere clubs in Nederland nooit aan de hand.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:29
Er zit ook zo’n enorm verschil tussen 0-2 en 0-3

Echt van levensbelang.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12037
zondag 24 september 2017 om 09:32
Als jullie straks met een doelpunt verschil kampioen worden spreek ik je nog wel.
Vind ik leuk
J Kiprich +8214
zondag 24 september 2017 om 09:37
Dan spreek ik jou heel graag zelfs!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:14
Nee doelsaldo gelijk. Maar ons onderling resultaat is dan beter ;)
Vind ik leuk
palko +1511
zondag 24 september 2017 om 09:35
@Sil, overigens vond ik Sofyan Amrabat en ook Sam Larsson niet tegenvallen. Zeker Amrabat toonde geen last te hebben van Kuipvrees. Een ziekte waar Bilal Basacikoglu en Kevin Diks maar niet van af kunnen komen. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat scheidsrechter Jochem Kamphuis gisteravond wel last van het gevreesde Kuipvreesvirus had. Enerzijds door NAC een overduidelijke strafschop te onthouden. En anderzijds door Feyenoord een penalty in luxe cadeauverpakking te geven. Welke, gelukkig voor NAC, niet door Michiel Kramer werd uitgepakt.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 10:37]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:22
Nu gaat VP zelfs quotes uit hun duim zuigen.... wat een trieste bende.
Vind ik leuk
Johan.l +3678
zondag 24 september 2017 om 09:24
Je kunt ook gewoon terug je bed in je hoeft niet te lezen
Vind ik leuk
Mölby +754
zondag 24 september 2017 om 09:23
De manier waarop ze hebben verloren was ook wel zielig of niet? Een penalty kado krijgen en die dan ook nog missen. Dikke blunder van Jones. Zo zie je maar het kan verkeren. Zou het nog goed komen??
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:32
Kappen met dat gelul over individuele prestaties als team zijnde gewoon zwaar onder de maat zodra dat pas loopt lul dan pas over hoe lekker je het zelf wel niet vond gaan.
Vind ik leuk
jtodam +385
zondag 24 september 2017 om 09:39
Kan iemamd hem ff vertellen dat ze niet dinsdag al tegen Swift spelen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:54
Jongeheer Larsson is blijkbaar snel tevreden. Dan zit hij bij Feyenoord niet op zijn plaats.
Vind ik leuk
BassieN +6678
zondag 24 september 2017 om 10:22
Hij speelde goed hoor, toen hij erin kwam was er dreiging
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:28
Mwoah...
Vind ik leuk
henk59 +47
zondag 24 september 2017 om 10:11
Hoop dat Bijlow dinsdag onder de lat staat en niet onze arrogante Clown.
Vind ik leuk
Kuip +2736
zondag 24 september 2017 om 10:14
De toekomst ziet er slecht uit voor Feyenoord. Dinsdag volgt een afstraffing tegen Napoli. Minimaal 4-0. En dan volgende week AZ uit. En binnenkort Ajax thuis. Eind oktober wordt dan de conclusie getrokken die je in de zomer al aan zag komen. Te weinig kwaliteit gekocht. En dat Feyenoord veel zwakker is dan vorig seizoen.
Helaas dacht heel Nederland en de Feyenoord directie daar twee maanden geleden anders over.
Vind ik leuk
BassieN +6678
zondag 24 september 2017 om 10:23
Alles kan nog goed komen, Ajax en PSV hebben ook al genoeg punten verspeeld en moeten vandaag ook nog tegen lastige tegenstanders
Vind ik leuk
Kuip +2736
zondag 24 september 2017 om 10:52
Ik voorspel dat zowel Ajax als PSV vandaag ook verliezen.
Vind ik leuk
BassieN +6678
zondag 24 september 2017 om 11:01
Dat hoop ik
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:39
Als na az, weer de selectie fit is dan is het ook een stuk beter. Geen excuus naar gister avond want dan moet je gewoon winnen met dit team. Alleen als zo nelom diks kramer en bassie er niet instaan ben je een heel stuk sterker
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:00
Nou niet iedereen, had al geschreven dat ik ze minder vond dan vorig seizoen zonder Kuyt, Karsdorp, Elia en Kongolo.
Vind ik leuk
Dordmund +1321
zondag 24 september 2017 om 10:38
Het is triest dat een club als Feijenoord geen goede 2e spits kan betalen met Kramer pak je niet veel punten.
Vind ik leuk
HansVites +1587
zondag 24 september 2017 om 10:47
Tuurlijk kan Feyenoord dit wel betalen maar willen ze dit ook? kijk naar Vitesse die haalt eerst van Wolfswinkel en dit seizoen Castaignos en Matavz die zijn allemaal 3 klassen beter als Kramer.
Vind ik leuk
Dordmund +1321
zondag 24 september 2017 om 12:22
Ben ik volledig met je eens maar Feijenoord kan toch wel een goede 2e spits halen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:42
Hoe kan je na zo'n wanvertoning nu naar jezelf kijken???
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:43
Hoe kun je ooit als team winnen als het allemaal bvtjes zijn? Hij heeft een ok gevoel??? Hij moet zich dood schamen.
Vind ik leuk
HansVites +1587
zondag 24 september 2017 om 10:45
Gelukkig hebben we dinsdag alweer een wedstrijd en dan kunnen we deze nederlaag wegspoelen.

Hij heeft wel humor of een steekje los dat kan ook.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:57
de enige die dit seizoen écht slecht is, dat is Gio, echt onbegrijpelijke keuzes maakt hij
Vind ik leuk
gerras +33
zondag 24 september 2017 om 15:06
Dit is het gevolg van te veel spelers van een andere cultuur op het veld.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoorder over eigen optreden tegen NAC: 'Heb een oké-gevoel overgehouden'