'Özil dreigt met transfervrij vertrek bij Arsenal en zet zinnen op grote rivaal'

    'Özil dreigt met transfervrij vertrek bij Arsenal en zet zinnen op grote rivaal'

    zondag 24 september 2017 om 10:04

    Mesut Özil zou definitief hebben besloten zijn in 2018 aflopende contract met Arsenal niet te verlengen. De 28-jarige spelmaker aast op een pikante transfer naar een van de grootste rivalen van The Gunners, meldt The Daily Mirror.

    Özil wil volgende zomer transfervrij de overstap maken naar Manchester United, aldus de boulevardkrant. Daar kan de Duitser worden herenigd met José Mourinho, die eerder zijn manager was bij Real Madrid. Dat is enigszins opvallend, aangezien de twee het niet altijd even goed konden vinden in de Spaanse hoofdstad. Özil voelde zich geschoffeerd door de Portugees.

    Mourinho is ondanks alles echter een bewonderaar van Ozïl. De spelmaker is niet de enige sterspeler die Arsenal dreigt te verlaten. Ook Alexis Sánchez ligt nog maar een jaar vast. De Chileen lijkt te vertrekken naar Manchester City, al is Paris Saint-Germain ook nog altijd in de race.

    Plaats een reactie

    Tukkerland +3146
    zondag 24 september 2017 om 10:21
    Arsenal was toch al niks, dus die kan wel gaan en Alexis naar City. Dan is iedereen blij.
    Vind ik leuk
    El Unicum +3605
    zondag 24 september 2017 om 11:35
    Nee hoor, heeft United helemaal niet nodig. Genoeg aanvallende middenvelders. Is ook niet beter dan een Mata bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1541
    zondag 24 september 2017 om 12:52
    Danny Murphy liet gisteren bij MOTD mooi zien hoe Mata (en Rashford) zich een slag in de rondte hebben gewerkt in defensief opzicht. Ik zie Özil die vuile meters echt niet maken. Die prima donna moet je inderdaad niet willen.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 19:04
    Niet iedereen
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 10:23
    Dat zou ik wel zien zitten, Özil naar Manchester United!
    Vind ik leuk
    Neutraal +609
    zondag 24 september 2017 om 11:37
    Gebeurt niet want Pogba is de CAM.
    Vind ik leuk
    Gavv +876
    zondag 24 september 2017 om 12:33
    Pogba speelde zowat elke wedstrijd tot zijn blessure onlangs als een echte 8. Mkhitaryan lijkt de op dit moment de ideale nummer 10 voor Mourinho.
    Vind ik leuk
    Neutraal +609
    zondag 24 september 2017 om 15:56
    Volgens een voetbalprimeur gebruiker is Pogba de CAM en zal hij hierdoor de echte goede Pogba naar boven komen.

    Ik ben het helemaal met jou eens.
    Vind ik leuk
    jeffah +69
    zondag 24 september 2017 om 10:39
    Der üntergang
    Vind ik leuk
    John M. +4202
    zondag 24 september 2017 om 10:44
    ü = U. De ondergang, maar van wie of waarvan?
    Vind ik leuk
    United FC +11618
    zondag 24 september 2017 om 12:19
    Arsenal....
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6178