Cocu troeft Ten Hag tactisch af en wordt beloond met doelpuntenregen PSV

    Cocu troeft Ten Hag tactisch af en wordt beloond met doelpuntenregen PSV

    zondag 24 september 2017 om 14:19

    PSV heeft zondag een verrassend grote overwinning geboekt op bezoek bij FC Utrecht. In de Galgenwaard wonnen de Eindhovenaren met 1-7, mede door vier goals van Jürgen Locadia.

    PSV gaf Utrecht een lesje effectiviteit in de Galgenwaard. Locadia maakte na zestien minuten de 0-1 en enkele minuten later was het 1-1 door een benutte penalty van oud-PSV'er Zakaria Labyad. Nicolas Isimat-Mirin veroorzaakte de strafschop door onnodig om de nek van Jean-Christophe Bahebeck te gaan hangen.

    Utrecht en PSV gaven elkaar vervolgens geen duimbreed toe, kregen beide goede kansen op de 1-2, maar uiteindelijk waren het weer de Eindhovenaren die scoorden. Hirving Lozano, terug van een schorsing van twee wedstrijden, tikte de bal bij de tweede paal binnen na goed voorbereidend werk van Locadia.

    In de tweede helft ging het vervolgens hard. Phillip Cocu troefde met zijn 5-3-2-formatie de vergelijkbare opstelling van Erik ten Hag op alle fronten af en werd beloond met een doelpuntenregen. Achtereenvolgens Locadia, Locadia, Marco van Ginkel, weer Locadia en Steven Bergwijn voerden de score op naar 1-7. In de slotfase kreeg Utrecht-back Giovanni Troupée ook nog een rode kaart.

    Door de ruime overwinning klimt PSV naar de koppositie in de Eredivisie, met vijftien punten. Dat is er één meer dan sc Heerenveen. Utrecht maakt opnieuw een pas op de plaats en is de nummer acht. Vorige week was FC Twente al met 4-0 te sterk voor de ploeg van Ten Hag.

    Plaats een reactie

    Noudyo. +14644
    zondag 24 september 2017 om 14:21
    Lekker veel doelpunten. Wat een pot zeg. Voor een basisopstelling met 5 verdedigers is dat toch niet niks.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2795
    zondag 24 september 2017 om 14:23
    En mensen hier maar klagen.
    Cocu lafaard, aanpassen aan de tegenstander wie doet dat nou.
    Dit hoort erbij, meerdere systemen voetballen.
    Wie had dit verwacht, na deze 3 zware wedstrijden 6 punten halen, dan doe je het gewoon goed.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36679
    zondag 24 september 2017 om 14:38
    Van gaal heeft al aangetoond dat je met 532 veel kan scoren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 17:09]
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:52
    Van Heerenveen verliezen is nou eenmaal geen schande.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2795
    zondag 24 september 2017 om 15:06
    Zeker niet en PSV heeft het altijd lastig tegen Heerenveen.
    Zo ligt Utrecht, PSV wel altijd.
    Maar ja sommige supporters van andere clubs willen alleen maar zeiken. Ipv realistisch zijn. PSV draait nog totaal niet en er is nog geen duidelijkheid binnen het team, maar staan ondertussen wel bovenaan.
    Vind ik leuk
    Mass +4086
    zondag 24 september 2017 om 16:14
    Precies..en thuis winnen van feyenoord doen we ook niet altijd....Utrecht uit ook niet...Heerenveen uit mag je verliezen...alhoewel de manier waarom psv onwaardig was. AZ thuis gewonnen...al met al een prima start.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5407
    zondag 24 september 2017 om 16:05
    Ik mis nog een reactie van Jan uit Helmond. Die is er helemaal van overtuigd dat Cocu na volgende week zijn spullen moet pakken.
    Nou Jan.....Cocu is beter dan Ten Hag dus die gaat niet weg!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 18:09
    Ik neem t dan maar voor oa Jan op. Cocu is en blijft een laffe angstige PSV - onwaardige coach.
    Wat een hypocriet gedoe hier zeg. Eerst met zijn allen roepen dat hij weg moet. En na een billenknijp 2e helft tegen Feijnoord met 10 man en een pot tegen een zwalkend Utrecht met 5 verdedigers waar echt alles meezit is hij Cocu weer Hosanna???? Ja, hij is nog steeds Hosanna op basis van zijn carrière en persoonlijkheid als speler! Maar als trainer van PSV is hij een angsthaas en dat is PSV onwaardig. En dat blijft het als hij zo angstig speelt. Dat keizer incapabel is en feijenoord even een paar steken heeft laten vallen maakt Cocu's aanpak niet ineens acceptabel!!!!
    Vind ik leuk
    Kwal +476
    zondag 24 september 2017 om 16:05
    Het blijft wel de Nederlandse competitie. Niet overdrijven he
    Vind ik leuk
    Old Star +6963
    zondag 24 september 2017 om 14:23
    Utrecht is weer terug op aarde. Dat zijn 2 pittige afstraffingen op rij in de eredivisie. 11 tegendoelpunten in 2 wedstrijden, dan heb je een probleem...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    zondag 24 september 2017 om 14:35
    Niet zo'n beetje ook. Voor de persoon Ten Hag vind ik het niet erg..vind het zo'n onsympathieke nare man dat ik het hem gun zo'n oorwassing.
    Vind ik leuk
    Dobbel +718
    zondag 24 september 2017 om 14:37
    Even serieus.. Ten Hag naar en onsympathiek? Ik kan me daar weinig bij voorstellen. Luister en kijk heel graag naar Ten Hag die in mijn optiek juist een hele vriendelijke en open indruk maakt.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 18:12
    Eens. Niks mis met deze beste man. Zijn ploeg heeft gewoonweg moeite met constant presteren. Krabbelen wel weer op naar 3, 4 of 5 op eind competitie.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    maandag 25 september 2017 om 10:21
    Eigenwijs is niet erg. Koppig is niet erg. Jezelf een beetje profileren (met witte patas)is niet erg.

    Maar altijd (werkelijk waar altijd) de schuld alleen neer leggen bij je team en jezelf nooit en te nimmer de spiegel voorhouden is ZEER KWALIJK!!
    Vind ik leuk
    Stack5 +2093
    zondag 24 september 2017 om 15:04
    Vorige week waren we terug op aarde gezet. Deze week zakken we door de grond.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22269
    zondag 24 september 2017 om 15:36
    100% mee eens. Helaas.
    Vind ik leuk
    R2 +4816
    zondag 24 september 2017 om 14:24
    En wat heerlijk afgesloten met een schitterende treffer van Bergwijn!
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1141
    zondag 24 september 2017 om 14:25
    Lijkt meer op een 3-5-2. Was ook de bedoeling denk ik. Defensief beginnen en als je de ruimt krijgt, de backs ver naar voren.
    Vind ik leuk
    isnake +1959
    zondag 24 september 2017 om 14:29
    Het is zoals meerdere mensen al wel eens hebben gezegd. Of het nu 5-3-2 is, of 4-4-2 of 4-3-3, dat bepaald niet hoe het spel er uit gaat zien. Aanvallend spel is iets heel anders dan een opstelling.
    Vind ik leuk
    Castromann +5398
    zondag 24 september 2017 om 14:27
    Locadia in oranje denk.... :P
    Vind ik leuk
    mcmodd +19860
    zondag 24 september 2017 om 15:31
    Hartstikke goede pot van PSV. We zijn afgestraft met onze eigen wapens, de eerste ploeg die dit kan en doet in een jaar.
    Daarbij voetbalden we ook tegen onszelf, we namen de richting over die PSV natuurgetrouw al had gekozen, oftewel we voetbalden achteruit. Laf voetbal MOET afgestraft worden en dat deed PSV.
    Gefeliciteerd PSV-fans, echt verdiend en als fans waren jullie geweldig. 900 man van jullie, echt goed.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22269
    zondag 24 september 2017 om 15:41
    Bizarre pot of niet, Jaap? Dit zag ik niet aankomen. Eerste helft was aardig van Utrecht. Afstraffing in de tweede helft schrok ik wel van. Jammer dat Dessers zijn vizier niet op scherp had staan. Verprutste 3 grote kansen waaronder een vrije kans in de blessuretijd van de eerste helft. Tweede helft wist PSV wel raad met ons trage tempo en die balletjes breed.
    Vind ik leuk
    Henk3 +200
    zondag 24 september 2017 om 17:25
    Dessers verneukt alles de laatste weken. Kan Eredivisie niveau absoluut niet aan...
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 21:40
    Wow, sportief! Ik gun je club verder overigens het beste, enorm veel sympathie voor Utrecht (begon nadat ze Celtic zo van de mat speelde ;))
    Vind ik leuk
    mcmodd +19860
    maandag 25 september 2017 om 10:29
    Dank Pingel, laten we in respect met elkaar meeleven. Dat is wat je doet. Twee keer per jaar op het veld sportieve strijd en daarvoor en -na samen genieten en het leed een beetje delen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13268
    zondag 24 september 2017 om 14:21
    Heel wat monden zijn gesnoerd vandaag! Wat ben ik weer trots op mijn psv :).
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:23
    Zeker weten, en er zit nog zoveel groei en rek in dit team als ze zo doorgaan.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13268
    zondag 24 september 2017 om 14:24
    Zeker weten kan alleen maar beter!.
    Vind ik leuk
    Castromann +5398
    zondag 24 september 2017 om 14:30
    Yep..monden gesnoerd.
    En PSV heeft een mega zware start vd competitie goed overleeft. Az Feyenoord thuis. NAC Heerenveen Utrecht uit. Dat is niet gemakkelijk.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19860
    maandag 25 september 2017 om 10:33
    Mijn mond hoef je niet te snoeren hoor, ik weet mijn plaats. Bovendien (vertel het niet verder hè) kon ik er persoonlijk niets aan veranderen. Oftewel: ik zal mijn ziel in lijdzaamheid betrachten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 10:34]
    Vind ik leuk
    Guust +5036
    zondag 24 september 2017 om 14:50
    Ja vooral de PSV fans zelf, die hadden weinig mooie woorden voor hun club, maar zo gaat dat, twee mooie en goede overwinningen en alles is anders, dat gaat overal zo.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 15:32
    Als psv iets meer weerstand krijgt zijn ze nog schechter dan Utrecht dus niet gelijk in de hemel schrijven
    Vind ik leuk
    Kwal +476
    zondag 24 september 2017 om 16:06
    Het blijft maar de nederlandse competitie, europees is het huilie huilie
    Vind ik leuk
    piemelbrie +944
    zondag 24 september 2017 om 14:21
    eerste half uur was utrecht de baas op het veld hadden ze 2 grote kansen...maar de laatste 60 min is utrecht niet meer bij machte geweest om het psv nog lastig te maken... en dat heeft psv goed uitgespeeld in de 2de helft.... en toch een paar goede velddoelpunten van psv met als hoogtepunt de solo van bergwijn natuurlijk
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:21
    Steven da souza faria bergwijn!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:22
    Auwwww Utrecht wat een gatenkaas de we helft. PSV goed geprofiteerd
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4085
    zondag 24 september 2017 om 14:22
    BAM! Genieten dit!!
    Vind ik leuk
    United FC +11610
    zondag 24 september 2017 om 14:22
    PSVers gefeliciteerd! Jammer voor FC Utrecht. 1-7 wat een afgang.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    zondag 24 september 2017 om 14:40
    En vooraf zo gebrand om een goed resultaat neer te zetten en dan zo keihard op je muil gaan. Trieste boel daar in Utrecht vandaag.
    Vind ik leuk
    United FC +11610
    zondag 24 september 2017 om 14:43
    Ik had er eerlijk gezegd ook meer van verwacht... Goede wedstrijd van PSV. Met een paar lekkere goals.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    zondag 24 september 2017 om 14:47
    Ik had dit niet verwacht, maar wel dat PSV met 1-2/3 zou winnen. PSV uit of thuis ligt Utrecht niet en dat is gewoon een feit. Tegen Feyenoord winnen ze ook bijna nooit behalve Ajax ligt hen beter.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7355
    zondag 24 september 2017 om 20:55
    Mag Coco nu weer blijven van je ?
    Ten Hag tactisch volkomen afgetroefd door je vriend Cocu........misschien moeten ze die frisse wind van jou eens laten waaien in Utrecht ?


    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 21:18]
    Vind ik leuk
    United FC +11610
    zondag 24 september 2017 om 20:58
    De Eredivisie is onvoorspelbaar...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7355
    zondag 24 september 2017 om 21:00
    En jij ook ha ha
    Vind ik leuk
    United FC +11610
    zondag 24 september 2017 om 21:05
    Tsja als ze elke week weer anders spelen is er geen touw aan vast te knopen he ;-) Ik blijf er bij dat Cocu een matige trainer is. En dat Ten Hag een goede gaat worden.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7355
    zondag 24 september 2017 om 21:10

    Maar je vond ten Hag toch al goed ? en beter dan Cocu ? je wilde Cocu inruilen zelfs voor ten Hag......
    Nu moet ten Hag nog "goed worden......" ?
    Vind ik leuk
    United FC +11610
    zondag 24 september 2017 om 21:45
    Het is geen topper maar ik denk dat hij wel een goede trainer kan worden. Cocu heb ik geen hoge pet van op. Het is ook maar een mening. Dus nait zo soezen mien jong.
    Vind ik leuk
    De Gekste +189
    zondag 24 september 2017 om 14:22
    Deze is voor de haters.
    Vind ik leuk
    xcountx +408
    zondag 24 september 2017 om 14:35
    Je weet dat de competitie 34 wedstrijden duurt? Dit hadden ze tegen Osijek moeten doen
    Vind ik leuk
    De Gekste +189
    zondag 24 september 2017 om 14:43
    En Feyenoord tegen NAC?
    Vind ik leuk
    zomer +913
    zondag 24 september 2017 om 14:22
    Met dank aan die prutser van guzebujeuk
    Man man man wat een slechte scheids is dat, voelt echt niets van de wedstrijd aan.
    PSV terecht gewonnen dat wel maar ooh wat een waardelozescheids
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:32
    Ja inderdaad de penalty van Utrecht was niks, dan kun je elke aanraking een penalty geven. Ook de penalty's van PSV waren makkelijk gegeven maar toen was de wedstrijd al gespeeld. Rode kaart sloeg ook nergens op, wel als je geen penalty geeft en de bal erbuiten legt. Nu was het hooguit geel.
    Vind ik leuk
    Dobbel +718
    zondag 24 september 2017 om 14:39
    De scheids floot prima joh. Had alleen Troupee geen rood hoeven geven vind ik, zo ver in de wedstrijd. Geel was op zijn plaats geweest. Alle drie de penalty's waren terecht.
    Vind ik leuk
    zomer +913
    zondag 24 september 2017 om 14:44
    2e vond ik zeker niet terecht, 3e was wellicht terecht, maar veel te makkelijk gegeven. Vind het prima als ze zo fluiten, maar dan moet elke scheids dat doen, denk wel dat we dan internationaal geen wedstrijd meer mogen fluiten
    Vind ik leuk
    mcmodd +19860
    zondag 24 september 2017 om 22:25
    Ook met de beste scheids van de wereld hadden we niet gewonnen, zelfs niet gelijk gespeeld. Beide penalties vonden we in mijn omgeving op de tribune dubieus, gezien de plek waar de overtredingen werden gemaakt. Feit is echter dat de scheids er het dichtste bij stond, en natuurlijk dat hij gewoon de baas is. Niet zeuren, proberen weer in die flow te komen van de eerste drie wedstrijden en dan komt het wel weer goed.
    Vind ik leuk
    zwollie +6609
    zondag 24 september 2017 om 14:23
    Wat een club dat Utrecht, alleen tegen Ajax en Feyenoord meer dan 100% geven en tegen psv nooit.
    Vind ik leuk
    North +2411
    zondag 24 september 2017 om 14:42
    Alleen tegen Ajax*
    Vind ik leuk
    010 armie +1925
    zondag 24 september 2017 om 14:23
    één woord: indrukwekkend
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11721
    zondag 24 september 2017 om 14:25
    Indrukwekkend slecht utrecht bedoel je.
    Vind ik leuk
    010 armie +1925
    zondag 24 september 2017 om 14:28
    Kom op man geef PSV eens de credits, PSV heeft gwn uitstekend gespeeld.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:29
    PSV heeft gewoon ijzersterk gespeeld! Maar dat kan er weer bij sommige niet uit komen!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5407
    zondag 24 september 2017 om 14:47
    Dat realisme heeft nog even tijd nodig......na 10 wedstrijden zijn ze er wel aan gewend.

    Boeren kampioen ole ole....
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    zondag 24 september 2017 om 14:44
    Het was vandaag gewoon KUUUUTRECHT! Een ware verkrachting zojuist tot stand gekomen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7355
    zondag 24 september 2017 om 21:20
    De verliezer is gewoonlijk slechter.....alle excuses ten spijt.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11721
    zondag 24 september 2017 om 14:23
    Utrecht moet eens tegen alle ploegen die inzet als tegen ajax hebben. Om te huilen dit zeg.
    Vind ik leuk
    Johan1984 +691
    zondag 24 september 2017 om 14:31
    Wanneer Dessers gewoon zijn kansen deze wedstrijd had afgerond..
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:36
    Ik zou ook gaan huilen hierover, competitievervalsing is het! Het is een complot tegen Ajax...
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 14:38
    whoehoehoe ze doen altijd tegen ons meer hun best.....
    En de prijs van oppercalimero gaat naar antikunstgras
    Vind ik leuk
    North +2411
    zondag 24 september 2017 om 14:44
    Stratum die een ander voor Calimero uitmaakt.. Hahaha.
    Vind ik leuk
    BassieN +10921
    zondag 24 september 2017 om 14:23
    Hoppa, zo win je een wedstrijd. Gefeliciteerd PSVers!
    Vind ik leuk
    Mari +5629
    zondag 24 september 2017 om 14:23
    Kop van het artikel slaat nergens op.
    Nu is Cocu weer de beste trainer van Nederland en Ten Hag de slechtste
    Vind ik leuk
    poklane +4309
    zondag 24 september 2017 om 14:23
    Wel overduidelijk dat PSV en Ajax dit seizoen de dienst gaan uitmaken. Wij daar ver achter, en nog een kilometer daarachter Utrecht, Vitesse etc.
    Vind ik leuk
    North +2411
    zondag 24 september 2017 om 14:46
    Nou.. Ajax heeft nog genoeg werk te verrichten als ze kampioen willen worden. Vandaag kan het ook zomaar tegen puntverlies aan lopen.

    Als PSV deze lijn doorzet, wordt het met twee vingers in de neus kampioen.
    Vind ik leuk
    PinPelado +876
    zondag 24 september 2017 om 14:24
    Nogmaals, blijft PSV en Locadia afzeiken boys, maar ondertussen is het PSV +3 en Locadia +4. Whahahahaha heerlijk dit
    Vind ik leuk
    Jordanees +8736
    zondag 24 september 2017 om 14:24
    Voor de echte Psvers op deze site, die het verschil weten tussen rivaliteit en afgunst, tussen sportiviteit en haat. Voor jullie proficiat! Een goede uit overwinning!
    (Ik denk ik zeg het er maar bij, voordat de trollen zoals vamos mij weer gaat uitschelden, voor hem is de proficiat dus ook niet bedoelt, ik schrijf ook duidelijk voor de ECHTE Psvers)


    Utrecht uit ligt Psv wel;) was nu ook weer te zien, Utrecht speelde in de eerste helft beter met meer kansen maar door 2 fouten deden ze zichzelf de das om.
    2de helft was Psv beter en speelde het netjes uit. mn complimenten.
    Vind ik leuk
    Recycle +1802
    zondag 24 september 2017 om 14:34
    Thanks!
    Dit soort dagen laten mijn voetbalhart sneller kloppen.
    Meer van dit aub!

    Succes
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 14:37
    Dank je wel blufke erg sportief van je .
    Vind ik leuk
    United FC +11610
    zondag 24 september 2017 om 15:23
    Dat we dit nog ooit zouden meemaken! Proficiat!
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 15:26
    Ik kan me vergissen maar ik heb zo n gevoel dat ie mij niet bedoelt...of denk jij van wel
    Vind ik leuk
    United FC +11610
    zondag 24 september 2017 om 15:29
    Dat klopt maar toch sportief van jou haha
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1541
    zondag 24 september 2017 om 14:24
    Wat een goal van Rosario! :D
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 14:24
    Werken aan je doelsaldo doe je zo .nl
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14644
    zondag 24 september 2017 om 14:31
    Van dezelfde makers van 'overwinteren doe je zo .nl'

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/623373/psv-verslag.html
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 14:34
    juist. tis alleen jammer dat er nog zo vele ongelovigen zijn.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5991
    zondag 24 september 2017 om 14:24
    LOL Utrecht hype is weer voorbij. Die Ten Hag graaft zijn eigen graf door Jannssen, vd Maarel en Braafheid in de verdediging te postioneren. Over Braafheid gesproken, wat is dat een slechte speler zeg. Utrecht kan zich maar voor twee wedstrijden opladen, Ajax uit en thuis.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:50
    Jij spoort niet. Kun je echt niets anders zeggen dan deze conclusie ?
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5407
    zondag 24 september 2017 om 14:52
    Dat is ook voldoende voor Utrecht.....de punten pakken tegen 020.
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1592
    zondag 24 september 2017 om 14:25
    Gefeliciteerd psv
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3146
    zondag 24 september 2017 om 14:25
    Wat een heerlijke pot! Wat was Utrecht slecht zeg. 11 goals tegen in 2 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:52
    De tweede helft wel. In de eerste hadden kansen zat om met een voorsprong te gaan rusten.
    Vind ik leuk
    Kraantje +67
    zondag 24 september 2017 om 14:26
    Die zag ik niet aankomen
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:26
    Ooh wat was dit heerlijk. Een zelfbenoemde concurrent even verpulvert!!! Dit was genieten
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:26
    Zijn er nog mensen die beweren dat FC Utrecht meedoet voor een plaats in de top 3? Met dit spel eindigen ze geen eens in de top 5. Overigens een prima prestatie van PSV, 7 goals is een mooi aantal.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:45
    Na de 1-4 was de fut eruit bij Utrecht, logisch. Bij de 1-3 hadden ze nog het geloof en de kansen om terug te komen, ze zijn weer ff met de beide benen op de grond gezet de afgelopen weken. Maar dit kan ze juist sterker maken, ik schrijf ze iig nog niet af.
    Vind ik leuk
    pico323 +5161
    zondag 24 september 2017 om 14:26
    Wat een matige verdediging heeft Utrecht. Deze wedstrijd is puur aan Cocu te danken. Prima opstelling en troeft Utrecht geweldig af.
    Vind ik leuk
    Bizzy +17001
    zondag 24 september 2017 om 14:26
    Hoop dat mijn club deze vibe kan vasthouden. Ja Psv heeft vandaag een fantastisch resultaat neergezet maar de wisselvalligheid moet eraf. Selectie heeft voldoende kwaliteit om voor de eerste 3 plaatsen te strijden.
    Vind ik leuk
    Morris +21129
    zondag 24 september 2017 om 14:39
    Gefeliciteerd. Utrecht speelde naïef. PSV zocht zeer snel de diepte. Jullie spitsen mochten van alles doen. Goed voor het zelfvertrouwen en het doelsaldo.
    Vind ik leuk
    Bizzy +17001
    zondag 24 september 2017 om 14:42
    Dank je wel Morris. Kan alleen hopen dat de wisselvalligheid nu eraf is. Dat is mijn grootste angst.
    Vind ik leuk
    Morris +21129
    zondag 24 september 2017 om 14:49
    Gezien de kansen voor Utrecht moet de conclusie zijn dat jullie verdedigend echt heel zwak zijn. Als het team verzaakt dan krijgen jullie het zwaar. Eigenlijk geldt dit ook voor Feyenoord en Ajax. Dus wat dat aan gaat..
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:27
    De bandjes van de platte kar kunnen weer wat harder worden opgepompt!!
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3746
    zondag 24 september 2017 om 14:27
    Zo, de eerste van de twee gratis kado wedstrijden tegen psv zit er weer op.
    Levert mij altijd veel geld op. Je kunt altijd geld zetten op een overwinning van psv. Utrecht gunt het psv altijd enorm en geeft maar wat graag de punten aan de Eindhovenaren.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:27
    Mooi signaal naar de buitenwacht. Kan me nog een paar wijsneuzen herinneren op deze site die dachten dat PSV samen met Vitesse en Utrecht strijd om de derde plek...
    Vind ik leuk
    Sil95 +9554
    zondag 24 september 2017 om 14:30
    Dat is dus het opportunistische aardje van de mens en de voetbalwereld. Feyenoord wordt door allerlei mensen alweer afgeschreven na de zeperd van gisteren. Terwijl ze in de eerste 4 weken van het nieuwe seizoen bewierookt werden. Uiteindelijk zal het gewoon weer tussen de gevestigde top 3 gaan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 14:31]
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:36
    Ik schrijf Feyenoord niet af en PSV is nog zeker geen kampioen. Gros zal dat inderdaad wel weer doen, geen land is zo opportunistisch als Nederland wat dat betreft. Slaat natuurlijk nergens op dat PSV zou gaan concurreren met Utrecht en Vitesse, die eindigen zoals elk seizoen gewoon weer op 20 punten achterstand.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9554
    zondag 24 september 2017 om 14:28
    Aan alle PSV'ers op dit forum : Van harte gefeliciteerd met deze fantastische overwinning! PSV heeft het volkomen verdiend. Waren 90 minuten lang de bovenliggende partij en hebben hun overwicht in kansen en voornamelijk doelpunten uitgedrukt. Locadia laat nu eindelijk zijn voeten spreken. Dit blijft de enige manier waarop je je kunt revancheren.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:56
    PSV heeft verdiend gewonnen maar 90 minuten de bovenliggende partij ?
    Doordat FC de kansen verprutste en PSV dodelijk was in de omschakeling hebben ze verdiend gewonnen. Maar FC was de eerste helft toch zeker de betere.
    Vind ik leuk
    Hyena +27322
    zondag 24 september 2017 om 14:30
    Utrecht zou het de topclubs wel even moeilijk gaan maken volgens de analisten. Terug op aarde, wat een bizarre uitslag.
    Vind ik leuk
    Stuiterbal +598
    zondag 24 september 2017 om 14:30
    Ik vind dit wel even mooi voor Utrecht. Een aantal supporters waren de afgelopen weken erg arrogant en hadden allemaal een hoge verwachting van ze! De laatste weken zat het stadion ook weer eens vol, waar waren deze mensen voorgaande jaren? Utrecht is niet sterker dan een AZ, Heerenveen of Vitesse. Welkom terug op aarde!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    zondag 24 september 2017 om 14:31
    Afgetroefd op alle vlakken en Utrecht is zo goed niet als iedereen dacht. 11 tegengoals in 2 wedstrijden dat is abnormaal hoog! Ten Hag ook weer met beide bentjes op de grond.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:31
    Ik vind trouwens ook dat Kenneth Perez af en toe uit z'n nek lult met z'n beperkte kwaliteit die Cocu volgens hem tot zijn beschikking heeft, ik vind met alle respect v. Ginkel, locadia, Lozano, pereiro, zoet, luckassen, Hendrix en arias (zeker ten opzichte van Utrecht) geen beperkte kwaliteit, wie zegt dat het wel zo is is gek.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:32
    Heeft niets met tacktiek te maken. Zolang FC de kansen niet maakt speel je iedere wedstrijd tegen jezelf.
    PSV supporters gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    darmianto +7849
    zondag 24 september 2017 om 14:32
    Nu is het weer hosanna in Eindhoven maar ze kunnen nog altijd volgende week gewoon weer verliezen van willem 2 bij wijze van. Al zitten ze nu wel in een goeie flow maar het seizoen is nog lang
    Vind ik leuk
    Jordanees +8736
    zondag 24 september 2017 om 14:37
    Gaat me ook tever dat er nu word gezegd titel favoriet nummer 1, enz.
    Daar ziet het er helemaal niet naar uit met deze selectie. 1-7 is natuurlijk top, goed gedaan. Utrecht maakte wel veel fouten iets wat ze thuis niet vaak doen vooral niet tegen Ajax;) blijkt wel weer dat Psv het prettig vind Utrecht uit, statistieken zeggen niet altijd alles, maar deze statistieken liegen niet.

    Maar er kan altijd wat groeien in een selectie, ook bij Psv, dus mn mening is mn mening maar dat wil niet zeggen dat ik alles uitsluit. Ook al zie ik het niet gebeuren, toch zou er iets bij Psv kunnen ontstaan.

    1-7 dat staat iig, die cijfers liegen ook niet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 14:40]
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7828
    zondag 24 september 2017 om 14:34
    Locadia moet in Oranje, die is nu wel 150 miljoen waard!

    O nee, hij is niet van ajax...

    Wat een bizarre uitslag zeg.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139408
    zondag 24 september 2017 om 14:35
    Zo toch niet slecht voor een overbruggingsjaar.....
    Vind ik leuk
    dezink +1056
    zondag 24 september 2017 om 14:36
    Trots op mijn clubke !!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:37
    Lekker hoor niet verwacht voor de wedstrijd wat een overtuigd schot penalty van locadia en bergwijn mooi uitgespeeld
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:37
    ik schaam me dood. Wat een afgang.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3343
    zondag 24 september 2017 om 14:39
    Taktisch sterk gespeeld van PSV. Utrecht heeft best een aantal aardige spelers maar ook een hoop jongens die een broertje dood hebben aan meeverdedigen en vuile meters maken. Het zo geroemde middenveld van Utrecht werd compleet overlopen waardoor in de omschakeling ontzettend veel ruimte lag. Met de snelheid van Lozano en de doelgerichtheid van Locadia wordt je dan als Utrecht zijnde geslacht.
    Vind ik leuk
    Tienus +964
    zondag 24 september 2017 om 14:42
    PSV gefeliciteerd. Eerste helft was goed van Utrecht. Verdiende de voorsprong, maar staat achter. Braafheid al weken slecht. Dat kan echt niet meer. Waarom Troupee rode kaart en penalty tegen en Isimat geen eens een kaart? Die had gewoon twee keer geel moeten krijgen? .Na de 1-3 was het gedaan. Waarom dan open huis spelen tegen PSV? Wat een afgang
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 14:43]
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:59
    En hij was er nog buiten ook.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:48
    maar verdedigend nog steeds zeer zwak hebben het geluk gehad dat Utrecht het niet afmaakte
    Vind ik leuk
    Foebele +48455
    zondag 24 september 2017 om 14:48
    Onthutsend zwak wat Utrecht liet zien, voor PSV is dit de tweede mooie opsteker op rij, terwijl Feyenoord juist weer een tik heeft gekregen.

    Ajax is voorlopig weer slap begonnen... Wat een raar seizoen tot nu toe.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 14:49]
    Vind ik leuk
    Padason +735
    zondag 24 september 2017 om 14:51
    Gefeliciteerd PSV en haar fans, geweldige pot. Mijn respect. Nu hopen op 3 punten vanmiddag tegen vitesse
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    zondag 24 september 2017 om 14:52
    Vitesse voor:D
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    zondag 24 september 2017 om 14:54
    Dik verdiende overwinning PSV!

    Gefeliciteerd PSVers.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 14:54
    Ben benieuwd wat ze straks over de kwaliteit van deLigt gaan zeggen, weer een fout van hem en Ajax staat 1-0achter.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3905
    zondag 24 september 2017 om 15:05
    Prima voorwerk gedaan door PSV.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 15:06]
    Vind ik leuk
    Dagenburg +182
    zondag 24 september 2017 om 15:07
    Uit de wolken.
    Vind ik leuk
    TheManager +350
    zondag 24 september 2017 om 15:36
    Oke die zag ik even niet aankomen, moet eerlijk bekennen dat PSV toch behoorlijk constant blijkt en over het algemeen verzorgd spel laat zien. Ben bang dat ze aan het eind van het seizoen wel eens met de buit er vandoor zouden kunnen gaan als ze zich zo blijven manifesteren.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    zondag 24 september 2017 om 16:07
    En de volgende vernedering is in de maak.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 16:13
    Het grootste nieuws is natuurlijk dat Messi dit weekeinde niet gescoord heeft.
    Daarbij verbleekt dit geneuzel volledig ...
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24167
    zondag 24 september 2017 om 16:33
    De platte kar staat al klaar haha.
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +778
    zondag 24 september 2017 om 17:32
    Geweldige wedstrijd! Beide erg sterk. PSV begint te draaien. Ik ga alvast de bandjes rustig aan oppompen
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    maandag 25 september 2017 om 10:28
    Beide erg sterk?:D 1-7 gast!
    Vind ik leuk
    Trotse Fan +778
    maandag 25 september 2017 om 12:18
    Heb jij de Wedstrijd op teletekst bekeken?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17629
    maandag 25 september 2017 om 12:24
    Nee echter op Foxsports 1
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Cocu troeft Ten Hag tactisch af en wordt beloond met doelpuntenregen PSV