Niveauloos Ajax verdiend onderuit tegen Vitesse: druk op Keizer groeit

Niveauloos Ajax verdiend onderuit tegen Vitesse: druk op Keizer groeit

zondag 24 september 2017 om 16:23

Voor de tweede keer dit seizoen staat Ajax met lege handen na een Eredivisie-wedstrijd. Zondag was Vitesse met 1-2 te sterk voor de dolende Amsterdammers, waardoor de druk op trainer Marcel Keizer groeit.

Keizer koos in het thuisduel met Vitesse voor dezelfde spelers die vorige week niet verder kwamen dan een 1-1 gelijkspel bij ADO Den Haag. Dat zorgde niet voor een goede start. Integendeel, Ajax begon futloos aan het duel met Vitesse en slaagde er niet één keer in een uitgespeelde kans te creëren.

Aan de andere kant waren de bezoekers uit Arnhem wél dodelijk effectief. Guram Kashia kopte na 21 minuten de 0-1 binnen, nadat Nick Viergever aan de verkeerde kant dekte. Extra pijnlijk voor Ajax: Vitesse slaagde er woensdag in de eerste ronde van de KNVB Beker niet in om te scoren tegen hoofdklasser AVV Swift uit Amsterdam.

Na de openingstreffer blééf het bar en boos in de Johan Cruijff Arena, waar de sfeer toen al tot het nulpunt was gedaald. In de blessuretijd van de eerste helft werd het nog erger voor de Amsterdammers. Milot Rashica was te snel voor Mitchell Dijks en rondde op aangeven van Tim Matavz een vlijmscherpe counter af: 0-2.

Op dat moment stond Matthijs de Ligt al niet meer op het veld. Hij moest er per brancard vanaf door een nare botsing met Matavz en volgens de eerste berichten heeft hij een zware hersenschudding opgelopen. Kasper Dolberg verving hem, maar bleek ondanks zijn hattrick tegen Scheveningen nog steeds ver verwijderd van zijn topvorm.

In de tweede helft probeerde Ajax het wel, maar het Amsterdamse offensief had niet veel om het lijf. Klaas-Jan Huntelaar raakte de paal en Amin Younes liet een droomkans op de aansluitingstreffer liggen, maar de 1-2 viel uiteindelijk nog wel. Viergever profiteerde in minuut 83 van geweifel in de Vitesse-defensie.

Verder dan de 1-2 kwam Ajax niet meer, ondanks het feit dat Vitesse in de tweede helft ook niets klaarspeelde. Door de pijnlijke nederlaag zijn de Amsterdammers de nummer zeven van de Eredivisie. De achterstand op koploper PSV is vijf punten. Vitesse klimt naar plek drie.

Plaats een reactie

masterpsv +4666
zondag 24 september 2017 om 16:25
Hahahaha sorry.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:25
En volgende week weer billenkoek!
Vind ik leuk
masterpsv +4666
zondag 24 september 2017 om 16:29
Ik hoop het ;)
Vind ik leuk
jaja_PSV +14658
zondag 24 september 2017 om 16:29
we raken eraan gewend, dus zet 'm op!
Vind ik leuk
mason +909
zondag 24 september 2017 om 16:46
Hopen dat keizer nog ff 1 wedstrijd aan blijft. Als we volgende week gewonnen hebben, mag ie dan vertrekken. :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:32
Heb je eindelijk weer een trainer bij ajax die ze goed en aantrekkelijk voetbal laat spelen laten ze hem zo makkelijk gaan! Nou bij Dortmund zijn ze volgens mij wel blij met Peter!
Vind ik leuk
mason +909
zondag 24 september 2017 om 18:23
Idd ja. Snap het beleid bij ajax echt niet. Wat moet je met 200 miljoen op de bank als je geen kwaliteit op het veld hebt. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan ajax, maar dat ze zo slecht draaien is ook slecht voor het NL voetbal. Europees sla je gewoon een flater. En dat mag je de directie van ajax aanrekenen. De bezem er door!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 18:23]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:10
nee dankje!
Vind ik leuk
Drobtine +1863
zondag 24 september 2017 om 17:19
Je hebt nu het recht om net zo te lachen als ik dat deed toen PSV op zijn bek ging bij Heerenveen.
Vind ik leuk
Korm +20437
zondag 24 september 2017 om 18:20
Tja en dat doet psv tegen een ploeg waarvan ze vaak verliezen. Maar punten verspelen tegen Heracles, ADO en nu weer Vitesse is geen goede vooruitzicht
Vind ik leuk
North +1757
zondag 24 september 2017 om 17:32
Als Ajacied geef ik je groot gelijk... Dit is lachwekkend. Ajax-onwaardig.

Misschien kunnen ze nog een Sonogo huren in de winterstop..
Vind ik leuk
Pino61 +8376
zondag 24 september 2017 om 19:08
Nee, jullie gaan lekker. Ajax svp niet zolang wachten met een nwe trainer als bij Pisvee
Vind ik leuk
masterpsv +4666
zondag 24 september 2017 om 19:11
Lekker uithuilen joh. :)
Vind ik leuk
Pino61 +8376
zondag 24 september 2017 om 19:24
W8 maar
Vind ik leuk
Aal +13892
zondag 24 september 2017 om 16:25
Na het debacle tegen Swift las ik de reacties en stond het hier bol van de spot. Nu ga ik eens genieten van de mooie reacties n.a.v de wedstrijd van vandaag!!
Vind ik leuk
Santi +15358
zondag 24 september 2017 om 16:26
Swift is de club van Amsterdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:37
Swiffer&Ajax moeten maar eens overwegen om te gaan fuseren-;)
Vind ik leuk
Santi +15358
zondag 24 september 2017 om 16:38
de Dijk gaat ze dan voorbij
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:41
Die zijn hun al voorbij gestreefd-:)
Vind ik leuk
mason +909
zondag 24 september 2017 om 18:56
De dijk dat is een band toch?
Vind ik leuk
Santi +15358
zondag 24 september 2017 om 19:23
Vast wel
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:47
De dijk heeft Jeroen Verhoeven de trommelaar in hun band.
Vind ik leuk
Kwal +163
zondag 24 september 2017 om 16:26
Ik denk dat als Siem had meegedaan het anders was gelopen :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:29
Geniet er maar van.
Vind ik leuk
1892 +2782
zondag 24 september 2017 om 16:30
Yeahhhh,,,alleen Pasveer is wel heel erg onzeker...Jezus
Vind ik leuk
Julio-dvd +1377
zondag 24 september 2017 om 16:52
Nu al die snaveltjes even dicht die gisteren zo grappig zaten te doen na Feyenoord!
PSV het is jullie weekend......
Vind ik leuk
North +1757
zondag 24 september 2017 om 17:33
De Rotterdamse haakneus vangt veel wind.
Vind ik leuk
Noudyo. +9108
zondag 24 september 2017 om 16:25
Mijn weekend kan niet meer stuk :D

Feyenoord verliest thuis
Ajax verliest thuis
PSV wint uit met 1-7.

Vaak zullen we ze niet meer krijgen.

Beschamelijk trouwens hoeveel mensen dan al vóór het einde va de wedstrijd vertrekken. Als er hier en daar lege plekken waren, oké. Maar meer dan de helft van het stadion was leeg man. 'T is toch geen Vitesse?
Vind ik leuk
Santi +15358
zondag 24 september 2017 om 16:25
Mag ik even?

MWhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahah
Vind ik leuk
Kwal +163
zondag 24 september 2017 om 16:27
Nee bij Vitesse is het stadion al half leeg bij aanvang...
Vind ik leuk
Santi +15358
zondag 24 september 2017 om 16:27
Bij Ajax pas na 70 minuten wil je zeggen? ;)
Vind ik leuk
1892 +2782
zondag 24 september 2017 om 16:32
Je kunt typen wat je wil kwalletje (pandameisje).Dit pakken ze ons niet meer af.En s6 morgen met Nek tegen Psv uhhh ik bedoel Jong Psv.
Vind ik leuk
Kwal +163
zondag 24 september 2017 om 17:16
Swift :)

ik trek mijn Ronaldo pyama weer aan :)
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 17:17]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:59
Mwaaahahaaaaaaa!
Vind ik leuk
1892 +2782
zondag 24 september 2017 om 16:44
Ja je mag Santi...doe maar ff
Vind ik leuk
Santi +15358
zondag 24 september 2017 om 16:45
WHAHAHHHHHH
Vind ik leuk
1892 +2782
zondag 24 september 2017 om 16:48
Hehehe geweldig
Vind ik leuk
Aal +13892
zondag 24 september 2017 om 16:27
Echt die supporters die dan weer terugkomen als ze nog scoren..... Hebben die mensen geen schaamte?
Successupporters
Vind ik leuk
jaja_PSV +14658
zondag 24 september 2017 om 16:39
Leer mij Ajacieden kennen...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:46
Hebben geen EER!
Vind ik leuk
Vak-DD +7045
zondag 24 september 2017 om 16:56
Was toen tegen Utrecht ook zo, eerst weglopen en dan als ze tegenscoren komen ze terugrennen. Dat zijn geen succes supporters maar namaak supporters.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:28
Datzelfde geldt voor mijn weekend.
Vind ik leuk
1920 +130
zondag 24 september 2017 om 16:54
En onze vrienden uit Alkmaar gaan ook lekker :)
Vind ik leuk
djk1 +185
zondag 24 september 2017 om 16:33
Geniet er maar lekker van, mooier ga je het nooit meer krijgen!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:36
Ik snap t wel! Wat een wanvertoning, als de miljoenen maar binnenkomen denkt de staf... en die keizer hadden ze nooit mogen aanstellen, wat een aanfluiting...
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1496
zondag 24 september 2017 om 16:43
Ik snap het ook! Wat was dit slecht zeg.. ook al is het je club die zo speelt, enigste wat je dan kan doen is hard dat stadion uit rennen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:45
Vrij logisch. Heb je al een kutmiddag gehad, moet je ook nog 2 uur wachten voor je Amsterdam uit bent. Dan maar eerder vertrekken...
Vind ik leuk
Santi +15358
zondag 24 september 2017 om 16:25
#lekkerweekend
Vind ik leuk
1892 +2782
zondag 24 september 2017 om 16:32
Lekkerrrrrr man !!!
Vind ik leuk
Santi +15358
zondag 24 september 2017 om 16:33
Proost :D
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 16:25
Vertrouwen in Keizer is op..
Je kan nog zo goede selectie hebben maar met een trainer met zoveel verkeerde keuzes, tja dan red je het niet.

Hij wilde Dolberg erin brengen, De Ligt raakte geblesseerd. Dus dan denk je Dolberg weer ff terug roepen en een verdediger erin brengen. Maar nee, hij hield zich aan de wissel? Ja, dan roep je het zelf op je af, wat een kamikaze move.

Frank maar weer als trainer, want dit is niks...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:28
Nee, in het oersaaie voetbal van Frank de Boer is echt helemaal niemand geïnteresseerd.
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 16:32
4x kampioen en met deze selectie met de juiste keuzes gaan we aanvallend echt wel wat moois zien hoor.

Maar goed, zolang Keizer maar weggaat
Vind ik leuk
Ruud40 +6559
zondag 24 september 2017 om 16:37
Kun jij niet gewoon ergens bij een handbalclub fan worden?

Ajax heeft een lachwekkende selectie voor een club die als topclub gezien wil worden en dan hebben ze nog het geluk dat Huntelaar uit zichzelf terug gekomen is en meteen de beste speler is.

Opdonderen met Overmars, Bergkamp en vd Sar.
Er is van het zomer voor zo'n 100 miljoen euro verkocht en er stond vandaag geen EEN aankoop op het veld en er viel er ook geen in.

Dit ligt niet aan de trainer, dit is wanbeleid bij het samenstellen van een onthutsend zwakke selectie
Vind ik leuk
feyeniels +15475
zondag 24 september 2017 om 16:45
Ik vind ook dat de selectie van Ajax verre van goed genoeg is. Veltman, Dijks, Sinkgraven, Cerny en Younes hebben niks bij Ajax te zoeken.
Schöne, Viergever en S. de Jong zijn leuk voor in de breedte, maar zijn als basisspelers Ajaxonwaardig.
Kluivert en De Ligt hebben talent, maar zouden geen onbetwist basisspeler moeten zijn. Daar maakt De Ligt te veel fouten voor en daar heeft Kluivert te weinig rendement voor.
Slechts Onana, Van De Beek, F. de Jong, Ziyech, Neres, Dolberg (is uit vorm) en Huntelaar zijn in mijn ogen goed genoeg voor de basis. Wöber en Orejuela ken ik niet en moeten het maar laten zien.
Vind ik leuk
Nuance +1221
zondag 24 september 2017 om 21:45
Jij weet wel van onze tegenstander zeg! Maar je vergeet te vermelden dat ze bij Ajax gewoon erg hun kapitein Klaassen missen en achterin Sanchez. Vaak brak Klaassen de ban in dit soort wedstrijden. Daarnaast missen ze Nouri op het middenveld nu. En daar komt de trainerswissel nog bij. Nee, psv-ers hebben nu de grootste lol (terecht), maar ik schrijf Ajax nog niet af....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:46
De trainer stelt ze toch op of niet dan?? En die doet de wissels!! Met 3 verdedigers gaan spelen terwijl je overlopen wordt en achter staat is echt slecht !!! De zoveelste slechte opstelling en wissel!!
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 17:02
Ruud ga zelf handbal volgen, in plaats van jezelf voordoen als Ajacied ..


Met deze selectie mag je niet zo presteren en 3-3-4 spelen al zo snel belachelijk gewoon!
Vind ik leuk
Jozef +18830
zondag 24 september 2017 om 17:03
Het was slecht Ruud, dat hebben wij allemaal gezien, maar je kritiek op de kwaliteit deze selectie vind ik onterecht. De man die ze moet trainen, neerzetten en aansturen faalt echter opzichtig.
Vind ik leuk
Garinsha +2486
zondag 24 september 2017 om 17:34
Ruud altijd eerlijk en fair! Niet dat gelul wzawzdb. Want dat zijn we op dit moment niet! Je kan niet met 3 voetballende middenvelders spelen en geen 1 denkt verdedigend.. je moet een middenvelder ala Anita hebben die afpakt en stofzuigt en naar de zelfde kleur afspeelt. dit is teveel van het goede.. voor op de beide vleugels.. en achterin staat het niet goed het is een drama.. frenkie allemaal leuk en aardig iedereen vind dat de man op het middenveld.. Maar hij is nog veelste speels met dat geren en gekap.. tot hij een rot schop krijgt... Het moet allemaal wat zakelijker harder en overtuigender.
Vind ik leuk
United FC +12221
zondag 24 september 2017 om 16:32
Liever dat dan verliezen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +14658
zondag 24 september 2017 om 16:31
Een nuance:
"het vertrouwen in Bergkamp is op".

Keizer wilde geeneens nu al 1e coach worden. Bergkamp duwde hem (te vroeg) naar voren.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:32]
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 16:33
Mogen van mij allebij weg..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:46
Met je feyenoord en ajax zijn titelfavoriet HAHAHAHAHAHA
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 16:58
Ow zo kortzichtig weer van jou. Qua selectie idd ja, maar dat Keizer zo slecht was kon ik moeilijk voorspellen he. Maar op langere termijn met deze selectie idd ja, maar na dit weekend is dat zeker helemaal anders. Zo kortzichtig...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:07
PSV 4de riep jij toch?
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 17:38
Psv of Utrecht 3de idd.

Maar hij gaat met de waan van het weekend mee, vorig jaar ook zo werd ik belachelijk gemaakt nadat Psv won en Ajax verloor, dat m'n voorspelling Psv 3de en de titel tussen Ajax en Feyenoord onzin zou zijn. Nou de winterstop zagen we het... Maar ga jij maar met de waan van het weekend mee...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:40
Waan van het weekend??
Wat speelde jullie vorige week dan?
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 17:42
Ja wat nu gebeurd is voor jou leidend voor heel het seizoen. Dadelijk ga je nog zeggen dat jullie de beste selectie hebben haha
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:44
Maar vertel, heb je je mening weer bijgesteld nu je Keizer beoordeelt hebt?
Of nog steeds titelfavoriet?
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 17:46
Keizer moet idd weg, anders word het idd moeilijk.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:47
Dus feyenoord kampioen?
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 18:04
Die zie ik idd nog steeds als favoriet.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:11
Kuit weg, Elia weg Jørgensen geblesseerd.
Zakt als een kaartenhuis in elkaar in Rotterdam.
Dat zagen we gisteren wel tegen de promovendus in eigen huis notabene.
Utrecht die 2 keer op rij een pak slaag krijgt zie jij in de top 3 eindigen.
Ik kan niet wachten op volgend weekend met je waan van het weekend.
Vind ik leuk
buddha +4481
zondag 24 september 2017 om 17:08
bluf het kan toch niet zo zijn dat hij vorig seizoen zo,n goeie trainer was( las ik hier), en er nu niet meer van kan. beetje meer inzet van de spelers kan geen kwaad lijkt me.
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 17:35
Voor dit niveau niet geschikt dat is aan al zijn keuzes te zien.
Hij denkt nu iets extra te moeten doen nu hij trainer van Ajax1 is, daarom zijn geforceerde keuzes zoals al vroeg 3-3-4 spelen. Slaat nergens op..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:31
Sorry bluf maar de selectie is niet goed! De twee sterren zijn vertrokken en de vervangers zijn (nog) niet van acceptabel niveau. Volgende week Heerenveen uit..
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 16:33
Selectie is wel goed genoeg maar deze trainer niet met zijn rare beslissingen... Dolberg voor De Ligt? Tja...
Vind ik leuk
2cents +32674
zondag 24 september 2017 om 16:32
Dolberg zou al komen voor Dijks, dus dat had netto hetzelfde opgeleverd als deze wissel.
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 16:35
Dat was al raar, ook omdat tegen Nice en Heracles het fout ging toen hij De Jong voor Dijks erin zette, nu wilde hij al meteen kamikaze voetbal spelen, zo snel in de wedstrijd die paniek, ja sorry maar dan ben je niet geschikt voor dit niveau...
Vind ik leuk
2cents +32674
zondag 24 september 2017 om 16:40
Punt is dat jij stelt dat hij per toeval een verdediger eruit haalde voor Dolberg omdat De Ligt uitviel. Maar dat was dus een bewuste keuze voor 3-3-4.
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 16:59
Dat zeg ik toch kamikaze keuze! Wat nergens op sloeg! We werden al overlopen dus ja erg logisch 3-3-4??
Vind ik leuk
2cents +32674
zondag 24 september 2017 om 17:04
Je zei dat de kamikaze variant tot stand kwam door het uitvallen van De Ligt. Dat klopte niet.
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 17:41
Die wissel dat was kamikaze!! Ook als het om Dijks ging Dolberg voor hem maar dan iets minder omdat het nu om een centrale verdediger ging!
Vind ik leuk
2cents +32674
zondag 24 september 2017 om 17:42
Bluf lees even wat ik zeg...
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 17:45
Ik ga het niet herhalen...
Vind ik leuk
2cents +32674
zondag 24 september 2017 om 17:46
Je leest niet wat ik schrijf en herhaalt juist wel de hele tijd precies datgene waar mijn reactie niet over ging. Beetje raar.
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 18:05
Omdat jouw reactie niet slaat op wat ik zeg..
Vind ik leuk
2cents +32674
zondag 24 september 2017 om 18:07
Mijn reactie slaat exact op wat jij zegt, namelijk dat Keizer door de blessure bij De Ligt 3-3-4 ging spelen omdat Dolberg nu eenmaal klaarstond. Dat klopt gewoon niet.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:53
Ik zag Spijkerman erg vaak naar Keizer lopen. Volgens mij om te zeggen wat hij moest doen. Zat jij ook in het stadion?
Vind ik leuk
Korm +20437
zondag 24 september 2017 om 18:22
Is de selectie wel zo goed?
Vind ik leuk
Jordanees +8084
zondag 24 september 2017 om 18:35
De selectie wel ja, de trainer niet.
Vind ik leuk
Korm +20437
zondag 24 september 2017 om 20:50
Laten we het hopen, nu lijken ze overschat!
Vind ik leuk
Hyena +18012
zondag 24 september 2017 om 16:25
Wegwezen Keizer. Ben er klaar mee, schandalige vertoning.
Vind ik leuk
Pukstra +619
zondag 24 september 2017 om 16:33
Wacht nog even daarmee tot na volgend weekend a.u.b
Vind ik leuk
feyeniels +15475
zondag 24 september 2017 om 16:49
Ik denk niet dat je daar heel veel mee opschiet. Als Keizer vertrekt zijn Veltman, Dijks en Younes niet ineens goed genoeg voor Ajax...

Ik denk dat het grotendeels aan de selectie ligt. De talenten zijn logischerwijs wisselvallig. Dat is niet erg, maar dan moeten ze wel terug kunnen vallen op de meer ervaren spelers in het elftal. Dit zijn er niet veel en het merendeel daarvan is ook niet eens goed genoeg voor de basis bij Ajax. Dan blijft er weinig over...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:25
Heerenveen uit wordt het volgende drama.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:26]
Vind ik leuk
Foebele +32129
zondag 24 september 2017 om 16:25
#DirectieOut
Vind ik leuk
Gozert +2272
zondag 24 september 2017 om 16:26
#IedereenOut
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:28
Overmars mag blijven zitten denk ik.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:42
Een hele gemakkelijke reactie. Bedenk wel dat dit miserabele stel op het veld zijn keuze is.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:54
Nou, dat vind ik dan weer een gemakkelijke reactie.
Het steeds terugkerende verhaal lijkt dat Overmars zowel bij het aanblijven/laten vertrekken van Bosz, het aanstellen van Keizer en bij het aankopen van spelers dwars wordt gezeten door anderen binnen Ajax. Dus hoe is het dan zijn keuze?
Vind ik leuk
3ismo +2875
zondag 24 september 2017 om 17:02
keizer. bergkamp. hennie spijkerman. van de sar out! overmans doet het prima! dit zijn de kwallen die alleen aan de macht willen blijven. daarom halen ze niks zeggende trainers binnen. bang dat ze het verliezen van een trainer die er verstand van heeft! van de beurs en niet kopen om te verkopen. ajax toont totaal geen ambetie en dat zie je elke zomer. wim jonk terug halen voor de jeugd. van gaal en rijkaard polsen voor een terugkeer mensen met verstand van voetbal. en overmans kan je niks verwijten word door veel tegengewerkt.
Vind ik leuk
3ismo +2875
zondag 24 september 2017 om 17:02
keizer. bergkamp. hennie spijkerman. van de sar out! overmans doet het prima! dit zijn de kwallen die alleen aan de macht willen blijven. daarom halen ze niks zeggende trainers binnen. bang dat ze het verliezen van een trainer die er verstand van heeft! van de beurs en niet kopen om te verkopen. ajax toont totaal geen ambetie en dat zie je elke zomer. wim jonk terug halen voor de jeugd. van gaal en rijkaard polsen voor een terugkeer mensen met verstand van voetbal. en overmans kan je niks verwijten word door veel tegengewerkt.
Vind ik leuk
feyeniels +15475
zondag 24 september 2017 om 16:51
Ik zou het technisch hart opheffen en Overmars het aankoopbeleid zelf laten bepalen. Nu is hij verantwoordelijk voor de beslissingen zonder dat hij daar zelf een doorslaggevende stem in heeft.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:25
Toch wel een erg leuke zondag zo
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:26
echt de slechtste wedstrijd in een hele lange tijd en ja het was al alecht de laatste tijd
wat een drama
ajax moet zich kapot schamen
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:26]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:26
Mooi voor Vitesse!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:26
Mwah, prima wedstrijdje toch?! Hehe.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:26
Keizer, Bergkamp, Overmars en vd Sar out!!!
Vind ik leuk
feyeniels +15475
zondag 24 september 2017 om 16:53
Als ze dat doen, dan moeten ze helemaal schoon schip maken en Spijkerman en L'ami ook ontslaan.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:26
Wat een prutsers ongelooflijk, maar wel verwacht natuurlijk
Vind ik leuk
Vp128 +391
zondag 24 september 2017 om 16:26
Heerlijk voetbalweekendje zeg!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:26
het is maar goed dat ik altijd goed voorbereid ben en genoeg bier in huis heb.
Proost allemaal .
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:28
ja het is een mooi weekendje voor je
gefeliciteerd
Vind ik leuk
Quareck +2512
zondag 24 september 2017 om 16:52
Proost!!!! En nu staat az ook al achter!! Mooier wordt het niet!!
Vind ik leuk
Vak-DD +7045
zondag 24 september 2017 om 16:57
Ik zei het al, we worden dronken vanavond.
Vind ik leuk
James10 +243
zondag 24 september 2017 om 16:26
#KeizerOut #FreeNeres
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:26
hahahahahahab
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:26
Ik hoorde dat een punt voor ajax wel verdiend zou zijn geweest..... Kan iemand mij dit bevestigen?
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:47]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:27
dan heeft diegene niet goed gekeken ajax verdient een punt ajax verdient een jaar lang straf training
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:55
Cynisme wordt hier ook niet snel herkend...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:28
nee niemand
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:30
Anti kunsrgras@ Nee natuurlijk niet......
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:32
Zelfs Sjaak Swart zou dat niet durven beweren. Het deed pijn aan de ogen zo slecht dat Ajax was.
Vind ik leuk
Vak-DD +7045
zondag 24 september 2017 om 16:59
Ik denk dat wij nu van die ouwe Sjaak moeten degraderen !
Vind ik leuk
1892 +2782
zondag 24 september 2017 om 16:33
Haha echt niet .
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:29
Soms zit het tegen #WEEK3
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:10
3? O ja, 3 keer niet verloren. Het seizoen is nu al geslaagd...
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 18:12]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:26
Swift is beter dan Ajax!?
Vind ik leuk
1892 +2782
zondag 24 september 2017 om 16:34
Ja Dagenburg
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:27
0 - 2, 1 - 7, 0 - 2,....Tis allemaal de schuld van dat Kunstgras;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:27
Voor diegene die elke keer op het feyenoord publiek zit te zeiken!

Vele lege stoeltjes. Publiek ging eerder weg. Sfeer van een begrafenis. Dus volgende keer even nadenken voordat je weer zit te klagen!!!

Fijn weekend verder.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:32
Hahahaha hahahahaha hier sluit ik mij bij Aan meer heb ik niet niet echt te zeggen dit weekend.:0)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:42
Wat een kille graftombe was het weer.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:27
Komt door het kunstgras, of niet soms Whahahah
Vind ik leuk
feyeniels +15475
zondag 24 september 2017 om 16:27
Mooi zo. Nu lopen ze in ieder geval niet in op Feyenoord ;-)
Vind ik leuk
Mo +5974
zondag 24 september 2017 om 16:27
On ge loof lijk. Op naar volgend seizoen. Dit seizoen is al naar de tering. Leek godverdomme he le maal nergens op wat ik vandaag heb gezien, zó zó slecht heb ik bijna nog nooit gezien.
Vind ik leuk
frank1971 +1897
zondag 24 september 2017 om 16:27
Tijd om Bergkamp weg te sturen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:50
Die krijg je niet zomaar weg, die zit echt vastgenageld in die graftombe!
Vind ik leuk
frank1971 +1897
zondag 24 september 2017 om 16:56
Ja dat is helaas wel zo zoals je zegt.
Vind ik leuk
Dtc0314 +113
zondag 24 september 2017 om 16:27
en maar lachen gister..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:51
Wie het laatst lacht lacht het best goos whahahhaahahahahah
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:27
En volgende week naar Heerenveen!!! Wij weten helaas hoe lastig dat is.....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:27
Het weekend van PSV, ben echt blij dat Ajax verloren heeft, dat scheelt iets. Hoeven wij maar 1 club in te halen.
Veel plezier PSVérs. alleen voor dit weekend dan, volgende week is weer wat anders.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:27
Tjah. Als ze geen idee hebben wat ze moeten doen, nul inspiratie, dan is de trainer gewoon waardeloos.

Begrijp zn keuzes niet.
- 4 aanvallers met 2 naar binnenkomende buitenspelers.
- weer beginnen met kluivert
- Cerny weer speelminuten geven
- je enige routinier in dit Ajax (met ervaring binnen deze selectie) is Schone. Die start dan weer niet.

Tjah. Keizer dan maar weg. En snel.
Hier moet rap een ervaren man op. DE BOER, van Marwijk of van Gaal. Alles beter dan dit.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:36]
Vind ik leuk
oke dan +3842
zondag 24 september 2017 om 16:30
Wat doet Kluivert in jou rijtje.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:37
Dat vraag ik mij ook serieus af :-)
Vind ik leuk
2cents +32674
zondag 24 september 2017 om 16:30
Een ervaren man willen en dan met Kluivert komen...?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:37
Geen idee waarom ik die typte. Denk dat ik nog vol was van het waardeloze spel van KLuivert. Bedoel natuurlijk gewoon de Boer.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:39
Kluivert als nieuwe trainer? Laat je eens snel opnemen!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:41
Haha. Foutje moet kunnen he. Kluivert heeft hier niks te zoeken als trainer nee.
Vind ik leuk
BassieN +6678
zondag 24 september 2017 om 16:28
Dit verzacht de pijn :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:28
Keizer ontslaan heeft geen zin. Welke trainer heeft het voor het zeggen?
Vind ik leuk
buddha +4481
zondag 24 september 2017 om 16:28
ben dr blij mee vanwege mijn toto. voor 8.51 kon ik het niet laten schieten om ff in te zetten :)
Vind ik leuk
United FC +12221
zondag 24 september 2017 om 16:28
Wat weer een ongelofelijk zwak Ajax! Keizer Out! Vitesse gefeliciteerd.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:32
De Dijk kan geweldige statistieken overleggen:D
Vind ik leuk
2cents +32674
zondag 24 september 2017 om 16:28
Historische wedstrijd. Slechtste wedstrijd in de historie van de club. Bal uit vrije positie naar dezelfde kleur spelen was de eerste helft nog te moeilijk.

Blijkbaar maakt het extra trainen de ploeg juist slechter. Tijd voor actie en anders gewoon Jong opstellen dat wel een ingespeeld geheel vormt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:33
Tijd voor actie had al veel eerder plaats moeten vinden 2cents. Dit speelt natuurlijk al tijden, maar telkens werd het weggewuifd door de veel te opportunistische fans.

Het beleid moet gewoon drastisch op de schop, hopelijk zien jullie dat nu eindelijk ook in.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:02
Alle capuchons en petten uit de kast-:)
Vind ik leuk
HansVites +1587
zondag 24 september 2017 om 16:28
Ik krijg die lach niet meer van mijn gezicht vandaag.
Vind ik leuk
1892 +2782
zondag 24 september 2017 om 16:35
Mijne ook niet
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:56
Jij krijgt die lach niet meer van mijn gezicht:D
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:29
Fluitconcert is niet zo stevig als in de eerste helft...ja nogal logisch als de helft van de bioscooppubliek vertrokken is voor dat de voorstelling afgelopen is.
Vind ik leuk
rinirat +692
zondag 24 september 2017 om 16:29
Veltman Dijks Viergeven Cerny totaal ongeschikt voor Ajax.
Het probleem bij Ajax zit achterin....
Vind ik leuk
feyeniels +15475
zondag 24 september 2017 om 16:31
De Ligt is ook veel te wisselvallig en Younes heeft 0,0 rendement
Vind ik leuk
Johan_D +3184
zondag 24 september 2017 om 16:53
Het probleem zit met name bij de beleidsbepalers.

Ze verkopen de belangrijkste spelers en halen er brandhout voor terug.

Dan zetten ze er een trainer weg die eerder bewezen heeft er totaal niks van te kunnen.

En kom niet aan dat hij het bij Jong Ajax goed heeft gedaan , daar had een manke en een blinde dezelfde resultaten weten te behalen.
Vind ik leuk
Morris +13681
zondag 24 september 2017 om 16:29
De lamlendigheid is het ergste.. Ik krijg de indruk dat keizer te soft is.
Alle randzaken voorafgaand aan het seizoen spelen een grote rol maar dat wil niet zeggen dat soms de zweep er niet over mag gaan.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:44
Hij heeft totaal geen autoriteit omdat hij een lachwekkend CV heeft.
Vind ik leuk
buddha +4481
zondag 24 september 2017 om 16:29
wat zei SJAAKIE ook al weer over de eerste 8 wedstrijden whahahahaaaa.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:00
Nou laat ons mee lachen:D
Vind ik leuk
Alain2708 +2498
zondag 24 september 2017 om 16:30
Hoe kan je een Europa League finalist binnen een paar maanden op Sc Buitenboys uit Almere laten lijken? Zo dus!
Bergkamp, Keizer en de rest, moven!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:30
Als er nu niks gebeurd verlies je volgende week weer.

Bergkamp, Sar en Keizer OUT
Vind ik leuk
pico323 +2886
zondag 24 september 2017 om 16:34
Bergkamp en keizer wel. Geen vriendjespolitiek bij Ajax aub
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:30
tactisch gouwe vondst het inbrengen van dolberg, hij had tenslotte vertrouwen getankt afgelopen woensdag.
Vind ik leuk
lol123 +104
zondag 24 september 2017 om 16:30
Tjaa dit gebeurt er dan als je een trainer haalt die onervaren is!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:30
Ik mis de reactie van Bengelino?? Normaal is hij er als de kippen bij :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:36
Bengelino is waarschijnlijk ziek...
Vind ik leuk
T&T +9954
zondag 24 september 2017 om 16:53
Zo ja...daar zeg je wat...
Ben ook erg benieuwd naar zijn reactie!?
Hihihi
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:58
The Master is ook van de kaart van verdwenen:D
Vind ik leuk
Vamos M +4567
zondag 24 september 2017 om 17:19
Zelfde geld voor die master.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:39
DIe is er dinsdag pas weer :)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:31
Tuurlijk! Gewoon Keizer de schuld geven! Dat is hoe het hoort! De directie heeft niets fout gedaan hoor. Alleen oompie Marcel.

Kansarme klojo's daar
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:31
Ik zeg bergkamp en keizer opzouten!
Vind ik leuk
lexy88 +1012
zondag 24 september 2017 om 16:32
Offtopic: ook kansloos dat een Viergever gewoon nog geen contractverlening heeft gekregen als je ziet dat hij als één van de zeer weinigen wel de inzet toont en zich ook weer onderscheid met een goal. En ook zo pijnlijk als je Bosz ziet excelleren in Duitsland. Ajax ga je schamen, in vele opzichten..

Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:32
Het voordeel van de 70e minuut in dit soort wedstrijden is dat ze in ieder geval niet door een bomvol stadion worden uitgefloten........
Vind ik leuk
Vak-DD +7045
zondag 24 september 2017 om 17:01
Hahahaha.
Vind ik leuk
feyeniels +15475
zondag 24 september 2017 om 16:32
Ben benieuwd wie er komend weekend weer worden ingezet. Lekker blijven rouleren, want dat werkt prima ;-)
Vind ik leuk
Dee79 +1742
zondag 24 september 2017 om 16:32
De koek is op dit gaat niet goedkomen dit seizoen...echt om te janken.
Vind ik leuk
Teo Smith +12344
zondag 24 september 2017 om 16:33
Dank vitesse jullie maken mijn weekend enigzins goed. Schaam je utrecht haha.
Vind ik leuk
Dicky +4385
zondag 24 september 2017 om 16:33
Heel leuk dat we deze wedstrijd zeer terecht winnen ondanks een corrupte arbiter. Maar het blijft slechts een pleister op een gebroken arm.
Vind ik leuk
United FC +12221
zondag 24 september 2017 om 16:40
Gefeliciteerd met de overwinning!
Vind ik leuk
Dicky +4385
zondag 24 september 2017 om 16:44
Dank je wel ;) tof dat je dit op kan brengen.
Vind ik leuk
United FC +12221
zondag 24 september 2017 om 16:59
Dat hoort erbij Dicky!
Vind ik leuk
Dicky +4385
zondag 24 september 2017 om 17:05
Toch toon jij karakter dat zeer zeldzaam is. Dat is gewoon klasse.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:07
Oei zeg die komt hard aan of niet?
Vind ik leuk
United FC +12221
zondag 24 september 2017 om 17:15
Ja wel een beetje! Maar zoveel verwacht ik niet meer van Ajax met Keizer & co.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 17:15]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:16
Sowieso Bergkamp eruit, die doet de opstelling. Keizer is een charlatan.
Vind ik leuk
United FC +12221
zondag 24 september 2017 om 17:57
Daar geloof ik niks van. Maar de hele technische staf opdoeken lijkt me prima.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:34
Belachelijk slecht Ajax maar dat Vitesse om zo sterker zou zijn vandaag had ik wel verwacht na die blamage tegen Swift.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:34
Kies maar: De Boer, van Marwijk of Van Gaal?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:37
Die willen alle drie niet....
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:34
Op het veld een inspiratieloze spelopvatting en langs het veld zit Keizer alleen maar een beetje te noteren wat er allemaal fout gaat. Hoop dat hij het boekje vandaag vooral gebruikt heeft voor het schrijven van zijn ontslagbrief. #helemaalklaarmee
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:34
Hopeloos, kan niet anders zeggen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:36
Keizer ontslaan en als t kon nog wat spelers óók . Morgen exit Keizer en dan heeft dat verlies toch nog íets opgeleverd.
Vind ik leuk
Eendracht +6769
zondag 24 september 2017 om 16:36
Sjaak hoopt dat Ajax degradeert...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:37
Van de 6 gespeelde wedstrijden 3x puntverlies. Ajax onwaardig...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:38
Dit was echt slecht.
Ziyech was een ramp.
Vitesse gefeliciteerd met de 3 punten.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:38
Miljoenen op de bank en armoede op het veld...dat is AJAX anno 2017!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:39
Zo kun je het wel stellen.
Vind ik leuk
Kwikwek +2298
zondag 24 september 2017 om 16:38
Dik verdiend.
Vind ik leuk
Shenzen +111
zondag 24 september 2017 om 16:39
Hoe hard kan je de bal terugkrijgen in je bek als je een ander uitlacht!!
Gefeliciteerd Vitesse!!
PSV ook!! 1-7 bij Utrecht, bizar zeg..
wat een weekend..
Stratum proost ;)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:39
hik.......
Vind ik leuk
HansVites +1587
zondag 24 september 2017 om 16:40
Kan Ajax niet een paar spelers van Swift over nemen die weten hoe je in Amsterdam moet winnen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:41
BAM! Genieten dit!!
Vind ik leuk
Teo Smith +12344
zondag 24 september 2017 om 16:42
Swift is beter dan ajax haha.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 16:42]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:43
Ajax geeft tenminste wel jeugdspelers de kans. Wel een prachtige goal van Viergever. Deze jongen komt er wel daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Ondanks deze nederlaag ben ik trots op Ajax. We hebben goede jeugd en als Ajax proberen om Vertonghen terug te halen en nu eindelijk eens een goede vervanger voor Klaassen dan worden we kampioen. Ik zou voor Dahoud gaan dan heb je in potentie een betere speler dan van de Beek. Ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben dan komt het echt wel goed.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:05
Ik hoorde dat vertongen staat te springen van een topploeg in Engeland waar hij 4 miljoen verdient naar een zwalkend club in Nederland voor 1 miljoen. Wie zou dat niet willen?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:44
Niveauloze hopeloze troostloze Ajax is zoekende-:)
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:45
Publiek wat wegloop en dan weer terugkeren zijn geen supporters. Zeer triest. Kan wel eens een vreemd seizoen gaan worden
Vind ik leuk
ajax1973 +1322
zondag 24 september 2017 om 16:46
heerlijk dit anders blijven td plus th en rvc zitten op naar een ander bestuur en anders graag nog een paar zulke wedstrijden
vgaal als td en laat hem de trainer maar kiezen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:46
Begrijp werkelijk niet waarom Bergkamp een bepalende stem bij de opstelling van het eerste die klootzak maakt Ajax kapot, linksback niet nodig we hebben Dijks, Tete opzouten we hebben Veltman, Riedewald opzouten we hebben Viergever en last but nog least, we hebben de beste linksbuiten van de wereld ene Younes deze struikel kampioen over de bal maaier was geweldig de spelers worden inmiddels in verband gebracht met FC Voetballen Kunnen We Niet uit Schaamteland.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:46
Wat een drama dit

Denk dat Ajax het beste de fout kan erkennen en Keizer er uit moet gooien

Dit lijkt nergens op zo natuurlijk
Vind ik leuk
Ajacied02 +1767
zondag 24 september 2017 om 16:47
En az al achter dit is het weekend van psv
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:20
Die lachen zich helemaal kapot omdat ze hier al afgemaakt waren op VP.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:48
Kansloos
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:49
Wat een waardeloze en inspirerende loze eerste helft. Alles gaat fout. Pas in minuut 37 eerste schot op goal. de Boer tijden beginnen weer terug tekomen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:50
Bosz deed het in het begin ook niet zo best, maar hij was bezig om er een speelstijl in te krijgen. Waar Keizer mee bezig is, weet niemand.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:56
Dat weet Keizer toch zelf ook niet

Die wordt daar ook maar neet gedumpt door dat zogenaamde technische hart

Vind ik leuk
Vamos M +4567
zondag 24 september 2017 om 16:50
Hahahahahahahahah heerlijk ik geniet met volle teugen...
Vind ik leuk
Andre As +4652
zondag 24 september 2017 om 16:51
Emmen- trainer, Emmen- resultaat
Vind ik leuk
djk1 +185
zondag 24 september 2017 om 16:51
Is mijn weekend ondanks een historisch dom verlies in de Kuip toch nog goed. Feyenoord miste 5 basisspelers uitgerekend op de 5 posities waar de vervangers het zwakste zijn. Dat is extreem pech (en erg dom dat de staf niet voor betere vervangers heeft gezorgd, maar dat is een ander verhaal) en zal waarschijnlijk niet nog een keer gebeuren. Ajax heeft nauwelijks betere spelers in de selectie en zal meer moeite hebben om het lek boven te krijgen. PSV mag nu juichen maar die gaan nog genoeg punten verspelen. Belooft een bijzonder spannende competitie te worden.
Vind ik leuk
Dicky +4385
zondag 24 september 2017 om 17:30
Nee hoor. Het enige dat nu bewezen is, is dat PSV gewoon kampioens-kandidaat is. Iets wat allerlei mensen niet hoopten. Er is niks aan de hand. De top 2 gaat voor de titel. Daar verandert na vandaag helaas niks aan. Feyenoord kan hopelijk aanhaken. Vitesse doet niet serieus mee, AZ, Utrecht, Heerenveen ook niet helaas.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:52
Johan Derksen nu met zijn 9,38 haha
Vind ik leuk
Bals +58
zondag 24 september 2017 om 16:52
De bezem der flink door - maar dan ook flink - en Jonk aanstellen bij AJAX 1.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 16:54
Pfff wat een drama. En maar op Keizer hakken. Het is gewoon een jeugdtrainer die niks over de selectie te zeggen heeft gehad. Wöber daar zit de fout. Je koopt een cv ipv sanchez die je niet meteen kunt opstellen.
Vind ik leuk
Marco S +2534
zondag 24 september 2017 om 16:56
Niks druk op keizer. Sar moet opstappen; hij is eindverantwoordelijk voor een onervaren trainer en een uitgeklede selectie..
Vind ik leuk
14forever +6659
zondag 24 september 2017 om 17:01
Gefeliciteerd Vitesse, jullie zijn de terechte winnaar...
Vind ik leuk
Dicky +4385
zondag 24 september 2017 om 17:23
Super!!!
Vind ik leuk
Vak-DD +7045
zondag 24 september 2017 om 17:03
Ik zeg niks......ik geniet alleen maar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:06
Gefeliciteerd gozah :p
Vind ik leuk
Vak-DD +7045
zondag 24 september 2017 om 17:13
Goed weekend voor ons allebei.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:21
Hoop dat we volgende week hetzelfde kennen melden :D
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:04
Keizer gaat niet weg hoor. Die is daar door de directie min of meer gedwongen vanaf jong-Ajax neergezet. Diezelfde directie zal niet toegeven dat ze fout geweest zijn en fan hun conclusies trekken. Je kunt Keizer eigenlijk niets kwalijk nemen. Die krijgt tijdens de wedstrijd nog dingen toegefluisterd. Dat idee had ik tenminste. Kon het vanaf mijn plek niet heel goed zien.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:04
Keizer gaat niet weg hoor. Die is daar door de directie min of meer gedwongen vanaf jong-Ajax neergezet. Diezelfde directie zal niet toegeven dat ze fout geweest zijn en fan hun conclusies trekken. Je kunt Keizer eigenlijk niets kwalijk nemen. Die krijgt tijdens de wedstrijd nog dingen toegefluisterd. Dat idee had ik tenminste. Kon het vanaf mijn plek niet heel goed zien.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:04
Hoppeteeeee
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:06
Gefeliciteerd Vitesse, ajax nog verder in de problemen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:08
Keizer eruit en marwijk proberen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:08
Keizer eruit en marwijk proberen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:11
Een coach die Dijks keer op keer op blijft stellen begrijpt er geen zak van. Die jongen is verdedigend zwak, is veel te traag en opbouwend heeft ie geen enkele kwaliteit. Elke linksback in de eredivisie is beter dan Dijks. En toch stel je hem elke week op. Younes is net zo hopeloos uit vorm als Dolberg maar Cerny zit op de bank en Dolberg speelt. Zyech mist alle spirit maar speelt gewoon. Deze coach moet ophoepelen en z'n vriendje Bergkamp mag mee. Ga lekker bij Arsenal de boel naar de klote helpen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:17
Womaniser aka Master waar ben je nou dan met je grote waffel?
Vind ik leuk
Drobtine +1863
zondag 24 september 2017 om 17:18
Net terug uit de Johan Cruijff Arena. Tja zo ziet een terechte nederlaag eruit. Geen minuut heeft Ajax recht gehad op meer dan een nederlaag. Vitesse speelde slim en gedegen. Proficiat Vitessenaren verdiende overwinning. Het meest schrijnende was dat het leek of het ze geen reet kon schelen. Lijkt erop dat de loeg de trainer gaat laten vallen. Het zijn momenteel even zware tijden voor de Ajax supporter.
Vind ik leuk
Dicky +4385
zondag 24 september 2017 om 17:22
Klasse jongen!!!
Vind ik leuk
Dicky +4385
zondag 24 september 2017 om 17:21
DJAMBO!!! DJAMBO!!!'DJAMBO WAAR BEN JE?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:57
Maar je provoceert niet! Zoals je de hele week al aan het melden bent.
Vind ik leuk
Dicky +4385
zondag 24 september 2017 om 18:02
Nee hoor robertus, ik provoceer niet. Ik vraag mij alleen af waar Djambo nu is. Ik hoop dat NEC morgen een overwinning boekt. En ter gelijkertijd hoop ik dat Djambo ergens tegen een boom knalt.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:04
Dus je bent geen reactie aan het uitlokken. Maar dank je wel en gefeliciteerd!
Vind ik leuk
1892 +2782
zondag 24 september 2017 om 20:03
Haha geen jankende pandameisjes Dicky.Kleuter Djambo en het Zakje drop zijn naar de dierentuin
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:24
OPtyfen met Keizer en dat slecht kloppende technisch hart.
Vind ik leuk
Bida +27
zondag 24 september 2017 om 17:27
Elke week weer hetzelfde. Waarom komen de supporters niet in opstand. Je ziet geen geloof in de spelers. Inspiratieloos. Toen Feyenoord de kampioensduel tegen Exelsior had verloren gingen supporters verhaal halen. Bij Ajax denken ze tegenwoordig we zijn Ajax en we winnen wel effentjes. Schop Bergkamp en de hele hoofd van Ajax weg man. Word echt tijd voor een opruiming en Een nieuwe frisse Ajax met voetbal die Ajax normaal hoort te voetballen. Damn.pfff
Vind ik leuk
North +1757
zondag 24 september 2017 om 17:28
Had die voorzitter van de dijk toch gelijk: Geen echte Amsterdammer gezien vandaag. Die laat zich niet de kaas van het brood eten door een beetje druk..

Wat een puinzooi bij Ajax.
Vind ik leuk
Enden +1620
zondag 24 september 2017 om 17:32
Natuurlijk zag hij het aankomen.
Hij weet zelf ook dat hij beperkte backs heeft. Hij weet zelf ook dat zijn buitenspelers gevaarlijk zijn, maar 0 rendement hebben.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 17:35
0-2 1-2 1-7 triest.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:14
keizer moet gewoon optyfen
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:14
keizer moet gewoon optyfen
Vind ik leuk
Aramius +335
zondag 24 september 2017 om 18:30
Ben erg blij dat Vitesse heeft gewonnen dat had ik van tevoren wel gehoopt maar niet gedacht.
Had ook nog even €10 op Unibet ingezet en krijg daar €110 voor dus das helemaal lekker!

Over de wedstrijd, wat een drama wedstrijd van beide kanten, gelukkig was Ajax nog slechter dan Vitesse was en maken we 2 goede goals voor de rust. De tweede helft was nog slechter als de eerste maar gelukkig hebben we het niet meer weggegeven.
Vind ik leuk
mason +909
zondag 24 september 2017 om 19:29
De ligt. Te ligtzinnig haha
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Niveauloos Ajax verdiend onderuit tegen Vitesse: druk op Keizer groeit