Cocu zei deze week alleen toevallig wel dat ik wat vaker mocht lachen

"Cocu zei deze week alleen toevallig wel dat ik wat vaker mocht lachen"

zondag 24 september 2017 om 17:54

Jurgen Locadia zegt dat hij blij is dat PSV-trainer Phillip Cocu 'zoveel vertrouwen' in hem heeft. De aanvaller van PSV wordt veel bekritiseerd, maar liet zondag zijn voeten spreken door liefst vier keer te scoren tegen FC Utrecht (1-7).

"Ik ben het gewend om kritiek te krijgen, maar dit voelt wel fijn. Ik ben blij dat de coach zoveel vertrouwen in me heeft", zegt Locadia tegen Metro. "Intern was er nooit kritiek, omdat ik altijd mijn taken uitvoerde. Cocu zei deze week alleen toevallig wel dat ik wat vaker mocht lachen. Ik zei hem dat ik dan wel vaker moest scoren. Nou, vandaag hebben we allebei onze zin, haha."

Locadia kreeg als maker van vier goals de wedstrijdbal mee naar huis. "Ik heb er nu een paar liggen. Mijn zoontje is vier en wil er graag mee voetballen, maar dat mag niet", aldus de spits die voor de tweede keer in zijn profcarrière vier keer scoort in één duel. "Met Jong PSV tegen FC Den Bosch heb ik zelfs ooit zes keer gescoord. Maar die telt niet. Op het plankje komen alleen de ballen die ik met PSV 1 heb verdiend, haha."

Plaats een reactie

derksen +6306
zondag 24 september 2017 om 17:58
GVD VP WAAR BLIJVEN DE AZ EXCELSIOR TOPICS
Vind ik leuk
isnake +1283
zondag 24 september 2017 om 18:01
ze zijn te veel van hun stuk door wat er vandaag gebeurd is dat ze er niet meer aan denken dat die wedstrijd ook nog is vandaag :-)
Vind ik leuk
Vamos M +4622
zondag 24 september 2017 om 18:02
Haha dat vanuit de arena is de redactie van VP van slag...
Vind ik leuk
Vamos M +4622
zondag 24 september 2017 om 18:02
Rustaaaagh.
Vind ik leuk
R2 +2362
zondag 24 september 2017 om 18:02
Heerlijk dit. Feyenoord en Ajax onderuit. Psv voor de verandering eens overtuigend.

Ben benieuwd of Perez ze nu wel als titelkandidaat ziet. Nadat hij ze had afgeschreven lijkt hij ze nu toch wel weer terug te kunnen zetten op zijn lijstje.
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 18:03]
Vind ik leuk
Vamos M +4622
zondag 24 september 2017 om 18:03
Onze VP pastoor mag door blijven gaan met ons af te schrijven..
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:16
Perez de super.... houd alleen van Ajax dat weet je toch
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:40
Heb je psv zien verdedigen.
Was meer geluk als wijsheid.
En dat de uitslag zo groot was is omdat de tegenstander het had opgegeven.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:09
Koop die gast een groter plankje bij de hornbach.
Vind ik leuk
John M. +2889
zondag 24 september 2017 om 18:09
Hij heeft zich zowaar kunnen motiveren en dat tegen Utrecht. Eigenlijk kan hij zich alleen in de CL inspannen, maar dat zit er dus niet in dit jaar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:15
origineel man!
Vind ik leuk
John M. +2889
dinsdag 26 september 2017 om 11:13
Vind ik ook.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:16
die vetjoekel had niet eens op het veld mogen staan!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:26
Huh?
Vind ik leuk
R2 +2362
zondag 24 september 2017 om 19:43
Hij zit nog met het spuugincident in de maag. Ik vind het niet kunnen, maarja het is niet anders zal ik maar zeggen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 23:25
Waarom???? Het is toch onderzocht door de experts, en daarmee is de kous af.
Hij schiet er gewoon lekker 4 in en hopelijk is het vertrouwen nu terug en houd hij dit vol.
Vind ik leuk
R2 +2362
maandag 25 september 2017 om 00:29
Ik was er vandaag inderdaad blij mee dat Locadia er was. Het is onderzocht en daarmee is inderdaad de kous af. Dat neemt niet weg dat ik dat gedrag afkeur. Bovendien vond ik het als PSV-er al geen probleem dat hij niet geschorst werd.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:22
Vandaag was goed maar één zwaluw maakt nog geen zomer.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 18:26
Misschien moet hij dat ook ff tegen bergwijn zeggen
Vind ik leuk
United FC +12710
zondag 24 september 2017 om 19:16
Dat mag Cocu zelf ook wel eens doen. Die heeft nou ook niet een geweldige uitstraling.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 19:22
Lekker hoor koploper
Vind ik leuk
reggie +643
zondag 24 september 2017 om 21:43
Doet hij alleen tegen grote clubs ;)
Vind ik leuk
joedelie +1944
zondag 24 september 2017 om 22:28
nu even studio voetbal kijken.. Of beter gezegd studio negatief.. Wat een negatief gelul weer over PSV! Wees nou eens blij of enthousiast!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Cocu zei deze week alleen toevallig wel dat ik wat vaker mocht lachen"