Nieuw drama voor Milik bevestigd: oud-Ajacied maandag al geopereerd

Nieuw drama voor Milik bevestigd: oud-Ajacied maandag al geopereerd

maandag 25 september 2017 om 14:07

Een nieuw persoonlijk drama voor Arek Milik. De Poolse spits van Napoli heeft voor de tweede keer in een jaar tijd zijn voorste kruisband afgescheurd.

Milik is maandag al geopereerd. Vorig seizoen scheurde hij de voorste kruisband in zijn linkerknie en dit keer is het mis met zijn rechterknie. Milik liep de blessure zaterdag op, in de slotfase van SPAL 2013 - Napoli (2-3). De kwetsuur zou gecompliceerder zijn dan de vorige keer.

Napoli betaalde een jaar geleden 33 miljoen euro aan Ajax voor Milik, maar een gelukkig huwelijk is het nog niet. De spits scoorde aanvankelijk aan de lopende band. Nu is hij echter voor de tweede keer teruggeworpen door een zware blessure.

Het is niet bekend of de nieuwe knieblessure verband houdt met zijn oude blessure. Daarvan herstelde Milik binnen vier maanden en dat is veel sneller dan normaal gesproken staat voor een gescheurde kruisband. Hij ontbreekt logischerwijs in de Champions League-wedstrijd van Napoli tegen Feyenoord (dinsdag).

Plaats een reactie

TdoubleU +1291
maandag 25 september 2017 om 14:14
Vorig seizoen scheurde hij de voorste kruisband in zijn linkerknie en dit keer is het mis met zijn rechterknie.
Het is niet bekend of de nieuwe knieblessure verband houdt met zijn oude blessure.

WTF! zijn toch 2 verschillende knieen?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:28
Je kunt je anders gaan bewegen omdat je last had van je andere knie, en daardoor je andere op een andere manier belast.
Als je last van je knie hebt, en anders gaat bewegen krijg je ook vaak sneller last van je rug. Dus het kan wel met elkaar te maken hebben.
Vind ik leuk
goekie4 +1305
maandag 25 september 2017 om 14:44
Dat heeft zeker met elkaar te maken.
Je gaat je andere knie op de een of andere manier toch compenseren, waardoor je meer kracht zet op je andere knie.
Of daardoor deze blessure is ontstaan is natuurlijk altijd de vraag.
Vind ik leuk
Aal +15525
maandag 25 september 2017 om 17:24
Heeft te maken met ontlasting....... uh.... ontlasten....
Vind ik leuk
United FC +12744
maandag 25 september 2017 om 21:11
Daar is Annie Aal weer...
Vind ik leuk
Hyena +20685
maandag 25 september 2017 om 14:14
Verschrikkelijk voor Arek. Zoveel pech.
Vind ik leuk
Janjan +337
maandag 25 september 2017 om 14:15
Gelukkig op tijd verkocht door AJAX maar vind het diep sneu voor hem. Gescheurde knieband is zeker minimaal 6 maanden out.

sterkte!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 14:40
Al dat kunstgras ook in italie.... Moeten ze echt afschaffen!
Vind ik leuk
dhrwobo +9780
maandag 25 september 2017 om 15:00
Ut zit ok knie mee hè
Vind ik leuk
United FC +12744
maandag 25 september 2017 om 21:17
Eindhovense humor? ;p
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 16:10
Goede moment verkocht door Ajax zeg. Nu was het bedrag al absurd hoog, maar Milik zal nu veel minder waard zijn. Klote voor Milik wel, hopen dat de revalidatie snel en voorspoedig verloopt.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 16:11
Tjeminee... wat verschrikkelijk voor die jongen... Begon zo ongelooflijk goed bij Napoli en dat gewoon nog een keer...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Nieuw drama voor Milik bevestigd: oud-Ajacied maandag al geopereerd