'Van Bronckhorst gooit formatie om en passeert aanvaller': Goed mogelijk

'Van Bronckhorst gooit formatie om en passeert aanvaller': "Goed mogelijk"

maandag 25 september 2017 om 20:13

Michiel Kramer wordt dinsdagavond naar alle waarschijnlijkheid gepasseerd door Giovanni van Bronckhorst. De kans is groot dat de trainer van Feyenoord kiest voor een formatie met twee aanvallers. 

Op de persconferentie in aanloop naar Napoli - Feyenoord liet Van Bronckhorst volgens De Telegraaf doorschemeren dat hij met twee aanvallers gaat aantreden tegen de Italianen. Met twee snelle spelers in de aanvalslinie denkt de oefenmeester de meeste kans te maken tegen Napoli. Daardoor is de kans zeer klein dat de minder snelle Kramer dinsdag in de basis mag beginnen. 

Van Bronckhorst lijkt te hebben geleerd van de afgang tegen Manchester City eerder deze maand. "Het moet verdedigend goed staan", zei hij volgens De Telegraaf. "Het is dus heel goed mogelijk dat we ons gaan aanpassen. Dat hangt ook van de tegenstander af en welke spelers ik tot mijn beschikking heb."

Napoli - Feyenoord begint dinsdagavond om 20.45 uur. 

Poll

Moet Van Bronckhorst Kramer passeren?

(1427 stemmen)

Plaats een reactie

Kwal +349
maandag 25 september 2017 om 20:17
Kramer...Het is niks, het was niks en het zal nooit wat worden
Vind ik leuk
Feye1908 +6658
maandag 25 september 2017 om 22:49
Had dat de media en die “vrienden van Feyenoord” een paar jaar geleden even verteld. Van Geel moest van hun Kramer halen want een aanvaller die er bij Ado 17 inschiet moet toch goed genoeg zijn...
Vind ik leuk
BassieN +8034
maandag 25 september 2017 om 20:17
Ja joh, doe eens gek zet je slechtste speler op de bank.
Vind ik leuk
djk1 +185
maandag 25 september 2017 om 21:43
Diks speelt gewoon weer ben ik bang.
Vind ik leuk
Feye1908 +6658
maandag 25 september 2017 om 22:51
Nu Bottegin er niet is kunnen we helaas St Juste niet eens RB zetten. Wellicht Amrabat weer RB al hoort die daar ook niet.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 02:01
Ach, gelukkig is onze bank kwalitatief behoorlijk goed!
De bank dus hè, niet wat erop zit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 02:02]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:18
Had hij meteen na de blessure van Jorgensen moeten doen...
Vind ik leuk
Kuip +3387
maandag 25 september 2017 om 20:18
Ik zou met tien verdedigers spelen en een linie om de zestien maken om de schade te beperken.
Vind ik leuk
Bayern FC +1315
maandag 25 september 2017 om 20:42
En dan hard naar voren knallen in hoop dat de doelman ver van zijn goal staat :D
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:59
Hehehe
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:45
NAC had er afgelopen weekend ook succes mee, dus zo gek is dat nog niet. (Niet als sneer, maar serieus)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:21
Alles beter dan kramer, maar ik zou opteren voor deze 11.

Jones

Diks - st juste - vd heyden-nelom
El ahmadi
Amrabat. Vilhena
Toornstra

Larson
Boetius


Maar goed dat is mijn idee, en ik ben geen hoofdtrainer van Feyenoord. ;-)
Vind ik leuk
The Rock +1269
maandag 25 september 2017 om 20:24
eventueel Berghuis ipv Larsson
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:33
Ja zou kunnen, al vind ik berghuis vaak beter tegen een ploeg waarbij je zelf het meeste balbezit hebt. Tegen betere tegenstanders zie je hem vaak niet.
Vind ik leuk
DrDeef +430
maandag 25 september 2017 om 20:40
Inderdaad dat, Larsson is goed voor 1 helft, hele wedstrijd gaat nog niet. Zeker niet op dit niveau met de bijbehorende intensiteit.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:36
Mee eens.
Starten met Larson ipv Berghuis.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:37
St juste op rechts en van beek centraal. Diks kan er Niks van. Maar met Kramer of zonder maakt niks uit. Napoli zou hun eerste 3 punten thuis willen behalen. Ik zie totaal geen kans in voor Feyenoord. Hoop voor ze dat ze een resultaat halen vrees t ergste.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 20:38]
Vind ik leuk
Feye1908 +6658
maandag 25 september 2017 om 23:06
Van Beek heeft al 1,5 jaar niet gespeeld en die wil je gelijk tegen Napoli laten starten? Heb je een hekel aan hem?
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 09:49
Haha nee maar hij zat op de bank dus is hij fit om een wedstrijd te spelen en aangezien je niet veel poppetjes meer hebt achterin zou ik voor hem kiezen, met Diks speel je meteen al met een man minder.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 11:16
van beek zit al een tijdje op de bank zelfde dat nieuwkoop weer bij de selectie zit (als je niet fit bent dan zit je niet op de bank)
deze spelers heb je harder nodig dan een Diks of een Nelom
hoe meer wedstrijdritme dest te beter zondag wacht wederom AZ na het verlies tegen PSV en Nac moet je deze zoiezo winnen
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:48
Haps ipv Nelom. Of is die geblesserd? En als het al kan Nieuwkoop voor Diks. Kijk, dan staat het goed!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:13
Haps en nieuwkoop blessures
Vind ik leuk
Feye1908 +6658
maandag 25 september 2017 om 23:07
Haps sluit toch weer aan? Volgens mij zitten alleen Vermeer, Nieuwkoop, Botteghin en Jorgensen in de lappenmand.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 23:11]
Vind ik leuk
Kuip +3387
maandag 25 september 2017 om 21:37
Meer smaken zijn er ook niet.
Vind ik leuk
Nuance +3129
maandag 25 september 2017 om 23:08
En waarom geen Haps op linksback? En nooit Diks opstellen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:40
Kramer op de bank kan altijd nog heeft de laatste tijd niets laten zien
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:41
Met alle respect maar Kramer is prima om als pinchhitter te gebruiken in de eredivisie of als vaste spits bij een kleinere club. Niet sterk genoeg voor de basis bij Feyenoord. Zolang Jörgensen geblesseerd is geen Kramer in de basis aub.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:41
Je moet gewoon blij zijn als je daar met 2-0 weg komt.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:48
Denk eerder aan 7-0 en weet haast zeker dat ik er dichterbij zit ook.
Vind ik leuk
Stranger +1751
maandag 25 september 2017 om 22:26
Er gaat niets boven zeker weten!
We zullen morgen zien.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:01
Bij voetbal is niets zeker, zie de uitslagen van het afgelopen weekend in de eredivisie. Alleen dit is de CL dat is iets anders dan die Mickey Mouse competitie Stranger.
Vind ik leuk
Stranger +1751
dinsdag 26 september 2017 om 12:25
Je zegt toch dat je haast zeker weet dat je dicht bij de uitslag van 7-0 zult zitten.
Nu is dichtbij een ruim begrip maar ik denk dan aan minimaal 6-0.
Alleen daar geloof ik niet in , vandaar mijn opmerking we zullen zien.
Vind ik leuk
Stranger +1751
dinsdag 26 september 2017 om 22:28
Je voorspellende gave zijn wel heel slecht.
En verder past bescheidenheid je misschien ook wel met je zeker weten;-)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:45
Verkoop die kramer lekker aan een club die op de voorzet speelt en verdien je nog wat met mischien een doorverkoop clausule. Maar op dit moment heb je niemand anders, tenzij je Dylan Vente meerekent, maar die kwam er in en de hele beperkte ruime die Kramer had werd toen helemaal dicht gelopen. Haal je Larsson voor 4/6,5 miljoen? Lekker Bilal laten spelen verdient zeker nog een kans na zijn kinderachtig gedrag tijdens het kampioenschap...
Vind ik leuk
AFC +3750
maandag 25 september 2017 om 23:00
Doorverkoop??? Hij is 28 ofzo
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:48
dat lijkt me zeer verstandig Gio
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 20:54
Hèhè, eindelijk wat verstandige omzettingen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:58
5-3-2 zou ik proberen als ik hem was..
Kramer ff goed op zn flikker geven dat ie lastig moet zijn vind em veels te lief voor die verdedigers en die van Italië zijn al sws geen lieverdjes word een zware avond voor Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:09
Aanpassen doe je zeker met 11 man voor het hok
Vind ik leuk
gerras +49
maandag 25 september 2017 om 22:11
Lekker makkelijk om Kramer af te zeiken , vanaf het middenveld en de zijkanten komt er niet een goede bal bij hem aan .
Vind ik leuk
Stranger +1751
maandag 25 september 2017 om 22:30
Hij maakt ook geen ruimte.
Het is gewoon een passieve speler die door zijn weinig bewegen er voor zorgt dat de tegenstander de vleugelspelers dubbele dekking geven waardoor er geen voorzet kan volgen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:25
Dat klopt wel, maar tegen Napoli-uit zouden die voorzetten er zelfs niet komen als de vleugelaanvallers ouderwets zouden voorzetten, met de rechtervoet van rechts en met de linkervoet van links.
Laat ze nu maar naar binnen trekken dus, Berghuis van rechts en Boëtius van links. Larsson zou ik als de meest aanvallende middenvelder gebruiken, heb je toch 3 scorende spelers voorin.
Vind ik leuk
kees ee +303
maandag 25 september 2017 om 22:20
van bronckhorst MOET nix !! en zeker niet op aangeven van onze vaderlandse pers !!
Vind ik leuk
Tweey +537
maandag 25 september 2017 om 22:26
Wie er ook speelt. Dit wordt een oorwassing.
Vind ik leuk
AFC +3750
maandag 25 september 2017 om 22:58
Typisch Gio.. komt er per ongeluk achter dat t goed gaat tegen psv en gaat dat maar proberen ..
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:05
Van Bronckhorst geeft gewoon geen keuze
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:18
Logisch, bijna iedereen mee eens toch? Jammer voor Kramer maar niets aan te doen, het gaat om Feyenoord! En nu maar hopen dat het goed uitwerkt, waarbij ik niet verwacht dat we een punt gaan pakken, maar de hoop erop blijft in elk geval levend.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:40
Joh! Nu al!? Als ik een ploeggenoot was had ik m in t teambelang vorige maand al flink geblesseerd
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 00:12
Kramer niveau messi ronaldo stom als ie niet speelt is echt wereld klasse haha
Vind ik leuk
_AJAX_ +2135
dinsdag 26 september 2017 om 00:47
Als ik Gio was, had ik een B team meegenomen, want van dit Napoli win je never nooit niet, dus moet je realistisch zijn.
Wat je wel kunt winnen zijn de wedstrijdjes in de ED en als je die jongens spaart, kun je nog op volle oorlog sterkte ertegen aan en hou je zicht op de 1e plaats.
Dat is mijn tacktiek...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 00:48]
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 02:07
We missen een paar belangrijke spelers, volgens mij hebben we alleen maar twee B-teams. Hopelijk heeft Gio wèl een plan A.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 02:09]
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 01:58
Ik begin nerveus te worden, ben er niet helemaal zeker van dat Feyenoord gaat winnen. Hoe zou dat komen?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 september 2017 om 02:05]
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 19:44
Kramer niet alleen passeren....lozen die pannenkoek!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Van Bronckhorst gooit formatie om en passeert aanvaller': "Goed mogelijk"