Als we zo doorgaan, hoop ik toch dat we kampioen van Nederland worden

"Als we zo doorgaan, hoop ik toch dat we kampioen van Nederland worden"

maandag 25 september 2017 om 21:15

Daniel Schwaab vindt dat PSV een goede kans maakt op het kampioenschap wanneer de ploeg de huidige vorm vast weet te houden. De Eindhovenaren hebben het lek boven na overwinningen op Feyenoord en FC Utrecht. 

Zondag won de ploeg van Phillip Cocu met 1-7 bij Utrecht. "De sfeer is zeer goed", zegt Schwaab tegen FOX Sports. "We hebben een succesvolle week achter de rug. We hebben drie wedstrijden gewonnen en staan bovenaan in de Eredivisie. Het is een momentopname, maar het voelt goed. 

Of Schwaab de kracht achter de wederopstanding van PSV is? "Ja, dat hoop ik toch. Ik heb laten zien dat ik de ploeg kan helpen met mijn ervaring, ook met het coachen van achteruit. We hebben een jonge ploeg, we zijn de belangrijkste spelers kwijtgeraakt. Ik probeer die leegte een beetje op te vullen."

"Als we zo doorgaan, hoop ik toch dat we kampioen worden. Dat is ook ons doel, dat is duidelijk. We willen weer kampioen worden. Dan is het belangrijk om nu niet te denken: we staan bovenaan, nu gaat het makkelijker. Het moet juist motivatie zijn om dit het hele seizoen vol te houden", aldus de Duitser.

Poll

Wie wordt kampioen?

(678 stemmen)

Plaats een reactie

Filip_FCU +6929
maandag 25 september 2017 om 21:20
SC Heerenveen,

you heard if here first.
Vind ik leuk
Sytz +1140
maandag 25 september 2017 om 22:51
Als mijn Feyenoord het niet word zou ik het prachtig vinden als de Friezen hem winnen!
Vind ik leuk
Makis +865
maandag 25 september 2017 om 21:25
Whahahhahahahaha!!!! Sorry moest even lachen.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:43
idd de vërdeging is nog steeds slecht maken stomme stuntelige fouten
Vind ik leuk
Jordanees +9162
maandag 25 september 2017 om 21:25
Week geleden moest Cocu er nog uit, niveau is nog helemaal niet goed om daar aan vast te houden. Credits voor de 1-7
beetje geflatteerd maar toch, maar er is nog niet iets om aan vast te houden.

Ajax en Feyenoord moeten zich helemaal schamen, betere selecties maar daar word niks uitgehaald nu. Dat mag niet, Gio heeft zich al bewezen maar Keizer daar ben ik klaar mee, die zou zelfs nog met Barca 7de worden.....
Vind ik leuk
Filip_FCU +6929
maandag 25 september 2017 om 21:34
De eerste helft heb ik geen kampioensploeg gezien, Utrecht was in mijn ogen (misschien beetje biased) beter in de eerste helft. Tweede helft was Utrecht bagger en PSV dodelijk effectief.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 21:34]
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:28
En dan zeggen ze dat Duitsers geen humor hebben...
Vind ik leuk
Noudyo. +10408
maandag 25 september 2017 om 21:31
Precies, als je met 1-7 (!) wint van Utrecht dan moet je niet een "kans maken", maar gewoon vol gaan voor het kampioenschap.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:33
Zie liever een Ajax of PSV Nederland vertegenwoordigen in het miljoenenbal.
Vind ik leuk
R2 +3210
maandag 25 september 2017 om 22:47
Ik denk dat dit seizoen al wel is gebleken dat ze daar geen van allen wat te zoeken hebben.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:17
Ach het is maar Utrecht hoor;)
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:36
De aanval is de beste verdediging voor PSV.
Vind ik leuk
Kuip +3388
maandag 25 september 2017 om 21:41
De huidige vorm....ha,ha. PSV stelt niets voor en gaan nog heel veel punten verspelen. Maar dat geldt voor Ajax en Feyenoord ook. De minst slechtste wordt kampioen. Zal uiteindelijk Ajax worden.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19732
maandag 25 september 2017 om 22:02
Ach die staan na dit weekend op 8 punten.
Vind ik leuk
Korm +22946
dinsdag 26 september 2017 om 08:51
ik hoor niks anders dat PSV punten gaat verspelen, Tegen AZ, Feyenoord en utrecht zouden we niet winnen... het resultaat mag er zijn vind ik!
Vind ik leuk
Kuip +3388
dinsdag 26 september 2017 om 18:35
Dat is waar, echter alle zeges waren zwaar geflatteerd. Deze wedstrijden hadden evengoed verloren kunnen worden. Het spel is zwak en ik zie geen enkele aanleiding dat het dit seizoen beter wordt. De selectie is zeer matig.
Vind ik leuk
Korm +22946
woensdag 27 september 2017 om 07:36
vooral de verdediging is erg matig. Middenveld en aanval staat goed en Zoet is gelukkig ook weer in vorm :)
Vind ik leuk
Kuip +3388
woensdag 27 september 2017 om 07:45
Te weinig linkspoten en geen uitgebalanceerde selectie. Bovendien een trainer die ongeschikt is. Ik kan de filosofie van de trainer maar niet ontdekken.
Vind ik leuk
Korm +22946
woensdag 27 september 2017 om 07:52
hij zelf ook niet ;)
Vind ik leuk
Nosje +1249
maandag 25 september 2017 om 21:45
En dadelijk komt er een team dat zich ingraaft en gelijk hebben ze weer een probleem. Het is nog allemaal erg voorbarig. De achterhoede blijft zwak.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 21:52
Toch al iemand die na 6 wedstrijden al over het kampioenschap praat...

Of dat slim is...?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:12
PSV zeker niet
Vind ik leuk
rinirat +965
maandag 25 september 2017 om 22:33
ach ach ach... gelijk gaan roepen hahahahahahaha
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:54
Ajax word het, want WZAWZDB
Vind ik leuk
MeAgain +3862
maandag 25 september 2017 om 22:57
Na een goede wedstrijden denken ze gelijk dat ze kampioen gaan worden? Dit ga je toch niet menen. Tegen Feyenoord had mijn psv alle geluk van de wereld. Ik zie Feyenoord nog steeds als grootste kanshebber. Heerenveen mag ook even meespelen maar die worden gewoon 4 de of vijfde. Psv en Ajax gaat in de winterstop nog wel het een en ander gebeuren.
Vind ik leuk
furgist +1455
maandag 25 september 2017 om 23:47
ja, hoop je nu toch wel. Wat hoopte je eerst dan?
Vind ik leuk
Korm +22946
dinsdag 26 september 2017 om 08:33
Over het middenveld en aanval maak ik me niet zo heel veel zorgen... Verdedigend vind ik PSV echt dramatisch! Keeper doet het gelukkig ook goed en redt veel!
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 09:12
Ja hoor, als mijn zus een piemel had dan was het mijn broer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Als we zo doorgaan, hoop ik toch dat we kampioen van Nederland worden"