Lammers zeer belangrijk voor PSV-beloften, Jong Ajax laat twee punten liggen

Lammers zeer belangrijk voor PSV-beloften, Jong Ajax laat twee punten liggen

maandag 25 september 2017 om 21:47

Jong PSV en Jong Ajax hebben allebei een punt gepakt in speelronde zes van de Jupiler League. Beide beloftenelftallen kwamen maandagavond knap terug na een achterstand. 

Jong PSV - NEC Nijmegen
Jong PSV en NEC maakten er een aantrekkelijke wedstrijd van in het Philips Stadion. De beloften van PSV begonnen sterk aan het duel en kwamen dan ook voorsprong. Na dertig seconden werd er een penalty gegeven, die benut werd door Albert Gudmundsson. Daarna ging het echter mis: Guus Joppen, Ted van de Pavert en Wojiech Golla scoorden en zo kwamen de Nijmegenaren - die ook nog een pingel misten - op 1-3. Sam Lammers redde de avond in de tweede helft door twee keer te scoren, waardoor het duel in 3-3 eindigde. Kenneth Paal pakte in de slotfase nog zijn tweede gele kaart en kon dus vertrekken. 

Jong Ajax - SC Telstar
Ook Jong Ajax heeft ternauwernood een punt overgehouden aan het Jupiler League-treffen met SC Telstar. Na een half uur spelen kwamen de bezoekers uit Velsen-Zuid op voorsprong via Toine van Huizen. De Amsterdammers bleven de betere ploeg en dat resulteerde in een laat doelpunt. Teun Bijleveld maakte na 83 minuten zijn eerste doelpunt in het betaald voetbal en stelde zodoende een punt veilig voor de beloften van Ajax, die nu bovenaan staan in de Jupiler League. 

Plaats een reactie

Golaz0 +35
maandag 25 september 2017 om 21:55
Jong PSV komt niet knap terug...NEC heeft 2 punten laten liggen na een 1-3 voorsprong, NEC daarbij ook nog een pingel gemist en de keeper wederom een gigantische blunder gemaakt.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 21:59]
Vind ik leuk
MeAgain +3430
maandag 25 september 2017 om 21:59
Dat is toch hetzelfde?
Vind ik leuk
Golaz0 +35
maandag 25 september 2017 om 22:02
Klopt....maar laat dat knappe maar weg.
Zie dat VP de kop inmiddels heeft aangepast.
Vind ik leuk
MeAgain +3430
maandag 25 september 2017 om 22:25
Jij vind het dus niet knap van psv?

Ik begrijp er helemaal niks van wat jij bedoelt.
Je somt allemaal dingen op waarom nec beter zou zijn dan dit psv, maar je vind het vervolgens niet knap dat psv nog een punt heeft gepakt.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:14
Jullie kijken heel anders tegen deze wedstrijd aan, daarom gaat zijn manier van denken langs je heen. Golaz0 ziet, als NEC-fan, vooral een wedstrijd waarin zíjn ploeg punten heeft laten liggen. Voor hem is er in zo'n wedstrijd niks knap van psv, het is het falen van zijn ploeg dat centraal staat. Je hebt toch snel dat een wedstrijd vooral om jouw ploeg draait en dat in jouw beleving de tegenstander meer figurant is. Dat is volgens mij waarom je hem niet helemaal kunt volgen, hij kijkt als NEC'er, niet als voetbalsupporter.
Vind ik leuk
MeAgain +3430
dinsdag 26 september 2017 om 20:52
Oké laat ik het anders zeggen dan, slecht van Psv dat ze niet van nec gewonnen hebben. NEC was gewoon slecht, ze missen zelfs nog een panalty.
Vind ik leuk
Mo +5974
maandag 25 september 2017 om 22:07
Lijkt me wat zeg. Van de Arena en De Kuip naar de Herdgang en De Toekomst, kan niet heel motiverend werken denk ik. Je zal zien dat ze gewoon weer 3/4 jaar in de JL spelen. Valt altijd heel erg tegen als gedegradeerde ploegen denken dat ze dat seizoen erop gelijk wel weer even promoveren
Vind ik leuk
masterpsv +4666
maandag 25 september 2017 om 22:15
Hahaha dat zeg jij als nec supporter, als je met 1-3 voorstaat en je mist nog pingel dan heb je keihard gefaald! Jong psv Zeker knap terug eindstand 3-3 staat!.

Fijne avond nog.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 09:23
Dan komt PSV toch knap terug?
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:01
Lammers on fire.
Vind ik leuk
Mo +5974
maandag 25 september 2017 om 22:04
Hadden nog 2 fantastische goals kunnen maken in blessure tijd, jammer dat niet een daarvan erin ging
Vind ik leuk
Golaz0 +35
maandag 25 september 2017 om 22:07
En Room stond NEC tot 4x toe flink in de weg, buiten die gemiste pingel.
Die gast stond me een partij te keepen.
Een gemiddelde Jup keeper kan minimaal 2 of 3 keer extra vissen.
Lammers is gewoon een PSV 1 speler die ze er daar ook regelmatig inschopt.
Ik zeg...eruit met die beloftenteams!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 22:13]
Vind ik leuk
Mo +5974
maandag 25 september 2017 om 22:08
Die keeper van Telstar heeft er ook aardig wat ballen uitgehouden. Neemt niet weg dat Jong Ajax gewoon moet winnen natuurlijk thuis tegen Telstar
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 23:37
"Neemt niet weg dat Jong Ajax gewoon moet winnen natuurlijk thuis tegen Telstar". Kwalitatief, ongetwijfeld ja. Maar verder hoort Jong Ajax zo'n wedstrijd überhaupt niet te spelen, laat staan te winnen.

Weg met de beloften uit de Jupiler League!
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:17
Oversiertje dacht de boel allemaal zo dik voor mekaar te hebben en liet echte kwaliteit kei en kei hard lopen........
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:19
Knap zeg van jong psv ! SAM THA BOMB !
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 22:31
En wederom weer twee wedstrijden waarvan de bezoekers aantallen weer zwaar tegenvallen ...... en ik maar romantisch blijven denken dat het voetbal voor de supporters is ......
Vind ik leuk
2cents +32675
maandag 25 september 2017 om 22:51
De bezoekersaantallen op de Toekomst waren juist goed te noemen. Ik snap dus niet zo goed waar jij je commentaar op baseert.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 00:14
Welke cijfers vielen precies tegen dan?
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 09:24
Oversier pak AUB je spullen, je hebt nu al gefaald.
Vind ik leuk
dinsdag 26 september 2017 om 15:47
Oh was er gevoetbald in de Juup?
Ik kijk die rotzooi nooit.

Jammer dat er soms op VP aandacht aan wordt besteed.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Lammers zeer belangrijk voor PSV-beloften, Jong Ajax laat twee punten liggen