NAC moet nieuwe elftalfoto maken: Los daarvan zijn we niet zo ontevreden

NAC moet nieuwe elftalfoto maken: "Los daarvan zijn we niet zo ontevreden"

woensdag 11 oktober 2017 om 10:02

NAC Breda hervat zaterdagavond de competitie met een uitwedstrijd tegen Roda JC. Trainer Stijn Vreven laat aan BN De Stem weten dat hij tevreden is met de manier waarop de promovendus zich ontwikkelt.

De Belg stelt dat zijn ploeg vaak wisselvallig speelt, omdat het met aanvallend voetbal probeert het publiek te vermaken. "Kijk, zoals ADO Den Haag speelt, kunnen wij het ook wel negentig minuten volhouden. Dat hebben we ook bij Feyenoord laten zien. Maar onze supporters vragen nu eenmaal iets anders. Het is normaal dat wij die manier van spelen nog geen hele wedstrijd volhouden. Het is nog even zoeken naar de balans om alles te doseren."

De Bredanaars maken deze week een nieuwe elftalfoto, omdat het in de laatste dagen van de zomerse transfermarkt nog meerdere spelers binnenhaalde. Dat zal in de winterstop niet nog eens gebeuren, stelt Vreven. "Dan speel je paniekvoetbal. We houden onze ogen altijd wijd open voor het geval we de kans krijgen een speler te halen van wie wij denken dat hij een echte meerwaarde is. Maar los daarvan zijn we niet zo ontevreden over waar we naar toe gaan, hoe we groeien en over onze spelers."

Lees meer over:EredivisieNAC Breda

Plaats een reactie

Rodapaus +2588
woensdag 11 oktober 2017 om 10:08
Nou maar hopen dat die ijdeltuiten van manchester nu dusdanig afgeleid zijn door de foto en hun instagram accounts dat ze komend weekend punten verspelen tegen Roda !
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 10:28]
Vind ik leuk
Shrimp +123
woensdag 11 oktober 2017 om 10:09
Manchester United? City zal je bedoelen. En Roda is echt armoedig, die halen niet veel punten dit jaar.
Vind ik leuk
Rodapaus +2588
woensdag 11 oktober 2017 om 10:20
Excuses jullie hebben gelijk, het is nog vroeg...

Vind dat NAC wel een leuke selectie heeft dit jaar. Hoop dat ze in de eredivisie blijven. Zie liever NAC dan NEC.

Maar wou even wat olie op het vuur gooien voor de aankomende wedstrijd. Denk dat het een spannende pot word

Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:36
Ben benieuwd zaterdag, eerst dat pleuriseind rijden naar jullie, hoop dat het het waard is, maar als NAC zn normale niveau haalt winnen we denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:33
Olie opt vuur gooien??
Hier nog eentje terug dan!!

Categorie 1; 9v.d. 10 keer cat1. Is licentie betaald voetbal kwijt!

Roda zit nu geloof ik op 8/9....
Haalt roda de volgende keer wel cat2??(hoop van wel)

Maargoed...
Vloet terug van schorsing dus met name het duel tussen van peppen en manu garcia wordt epic!!
Vind ik leuk
Dicky +6466
woensdag 11 oktober 2017 om 10:10
City. Maar ik denk dat NAC bewezen heeft dat het gelijk heeft om samen te werken met deze club.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:37
Nou Rodapaus....het zijn alles behalve ijdeltuiten...het zijn stuk voor stuk sympathieke gasten die het geweldig vinden om voor NAC te mogen uitkomen...en als ze dat al waren...hebben we in Vreven een trainer die daar wel mee om weet te gaan.....
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 10:50
Kijk, zoals ADO Den Haag speelt, kunnen wij het ook wel negentig minuten volhouden.
Dat hebben we goed kunnen zien Einstein na 60 min was de pijp leeg bij NAC. En btw gaat ADO elke wedstrijd anders in en is het veel meer ervaren en geslepen dan het jeudige huurlingen eenheid. Je mag ook wel wat laten zien als je thuis speelt dus zo bijzonder is dat niet. ADO heeft genoeg wedstrijden gespeeld waar het goed voetbal heeft laten zien. Mag hopen dat je de komende wedstrijd hard op je bek gaat in Kerkrade!
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 10:51]
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:14
Lekker slum om elke wedstrijd anders in te gaan, Als je ADO uit bij NAC zag was het gewoon achterover hangen en hopen op die ene mogelijkheid. NAC miste gewoon veel kansen en ADO had dus het geluk aan hun zijde om die ene kans te verzilveren. Al met al denk ik dat NAC een betere selectie heeft dan ADO...
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 11:53
Achterover hangen en dan toch meer balbezit dan nac....zou je niet verwachten met een slechtere selectie.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 16:27
-1like van mij-:)per ongeluk aangeraakt-;)

Nac heeft helemaal geen betere selectie, maar daar kom je nog gauw achter.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 13:35
Nac speelde uit bij feyenoord, zoals ado in breda!
Dat zegt vreven toch?!
Vind ik leuk
pier +142
woensdag 11 oktober 2017 om 14:10
Amen. Ik zie me al reageren bij een nieuwe elftalfoto van Ado. Zet de borrelnoten en plakjes worst maar op tafel
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 12:30
Ik spreek hem wel over een paar maanden, om te zien hoe stabiel zijn groep is gebleven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

NAC moet nieuwe elftalfoto maken: "Los daarvan zijn we niet zo ontevreden"