Advocaat houdt PSV'er op de bank: Ik stond te popelen om iets te doen

Advocaat houdt PSV'er op de bank: "Ik stond te popelen om iets te doen"

woensdag 11 oktober 2017 om 18:22

Door de 2-0 zege op Zweden zit het Nederlands elftal na het WK in de A-divisie van de nieuwe Nations League. Jürgen Locadia is daar blij mee.

De Oranje-international is benieuwd naar de nieuwe competitie, die na het WK van 2018 begint. "We zitten door de overwinning op Zweden in de 'Eredivisie' van die League. Bij verlies hadden we in de 'Jupiler League' gezeten. Zo kregen wij het te horen", zegt Locadia tegen Omroep Brabant. "Jammer dat we geen WK gehaald hebben en dus moeten we nu daar maar om de prijzen gaan spelen."

In de WK-kwalificatieduels met Wit-Rusland en Zweden kreeg Locadia geen speeltijd van bondscoach Dick Advocaat. "Natuurlijk stond ik te popelen om iets te doen. Dat had ik al in Wit-Rusland en ook tegen Zweden. Maar het is de keuze van de trainer geweest", zegt hij. "Ik heb een dubbel gevoel. Natuurlijk vooral omdat we niet naar het WK gaan. Maar het was voor mij wel een mooie ervaring. Ik was er bij de kwalificatie nu voor de eerste keer bij.

Poll

Had Locadia speeltijd moeten krijgen van Advocaat?

(780 stemmen)

Plaats een reactie

BassieN +8151
woensdag 11 oktober 2017 om 18:23
Hij had er zonder twijfel 7 ingelegd
Vind ik leuk
Nick Kools +12215
woensdag 11 oktober 2017 om 18:25
Waarschijnlijk wel :)
Vind ik leuk
Ruud40 +7163
woensdag 11 oktober 2017 om 18:31
Maar dan had ie wel rond de 60e min in moeten vallen.
Anders was het wel heel krap geworden.
Vind ik leuk
Gozert +2403
woensdag 11 oktober 2017 om 18:27
Kon hij zich wel motiveren voor een wedstrijd tegen Zweden dan?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:34
Nee Gozert, hij kon zich niet motiveren, want eigenlijk zei hij: " ik stond te popelen om niets te doen."
De verslaggever dacht: "dat kan natuurlijk niet, want dan zou hij opgesteld zijn in dit Oranje". Daarom is zijn tekst gewijzigd.
Vind ik leuk
RDB2402 +3169
woensdag 11 oktober 2017 om 21:01
Hahaha kei grappig man :-(
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:30
Hé, de grote Locadia was ook een keer gemotiveerd.
Vind ik leuk
Morris +14789
woensdag 11 oktober 2017 om 18:31
Locadia.. De Nederlandse Guidetti.. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:36
Hij zit je dwars he die Guidetti
Vind ik leuk
Sil95 +5333
woensdag 11 oktober 2017 om 18:42
Ik zou niet weten waarom.. de beste man is tot nu overal mislukt. Behalve dat éne seizoen in dienst van Feyenoord. Maar dan hebben we het over ruim 5 jaar geleden.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:45
Dan heb je niet de juiste informatie.
Bij Celtic en Celta is hij echt niet mislukt!
Vind ik leuk
Sil95 +5333
woensdag 11 oktober 2017 om 19:08
8 treffers in 24 duels in de Schotse competitie vind ik nou niet heel indrukwekkend.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:42
Mislukt is het ook niet hoor.
Vind ik leuk
RDB2402 +3169
woensdag 11 oktober 2017 om 21:02
10000 % mislukt
Vind ik leuk
didi +11
woensdag 11 oktober 2017 om 18:38
ik denk dat het een keuze was, of Dost of Locadia.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:56
Gebrek aan zelfkennis...
Vind ik leuk
Utca030 +2473
woensdag 11 oktober 2017 om 18:57
Locadia moet je niet eens oproepen
Vind ik leuk
MeAgain +3872
woensdag 11 oktober 2017 om 22:55
Nee, Jansen, dost en Huntelaar wel zeker?

Ik had graag de wedstrijd willen zien met van ginkel, Klaassen en locadia.
Vind ik leuk
Utca030 +2473
donderdag 12 oktober 2017 om 19:29
Je kunt toch zelf ook zien. Dat Locadia een beperkte voetballer is.
Vind ik leuk
MeAgain +3872
donderdag 12 oktober 2017 om 21:21
Waarin is hij dan beperkt?

Hij is sterk aan de bal en doelgericht en hij maakt nog wel eens een goal. Dit zijn Dost en Jansen in oranje niet dus ik zou niet weten waarom je het niet zo proberen.

Wie zou jij opstellen dan, zoveel beter materiaal loopt er niet in Nederland. We hebben geen Kluivert of van Nistelrooy meer.
Vind ik leuk
Teo Smith +13813
woensdag 11 oktober 2017 om 18:59
Gelukkig maar, nooit meer oproepen aub.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:38
Loccie lekker bij psv ballen ! Dat oranje is toch bagger en kan je alleen geblesseerd raken
Vind ik leuk
Cookee +4795
woensdag 11 oktober 2017 om 21:27
Toen ik het las dacht ik aan van Ginkel.
Dat had ik begrepen.
Locadia was erbij en dat was toch al mooi voor hem?
Vind ik leuk
kees ee +303
woensdag 11 oktober 2017 om 22:53
zou 'm best een keer willen zien ipv (net niet) jansen !!.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 00:15
Enigste van Psv die een versterking zou zijn is die mexicaan, rest is braadworst.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:25
Hij stond te popelen.
Maar tussen dagdromen en daadwerkelijk het laten zien op het veld is een wereld van verschil.
Droom lekker verder want je had geeneens geselecteerd moeten worden.
Kijk jezelf is terug.
Daar wordt je echt niet vrolijk van.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Advocaat houdt PSV'er op de bank: "Ik stond te popelen om iets te doen"