Advocaat houdt PSV'er op de bank: Ik stond te popelen om iets te doen

Advocaat houdt PSV'er op de bank: "Ik stond te popelen om iets te doen"

woensdag 11 oktober 2017 om 18:22

Door de 2-0 zege op Zweden zit het Nederlands elftal na het WK in de A-divisie van de nieuwe Nations League. Jürgen Locadia is daar blij mee.

De Oranje-international is benieuwd naar de nieuwe competitie, die na het WK van 2018 begint. "We zitten door de overwinning op Zweden in de 'Eredivisie' van die League. Bij verlies hadden we in de 'Jupiler League' gezeten. Zo kregen wij het te horen", zegt Locadia tegen Omroep Brabant. "Jammer dat we geen WK gehaald hebben en dus moeten we nu daar maar om de prijzen gaan spelen."

In de WK-kwalificatieduels met Wit-Rusland en Zweden kreeg Locadia geen speeltijd van bondscoach Dick Advocaat. "Natuurlijk stond ik te popelen om iets te doen. Dat had ik al in Wit-Rusland en ook tegen Zweden. Maar het is de keuze van de trainer geweest", zegt hij. "Ik heb een dubbel gevoel. Natuurlijk vooral omdat we niet naar het WK gaan. Maar het was voor mij wel een mooie ervaring. Ik was er bij de kwalificatie nu voor de eerste keer bij.

Poll

Had Locadia speeltijd moeten krijgen van Advocaat?

(780 stemmen)

Plaats een reactie

BassieN +6679
woensdag 11 oktober 2017 om 18:23
Hij had er zonder twijfel 7 ingelegd
Vind ik leuk
Nick Kools +12133
woensdag 11 oktober 2017 om 18:25
Waarschijnlijk wel :)
Vind ik leuk
Ruud40 +6559
woensdag 11 oktober 2017 om 18:31
Maar dan had ie wel rond de 60e min in moeten vallen.
Anders was het wel heel krap geworden.
Vind ik leuk
Gozert +2273
woensdag 11 oktober 2017 om 18:27
Kon hij zich wel motiveren voor een wedstrijd tegen Zweden dan?
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:34
Nee Gozert, hij kon zich niet motiveren, want eigenlijk zei hij: " ik stond te popelen om niets te doen."
De verslaggever dacht: "dat kan natuurlijk niet, want dan zou hij opgesteld zijn in dit Oranje". Daarom is zijn tekst gewijzigd.
Vind ik leuk
RDB2402 +1800
woensdag 11 oktober 2017 om 21:01
Hahaha kei grappig man :-(
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:30
Hé, de grote Locadia was ook een keer gemotiveerd.
Vind ik leuk
Morris +13681
woensdag 11 oktober 2017 om 18:31
Locadia.. De Nederlandse Guidetti.. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:36
Hij zit je dwars he die Guidetti
Vind ik leuk
Sil95 +2559
woensdag 11 oktober 2017 om 18:42
Ik zou niet weten waarom.. de beste man is tot nu overal mislukt. Behalve dat éne seizoen in dienst van Feyenoord. Maar dan hebben we het over ruim 5 jaar geleden.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:45
Dan heb je niet de juiste informatie.
Bij Celtic en Celta is hij echt niet mislukt!
Vind ik leuk
Sil95 +2559
woensdag 11 oktober 2017 om 19:08
8 treffers in 24 duels in de Schotse competitie vind ik nou niet heel indrukwekkend.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:42
Mislukt is het ook niet hoor.
Vind ik leuk
RDB2402 +1800
woensdag 11 oktober 2017 om 21:02
10000 % mislukt
Vind ik leuk
The Bosz +1668
woensdag 11 oktober 2017 om 18:36
Een goede keus om hem op het bankie te houden, beter ook niet meer oproepen
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:51
Behalve als we tegen Bayern moeten?
Vind ik leuk
The Bosz +1668
woensdag 11 oktober 2017 om 18:52
Ja als hij zich dan kan motiveren mischien : p
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:55
Dan wil ik hem van tevoren wel keihard zien staan te popelen.
Gewoon dat mensen op de tribune ook zeggen 'Jeej, moet je die Locadia zien popelen, die heeft het Ik-speel-tegen-Bayern-gevoel.'
Anders gaat 'ie maar lekker in Eindhoven hangen met Cocu ofzo.
Vind ik leuk
MeAgain +3430
woensdag 11 oktober 2017 om 22:52
Nee, kun je beter Jansen en dost opstellen of die ouwe slomme Huntelaar weer een paar speelminuten geven zeker?
Vind ik leuk
The Bosz +1668
woensdag 11 oktober 2017 om 23:02
Zelfs die zijn inderdaad beter dan die clown van een Locadia
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 12:34
Ja joh. Dat hebben we gezien. Dost heeft in Oranje nooit gepresteerd. Net als Janssen.
Dan kun je dus net zo goed een speler de kans geven die ze er in de competitie momenteel ook/wel inschiet.
Snelheid en fysiek en een hard schot. Hij is momenteel niet minder dan de gehypte Janssen. Je reactie klinkt kort door de bocht en clubgekleurd.
Vind ik leuk
The Bosz +1668
donderdag 12 oktober 2017 om 13:26
Club gekleurd zeker niet want ik kan genieten van spelers als Lozano Pereiro en Arias, maar vind Locadia gewoon een waardeloze spits... een lompe houten klaas die er af en toe 1 in schiet in de Eredivisie die buiten zijn mankementen zich zelf ook niet goed kan motiveren en de kantjes er van af loopt...
Vind ik leuk
MeAgain +3430
donderdag 12 oktober 2017 om 21:30
Jij mag dat vinden over locadia, ik vind dat van Dost en Jansen. Bovendien kunnen deze spelers niet voetballen. Dit zijn jongens als Luuk de Jong, die hebben andere spelers nodig die hun de kans op een doelpunt geven. Locadia is sterk aan de bal en kan zijn eigen kans creëren. Motivatie is een probleem tegen kleine clubs maar daar hebben er wel meerdere last van. Een kans in Oranje zou hij zeker aangrijpen en veel betere spitsen lopen er niet rond in Nederland. We zullen het er de komende jaren mee moeten doen, maar gelukkig ga jij wel altijd fluitend en gemotiveerd naar je werk en maak jij geen fouten.
Vind ik leuk
The Bosz +1668
donderdag 12 oktober 2017 om 22:19
Locadia sterk aan de bal... haha bedankt voor een lach
Vind ik leuk
joedelie +1892
donderdag 12 oktober 2017 om 23:10
ik vind dat ook wel meevallen inderdaad.. Waar Locadia wel in uitblinkt in tegenstelling tot de andere spitsen in NL is dat hij zeer doelgericht is en een hard schot heeft met zowel links als rechts.. Koppen is wel een minpunt. Ik schrijf Locadia nog niet af en denk wel dat hij de potentie heeft.
Vind ik leuk
MeAgain +3430
donderdag 12 oktober 2017 om 21:23
Beter? Hoeveel doelpunten hebben ze gemaakt?
Vind ik leuk
didi +11
woensdag 11 oktober 2017 om 18:38
ik denk dat het een keuze was, of Dost of Locadia.
Vind ik leuk
Vamos M +4567
woensdag 11 oktober 2017 om 18:40
Alles is beter dan die G speler Janssen.
Vind ik leuk
Bizzy +5684
woensdag 11 oktober 2017 om 18:59
En die drol van een Blind. Jezus man die gozer heeft de acceleratie van een Lada en draaicirkel van een stadsbus. Alles behalve geschikt voor Oranje.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:10
100% waarheid.
Vind ik leuk
RDB2402 +1800
woensdag 11 oktober 2017 om 21:04
Ik vind Blind echt de enige die constant een acceptabel niveau haalt .. echt onzin wat jij hier verkondigd
Vind ik leuk
The Bosz +1668
donderdag 12 oktober 2017 om 07:28
Was toch 1 van de betere laatst, en Van Gaal en Mourinho staan bekend als top coaches en die zien het wel in hem zitten en die hebben er denk ik meer kijk op dan jij..
Vind ik leuk
Bizzy +5684
donderdag 12 oktober 2017 om 08:03
Mourinho doet niet altijd een beroep op Blind. Volg je Man U wel dan. Dat je Blind de beste speler van nederland vind zegt iets over het elftal
Vind ik leuk
The Bosz +1668
donderdag 12 oktober 2017 om 08:18
Blind speelt bijna altijd ja, het is verder geen kritiek op jou hoor, alleen mensen hebben vaak kritiek op Blind terwijl hij meestal gewoon goed speelt ook bij een grote club als United dus dan moet hij er toch wel iets van kunnen
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 18:56
Gebrek aan zelfkennis...
Vind ik leuk
Utca030 +1444
woensdag 11 oktober 2017 om 18:57
Locadia moet je niet eens oproepen
Vind ik leuk
MeAgain +3430
woensdag 11 oktober 2017 om 22:55
Nee, Jansen, dost en Huntelaar wel zeker?

Ik had graag de wedstrijd willen zien met van ginkel, Klaassen en locadia.
Vind ik leuk
Utca030 +1444
donderdag 12 oktober 2017 om 19:29
Je kunt toch zelf ook zien. Dat Locadia een beperkte voetballer is.
Vind ik leuk
MeAgain +3430
donderdag 12 oktober 2017 om 21:21
Waarin is hij dan beperkt?

Hij is sterk aan de bal en doelgericht en hij maakt nog wel eens een goal. Dit zijn Dost en Jansen in oranje niet dus ik zou niet weten waarom je het niet zo proberen.

Wie zou jij opstellen dan, zoveel beter materiaal loopt er niet in Nederland. We hebben geen Kluivert of van Nistelrooy meer.
Vind ik leuk
Teo Smith +12346
woensdag 11 oktober 2017 om 18:59
Gelukkig maar, nooit meer oproepen aub.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:09
Mag toch hopen dat dit de laatste keer was dat Locadia geselecteerd werd.
Vind ik leuk
Bizzy +5684
woensdag 11 oktober 2017 om 19:24
Op zijn minst mag toch hij toch 45 min bewijzen bij Oranje. Afserveren kan altijd nog.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:35
Zowel Psv als Oranje moeten streven naar beter maar goed Janssen is net zo slecht en die mag wel veel spelen dus wat dat betreft zou Locadia ook een keer mogen.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 19:38
Loccie lekker bij psv ballen ! Dat oranje is toch bagger en kan je alleen geblesseerd raken
Vind ik leuk
Cookee +3574
woensdag 11 oktober 2017 om 21:27
Toen ik het las dacht ik aan van Ginkel.
Dat had ik begrepen.
Locadia was erbij en dat was toch al mooi voor hem?
Vind ik leuk
kees ee +229
woensdag 11 oktober 2017 om 22:53
zou 'm best een keer willen zien ipv (net niet) jansen !!.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 00:15
Enigste van Psv die een versterking zou zijn is die mexicaan, rest is braadworst.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 16:25
Hij stond te popelen.
Maar tussen dagdromen en daadwerkelijk het laten zien op het veld is een wereld van verschil.
Droom lekker verder want je had geeneens geselecteerd moeten worden.
Kijk jezelf is terug.
Daar wordt je echt niet vrolijk van.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Advocaat houdt PSV'er op de bank: "Ik stond te popelen om iets te doen"