Ik denk dat de familie Hazard maar in Nederland aan de bak moet

"Ik denk dat de familie Hazard maar in Nederland aan de bak moet"

woensdag 11 oktober 2017 om 21:39

Jan Mulder was dinsdagavond ontroerd door het afscheid van Arjen Robben als Oranje-international. Hij schaart de 33-jarige aanvaller bij de beste voetballers die Nederland heeft voortgebracht.

"Ik heb grote bewondering voor hem", aldus Mulder tegen het Belgische Sporza. "Het ontroerde mij zelfs. Een grootse carrière van Robben. Hij is een wereldklassespeler waar Nederland en de hele voetbalwereld heel dankbaar voor mag zijn. In de Nederlandse geschiedenis staat Robben net niet op gelijke hoogte van Van Basten en Cruijff, maar bij al de rest wel. Gullit? Ja."

Mulder stelt dat het Nederlandse voetbal geluk heeft gehad dat een speler als Robben is geboren. HIj vraagt zich af hoe het verder moet met Oranje. "Er is geen Robben of Rensenbrink meer aanwezig in Nederland. Het is geen kwestie van opleiding of verkeerd doen. Je moet ook een beetje geluk hebben dat die jongens geboren worden. Ik denk dat de familie Hazard maar in Nederland aan de bak moet."

Plaats een reactie

036 +1995
woensdag 11 oktober 2017 om 21:47
Groningers onder elkaar.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 21:54
Volgens mij stond van basten ook niet op dezelfde hoogte al Cruijff maar goed dat denk ik
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:28
Snap trouwens niet waarom cruijff nog geen standbeeld heeft
Vind ik leuk
robson81 +2164
woensdag 11 oktober 2017 om 23:21
Maar wel vlak daaronder,van basten is zo beetje de beste spits die er ooit heeft rondgelopen op deze aardkloot.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:00
Liever de familie de bruijne of Lukaku dan.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 22:43
Van basten en Cruijf? Cruijf Hoort gewoon bij de top 5 spelers aller tijden. Van basten zit daar nog onder.
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 23:06
Laat me raden zeker Pele Maradona Cruijff Messi Ronaldo?
Vind ik leuk
robson81 +2164
woensdag 11 oktober 2017 om 23:29
Maar ook net daaronder,op verschillende ranglijsten staat vbasten steevast in de top 10 van beste spelers ooit en dan te bedenken dat hij in de bloei op zijn 27e moest stoppen en toen al zoveel gewonnen.
Vind ik leuk
chicken +5883
woensdag 11 oktober 2017 om 23:36
Gestopt wad hij in feite op zijn 25e al...met dank aan die kutduitser..
Vind ik leuk
robson81 +2164
woensdag 11 oktober 2017 om 23:40
Zeker toen liep hij al jaren met pijn te voetballen alleen de fatale blessure liep hij zelf op door een tackle al heeft koller ook een flinke duit in het zakje gedaan.
Vind ik leuk
chicken +5883
woensdag 11 oktober 2017 om 23:51
Koller gaf het laatste zetje toen zijn enkel eigelijk al gaar was..heeft nooit pijnvrij gespeeld geloof ik.
Vind ik leuk
donderdag 12 oktober 2017 om 02:26
Zijn enkel is verrot omdat Ajax er niet goed mee om is gegaan. Niet meer en niet minder.
Vind ik leuk
Guusman +1443
woensdag 11 oktober 2017 om 22:45
Op gelijke hoogte MET.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 22:46]
Vind ik leuk
Guusman +1443
woensdag 11 oktober 2017 om 22:50

Volgens mij worden ze nog steeds wel geboren, maar alleen een beetje verkeerd ingereden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 oktober 2017 om 22:57]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Ik denk dat de familie Hazard maar in Nederland aan de bak moet"